Jump to content

kpiibe

Kasutajad
  • Content count

    57
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About kpiibe

  • Rank
    Värske olija
  • Birthday 05/02/1988

Profiili informatsioon

  • Sugu
    Male
  1. Näh. Tegid uue video ja ikka valesti v
  2. Kui ma õigesti aru sain, siis alumises asendis peaksid olema käed ikkagi täielikult välja sirutatud. Esimeses lõuatõmbe videos seda ei tähelda Proovige ikka reeglid ja tekst korralikult läbi lugeda enne kui kaameraga jõusaali tormate
  3. Välitrenn

    Aga kuidas kehas on muutused toimunud läbi selliste rutiinide? Kuidas Sa ise arengut hindaksid? Nii füüsilise vormi kui ka max. korduste mõttes?
  4. Välitrenn

    Kui tihti Sa muidu oma kavasid kordad? Kas vahetad iga päev kavasid ja treenid erinevaid lihasgruppe või paned mingi ajaperioodi kogu aeg ühe ja sama kava järgi? Mismoodi mõistlikum oleks?
  5. Kalorid

    Vabandust. Kalor on mõõtühik, mis tähistab energiat.
  6. Kalorid

    Nii nagu auto vajab kütust, vajab inimene kaloreid. Kalor on ENERGIA.
  7. Kõhulihased, sixpack

    Kui ei viitsi jõusaalis rassida või ei taha raha raisata, siis võid street workouti proovida. Ja parem oleks ikka kogu keha treenida, mitte ainult kõhtu. Vaata madbarz.com. Väga asjalik programm, mis on ka äppina välja lastud. See aitab kindlasti algust teha
  8. Välitrenn

    Olgu, leidsin juba. Läbi äpi seda vist teha ei saa (vähemalt mina ei leidnud), aga madbarz kodukalt leidsin üles. Ise küsin, ise vastan
  9. Välitrenn

    Aga mismoodi ma seal päris oma kava saan kokku panna? Nt midagi sellist, nagu Sa ise nüüd tegema hakkasid?: http://ashotofadrenaline.net/the-30-day-body-weight-beastmode-workout-plan/
  10. Kätekõverdused

    Võid ennast positiivse kalde all ka treenida. Sedasi on kätekõverdusi pisut kergem teha.
  11. T-T blogi (+20)

    Võid ju eraldi valku ja süsikaid ka pulbri kujul tarbida, kui söök tõesti alla ei lähe (massilisajat nt, peale trenni). Ma ise otseselt ei pooldagi valgupulbreid jms, aga mul on alati kotike kapi peal ja juhul kui pärast trenni väga suurt söögiisu pole, siis on hea üks sheik alla kulistada, et päeva valgunorm kätte saada. Siinkohal ei taha ma muidugi öelda, et proteiinisheikidega tuleks toidukordasid asendada.
  12. Välitrenn

    Proovisin siis ära selle Madbarzi. Minu meelest ka algaja jaoks hea ja õpetlik programm. Kava kogu aeg ees, ise ei pea kella jälgima, telefon annab jooksvalt teada, kaua on veel puhata jäänud ja mis on järgmine harjutus jne. Tundub väga asjalik äpp, proovin kindlasti edasi. Pean ka tõdema, et pärast kahte päeva street workouti on lihased täiesti läbi Pole ammu pärast jõusaali sellist lihasevalu kogenud. Nüüd teen kindlasti päeva puhkust. Kätekõverdusi horisontaalselt, kaldega ja tagatoengus tegin tunduvalt rohkem kui kavas kirjas. Tean, et seda saab muuta ka, aga ei hakanud esialgu midagi näppima. Harjutuste vahel puhkasin ka vähem kui programm ette nägi. Samas viimases tsüklis olin juba päris läbi ja pealthaardega lõuatõmbed tulid üsna mustalt.
  13. Välitrenn

    Ja, ma olen nüüd päeva otsa töö kõrvalt seda äppi uurinud ja tundub tõesti khuul asi olevat. Lähen täna ja proovin programmi järgi harjutusi teha, samal ajal andmeid sisestades. Valisin juba kava ka välja: Doorway Nightmare. 20 sec wall sit 8 chin ups 12 dips on chair 10 push ups 6 pull ups 8 decline push ups 4 cycles.
  14. Välitrenn

    Nt. leidsin sellise kava netist: Kätekõverdused horisontaalselt x10 Kükid x15 Käte kõverdamine tagatoengus x12 Väljaasted x10 Kätekõverdused kitsalt x10 Paus harjutuste vahel maksimaalselt 60 sekundit. Tsüklite vahel 140 sekundit. Kokku 4 tsüklit. Pealtnäha tundub lihtne.
  15. Välitrenn

    Korduseid võib ja peabki tõstma. Praegu olen ainult proovipäeva teinud ja uuringi, et kuidas kõige parem oleks. Kõige parem oleks vist tsüklitena kava läbi teha, ehk siis 3-4x järjest ühtesid ja samasid harjutusi ringiratast. Paned endale mingi korduste arvu paika ja siis vastavalt enesetundele hakkad seda vaikselt tõstma.
×