Jump to content

amilo

Kasutajad
  • Content count

    102
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by amilo

  1. TORMIHOIATUS!

    Kas kuidagi telefoni teel ei saa näiteks kaupa bronneerida, et siis õhtul hea hinnaga ära osta. Muidu tuleb keset päeva kontorist lauatagant püstihüpata ja poodi kihutada!
  2. TORMIHOIATUS!

    Muc pane neti poe link kah, siis saaks kõik huvilised ennem tootevalikuga ja tavahindadega tutvuda! Muidu lendab rahvas kohale ja pärast polegi soovitud kaupa !
  3. kes on kõige lollim

    Lollide puudust pole kunagi maailmas olla!
  4. Pikk treening

    2,5 trenni jõusaalis müttamist-on ikka mõnel keskendumisvõime. Ise küll väga üle tunni ei suuda keskendunult trenni teha. Ja lõpuks pole sellest väga kasu kah, selleasemel et lihast kasvatada hakkad teda hoopis kaotama. Sellised maraton trennid on loomulikult aega ajalt head, shokeerivad hästi lihast, aga kogu aeg niimoodi rügada ei ole küll mõtet!
  5. Biolabi toidulisandid

    Sama raha eest, mis ära kulutasid, oleks saanud palju kvaliteetsema toote. Aga jah, ennem kui midagi ostma järgmine kord hakkad, tee endale selgeks miks, milleks ja kuidas.
  6. Foorumlastest

    Vanus: 22 Haridus: bak (Tü psühholoogia) Amet: Värbamiskonsultant
  7. Spordimehed jõusaalis

    Oh jah isegi selliste naljameeste trenne näinud, ausaltöeldes kohe ei teagi kas nutta või naerda. Vähe sellest, e nad looderdavad teevad nad harjutusi täiesti kaootiliselt - täpselt nii nagu jumal juhatab. Märkimisväärset kasu sellisest trennist nüüd küll ei ole. Peale selle segavad nad oma töllerdamisega ka teiste treeninguid, vajuvad kambakesi sisse ja kukuvad persestuma, kus iganes võimalik. Käi nagu loll ja kupata neid püsti kui mingit harjutust tahad teha !
  8. Palju keegi kukla tagant surub???

    Pole enda õlgade peale kuri ja püha viha täis, et seda harjutust teeks.
  9. Odav "Pump" toidulisand

    Väga hea, jään põnevusega ootama.
  10. Odav "Pump" toidulisand

    Valgusta siis Teisigi, kuidas tulemused ka on?
  11. Odav "Pump" toidulisand

    Kas kellegil on kogemust L-Arginiini ja kreatiini samaaegsel manustamisl. On sellel üldse mõtet ka või rohkem nagu raha tuulde loopimine. Plaan oli jaanuaris teha üks korralik kuur, mis sisaldaks siis: Kreatiin + tauriin + L arginiin Loomulikult sinna juurde valgud ja süsivesikud.
  12. valgusheik jõusaali ja aeroobse vahel

    1. shake võta ikka kohe peale jõutreeningut. 2. leili viskamine pole midagi nii hull peale trenni, ainult et iga üks tehku seda vastavalt oma võimetele. Peale trenni peab saunas olema mõnus ja lõdvestav. Kui veel kalmusega samas spordiklubis treenisin, ronis viimane ikka peale trenni lavale ja lammutas mehe eest .
  13. juurde w6tmine

    15 kg lihast nüüd küll kiiresti juurde ei võta. Kui oled algaja, siis võid loota küll kiiremat lihaskasvu algul, aga seda lõbu ei ole ka kauaks. Lihaste kasvatamine ja keha vormimine ikka pikaajaline protsess, mis võtaks aastaid.
  14. :s

    Loogiline nagu on, et raskused lähevad suuremaks.
  15. Rinnalt surumine(petmine)

    Jah selliseid tegelasi on kahjuks palju, kes alates esimese seeria esimesest kordusest varastavad surumises nii, et kole. Eks ma ise olen ka kasutanud varastamist viimaste korduste juures kui treeningpartnerit polnud. Selline lõpus väike varastamine andis võimaluse võtta lihasest maksimumi. Ja kui tudeerida tarku kulturismiraamatuid, siis tuuakse seal ka ära varastamine kui treeningu erimeetod.
  16. M. Kalmuse uued pildid !

    Mees on ikka väga heas vormis, kohe lust vaadata!
  17. harjutused

    Mine vaata harjutustepangast.
  18. Küsiksin.

    Tõsi Kentaur, olen ise ka selliseid näinud - kätekõverduste tegemise tehnika on selline, et naera või ribadeks.
  19. Üheks põhjuseks, miks kehakaal enam ei lange võib olla see, et trenni tulemusena on suurenenud natuke lihasmass. Lihas on aga pekist raskem ja siit ka kaalu stabiilsena seismine. Nagu eelnevalt üteldud ära ole nii numbrites kinni, vaid vaata kujutist, mis sulle peeglist vastu vaatab. Teine variant, et su keha on harjunud praeguse koormusega ja toitumisega, edasise arengut silmas pidades tuleks eelkõige toitumine üle vaadata. Kindlasti tasuks teha mõningasi korrektuure ka toitumises.
  20. Supp?

    seljanka ja bors nüüd küll mitte, need ikka suht rasvased(kui õieti tehtud). Ja nagu eespool öeldud pole supis kiudaineid. Mis tähendab, et isegi peale söömist võib olla tühja kõhu tunne.
  21. Valgud

    Kolm munakollas nädalas??? Loll jutt!!!!!!!!!! Ammu tõestatud, et munakollane ei ole nii kahjulik kui algul arvati, ka ei tõsta ta normaalsetes kogudes tarbides kolesteroosi taset veres. Muna kollase liigne tarbimine võib kaasa tuua kõhukinnisuse ! Kuni kolm munakollast päevas jummala OK!
  22. fat burneri mõju

    Sa võid terve kasti seda fat burnerit endale kerevahele keerata, aga kui sa ikka istud tugitoolis ja ei liigu, siis ta ei mõju kah!
  23. kreatiin

    Kasutage leiget vett, siis lahustub palju paremini! Ja parem oleks kui vesi oleks eelnevalt keedetud, siis väldid võimalikke kõhuprobleeme (Kõhulahtisus)
  24. BNS Nitrix

    Huvi võib inimesel olla, aga kui hind ikka liiga kõrge on ei osta ta toodet! Räägi hinnast, siis saad objektiivsemad andmed!
  25. Piimhape

    Korralik soojendus ja venitused enne trenni. Korralik lõdvestus ja venitused peale trenni. Muidugi kui oled algaja, siis alguses jäävad ikka lihased pääris haigeks, aga nagu eelnev vastaja juba ütles, siis organism harjub sellega. Eks ka hiljem on lihased peale trenni natuke valusad, aga see selline mõnus valu, mis näitab, et trenn sai ikka asjaette tehtud.
×