Jump to content

kasparchopper

Kasutajad
  • Content count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About kasparchopper

  • Rank
    Vaatleja
  • Birthday 03/14/1993
  1. kordused

    minu arusaamade järgi: 1-5x seerias = jõuseeria 6-8x seerias = mass/jõud 9-12x seerias = mass 13+x seerias = vastupidavus AGA?! http://www.tarbija24.ee/?id=298947 et selle järgi nagu jõud: 4-8x seerias mass: 24x seerias? mille järgi soovitaksite teie treenida?
  2. Mul oleks abi vaja

    Jap. ma nägin su seda lehekülge, aga netilehekülge palusin pulsikellade kohta + küsisin VALEMIT, kuna su lehekülg oli liiga üldine loe teinekord ikka korralikult läbi, ennem kui kritiseerima hakkad! armin, kui midagi valutab siis kunagi ära tee!
  3. Mul oleks abi vaja

    3.5km 30minutiga, äkki oli rohkem neid meetreid? ma olen klassis suhteliselt kehv jooksja ja jooksen 3.7km sirka 19-20minutiga, normaalne oleks oma 15-18minutiga, võimatu oleks joosta seda maad poole tunniga. . oskab keegi öelda palju mina selle ringiga neid kaloreid kulutasin, ma ka 80kg ja umb 192pikk mis valemiga seda arvutatakse? Kuhu vahele korralike pulsikellade hinnad jäävad? äkki keegi oskab mõne netilehekülje välja pakkuda!?! Aitäh!
  4. Õige treeningkava.

    Kaal ja pikkus kokku on praegu normis 197cm-100=97kg süsteemi järgi, tead oma rasvaprotsenti ka öelda? pehmel pinnasel jooksmine soovitatud, rattasõi hea, ei kuluta põlvi, äkki aitaks mingil määral ka sõudmine..! Mina olen 16.a, kaalun 80-81kg, jõuksis käinud 6kuud, selle ajaga juurde võtnud 12kg, kah suht pikk 192+ vb paar cm, mul on raske täiskükke tehes mõlemas põlves päris valus, suht kraksub, niiet teen 90 kraadiseid kükke.Väiksemad raginad põlvedes algasid vb 5,6-7 aastat tagasi ega paremaks küll pole läinud. Millest võib see olla tingitud, kas kaltsium võib olla põhjus? Kindlasti oleks hea teada kuidas seda ravida v kuidas valu leevendada, olen proovinud igasuguseid põlvesidemeid ja asju, tutkit.. Äkki aitaksid mingid tabletid v õlid? olen ka kuulnud et pikematele soovitatakse teistsugust kava?! aga sooviks teada mis see psoriaatiline artriit täpsemalt on. Aitäh!
  5. Toidulisandid ja nende mõju

    kasutan toodet: PURE SOYA PROTEIN Isolate Powder minu küsimus on, et kas seda toodet on soovitatav kasutada 16. aastasel jõusaalis massitreeningutel ja kui tihti oleks targem seda kasutada, kuidas see organismi mõjutab Toote andmed 100g kohta: Energy 1,663 KJ and 393 Kcal Protein 87g Carbohydrate 1.0g of which sugars 0.2g Fat 4.5g of which saturates 0.8g Fibre 0g Sodium 0.9g piimalahusesse soovitatakse panna 1lusikatäis(28g) pulbrit Palun vastata neil kes asjasti kindlat sotti jagavad! Aitäh!
×