Jump to content

roulling

Kasutajad
  • Content count

    113
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by roulling

  1. selg

    selline küsimus, et mis harjutustega saaks selja keskmist osa kõige paremini teha, see osa mis jääb lailihaste vahele, ma seda täpset lihasgruppi ei tea? ettetänades vastuste eest
  2. küsimus

    tere tegin pool aastat tagasi pidevalt jõusaali aga siis tuli vigastus vahele ja nüüd hakkasin hiljuti jõusaalis jälle käima. Paar sellist küsimust. Mis asi on EZ harjutus, ma olen vist eriti ohmu et ma ei tea aga mis teha:D Kui näiteks teha ühel päeval biitsepsit ja triitsepit ja järgmine päev uuesti biitsepsit ja triitsepsit peale teha. lihtsalt vahelduse mõttes, kas see on kasulik? Ja mida arvate sellisest kavast 1 päev: Rind 2.päev selg, alaselg 3 päev: Puhkad 4 päev: jalad 5 päev: õlad 6 peäv: puhkad 7 päev: Biits triits, käsivars Et see kava sobib mulle aga just see järjekord, et kas võiks soovitada ehk paremini kuhu neid puhkepäevi panna? Ettetänades vastuste eest:)
  3. mis teie arvate

    olen 2 aastat jõusaalis käind, tulemustega olen väga mrahul ja nüüd selline asi, et tahan hakata 6 korda nädalas saalis käima ja kava näeks välja seesugune 1. üle ja alaselg, trapets 2. biitseps ja käsivars 3. jalad 4.magan kodus 5.rinnalihased 6. triitseps, käsivars 7.õlad ma arvan et niimoodi oleks suhteliselt normaalne, kui küsingi teie kallite kaasjõusaali põkkide:D käest et kuidas paneksite teie selle järjestuse, või muudaksite teie hoopis midagi muud? ettetänades
  4. mis teie arvate

    äitäh et nii palju vastasite
  5. teeeere

    avastasin, et ülihea asi trenni on kaasa võta tee, teen kodus väärske piparmüntidest tee, jahutan ära, ennem lisan muidugi eelistatult mett:) trennis on seda ülihea proovida ja ma kui endine suitsetaja, noo minu organismi ta puhastab ka ja hoopis parem tunne on ka peale trenni:)
  6. shake

    tere, ostsin just prooviks pro whey valke, ja tahan nüüd kreatiini kuuri ka teha, siiamaani olen valkudele pannud süsivesikuid ka aga kui tahan kreatiini ka panna siis mis vahekorras need kõik jaotatud olema peaks, kui palju ja mida?
  7. tomat:P

    ugesin 1 foorumist siin et tasub süüa enne magaminekut kodujuustu ja tomatit, ma saan aru et kui kodujuustu süüa, et siis ööjooksul saab su kieha tarbida valke, et lihased saaks ka öösel paremini areneda aga mida see tomat annab? tänan ette vastuste est
  8. kreatiin

    ostsin kreatiini eks,l selgitage nüüd lahti kuidas ja palju seda tarbima peab sest pakendi peal polnud midagi kasuliku kirjas ja otsingust leidsin artikli kuidas kasutada kreatiini aga ainuke asi mis kasutamisest oli, oli see et öeldi et pane valke juurde nii et palju, kui tihti võtma peaks? ettetänades vastuste eest
  9. massiline õgimine

    siuke küsimus et jätsin nüü suitsetamise mahaja 2 nädalat ei oleteinud jõle hea on trenni ka saalis teha, jaksab korralikult joosta ennem jõutrenni: agama söön umbes 8 korda päevas nagu kui ma sööki näen kukun ma õgime hullult ütleme niiet kui ma kodus söön hommikul näiteks 2 kaussi putru piima ja võileibu ja müslit ka veel ja kui ma koolijõuan siis 1 h pärast on kõht nagu jälle nii tühi, ma ei suuda üle 2 h söömata olla, et mida nagu tegema peaks: ET SEDA massilist söömist vähendada nagu niipalju süüa kahjulik äkki ei ole? koolis näiteks ma söön minimaalselt 5 portsjoni koolitoitu
  10. kehakaalust rohkem

    KUULE EI OLE VAJA SÕIMU PANNA, kusjuures osad on geneetiliselt või mingit paremini surumises paremad kui teised, mitte aint lihastest sõltuvat ma olen oma silmaga siukest võrdlust näind ka
  11. Unetus peale pikka treeningut. Ülepingutus?

    mul on peale trenni just et sleep slleep nagu väike lapsuke küsi äkki arstilt seda
  12. kodune trenn

    arvata on et seljale saab kodus ka teha, me teeme isegi kehalises kasvatuses selga:)
  13. Miks?

    ha kuulake seda, see on nagu tipp mu arust saime siis kokku sõpradega reede õhtu ja sõbra tuttavoli kaasas ja siis keegi viis teema spordi peale et kes umbes millega tegleeb? ja siis 1 kutt viis teema muidugi "kõige tähtsama" asja peale kes palju rinnalt surub? ja et miks trennis käid? sõbra tuttav ütles 97, 5 kg kutt oli ise nii peenike et olgem ausad noh lisas 20 kg juurde:D siis küsiti et miks käid sp et saaksin rinnalt palju suruda nagu eriti tõsise iolme ja häälega ka veel oi ma irnusin lolliks end
  14. Mida süüa pärast trenni?

