Jump to content

rennu21

Kasutajad
  • Content count

    228
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

13 Natuke juba nagu teab midagi

About rennu21

  • Rank
    Kasutaja
  • Birthday 03/05/1986

Profiili informatsioon

  • Sugu
    m
  • Asukoht
    Tabasalu

Recent Profile Visitors

8,186 profile views
  1. Tervist. Avastasin õhtul rinnalihaseid pingutades, et parem oleks justkui lõhestunud. Imelik aste on paremal lihasel. Katsudes on kude kõva lihast meenutav. Kas on tegu ãra tõmmatud lihasega? Enne seda ei olnud ja päev varem oli jube valus just see parem poolne rinnalihas. Ise seostasin seda olukorraga, et olin auto remonti tegemas ja ãkki ebamugavas asendis koormas teise nurga alt lihast ja sellest oli hell. Enne seda on pikk paus trennist olnud. Lisasin pildi kus peaks olema ka nãha imelik koht. Kellegil kogemusi? Tekkinud justkui üleöö
  2. Homme hakkame kirjutama oma oma seb aegasi:)
  3. 5punkti skaalal hinne 5 puhtalt proovimise ja taas proovimise eest tänane 1 on homne 10
  4. Tegin ka korra proovi. Mingi hetk peaks uuesti proovima ja siis puhtamalt ja max https://youtu.be/wlzKZSSYHuk https://www.youtube.com/watch?v=wlzKZSSYHuk&feature=youtu.be
  5. https://youtu.be/wk-YyJxadTk tegin ka proovi. Kolm on kohtu seadus:) Peale eilset kõvamehe jooksu jäi veidi jaksu väheks
  6. Jalgade treening kui pole jõusaali kuhu minna.

    Ühel jalal kükid, kükid, bulgaria kükid, väljaasted ette ja küljele. Raudselt leidud väljas mõni kivi või puupalk(kui välja minna ei taha siis seljakott raamatutega) ja kõik eelnimetatu toimib jälle
  7. T-T blogi (+20)

    Seda kõhtu vältima ei pea aga on muid harjutusi mis hõlmavad palju laialdasemalt kui pelgalt tuima pingil 2x25 teha. Plank, v-sit, L-sit, window wiper, rippes jalgade tõsted...Ainult pingil täisamplituudil on abi vähe, saad punnis kõhu aga sisemised korsetilihased jäävad nõrgaks.
  8. Mehed 30protsenti keharaskusest, naistel 20protsenti.
  9. Ei suuda enam kätekõverdusi teha

    Esmane pakkumine on pigem eelnev laiskus. See, et paar aastat pole teinud on lihastes liigutuse ja tugevuse ära kaotanud. Nüüd käisid saalis, tõmbasid lihase läbi(ehmatasid selle üle) ja nüüd lihtsalt kurnatud. Mis harjutusi saalis tegid? Pakun, et enamus olid isoleeritud masinatel mitte vabaraskusega kangil surumised ja hantliga lendamised. Anna paar päeva veel rahu, siis alusta rahulikult trenniga ja alustuseks algajana kindlasti vabaraskusega, las masinad veidi olla
  10. Merlini -40kg.

    Alahindavad need kes pole kunagi ise seda teind. Võtku kätte ja tehku järgi. Trenn ei ole ainult saalis kangi ja hantliga vehkimine. PS kui mu mälu ei peta siis kiirkõnd oli ka olümpiaala
  11. Küsimus treeningu kohta- kas nii lihas kasvab?

    Kes väidab, et ilma raskuseta lihas ei kasva ei oska oma lihaseid kasutada/tunnetada ning peaks väitlema veidi vähem sel teemal. Tõsi on, et sa ei saa võibolla profesionaalseks kulturistiks keharaskusega treenides kuid üle keskmise keha saad igaljuhul. Tõsi, kohati läheb rohkem aega. Barbrothers märksõnadeks youtubes. Kes tahab nutiseadmesse appi ja kavasi siis http://madbarz.com/
  12. Jooksmine

    Ma arvan, et see 3 leivaviilu asi on kaloraasi arvust(200 lisaks päevas) ning selle täpnearvestus on pärit endomondo laadsest tipptehnoloogiast. Ise jooksin mere ääres liivas, kivide vahel, metsas, trepil ja siledal asfaldil ning ring oli 13,25km pikk, aega läks tund ja 4minutit ning endomondo väitel kulus 880kcal. Endomondo väitel tund jõutrenni kuluitab 400kcal(või alla sellegi). Minul õigeid mõõtevahendeid pole, neid andmeid tõepähe ei võta. Minu söömise juures peaks ma olema suur nagu emalaev(reaalselt ei saa kuidagi üle 70kg ja seda 174cm juures)
  13. Jooksmine

    Mul olid ka mingil hetkel selle sääreluu ümbrisega hädad. Pikk puhku ja kadus ära, kergelt andis tunda vahest peale suurt jooksu. Aga peale tossuvahetust pehmemalt jäigemale ja madalamale on tunduvalt mugavam ja valusi pole. Käisin ka jalakabinetis(tondil) testil ning rademari jalatestis soovitatud käimad tõstsin nurka, jooksuks tuli teised valida. Ehk soe soovitus jalad üle vaadata, siis on info ka jalatsite osas. Need tossud mis enne haiget tegid on mul täna ka käimiseks/jooksuks aga ainult metsas. sealsel pinnasel inerts ja amortisatsioon teeb omad korrektuurid
  14. Arvesse võta rada- kruus ja metsarada kus samm on libedam ja palju energijat kulutav. Pakun 2h
  15. Nõuanded

    Siiralt soe soovitus on, et ära leiuta jalgratast vaid telli profesionaalilt toitumiskava. Koos vaatate selle üle ja lepite kokku mida ja kuidas sööma peab. Ei, tellitud toitumiskava ei ole see, et maksad raha ja saad meilile suvalise menüü ja käsu, et nüüd ainult seda ja ainult siis pead sööma vaid ikkagi arutletakse läbi päevakava. Teiseks pikast istuvast eluviisist ja suure ülekaaluga ei ole mõistlik kohe jooksma minna. Põhjuseks liigestele suur kaalukoormus ja põrutus. Pigem käimine näiteks kepikõnd ja intensiivselt.
×