Jump to content

FFF

Kasutajad
  • Content count

    68
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About FFF

  • Rank
    Värske olija
  • Birthday 04/03/1992
  1. Pistmine

    See võib olla reaalne, katseta ka eeltooduid mooduseid pistete vabanemiseks. Vahelihase pisteid või nö. krampe(kui ikka on tegemist vahelihase probleemiga)on võimalik treenida vahelihast kiiretempolise jooksu ajal, sügavalt sisse-välja hingates. Samuti ka kõhulihaseid tehes. Soovitatavalt vähemalt 2-3 korda nädalas.
  2. Muusika

    See on tõesti uskumatu kui teadlikud inimesed oma musikaalsusest on.
  3. Mure söömisega...

    Ma arvan ka, et suurem energiakadu on tekkinud, eriti kui oled intensiivselt trenni teinud ja jõuad rohkem, vajad ka rohkem energiat., aaga vb ka sügisest..organism vajab talveks varusi?
  4. Muusika

    Michael Jackson, enne, pärast ja trenni ajal:D!
  5. Jooksmine

    Üksi. Vahest oleneb tujust, aga hea kaaslasega on ka kindlasti äge.
  6. Pistmine

    See on jah tegelikult palju, kuigi mõni on ka selliste harjumustega juba..
  7. Pistmine

    Pisteid on rohkem vähetreenitud organismil, samas ei tee ka hea kehaline seisund selle vastu immuunseks. Kuid siis on pőhjused ka juba rohkem individuaalsed. Põhjusteks võivad olla nt: vahelihase kramp, täis kõhuga või ka hingamis- ja jooksustiil. Loomulikult mõjutab pistmist ka ilma soojenduseta kehalised pingutused.Hoia pisted eemal nii: 1.Soovitatavalt 3-5 tundi enne treeningut vői vőistlust mitte süüa. Pööra tähelepanu ka toidu koostisel! 2.Korralik soojendus, tempot aeglaselt tõstes. 3.Treeni oma kőhulihaseid ja vahelihast. 4.Őpi őigesti hingama. (kõhuhingamine, mida saab hästi harjutada selili maas, asetades raamatu kõhule. Sissehingates peab raamat tőusma ja väljahingates tugevalt langema. 5.Testi milline esmaabi on sinule pistmise vastu parim. Kui hakkab pistma, siis esmaabina vőib aidata tempo aeglustamine vői lausa seismajäämine ja valuliku koha tugev pigistamine sőrmedega. Ettepoole kummardumine ja rahulik sügav hingamine vőivad samuti kergendust tuua. Tavaliselt seejärel pisted kaovad ja jooksmist saab jätkata. Kőhu alalihaste venitamine vőib samuti aidata. Kui pisted jätkuvad ka rahuolekus, on pőhjust käia tervisekontrollis, et eemal hoida vőimalikke haigusi.
  8. Tervitused Hiinas!

    Või siis mitte..
  9. Plaanid järgmiseks suveks.

    Õigus, asenda muna nt: valgurikka piimatootega või liha/kala.
  10. Tervitused Hiinas!

    Päris hea:D
  11. Kõhupekk

    Milline see on?
  12. Kehatüübid, huvitav test.

    Your score is 2.17.
  13. Olen tõesti nüüd pikemat soojendust teinud ja ka koormust vähendanud..siiani korras, loodan, et jääbki.
  14. R.I.P Michael Jackson

    Täpselt!
  15. R.I.P Michael Jackson

    Arvan vastupidist
×