Jump to content

tomtom

Kasutajad
  • Content count

    55
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About tomtom

  • Rank
    Värske olija
  • Birthday 10/28/1954

Recent Profile Visitors

2,998 profile views
  1. Biitsepsi trenn ja valu

    Üle nädala jah 20
  2. Biitsepsi trenn ja valu

    Võibolla on keegi olnud samas olukorras ja oleks huvitav teada, kuidas see lahendada. Biitsepsit treenides hakkavad käsivarred valutama. Valutab pigem luu, mitte lihas. Eriti kõvasti kangitõstetega, aga ka hantlitega ja blokil. Valu jääbki kestma, ka hiljem katsudes on väga valusad. Mõni arst ei oska midagi arvata. Mõni on öelnud, et see on luuümbrise põletik, mida põhjustab ületreening. Võiks kõlada loogiliselt, aga ületreening (?) - teen 1 või 2 biitsa trenni nädalas, 10 seeriat, 8-12 kordust. See ei saa ju olla ületreening. Vähendada koormust - nt kaks trenni kuus - aga siis poleks ju ka arengut? Või mida teha? Valu ravimine on üks teema, aga pigem huvitavad mõtted, kuidas treeningkava kohandada.
  3. Intervalljooksime ja tagasiöögid

    Aitäh nõuande eest! Teen 4 jõutrenni nädalas (a' 1h). Ülejäänud 3 päeva tahaks teha kardiot, tegelikkuses jaksan lisaks teha vaid 1 päeva lisaks väga kerget kardiot. Sümptomaatiliselt võiksid jah väsimuse märgid viidata ületreeningule, aga ma ei mõista, kuidas minu nii väikese koormuse juures ületreeningust rääkida saab. Ei tohiks ju harrastaja tasandil ka olla ulme treenida igapäevaselt - 1 päev raskem, teine päev kergem trenn. Aga tundub, et ma ei vea välja. Vahel on kardiojärgne taastumine nii halb, et tavapärase 4 jõutrenni asemel tuleb neid 3 ehk kannatab ka n.ö baaskava.
  4. Ei meenu allikat, aga kas on õige, et 4 tunni jooksul suudab organism omastada 30gr valku. Kui tarbida rohkem, siis see midagi juurde ei anna. Kui selline arvestus on õige, kas seda peakski pidama rangelt teatud tundide piires? Või summaarselt ööpäeva kohta - ööpäevaks on mingi max omastatavuse lagi ja kuna öösel ei tarbi midagi, läheb n.ö päeval toimuv ületarbimine ikkagi asja ette?
  5. Hakkasin jooksulindil jooksma vahelduva tempoga - 5 min tavaline kiirus, 1 min max kiirus. Veider, aga see ajab mind iiveldama, ca tunni jooksul pärast jooksu. Ja lisaks on pärast sellist trenni u 1,5 päev juba väsimus ja unekas. Katsetasin, et ehk on mingi kokkusattumus, võibolla midagi muud põhjustab seda. Totitumine? Aga ei, peale intervalljooksu ühtegi teist muudatust ei ola, mis enesetunde halvenemist võiks põhjustada. On see üldse loogiline, et sellised sümptomid tekivad? Ja kui on, kas see on märk, et tuleks sellisest treenimisest hoiduda, või on see periood, millest lääbi suruda ja hiljem läheb olemine normaalseks? Ideepoolest peaks ju sellist enda rihmaks jooksmisest just saaba energisuraka:)
  6. Jõusaalis käin 4 korda nädalas, toitumine on ok, valku piisavalt, toidulisandeid juurde ei võta. Kaal 65 kg. Kui palju võiks keskmiselt arvestada, et lihasmassi ühe kuuga juurde tuleb? Ja usinal harrastaja, kui palju on reaalselt võimalik lihast kuus juurde saada, kuhu võiks enda eesmärgi sihiku seada? Ja kui samal ajal põleb ka rasv ning kasvab lihas, kas siis summaarselt ei peaks jääma kaal muutumatuks? Muutub vaid keha koostis.
  7. Kõhu alaosa rasv

