Jump to content

shoulshaker

Kasutajad
  • Content count

    18
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About shoulshaker

  • Rank
    Algaja
  • Birthday 11/10/1975
  1. (Bikini) fitnessiga alustamine, kus?

    Olen nüüdseks pea et 1,5 aastat jõusaalis treeninud. Soov oleks alustada (bikini)fitnessi tegelemisega. Oskab keegi sooviatad, kelle poole peaksin pöörduma? Koduklubiks on Sparta.
  2. Kaal ei lange!

    Mina vaidlen neile vastu, kes väidavad, et kaalu ja pikkuse suhe võib selliste parameetritega korras olla. Toon ennast näiteks - minu norm kaal on 55kg, pikkust on mul 169cm. Kõik sõltub, mis kehatüüpi sa oled. Ise alustasin ka kaalulangetamist kui kaal oli saavutanud kaalurekordi, ehk siis 63kg ja nägin välja nagu võdisev kohupiim. Korralik toitumine ja korralik treening vähemalt 3* nädalas aitavad kaalust alla võtta.
  3. Käitumine jõusaalis

    See häirib küll, kui need jutustavad tegelased hõivavad ühe masina rätikuga ära, ise samal ajal eemal jutustades - trenni ei tee ja teistel ka ei lase teha. Küsimuse peale saan pilgu - mida sina naine ka tead - osaliseks .
  4. Käitumine jõusaalis

    Ega mul ka probleem ei ole, aga mega naljakas on lihtsalt vaadata :D
  5. Käitumine jõusaalis

    minu tähelepanekud : 1) varbavahe plätud jalas 2) ratturi päikeseprillid ees
  6. Triitsepsi treenimine - mida ma valesti teen?

    Toitumiskava ma kirjutasin. Kas ma pean midagi muutma?
  7. Triitsepsi treenimine - mida ma valesti teen?

    See pandi kokku eesmärgiga kaalu alandada ja lihast kasvatada, Spetsialist oli härra Ott Kiivikas isiklikult Kaalu olen enam vähem eesmärgile saanud, 0.5 kg veel. Lihas on ka kasvanud veidi ikka, ma arvan.... Aga mis oleks sinu ettepanekud lihase kasvatamiseks?
  8. Triitsepsi treenimine - mida ma valesti teen?

    aitäh : D püüan erinevaid harjutusi lisada ja koormusega mämgida. Äkki saab ikka sellest pekist ka lahti:D
  9. Triitsepsi treenimine - mida ma valesti teen?

    See on üks treeningpäev. Soojendust teen sõudeergomeetril 10 min, pärast treeningut veel 10 min sõudeka peal. Nii teen 3päeval nädals.
  10. Triitsepsi treenimine - mida ma valesti teen?

    kaal praegu 55.6kg (kui alustasin oma kavadega, siis kaalusin 63kg, eesmärk on 55kg saavutada) vanus 37 pikkus 169cm naine Mis see jne veel peaks sisaldama?
  11. Triitsepsi treenimine - mida ma valesti teen?

    Treenin 3* nädalas, toitumine peaks olema korras - lasin koostada spetsialistil. Samas käevarred on veidi pekised küll.... H - omlett 2 munast, klaas keefiri, viil leiba L - 100g lihalõik ja 200g salatit Oode - keefir, 15g Herat, 1 õun Õ - 100g kodujuustu, 1 muna, veidi toorsalatit
  12. Triitsepsi treenimine - mida ma valesti teen?

    Panen igaks juhuks siis juba terve kava. Kõiki harjutusi teen 3*15, kõhulihased max, triipsepsile teen veel lisaks blokil tõmbeid kahe harulise köiega ja sirge pulgaga 1. Säärte sirutused ette trenazööril 2. Laia haardega kükk – paraleeltasapinda 3. Reite siseküljele 4. Reite välisküljele 5. Jalatagaosale kõhuli jalgade kõverdamine 6. Ploki tõmbed ülalt või ploki tõmbed alt, seljale 7. Lamades käsikute surumine 8. Käsikute tõstmine kõrvale istudes 9. Ühe käega hantliga ettekallutatult käe sirutamine taha , triitseps 10. Hantlitega küünarvartekõverdus istudes 11. Kõhulihastele keretõsted või jalatõsted 12. Alaseljale keretõsted pukil
  13. Mida ma valesti teen - triipseps ei muutu. Treenin erinavate harjutustega, ikka lödiseb. Biitseps on täitsa ok juba. Biitsepsit treenin väiksema raskusega kui triitsepsit, kuna biitsepsit juba on, triitsepsit mitte.
  14. kuidas saada rasv biitsepsilt minema

    midagi sellist jah aga soovitavalt naiskujul
  15. enne kui hakata käsivarsi (biitseps ja triitseps) treenima, oleks ju vaja saada sealt rasv ära, muidu kasvab lihas rasva alla ja ikka pole "midagi näha". Kuidas siis saada rasv sealt enne ära?
×