Jump to content

kaiv

Kasutajad
  • Content count

    368
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by kaiv

  1. Tervist ! Tegelen jooksmisega ja viimased kuu aega on vaevanud lihaseprobleemid. Olen käinud erinevate arstide juures ning probleem seisneb kehvas lihashoolduses. Selgitati, et minu tasemel pelgalt venitamisest ja tavatoidust ei piisa. Massaazis käin nüüdsest regulaarselt, ent toidulisa valmisel olen jäänud omadega ummikusse. Soovitati WGPD, kuid selle hind on veidi liiga krõbe. Millist alternatiivset taastusjooki soovitate pärast raskemaid treeninguid ? Taavi Kaiv
  2. Kangi varastamist ei tea, et oleks kohalikus jõusaalis olnud, kuid kettaid on küll läinud
  3. Üldjuhul siis nii : Esmaspäev, kolmapäev, reede : Poks Teisipäev, neljapäev, pühapäev : Jõusaal Kõik trennid ~1.5h, seega kokku kuskil 9h nädalas.
  4. Küsimus

    Pakun ka siis variandi välja : Esmaspäev : rind, õlg, triitseps. Kolmapäev : Selg, biitseps. Reede : Jalg. Minu puhul sobis selline jaotus kõige paremini, kui tegin 3ks jaotatud kava järgi trenni.
  5. Kuidas suhtute noortesse jõusaalis?

    Suhtumine noortesse on minu meelest võrdeline sellega, kuidas noored suhtuvad ISE jõusaali !
  6. 2 K duell - kes keda ?

    Kalmus 12 Kiivikas 15
  7. 2 K duell - kes keda ?

    Marek Kalmus.
  8. Õlg!?

    Proovi nii : Surumine, kang/hantlid 4x12-8 Ettekallutades hantlite tõsted kõvale 4x12-8 Seistes/istudes jantlite tõsted kõrvlae 3x12-8 Ühe käega hantli tõsted ette 2x12
  9. Ma ei taha küll siin teist portaali reklaamida, kui tean, et üks sportlabi meestest on odaviskaja, Kristo Galeta kui ei eksi. Usun, et tema oskab sind aidata.
  10. Suured lihased teevad aeglaseks?

    Ei ole ikka küll lühikesed, no muidugi 2m nad pikad ei ole, aga seal 180-190 on neid seal küll, muidugi on ka lühemaid. Stardi kiirus on pikkadel väiksem, kui mida distants edasi, seda rohkem on eelis pikkadel, pikemad jalad, suurem lõppkiirus.
  11. kuidas võtta kreatiini?

    Suhteliselt tõenäoline, et vastaja lisas kogematta 0 -li, ehk siis optimaalne 5g, mitte 50.
  12. Ma usun, et artikli autor mõtles selle all seda, et kõigist ei saa kulturisti, mitte seda, et ei tasu treenida saavutamaks ilusat, treenitud reljeefset keha, kui sul puuduvad head geenid !
  13. Kes vöidab jalgpalli MM'i?

    Mina olen igati rahul et Itaalia võitis Prantsusmaa koondis koosneb vähemalt 4 riigi kodanikust ju !
  14. Kes vöidab jalgpalli MM'i?

    Figo ja teised eided siiski kahjuks võitsid, kuid see jääb ka arvatavasti viimaseks võiduks !
  15. Kes vöidab jalgpalli MM'i?

    Võimatu. Inglismaa ja Brasiilia saavad ennem poolfinaalis kokku, muidugi juhul kui nad sinna jõuavad.
  16. Toidu kombineerimine

    Ma ei saa aru, miks on vaja harrastajal niivõrd peensustesse laskuda? Rõhku peaks pöörama lihtsatele asjadele (tihedalt sööma jne) !
  17. Selline treening

    Parkour !
  18. VendV kus jõusaalis käid?

    Vaata tema blogit, seal kutsus üles rahvast ühes endaga treenima. Kontakdiks oli vist meil. Uuri !
  19. Võida Fasti T-särk

    Vaga vesi, sügav põhi .
  20. Kes vöidab jalgpalli MM'i?

    Inglismaa !
  21. rate.ee

    Nüüd on näha, kellelt aeg-ajalt nõu kuulda on !
  22. Musklimasendus Club

    Kahe-kolmetunnised jooksud ? Päris jõhker vastupidavus !
  23. Uue kujundusega särk!

    Kahtlen sügavalt selle särgi ostmises. Meeldis see särk, mis oli tavaline valge ning ees kaeluse all tikandina fitness.ee. Aga vähemus allub enamusele .
  24. Kalev/Cramo James Williams

    Kunagi spordiuudistes rääkis, et Kullamäe jäi pärast trenni treeneriga saali ning nad proovisid huvi pärast mitu 100-st kolmesest sisse läheb. Tulemuseks oli minu mäletamistmööda 97.
  25. seeriad

    Suurtematele lihasgruppidele (selg, rind, jalg) teen TAVALISELT 15 seeriat. Ülejäänutele 4-12. Aga see kõik on tavaliselt - tihtipeale n-ö ehmatan lihas erinevate meetoditega.
×