Jump to content

Undionu

Kasutajad
  • Content count

    401
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

Everything posted by Undionu

  1. Jõuharjutuste küsimus

    Otsi youtubest sellist harjutust nagu BEAR (karu) ja anna minna.
  2. veredoonorlus

    Andsin kell 11 verd, poole viiest läksin saali ja tegin korraliku jõutrenni. Mõnel harjutusel hoidsin natuke tagasi, just käte koormamise seisukohalt, et ei oleks vere lahtimineku ohtu, natuke uimane tunne oli ka, aga teinekord on ka verd andmata selline päev. Olen ka nii käinud, et jõusaalis olles tuli raadiost reklaam ja sai otse verd andma sõidetud. Kes kuidas talub, on väga individuaalne ja vaja ettevaatlikult järgi proovida.
  3. Kas Inglismaale kolides kaob Eesti kodakondsus ära? Selgelt ju kirjas, et kohustus KODANIKUNA (mitte, et ma sellist riigipoolset jonni välismaalt õppustele kutsuda toetaks, aga peaksid aru küll saama).
  4. Küsimus treeningu kohta- kas nii lihas kasvab?

    Ei viidanud sinule.
  5. Küsimus treeningu kohta- kas nii lihas kasvab?

    Käärkükk, väljaasted, jõutõmme sirgete jalgadega.
  6. Küsimus treeningu kohta- kas nii lihas kasvab?

    Sellist keharaskusega kükki tavalise kõndimisega päris võrrelda ei saa. Kui teha kükke suhteliselt kiirelt ja ilma üleval lõdvestamata - pumpavalt - siis ma pole üldse kindel, et siinsed jõusaalihärjad nii 100 tk hooga ära teeks. Päris algajale täitsa ok trenn, lihastoonus paraneb, saab võhma, suureneb liigeste liikuvus, ilma neid ülearu koormamata jne. Küsiti, kas lihas nii areneb ja kasvab - areneb kindlasti, pigem ei kasva, aga hakata kohe maha tegema, milleks? Kui need kükid varsti lihtsaks muutuvad, küll siis jõuab kangi selga võtta. Siinsed "spetsialistid" ei taha tihti oma soovitustes sellest aru saada, et treenimaks nagu (tipp)sportlane, pead sa kõigepealt aastaid põhja laduma, kus trenni tehakse teistmoodi ja eriti ettevaatlikud peavad olema juba täiskasvanuna alustajad.
  7. Küsimused ?!

    Ma eelistaks kepikõndi (kiirkõndi) alustuseks, võimalusel ujumist. Aeroobse trenni lõpus võimle, tee kükke, kätekõverdusi. Kui ülekaalulisena hakkad jooksma ja kohe 6 korda nädalas, siis suure tõenäosusega vaevled varsti lliigeseprobleemide käes.
  8. Kõhulihaste pink

    Pingil pole midagi viga. Kui "kõhulihaseid" vale tehnikaga treenid, siis saab põhikoormuse puusapainutaja ja pikemas perspektiivis on tulemuseks alaseljavaevused. http://www.apollo.ee/terviseriskid-lihastreeningus.html Selle raamatu soovitaks läbi lugeda (esimese hooga ei leidnud, aga olen näinud ka netis .pdf kujul).
  9. Jooga

    Tuleb ajaga kaasas käia ja moodne olla. Võimelda võib igaüks, aga jooga - see on midagi diipi. Kui sa istud ja niisama mõtteid mõlgutad, siis raiskad lihtsalt aega, aga nimeta sama tegevus mediteerimiseks ja ükski konn ei köhi
  10. Darola Kruusik- Team Fast

    Kuulitõukajate harjutus sees, kas võtad raudmuna ka kätte vahest?
  11. Küsimus 5x5 kava kohta

    Pikemas perspektiivis vaadates võiksid teha ka sirgete jalgadega jõutõmmet, muidu jääb sul suurte kükkide ülekaalu tõttu tagareis suhteliselt nõrgemaks ja see võib rühti mõjutada ning vaevusi põhjustada.
  12. Väga kiire seedimine

    Kas sellist "oma tõde" jagavat idiooti juba bannida ei oleks aeg? Siinset lehte loevad paljud kergesti mõjutatavad noored ja teismelised.
  13. Ma usun, et antud algatusel oleks palju aktiivsem osavõtt, kui antaks ette mõistlik kohustuslik number ja kõigi selle täitjate vahel loositakse auhind. Muidu taandub asi ikkagi sellele, et paar nö kolli jagavad omavahel kraami ja teistel jääb ainult edevusefaktor oma videot postitada.
  14. erineval päeval erinevad harjutused

    Selle üllatamisega ei maksa liiale minna ja meeleheitlikult erinevaid harjutusi ja mitmekesisust taga ajada, areng tuleb ikka aja jooksul tehtud rutiinsest tööst.
  15. Jõusaal pallimängule

    Rinnalevõtt, rebimine, kükk, tõukamine, lõuatõmbed. https://www.youtube.com/user/jumptrainee1 Vaata selle mehe kanalit ja sealt juba edasi (ta müüb kavasid, aga niisama ka väga palju materjali, et ennast harida). Minu meelest korvpallurile midagi paremat ei leia.
  16. Trennijärgne kaalutõus?

