Jump to content

zxcvb

Kasutajad
  • Content count

    257
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

zxcvb last won the day on November 19 2020

zxcvb had the most liked content!

Community Reputation

12 Natuke juba nagu teab midagi

About zxcvb

  • Rank
    Kasutaja
  • Birthday 04/24/1994

Profiili informatsioon

  • Sugu
    Male

Recent Profile Visitors

6,795 profile views
  1. Kahefaktoriline jõutreening

    Artiklist tundus just ebaloogiline, et selle tugeva treeningperioodi ajal justkui suutlikkuseni ei soovitata minna. Minu loogika järgi on aga tugev treening enamvähem sama mis suutlikkuseni minemine, kui mitte rohkemgi.
  2. Kahefaktoriline jõutreening

    Jõutreeningus on teatavasti põhiliselt kaks teooriat: superkompensatsioon, kus järgmine treening toimub ületaastumise faasis ja kahefaktoriline teooria, kus väsimust kuhjatakse mõned nädalad, misjärel võetakse pikem periood puhkuseks. https://www.fitness.ee/artikkel/1036/kahefaktoriline-joutreeningu-teooria Artiklis on öeldud, et selle teise lähenemise puhul suutlikkuseni ei minda, vaid saan aru, et väsimust kuhjatakse pigem sagedamini treenimisega. Olen juba nädal aega pead vaevanud ja ei saa sellest aru. Kui on teada, et paari nädala pärast tuleb kergem periood, siis suutlikkuseni treenimine on ju üks parimaid viise, kuidas väsimust kuhjata. Superkompensatsioon peaks olema vastupidi ehk pigem ollakse ettevaatlikum suutlikkuseni treenimisega. Artiklis on täiesti vastupidi. Tõlkijalt: ühesõnaga mina saan oma sõnades väljendatuna asjast aru nii, et, kui võtame kalendri ette ning koormuse perioodiks 4 nädalat siis superkompensatiooni teooria kohaselt treenitakse näiteks jalga nii: 5, 12, 19 ja 26. jaanuar ja iga kord suutlikkuseni, suure mahuga ning suhteliselt "ribadeks". Duaalse teooria korral treenitakse jalga 5, 8, 12, 15, 19 ja 22. jaanuar, suutlikkuseni ei minda, maht seeriate arvu näol on ka kontrolli all ja mõõdukas. 26. jaanuar kuni 2 veebruar oleks siis see nädal, kus kosutakse, maht ja intensiivsus on minimaalsed Kosutakse millest...?
  3. Vend Vähk Peab liikuma!

    Mis lisandeid muidu ise võtad ja millal?
  4. Biitsepsi trenn ja valu

    Tean, et paljudel see mure. 10 seeriat biitsa nädalas on suht max juba. Kui sinu puhul 1-2x nädalas, siis see on ju kuni 20 seeriat juba?!
  5. Vend Vähk Peab liikuma!

    Hariduslikul eesmärgil küsin, et kas tõesti on eri kaubamärkide kreatiinidel tuntav erinevus? kreatiini keemiline ühend ju ei saa muutuda, vastasel juhul oleks seal pakendil midagi muud kirjas. Ise koguaeg kindla tootja kreatiini kasutanud, eriti aru ei saa mõjust, vb peaks ka teisi proovima?
  6. Animal pump

    Aga kas poelettidelt leiaks mõne toote mis on imerohi?
  7. Suur probleem!!

    Sellise arengu pealt tundub, et su naine ikkagi söödab sulle mingeid aineid salaja sisse. Soovitan seda lähemalt uurida, et see kahtlus elimineerida.
  8. Toitumiskava ja vadakuvalk

    Jah peale trenni kindlasti sheik ja muul ajal eelista tavatoitu, kuna sheigis ikkagi omajagu magusaineid jne, mida pole ülemäära vaja tarbida. Muul ajal siis tavatoit>sheik>toidukorra vahele jätmine.
  9. TRT=tervislik doping?

    Kuulasin isegi seda saadet ja seal räägiti ka pigem positiivses võtmes sellest. Igaljuhul kui nii kaua juba trenni tehtud ja tunne et oled maksimaalse võimaliku taseme saavutanud kaerahelveste, BCAA, kreatiini najal, siis paratamatult tahaks teada, kas ja millised lisandid/meetmed on veel olemas, mis võiksid arengut edasi viia. Usun, et see tööstus areneb pidevalt ja uusi võimalusi tuleb koguaeg juurde. Ütlen siis veelkord, et ei mõtle siin selgeid steroide, mis hävitavad organismi. Eesmärk siiski järjepidev areng+keha normaalne toimine.
  10. TRT=tervislik doping?

    Tänapäeval on keha tootvate hormoonide kunstlikuks tõstmiseks mitmeid võimalusi, kuid üks on testosterone replacement therapy, mida tehakse arstliku järelvalve all. Mida sellest arvata eesmärgiga jätkuvalt jõudu ja lihast kasvatada ka 40+ vanuses? Loomulikult ma ei taha praegu noorena mingeid hormoone lisaks hakata võtma, aga kui eluaastad on juba seal 40+, kus keha enam nii palju testot ei suuda toota kui varem, siis TRT-l võiks ju päris hea boost olla, kui selle abiga testo sinna normi kõrgemasse otsa saaks? Olgu eesmärgiks lihtsalt normaalse testosteroonitaseme taastamine, mitte hullumoodi dopingu manustamine. See võiks ju kasuks tulla ka jõusaalis?
  11. Toidulisandite alalne nõu

    Millest lähtuvalt ainult 90g valku? lisa julgelt 160-200ni olenevalt palju kaalud. Hommikul pudru sisse kulp proteiini ja peale trenni samuti (koos süskaritega). Muudest lisanditest võid võtta veel BCAA, kreatiini, Beeta alaniini, aga need pigem maitse asi, palju juurde ei anna.
  12. Tatar

    Igati õige, kalorid on 100g kuiva ja sama koguse keedetud tatra kohta. 100g keedetud tatras on enamus vesi.
  13. Parem Biitseps

    Geneetikal ma arvan suht suur osa siin, aga proovi hammer curls hantlitega. Kui sirge kangiga teed siis hoia pigem kitsamalt (õlgadest veel kitsamalt), et välimist osa mõjutada.
  14. Arvamust

    Kindlasti tee ikka trenni ka ja aegajalt suurendad koormust, et keha ära ei harjuks. Nii õpetad keha energiat võtma rasvavarudest. Ja saad ka rohkem süüa kuna kulutus suurem. Mida suurema kaloraazi juures su kaal langeb, seda parem. Trenniga saad seda käivet tõsta.
  15. Arvamust

    Puder ja makaronid pane ikka kuivainena, loodan et sa kaloriarvutisse ei pannud 250g kaerahelbeid ja makarone, see oleks ikka ulme kogus
×