Jump to content

murka

Kasutajad
  • Content count

    18
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by murka

  1. Kindad

    ma tarvitan tavalisi rattakindaid, muidu tulevad peopessa rakud ja niiskes käes kipub kang libisema
  2. Rattakingad

    spinni jaoks ei ole pedaale tingimata vaja osta, müüakse ju ka eraldi cleat'e ehk klotse ehk neid jubinaid, mis kinga talla alla käivad
  3. Dieet ja treening

    ma arvan kah, et ega vahet pole, kas inimesel on kehal allavõtmisest jäänud rippuv valge nahk ja torkivad kondid või naha all ilusad pringid lihased, peaasi, et rasvaprotsent madal oleks ja et oluline pole mitte ilus peegelpilt vaid kaalunumber
  4. tahaks lihasmassi arendada

    Minumeelest on jõusaalis ikka mingi kolmandik-veerand meestest "pulgakommimehed" kellel peale rinnalihase ja biitsepsi muid nagu ei paistagi olema, ok mõni teeb kõhtu ka, aga sellega asi piirdubki. Tikud all ja punn otsas, ise jõle rahul. Aga samas olen mina ka sellega rahul, jalapressil ei ole kunagi järjekorda
  5. HIIT, intervalltreening

    On Sul selle Baueri triatleetide treenimise kohta mingit infot, linke? Google ei leidnud midagi. Mul on praegu ettevalmistav mahutreeningute ja jõusaali (15.12-15.02) aeg, pulssi ei tasu sellel ajal vist punasesse ajada, kuigi jõusaalis läheb vahel mõneks hetkeks kuni 85%-ni maksimumist (võistlushooaeg kestab maist septembrin lõpuni).
  6. HIIT, intervalltreening

    tooks teemat jälle natuke ülespoole ja uuriks neilt, kes selle jutu peale on aeroobse treeningu HIIT'i vastu vahetanud, kuidas on tulemused? Asi selle, et esimene suur söögipüha on möödas ja olen mõned liigsed kilod jälle juurde kogunud, oleks natuke veenmist vaja Siiani olen aeroobset eelistanud, aga sellel ei ole nii piisavalt pekipõletamistulemusi, et võiks rahule jääda. Kuna tegelen vastupidavusalaga, siis osaliselt pean aeroobsega jätkama, aga osa võiks HIIT'i vastu vahetada. Et paluksin siis konkreetseid tulemusi isiklikest kogemustest
  7. aia

    parem on panna kätte ühekordsed kindad või kilekott ja sellega määrida, lihtsalt käte pesemine ei päästa
  8. aia

    capsicam on väga mõnus kreem jah. kord enne ühte sügisest võistlust kreemitasin ka põlved ilusti sisse, et külm ei hakkaks, sain ilusti lõpuni ja nagu ikka pärast sauna. võistluse ajal ma soojendavat effekti nagu ei tundnud, aga pärast saunas küll ja oi kuidas veel. asi lõppes sellega, et lasin kaussi külma vett ja põlvitasin seal sees, et vähegi olla kannataks.
  9. klubivahetus

    käisin arcticus vaatamas kui seda alles avati, paistis päris ok olema. Üks tuttav otsis hiljuti saali, kus käima hakata. Käis nii planetis kui ka arcticus ja väitis, et viimases on jõusaal sama suur, kui planeti üks jõusaalituba ja masinadki üksteise otsas. Ja ujulas pidid pidevalt mingid aeroobikad olema ning ujujatele on vaid üks rida jäetud, ka põhi pidi madal olema (rohkem selline naised-saunas-rääkisid teema, aga vaevalt, et lausa laest võetud). Grupitrennide (üle)rahvastatuse kohta ei oska midagi arvata, nendes ei käi. Saun ja duššikas on enam-vähem ja riietusruumid kah. Samas omast arcticu käigust mäletan, et kapid olid mingid imelikud väiksed ja üksteise otsas kuidagi. Mul üks neist jääb kodu, teine töö lähedale, vahet ei oleks kummas käia, aga kuna saalitrenni teen umbes 2-3 kuud aastas, siis arcticus on see võimatu, planetis rendin mõned kuud lepingut. Ma ei tahaks uskuda, et planetis lepingut pikendades kuu maks tõuseb, aga mine tea.
  10. Palju küsimusi!

    ma siin niisama norin, aga see lause kõlab küll nii, et ainult alkoholi võidki tarbida, süüa mitte; äkki on jutt ikkagi piiri pidamisest?
  11. Kui pärast trenni on püsivalt 145 ja poole tunni pärast ka alla ei ole läinud, siis minuarust ikka paljuvõitu
  12. Mis nendest arvate?

    mis saavad??? ikke võtavad Lõuad pidada ja edasi teenida
  13. Peale trenni söömine

    kui mul tuleb trenni lõpus jõhker šokolaadiisu, siis püüan peale trenni ruttu koju minna, võtan pool lahja kohupiimatoru ja lisan sinna nats suhkrut/mett ja kakaopulbrit, enam-vähem ajab asja ära, ei tea täpselt, aga kaloreid/rasva sama palju ei tohiks olla kui piimašokolaadis
  14. SQUAT

    ja kus XS-suurust tõstevööd ka müüakse või sellist, mille ümbermõõdu saab tõmmata kuni 55-65 cm-ni? Kaks ringi ümber keerata?
  15. DR-7 või prot No 1

    Tere Mul paar kilo pekki üleliia ja üritan söömist korda saada, aga töö ajal üle kahe korra süüa ei õnnestu (8-17 tööl). Plaanin seda ühte korda asendada mingi kokteiliga (valisin kohalikust e-poest), aga ei tea kumba eelistada. DR-7-s on sees ka süsivesikud ja L-karnitiin ning glutamiin, mis teevad ka trennist taastumise lihtsamaks. No 1 on aga ainult valk. Trenni kohta veel niipalju, et praegu on hooajaks mahu tegemine ehk siis suuremalt jaolt aeroobne trenn, aga rasvatagavarad eriti kaduda ei taha. On keegi neid tarbinud ja oskab mul aidata valida?
  16. DR-7 või prot No 1

    ma tarvitaksin seda ka pigem nagu toidukorra asendajat, et 5-6 toidukorda päevas ikka kokku tuleks ja ka piisavalt valku saaks
  17. Ownindex

    Tegin eile just OwnIndexi testi - peale kahekuulist täielikku trennipausi oli tulemus ühe punkti võrra parem kui suvel ehk treeninghooajal tehke selle testi usaldusväärsuse kohta siis omad järeldused
  18. Ownindex

    Selle OwnIndexiga on ka nii, et kui sa muudad kellas ära oma aktiivsuse Low->Medium, siis muutub ka OwnIndex ja isegi kuni paarikümne ühiku võrra.
×