    Üleval pool hakkab juba 6-pack looma, aga allpool on endiselt korralik polster:) Kas kellelgi on mingit head nippi või loitsu, kuidas sealkandis rasvapõletust intensiivsemaks muuta?
  8. Toitumiskava ja vadakuvalk

    Kas valgušeiki peaks igal juhul tarbima just pärast trenni, mitte muul ajal? Üldiselt söön toitumiskava järgi. Üks toidukord on kohe pärast trenni, valku on seal piisavalt. Mõnikord päeva jooksul, kui valgukogust kokku ei saa, kasutan šeiki. Kuidas ja kuhu valgujook päevakavas lisada? Kas jook + söök? Arvan, et see oleks ehk liiast. Või siis söök ära jätta ja valida jook? Või ei ole siiski oluline juua kohe pärast trenni ja võib seda tarbida suvalisel ajal päeva jooksul?
  9. Tatar

    Kuiv tatar on 348 ckal, veega keedetud 79,8. Kuidas nii? https://tka.nutridata.ee/et/?query=tatar&groups=&component=39&exclude=false&type=all&starts=false&fbclid=IwAR0cKyinuXLFA8sSNmWI8i9r3G3TTejjBXeaQEsjXkM0fJ0VivBcinG48Tw
  10. Intermittent fasting

    Kas keegi on omal nahal proovinud? Millised on muljed, tulemused? Kuidas üldse ajastada selle graafiku juurde jõutrenni? Sellest räägitakse palju head. Aga tundub just vastupidine üldisele tavale - söö tihti väikeseid koguseid, et kiirendada ainevahetust, et organism harjuks regulaarselt toitaineid saama, julgeks põletada, ei asuks talletama.
  11. Tasakaalustatud toitumiseks on soovitatav tarbida juurde häid rasvu. Apteekides on igasugust kraami kapslitena ja müüjad loomulikult soovitavad neid. Tekkis küsimus, kas kindlasti peab midagi apteegist valima, kas kodus olemasolevatest õlidest midagi ei võiks sobida? Näiteks linaseemne, oliivi, rapsi, pähkli, kõrvitsa vms? Et võtaks kapsli asemel lihtsalt hommikuti lonksu? Sellisel juhul mida võiks võtta? Vist on Omega 3 see, mida peaks juurde tarbima
  12. Mingi väsimus, jõuetus

    Tänan selle rauavihje eest. Verenäitajad pidavat mul korras olema, aga võibolla on raua kontrollimine välja jäänud. Kuidas raua sisaldus vereanalüüsi lehel tähistatud on (minu omal ei ole kirjas midagi, mis meenutaks fe-d või ferrumit, aga võibolla on tähistus teine)?
  13. Mingi väsimus, jõuetus

    ... on maad võtnud. Juba pikemat aega. Käisin jõusaalis, jooksmas, rattaga sõitmas, aga juba mitu kuud ei suuda absoluutselt pingutada, ennast pingutama sundida. Otseselt unekat pole, liigun ja töötan, aga vot füüsilist pingutust ei suuda endast välja pigistada. Iseneesest uni ja toitumine on korras - piisav valk, süsivesikud, puu- ja köögiviljad, D3, omega 3 ja 6. Nojah, vahel panen ka tina ja söön kommi ja pitsat, aga mitte liigselt (varasemalt tegin seda palju rohkem ja trennitegemist ei seganud). Nagu oleks mingi aine puudus. Paar nädalat olen nüüd magneesiumit võtnud, see ka ei muutnud midagi. On kellelgi mingeid ideid, mida võiks proovida, lisada?
  14. Suhkur vs aspartaam

    Kumb on halvem? Usun, et ühte neist suudan ma vältida/piirata. Mõlemat mitte. Kumba võiks, tervise seisukohast?
  15. EMS treening

    Kas keegi oskab lähemalt rääkida EMS treeningust, kuidas see toimib ja kas nende lubadused vastavad tõele? www.justfitclub.ee Piisab kui treenida 20 min nädalas ja see olevat 18x efektiivsem kui fintness treening, 8x efektiivsem kui jõusaali treening. Kõlab liiga hästi, et olla tõsi;)
×