    3burgerit ja friikartuleid mina söön kohupiima peale trenni või siis kodujuustu moosiga, hullult hea
  15. Miks?

    aja rqiskamine miks kuradi pärast siuke varjant seal on? kui trenn oleks ajaraiskamine siis MA EI KÄIKSKI JU SEAL, suht loogiline mu arust ma arvan et ei leidu kedagi kes teeks trenni ja arvaks et see ajaraiskamine või kuidas?
  16. Miks?

    ALGUSES TEGIN TRENNI ET OLEKS TERVISLIKUM KEHA AGA TERVISLIKULE ELUVIISILE SIIS EI MÕelnud sest tegin suitsu aga aklguses käisin 3 korda nädalas nüüd 5- 6 korda et võistlustele saada aga kuna ennem olin kondiklibu siis mulle andis jõusaal kõvasti enesekindlust juurde
  17. Kulturismi maine

    mul oli ka siuke laks et ema umbes arvas et valgud on SAATANAST või ma ei tea mida
  18. piim

    mul siuke küsimus et kõik joovad mingi mahla ja vee või ma ei tea millega shake aga majoon piimaga:D nagu hullult hea minu arust aga kas see on siis vähem kasulik kui veega näiteks?
  19. treeningu küsimus

    kui ma hakkasin jõukas käima ja nüüd olen 16 kg 15 kuuga juurde võtnud mul küll kõhtu ei tulnud ma sõin meletult aint liha ja rasvaseid asju ja nüüd kaalun 90 khg ja olen hea kehaga äkki on see tingitud sp et olen kiire ainevahetusega et mul kõtut ette ei tekinud
  20. Tere Fred!

    NOO MAARBVAN ET TEISED OSTAVAD KA AIDATA näiteks eesti korvpallis mängib siuke poiss nagu Marko riis ja tema trennib oma hüppeliigeseid enda keharaskusega ehk teeb siis trenazööril istudes endakeharaskusega sääremarjadele ja see poiss paneb tonki hullemini kui osad eesti 2 meetrised kossuässad, kui keegi mäletab siis osales ta ka ühel eesti sellel kus need leegionäärid eestlaste vastumägisid seal kossuvõistlustel ja olgem ausad see poiss rokkis:)
  21. Pärm millex?

    kui sa pärmi sööd siis lihased paisuvad:D
  22. treening

    miks sa teed need nii järjest, kui sa põhimõtteliselt teed kohe teise trenni otsa minimaalse pausiga siis organims on eelmisest trennist juba nii väsinud ma soovitaks 1päev teha jõutrenni jajärgmine päev teha jooksutrennni
  23. piim

    arvata on PIIM ROKIB SAJA SEE ON SADA korda parem kui mingi õlle:D näiteks ainukesed head asjad koolis on piimaaparaadid
  24. selg

    TERVIST MUL ON SELLEINE KÜSIMUS ET MUL ON RINNAPÄEV JAOTATUD KAHEKS et 1päev on ühed harjutused ja 2 päev teised harjutused niimoodi kordamööda, ehk siis teen neid vaheldumisi olen nagu väga rahul sellega aga ma tahaks selja ka 2 jaotada praegune seljapäev hõlmab mul selga, õlatagaosa kava lõuatõmbamine 3 x 6 -10 ettekallutatult kangi tõmbed vastu kõhtu 4 x 12 ploki tõmbed vastu kõhtu vastu 3 x 12 bullover 3 x 10 Õlatagaosale lendamine 4 x 12 trapetsile õlakehitused kangiga 4 x 10 jõutõmme 4 x 8 selline küsimus siis et tahaks selja ka 2 päevaks jaotada et lihased ära ei harjuks ja särki värki et siis oleks intensiivsus ka parem, ma tahaks jätta alles jõutõmbe ja kangitõmbed vastu kõhtu, ja osad asjad 2 päeva jaoks asendada panna sinna näiteks bloki tõmbed istudes ülevalt rinnale ja seljale ( arvan et ehk superseeriates need) ja deltalihasele ka midagi aga just nagu see järjekord ja äkki oskate panna sinna vahele mõne hea harjutuse mis selga laiemaks teeks ma loodan et saite küsimusest aru ja tänan teid ette vastuste eest:)
  25. selg

    mu kava on 1 päev: rind, biits, käsivars 2 päev: jalg 3 päev:selg, õlatagaosa 4päev:õlaesi ja keskosa ja triitseps, mõjub hästi noo ma saan aru jah aga ma olen suht palju foorumites ringi vaadand ja ma tahan ka samasuguste muudatustega teha nagu sul aga äkki sa oled nii kena ja ütled mis harjutusi sa nendel päevadel seljale teed? oleksin mega tänulik
×