    Küll mõnel on ikka peenike huumorisoolikas
  17. Küki arendamise kava

    googelda "Russian squat" ja tee seda - töötab väga hästi ja pole selline keeruline sigri-migri.
  18. Reval-Sport POWERLIFTING TEAM: Kaido Leesmann surus lamades 320kg !

    Keila jõusaalis kaalusime kahte punast ametlikult 25 kg ketast, mõlemad kaalusid 25,7 kg. Need auguga pole täpsed, aga see ei tähenda, et just kergemad oleks.
  19. Ansjuu- blogi

    Sellisele koogile võid teha põhja ka mandlijahust, kallivõitu on, aga saad häid rasvu ja valku.
  20. Mul küll mingi sotsiaalabist elava kaltsaka vastu respekti pole. Austust väärivad sellised mehed, kes käivad tööl, on head isad ja abikaasad ning kõige selle kõrvalt ka trenni teevad - nagu paljudki selle portaali kasutajad!
  21. Õblukesele lihasmassi juurde

    Sul ei saagi mingit lihast tulla, kui "jalatrenn" on kaks seeriat pressi (pärast ilmselt mingid masinatel hargitamised olematu raskusega juurde). Tee 5x10 korralikku sügavat kükki, sinna peale mõned seeriat väljaasteid ja vaata, kas on teistmoodi tunne
  22. Rammumeheks?

    Kui soov päris tippu jõuda, siis peab eelkõige olema pikkust (190 cm vähemalt), et oleks kuhugi lihast ehitada. Edasi juba palju püsivust ja tööd ning kõik on võimalik.
  23. Nõuanded edaspidiseks?

    Mis karbofoobia? Kuna teemaalgataja oli juba jätnud toitu vähemaks, siis soovitasin ära jätta kartul, mitte trennijärgne kohupiim. Jube äge on niisama möliseda, ilma ise midagi asjalikku teemasse lisamata, eksole? Kui tal on toitumiskava, siis ilmselt rasvade ja valkude vajatus paigas, mida sa sealt siis ära jätaks, et kaloraaži vähendada? Loomulikult tuleks küsida kava koostaja käest, aga küsiti siin. PS! Kuidas antud teema ketogeense dieedi ja füüsilise suutlikkusega seotud on?
  24. Nõuanded edaspidiseks?

    Kui ta poolteist aastat trenni teinud ja muutusi pole, siis järelikult teeb vähe või valesti (madal intensiivsus, väikesed raskused). Ma tean, et on ka tippkulturiste, kes ei tee kükki/tõmmet, aga algaja puhul on need harjutused heaks indikaatoriks. Julgelt võib öelda, et saalis, kus mina igapäevaselt treenin, 90% seal käivatest meestest teeb ainult lamades surumist ja erinevaid vigureid hantlitega rinnale/õlale/kätele - ja kõik nad on peenikesed ja nõrgad (aastaid käinud püsikad ka). PS! Ise olen ka selline hobitreenija ja mitte kulturismile suunatud vaid pigem selline kergejõustiklase kangiettevalmistus. 4 aasta enam-vähem regulaarset trenni saab täis ja esimesel aastal oli areng väga kiire, hoolimata kaootilisest kavast. Hetkel hakkab lõppema 6 nädalane vene kükikava ja nüüd saan aru, et enne tegin ka nalja trennis
  25. Nõuanded edaspidiseks?

    Pigem jäta ära lõunasöögi juurest riis ja kartul, aga pärast trenni söö ikka kohupiim sisse. Samuti on hommikune mahl see, kust ainult suhkrut tuleb. Teine punkt veel - kui sa proovid treeningut teha, siis sellest kasu küll pole. Kas kükk ja jõutõmme on kavas sees? Jõusaalid on täis "sportlasi" kelle jalapäev koosneb mõttetu raskusega masinatel sipsimisest, nii ei tule kuskil mujal ka arengut, sest kehal pole vajadust muutuda.
×