Jump to content

kristofeles1

Kasutajad
  • Content count

    87
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Everything posted by kristofeles1

  1. JÕUSAAL mis seal on? Ja kas üldse on?

    kükipuur, surumispink, tõstepõrand
  2. Vend Vähk Peab liikuma!

    Minu meelest 3.2 miili ehk 5.1km 14,5 minutiga joosta pole üldse paha. Küllap on siiski mõeldud 3.2km, mitte miili.
  3. SELLi mängude 2014 võistlejate nimekiri

    Kas kusagil -83kg kategooria kükkidest ka videod üleval on?
  4. Tasuta proovitreening

    Oskab keegi öelda, kus on Tallinnas lisaks Spartale, Zelluloosile ja Terasele veel tasuta proovitreeningud jõusaalides?
  5. Jõutõmme, haarde tugevus ja rikutud peopesad.

    Väga palju oleneb ka kangist. Osadel on väga kehv muster, mistõttu kang libiseb käest. Tugevama mustriga kangigil ei tohiks seda probleemi olla.
  6. Su konto andmetel on su vanuseks 26. Su postituste põhjal pakuks su vanuseks 11-12.
  7. Kõikvõimas KÜKK

    Ma loodan, et mina polnud see, keda sa nägid 3kordse madratsiga kangi ja turja vahel Ma tegin ka kunagi nii. Nüüd õnneks ümber harjutanud ennast.
  8. Sparta POWERLIFTING TEAM - kerge kükk 365kg....!

    Kas SELLi mängudele oled ennast juba kirja pannud, Rait?
  9. Archangel'i blogi

    Kui veidi veel kuivem oleksid, siis minu arust võiksid sa vabalt IFBB Men's physique PROdelegi kõva konkurentsi pakkuda, kuna lihasmass ja proportsioonid tunduvad olevat vastavad
  10. Puuvilja ja juurvilja süsivesikud õhtul?

    Ei tea, mis asi see on siis?
  11. Tervist ! ootan teie arvamusi.

    Eksid. Pane veel vormikaid endast siia pls.
  12. Tervist ! ootan teie arvamusi.

    Ma ei tea, aga mulle tundub, et Sa pole just kõige teravam pliiats. Võib-olla oled lihtsalt troll, aga praegu julgeksin väita küll, et ma olin 17 aastaselt ikka vähe asjalikum. Raske uskuda, et sa troll pole.
  13. Tervist ! ootan teie arvamusi.

    Ilmselgelt toitumine sul siiski pole paigas. Samas võib-olla eksin ka. Võimalusel katsu täpsed kogused siia kirja panna, siis saab toitumise kohta objektiivsemaid kommentaare jagada.
  14. toitumiskava

    Talutav, aga sellegipoolest rasva võiks olla 85g, ehk siis 1g iga kilogrammi kohta. Endal lihtsalt vähe kindlam.
  15. Üle tähtaja

    Võib ikka. ma ise olen kasutanud kreatiini, mis oli kuupäevast üle aasta möödas, ning töötas ikka ilusti ja ära pole surnud.
  16. Üle tähtaja

    Kuu ajaga ei tohiks midagi nendega juhtuda.
  17. Milliseid jalatseid kannate?

    shiiiiieeettt...varvas jäi terveks? mul endal 195kg seeriate ajal, paljajalu sumot tehes, kukkunud väikse varba peale. õnneks olid ketastel kummist ümbrised, niiet midagi hullu ei juhtunud.
  18. Algaja jõusaalis, väike abi kuluks ära.

    ei puutu küll teemasse, aga küsin siiski: miks sa enam kaalustalla kavadega ei tegele?
  19. Suht kuivik algaja, oleks kaalu juurde saada.

    söö neid pähkleid, mis maitsevad, kuna kõik sorti pähklid ühtmoodi sisaldavad suht suurel hulgal kaloreid.
  20. Suht kuivik algaja, oleks kaalu juurde saada.

    kodumunadega pigem just suurem salmonella oht, kui toorelt süüa
  21. binge eating

    Kuidas vältida dieedi ajal sellist asja nagu "binge eating" ? Olles olnud mõnda aega dieedil, kasvavad lõpuks mu isud nii suureks, et 6000-7000kcal söömine päevas pole mingi probleem ning tavaliselt taolised päevad kipuvad dieedil saavutatud tulemused ära kaotama.. Kas asi võib olla liiga madalas kaloraazhis või milleski muus? Ise olen 170cm pikk, 83kg, 4x nädalas jõutrenni+ igapäev ~5km kõndimist ning sellega põhimõttelisest kogu päevane aktiivsus piirdubki. Praegune kava näeb välja selline: kell 15.00 toidukord 1: munad 10tk (v:68g s:0g r:57g kcal: 785) margariin 10g (v:0g s:0g r:6g kcal: 55) lahja kohupiim 180g (v:29g s:4g r:1g kcal: 140) banaan 100g (v:1g s:21g r:1g kcal: 100) trenn kell 20.00 toidukord 2: kanafilee 500g (v:113g s: 0g r:12g kcal: 560) pruun riis 125g (v:9g s:90g r:3g kcal: 420) kaloraazh kokku: 2060kcal valgud kokku:220g süsivesikud kokku: 115g rasvad kokku: 80g
  22. binge eating

    viimasele küsimusele ei oska vastata, esimesed 3 vastused siin: 1)fasting 2)fasting 3)1 banaan on siiski
  23. Martinkink blogi

    Minuteada men's physique eesmärk ei olegi omada niivõrd suuri jalgu ja suurt lihasmassi, vaid seal eelkõige esmatähtis proportsioonid, sümmeetria ning üleüldine esteetiline välimus. Samuti ütleks ma, et enamikel juhtudel on nendel vendadel jalad ülakehaga täiesti proportsioonis, aga kuna nad kannavad rannapükse, siis läbi nende keeruline anda jalgadele objektiivset hinnangut.
  24. liha kaalumine

    mille ta ära vastas? et 280g küpsetatud lihas on 64.4g valku? see ju pole õige...selles 280g lihas ikka 108g valku
  25. Rinnalihase rebend

    oleneb, kui hull rebend on. mul endal oli kergem rebend rinnal, siis paranes seal ca. kuu
×