Jump to content

chilli

Kasutajad
  • Content count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About chilli

  • Rank
    Algaja
  • Birthday 03/05/1975
  1. Vend Vähk Peab liikuma!

    Võimas sooritus jah,ei olnud küll nii sügavad kui Imrel,aga korralikud siiski,need kes seda harjutust teinud,teavad kui kiiresti see triitsa täis tõmbab
  2. Paljuga teete biitsepse?

    ise teen biitsepsit korra nädalas ja sirge kangiga ja viimane biitsa trenn oli selline:55kgx5x3(hästi puhtalt)60x5 ,65x5 ,70x5(mustalt).Varem tegin biitsepsit alati ainult puhta tehnikaga,nüüd paar kuud aga teen alati mustalt ka ja biitsepsi jõud on oluliselt kasvanud,niiet soovitan mustalt ka teha,suuremad raskused mõjuvad hästi. ise kaalun 78kg
  3. Lõuatõmbed

    jah,järjest 56 lõuatõmmet,selliseid asju tehes on tegelikult areng kiire,kui visalt asja kallal olla
  4. Lõuatõmbed

    kunagi sai tehtud nii,et iga päev tegin ühe korra lõuatõmbeid suutlikuse piirini ja nii jõudsin välja tulemuseni 56 korda,olin siis 17a ja kaal oli 65 ja 70kg vahel
  5. Oma keharaskus peakohale

    esimest korda läksin jõusaali 18aastaselt ja kohe sel korral sai seda ka proovitud,kaalusin siis 66-67kg ja üles sain 60kg,kaks nädalat hiljem sain üles 70kg,niiet kahe nädalaga siis,aga 70kg-lt 100kg-ni jõudmine võttis aega 10 kuud.
  6. Hüppe kõrguse suurendamine

    18 182cm 65kg üle 10a tagasi oli mul põrge nii hea,et suutsin väikese palliga korvpallis pealt panna,olles ise ainult 1,73cm pikk ja kaaludes 68-70kg.Hea hüppevõime sain sellest,et jõusaalis harjutasin peamiselt klassikalist tõstmist(tõukasin 120kg) ja väljas tegin palju hüppeid,kaugust,hoota kaugust ja kolmikut,hüpped ühel jalal,paigalt hüpped erineva kõrgustega alustele,koosjalu hüpped üle tõkete jne,niiet minu soovitus on teha klassikalist tõstmist ja kergejõustikku.
  7. Sangpommi rebimine/tõukamine

    Olen paar korda sangpommis võistelnud,viimati 2003a ja siis oli tulemus selline,kahte 32kg pommi tõukasin 21korda ja rebisin 32kg pommi vasakuga 31 ja paremaga 30korda,enda kaal oli 75kg.Pommi trenni ma ei teinud,tegin selle tulemuse tavalise jõutreeningu pealt ja ei sobi see pomm mulle,plahvatus jõudu on aga vastupidavus nadi.
  8. Õnnetused jõusaalis

    Meenus selline lugu:tegin poolkükke pingi otsale,raskus oli 200kg ringis ja kuna kasutasin suht kergeid kettaid,siis oli kang pilgeni neid täis,paar korda kükkisin ära,siis sai aga jõud järsku otsa ja jäin sinna pingile oma 200kg-ga istuma.Olin saalis koos sõbraga,üritasin siis sõbra abiga püsti tõusta,pingutasime mis me pingutasime,aga üles ma ei saanud,silme ees juba läks kirjuks,siis hakkas sõber kangilt kettaid maha võtma,iga mahavõetud kettapaari järel üritasin tõusta,aga olin nii läbi,et sõber pidi kangi peaaegu ikka tühjaks rookima,enne kui sain kuidagi püsti ja kangi pukkidele tagasi. Selili surumist tehes olen kangi üle enda pidanud rullima ikka sadu kordi,kuna enamasti harjutasin üks ja tahtmist oli rohkem kui jõudu,siis jäin tihti kangi alla,aga ma harjusin sellega nii ära,et polnud probleem see,kui kang rinnale jäi,siis kõhulihased pingule ja kang nendele ja samal ajal kiirelt tõusin istukile ja korras.Suurim raskus mida üle enda veeretanud olen,oli 145kg(kaks enda kehakaalu)aga jah 15a jooksul on jõusaalis ikka igasuguseid asju juhtunud.
  9. Günekomastia

    jah,ka minul oli umbes sellises vanuses sama asi,olin ka hirmus mures selle pärast aga mingi aja pärast kadus ära,kui ruttu seda täpselt ei mäleta,aga üsna pikka aega oli see mul.
  10. Sinu tulemused?

    surumine 142,5kg(mustalt,puusad pingilt lahti) kükk 165kg jõutõmme 202,5kg pikkus 1,74,kaal 77kg,vanus 34 ja tulemused ikka ilma igasuguse varustuseta
×