Jump to content

wola

Kasutajad
  • Content count

    98
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About wola

  • Rank
    Värske olija
  1. Tselluliit

    Vaata preili sellekohta kehtib üks väga hea lause: easy come, easy go. Kui näha oma keha kallal aastaid vaeva, vältides äärmusi ja ekstreemsusi, siis ei juhtu nädalaga nüüd küll midagi drastilist.
  2. Tselluliit

    Mis lolli juttu sa ajad? Nädalaga ei tule sul midagi tagasi - see pigem su enda psüühika, mis loob kujutelma, et kohe kui trenni ei tee, oled paks.
  3. MR. OLYMPIA 2010

    Loomulikult ei ole, oleks ka imelik kui oleks. Vaadakem, millised on enamik 50-aastased mehed - rasvunud, suure õllekõhuga, könnis, kompleksides ja keskeakriisi põdevad vanamehed. Müts maha Ronnie ees ja ma usun, et see mees peaks olema meile kõigile suureks eeskujuks.
  4. MR. OLYMPIA 2010

    KAI GREENE on mehe nimi! Tõesti tobe vaadata, kuidas pidevalt valesti kirjutatakse. Hiljuti külastas Kai Slovakkiat, kus tegi treeningu ning eriti haige oli see, kuidas tema auks oli tehtud ülisuur plakat seinale, kus oli peal info ja pilt ja loomulikult kirjutati ta nimi Kai Green. Väga ebaprofessionaalne...
  5. Lisandid

    Ole nüüd normaalne. Kui inimene küsib nii tobedat asja, siis tuleb samaga vastata. Ma ei kujutaks ette ka, et ma peaks üldse midagi sellist küsima. Mis sa arvad tõesti, et maailma üks enim müüdumaid proteiine oleks veel endiselt müügis, kui see tekitaks kõikdel tarbijatel eluaegseid "kahjustusi"?
  6. Lisandid

    Ei tõmbu. Need ei tõmbu isegi tagasi siis, kui hauas oled. Pm on nii, et kui keha on juba täiesti ära lagunenud, siis punnid on ikka alles. Lahe. Mõtle enne, kui midagi ütled või küsid.
  7. bsn

    Kirp leidis jälle võimaluse reklaamida oma tootedid. Tuletan meelde, et Syntha-6 sisaldab 6-te erineva kiirusega valguallikat. Kahjuks ta ei sisalda süsivesikuid, kuid need saab ise juurde lisada. Ostad nt Maksimarketist viinamarjasuhkrut (mingi 18 kr 0,5kg) ja täisteraleiba (korralik kaloraaž). Selliste komponentidega saavutad parema hinna kui Truemass ja tulemus on pm sama. Olen Synthat kasutanud juba mõnda aega ning minu arvates on see üks parimaid lisandeid turul. Loomulikult on inimesed ja maitsed erinevad. Näiteks MuscleTech firma tooted ei sobinud mulle üldse. Nii ei saa öelda, et ühe firma asjad on kõige paremad ja et see peab sobima kõigile. Mina nt pole veel DY tooteid kasutanud, sest minu arvates on nende hind liiga kõrge. Aga võib-olla proovin kunagi ära.
  8. Söök enne trenni..

    Mida sa torised koguaeg. Alatasa loen su kommentaare ning koguaeg inised. Ükski asi ei meeldi. Ei ole kursis, kas teiste treenimise kõrvalt ka ise aktiivselt trenni teed, aga ilmselgelt peaks aktiivne treeniv sportlane lisama oma hommikusööki ka korralikud süsivesikud (nt 100gr kuivainest täistera kaerahelvestest puder). Selleks inimesed hommikuti putru söövadki, et see on igatpidi toitev. Ja ega kulturism pole nagu mõni moetrend, mis igal hommikul muutub - kui tahad kasvada, siis on mõned toiduained lihtsalt vältimatud (nt kaerahelbed, munad, liha ja piimatooted), ilma milleta korralikku massi ei ehita. Nagu ütleb Z. Fokin: "Ja nii ongi".
  9. New York Pro 8.mai

