Jump to content

PumaZ

Kasutajad
  • Content count

    658
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by PumaZ


  1. Aga mida ma valesti teen, kui jooksmine ei mõju? Kas võib asi olla liiga ühtlases trennis?

    Jooksin suvel ja sügisel (umbes augustist novembrini) 3 korda nädalas 8km ja mitte midagi erilist ei muutunud. Kaal ka ei langenud. Toitumine oli nagu enamvähem vastav füüsilisele aktiivsusele. Säärelihased küll paisusid.. :/

    Mõtlesin nüüd kevadest rohkem intervalli proovida, on see hea mõte?

    Viga toidulauas


  2. .Kõhule on tähtis et rasva maha saaks ja triibud välja tuleksid.Mäletan eelmisest suvest kui treenisin kõhulihaseid iga päev ja nii kaua kui jaksasin.Alles siis sain kõhu perfektselt trimmi.

    Praegu treenin 2-3 korda kõhtu nädalas ja kasu eriti midagi. :ph34r: Pean iga päev hakkama valu andma,et 6pack taastada,suvi varsti käes.

    :D :D


  3. näiteks üks kena ahjupraad :lol:

    seda sama rääkis mul sõber ka kuigi pole küsinud miks ta nii arvab

    Aga kui see ahjupraad on rasvasest sealihast ja kauaseedivast toidust, siis oleks mõtekam süüa peale trenni midagi, mis kergemalt seedub.


  4. tekkis küsimus et kui valke sisaldavad nt. muna , liha , kohupiim , piim siis kas on mingisugust toiduainet või sarnast mis sisaldaks veel palju valke? ma ei tea et äkki on mingisugust teatud looma liha või midagi kus samuti palju valke oleks?

    Valgupulber


  5. Tervist! Tahtsin küsida kuidas kasutada fit combot (fit shopi toode).Et kas ma pean kõik ühte patta segama(fit cra , fit mass , fit whey) ja jooma , või eraldi? Ja kas peab tarbima peale trenni või enne trenni , või kuidas? Uurisin virtuaal poest aga ei saand vastust oma küsimusele.

    Hmm peaksid lugema kõigepealt, miks toidulisandeid kasutada.

    Kasuta eraldi Fit whey(ainult valk) või Fit mass(valk+süsivesikud), ning neile võid Fit Cread lisada juurde


  6. Ostsin täna poest (rimi omatoote nime all) "Doris" märgi riisi, kus on neli 125g kotikest pikateralise riisiga. Pakendi peal on 100g toiteinfona kirjas

    energiat 1472kcal

    valgud 7,3

    süsivesikud 77,3

    rasvad 0,9

    Tundub absurd ju... www.ampser.ee lehel on keedetud riisi 100 g max 135 kcal. Minu antud kehakaalu ja treenitust arvestades on BAV 1700 millegagi, seega peaksin sööma 125 selle firma riisi päevas, et end elus hoida - ning sellest piisab. Mida arvate? Mis on usaldusväärne keedetud riisi kaloraazh?

    See on kuivaine. Riis imab endasse vett ju, seega paisub ja muutub raskemaks.


  7. Ma elasin kuni 14 eluaastani pmts ilma valguta. Ei söönud piimatooteid, liha ja muna.

    No vahepeal sõin mõned viinerid ja jogurtid.

    Olin teistest eakaaslastest suurem ja tugevam ikkagi.. ;)

    Geenid määravad suure rolli ära. ning kasvueas kasutab keha selle viimasegi proteiini ära, mis sa sellest viinerists saidki.


  8. Minul, 7.30 hommikusöök (väga harva jääb vahele, nii nagu see täna juhtus). Minul ka samal ajal suhtkoht söömine, söön koolitoitu. Mul lõppevad neljap. kell 2 tunnid, siis on 1 tund vaba aega, saan tõesti midagi süüa sellel ajal. Aagam siis on mul kell 15.00 kitarr, kuni 16.00 ja siis KOHE, lähen kohe ja jään hiljaks ka on matemaatika. See kestab mul 1 tund ja siis on KOHE jälle kitarri tund. Ja nii läheb see kella kuueni välja, üle kuue, kell seitse olen kodus, seal söön. Need on ainult neljapäevad. Teisipäevu annaks reguleerida... Okei. Ma ka ei tea ju toitumisest mitte kui midagi, aga tean, et see, mida minu vanemad rakendavad on hullem. Olen mõelnud sellele toitumiskavale, minul raha ei ole selle jaoks, lugesin, et see umbes 500 kr. Peaksin vanematega rääkima, nende arust oleks see mõttetu, sest ise saaks sama hästi ju "tervislikult toituda". Jama värk sellega. Loen neid artikleid, mis siin toitumisekohta on antud.

    *Hommigusöögi jaoks peab ALATI leidma aega.

    *Proovi süüa järgmine kord umbes kella 10.30 paiku.

    *Järgmisena võiksid süüa kella 13.30 paiku, kuna sel hetkel vaba aega.

    *Peale kella 5st matemaatikat proovi jõuda süüa midagi-> Kodus teha kohupiim valmis,lisad kaerahelbeid,peeneks tükeltatud õunu,marju ükskõik mida, aga et liiga tahke poleks. Sellise vedelama kohupiima lisanditega jõuad ruttu ära süüa enne kella 5st kitarri tundi.

    *Õhtul saaksid juba kodus süüa.

    Toitumiskava tuleks kasuks ning artikleid soovitaksin küll lugeda.


  9. Prageuse toitumise korral, võiks öelda, et hommikusöögil jäta maisihelbed välja.

    Lõuanasöögil ürita mitte liha ja kohupiima koos süüa võib tekitada käärimise kõhus ja kõhugaasid.

    Ei oska täpsemalt soovitada,kui see info on umbkaudne, võid lugeda Fred Antsoni toitumispõhimõtteid:

    http://www.fitness.ee/main.php?main=artikk...amp;textID=3105

    Veel võid lugeda siit http://jorks.wordpress.com


  10. Mina isiklikult talitan koolipäeval oma söögikorrad järgnevalt.

    7.00- Kodus hommikusöök

    10.00-Koolis,kodust kaasa võetud toit.

    13.00 või 14.00-Koolis,kodust kaasa võetud toit,kui kell 14.00 siis lähen tunni ajal "vetsu" ja söön oma söögi ära.

    16.00 - Kodus toit

    19.00 - Kodus toit(trennipäeval sheik)

    (20.00 - Kodus toit,trennipäeval ainult)

    22.00- Kodus toit ja magama

    Sätid oma toiudkorrad selliselt, et need jääksid vahetundide ajale.


  11. Samas see 1 annus on 350g pulbrit ka mida sa ilmselgelt ei hakka peale trenni sisse tuupima.

    Ise ei näe eriti mõtet massilisajatel, kui just väga intensiivselt ei treni päevas mitu korda või pole just "extreme hardgainer". Pigem võiks süsivesikuid rohkem oma tavatoidu kogustele juurde lisada .

×