    Ott, kuna sa oled Winklaari võitnud amatööride seas, siis oleks ka sul ehk aeg üle minna profikategooriasse ning ehk võiksid ka sina tõusta samaväärsele tasemele
  10. Coleman Slovakias

    Ronnie on ikka tublisti väiksemaks jäänud...
  11. Endomorf/mesomorf

    Ütleme siis nii, et minu praeguseks eesmärgiks on step-by-step vähendada rasva% (umbes 13-15-le; meestel pidavat olema lihaskasvuks parim rasva% tase 10 - 18) ning kasvatada lihasmassi - ja seda juttu pole kellelgi mõtet tulla mulle rääkima, et see pole võimalik - on küll. Kindlasti ei ole lihasmassi juurdekasv nii suur kui oleks puhtalt ainult massiperioodil, aga siiski. Sel juhul peab muidugi toitumine ja trenn väga-väga paigas olema. Küsimus ongi nimelt selles, et kuna ma pole päris endomorf ning pole ka päris mesomorf, siis ma ei tea, milline lähenemine on õigeim. Nagu ma ka juba mainisin, siis olen siiani teinud seeriates kuni 12 kordust, aga endomorfid peaksid tegema kuni 25, siis see juba tegelikult propageeriks ju rasvapõletust? Samas, 3500 kcal minu kehakaalu juures pole palju - minu baasainevahetuse kaloraaž on umbes 2250 kcal - pannes sinna juurde liikumise, trenni jne, siis jääbki kaloraaž sinna kulutatava piirmäärale.
  12. Endomorf/mesomorf

    Olen meesterahvas ning olen jõusaalis käinud 2 aastat. Olen 187cm pikk ja kaalun 102 kg (enne jõusaalitreeninguid oli kehakaal 90). Rasva% on 19 (see pole eriti muutunud). Endale hinnangut andes olen endo- ja mesomorfi vahepealse kehaehitusega. Lihasmassi on paari aastaga täitsa kenasti tulnud, samas mind häirib rasv kõhu- ja näopiirkonnal. Tean, et endomorf peab tegema palju aeroobset. Praegu teengi 2-3x nädalas aeroobset 20 - 60 min. Olen lugenud, et endomorfil peaksid jõusaalitreeningutes seeriatevahelised puhkepausid olema lühikesed ning kordused 12-25. Samuti ei tohiks endomorfid tarbida suhkruid. Kuid kuidas on lood näiteks piima, banaani, müsli jms? Nendes sisaldub ju ka suhkruid? Siiani olen teinud trenni seeriatega kuni 12 kordust ja seeriate vahel lühikesi pause ning aeroobset 2-3 korda nädalas. Söön 6x päevas: Kaloreid: 3500 Kcal Valku: 300 g. Süsivesikuid: 350 - 400 g. Rasvasvasi kokku: 100 - 110 g. Kiudaineid kokku: 40 g. Hakkan proovima seeriates korduste arvu tõstmist. Samas ma pole ju päris endomorf. Milliseid nõuandeid annate? Kellel on reaalset kogemust või teadmisi, võiks nõu anda. Ette tänades!
  13. Flavourwave

    Ma ütlesin, et ootan asjakohaseid vastuseid. Mind ei huvita, kes seda müüb ja kes sellest kasu lõikab. Tahan teada, kas selle masina kasutamisel muutub kuidagiviisi toidu keemiline koostis ja kasulikkus. Kui Sa sellele küsimusele vastavalt oma teadmistele vastata ei oska, siis mine ja mögise kuskil mujal.
  14. Flavourwave

    Tere, Sooviks vastuseid ainult teadjatelt ja spetsialistidelt järgmise kohta: Mis te arvate tootest nimega Flavourwave (http://www.topshop.ee/index.asp?tn=productview_v2&cid=181556&pid=79849&c=0&gclid=CI6czc_7mZ8CFUwA4wodU1z6Hw)? Kuidas see mõjub toiduainete koostisele? Asi lihtsalt selles, et ei taha igapäevaselt toitu praadida ning ahjus küpsetamine on aeganõudev tegevus.
  15. Toores pruun riis ?

    1. aega pole kunagi - aega tuleb võtta 2. kui tahad oma hammastest ilma jääda, siis lase käia
×