Jump to content

Kremcik

Kasutajad
  • Content count

    20
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Kremcik

  1. Liiga lihastes jalad?

    Käisin eelmisel talvel shapingus. Sealse mõõtmise tulemusena öeldi mulle, et minu kehas on üle 6 kg ülearuseid lihaseid. Selle põhjuseks vale/liiga intensiivne treening. Öeldi, et neist enam lahti ei saa, tuleb treenida madalama pulsisagedusega ja süüa väga vähe, mille tulemusena see 6 kg rasva arvelt maha võtta. Nüüd olen siit üht-teist lugenud ja mõtlesin üle küsida, kas see, et lihaseid rohkem, kui vaja, tõesti negatiivne asi naiste puhul? Musklis ma ei ole..asi kaugel sellest (pean tunnistama, et ise ei jõua ühtegi õiget kätekõverdustki teha) ja mida siis ette võtta? Kas edaspidi pean tantsulistest trennidest loobuma (hi-low aeroobika, step jm) ja tegema tõesti ainult madala pulsiga rahulikke harjutusi? Ette tänades nõuannete eest!
  2. peaaegu taimetoitlane

    jeesuskristusmariia! nagu ususoda siin! :pppp Ei tahtnud lihakantsakat ega piimamolli kellegilt kaest ara kiskuda. Kui keegi tahab olla taimetoitlane, siis ei ole kellegi asi teda maha teha. Igayks soogu, mida tahab. Selge on see, et taimetoitlus VOIB olla tervislik ja VOIB olla ebatervislik. Valmis on kirjutatud palju raamatuid ja tehtud palju uuringuid, et inimesene saab (geee) vabalt ilma loomse toiduta tervislikult elada. Mulle on soovitatud Mikhail Tombak'it. Kindlasti keegi teab, et tal mingi usk ja tegelikult on ta taitsa loll - ei hakka yldse tarkadele vastu vaidlema -aga akki moni vahem tark tahab silmaringi laiendada. Olen mitut tobedat dieeti/toidulisandeid proovinud (koik "ekspertide" poolt soovitatud nagu siingi foorumis igasuguseid leida voib) ja nende najal palju kogemusi saanud. Enam dieete ei pea ja soon nii tervislikult - ja jah, nii taimselt - kui oskan ja olen tervem, tugevam ja paremas vormis, kui kunagi varem. Lisaks ei ole meeleolukoikumisi ja imelikke isusid (cravings) magusa; rasvase vms. jarele varem olid. Olen erksam ja energilisem. Kelle jaoks on liha ja kartul koos soomiseks ja piimaga (voi yldse kohvi voi ollega) alla loputamiseks igapaevane tervislik toit, palun vaga. Kelle jaoks on juurvilja, puuviljad ja nn. mere juurviljad tervislik toit - palun vaga! Keegi mainis enne mitut lehma magu - alternatiiviks kysin, kui happeline on kiskja seedekeskkond vorreldes inimese omaga (vihje 10 x) ja kui lyhike seedetrakt? Akki on voimalik, ei olemas "absoluutset tode"? Oh well, keda huvitab voib ise lugeda voi keda huvitab, voin hea meelega oma kogemusi jagada. Ei tahtnud kellegi saba ara syya siin, aga yks asi on aga kindel - tigedus ei ole kellegile tervislik.
  3. Aspartaam

    Mh, koik ju teavad, et aspartaam on myrk.. kus see uudis on?
  4. peaaegu taimetoitlane

    Nii palju on toiduaineid, millega sa void loomseid asju asendada niiet ara ebatervislikkuse parast yldse muretse. Ma soovitan sul lugeda toitumise alast kirjandust (naiteks Cousens, Conscious Eating etc.) ja sa leiad sealt vaga palju vastuseid. Liha ei ole anyway hea syya (ma ei moista muidugi lihasoojaid hukka, igayhe oma valik) sest meie seedetrakt ei pidavat olema selleks kohanenud (lamedad hambad juba viitavad taimetoitlusele). Kuna meie seedesysteem on liiga aeglane selle jaoks, siis see hakkab kohus niikuinii roiskuma, tekivad toksiinid ja palju paha. Piimaga samad lood - mitut loomaliiki sa tead peale inimese, kes taiskasvanud peast piima jooks (kassidele opetavad seda inimesed muide)? Ma soovitan vaike investeering teha ja kirjandust lugeda, siis sa ei pea kunagi enam motlema, et taimetoitlus on su tervisele kuidagi halb. Loomulikult eeldusel, et sa sood mitmekesiselt (oad, laatsed, taisteratooted, puuviljad/juurviljad). Soovin sulle edu. Kas sa tead, et statistika ytleb, et iga inimene, kes hakkab taimetoitlaseks paastab ca 90 loomakese elu 1 aasta jooksul
  5. Armukesed.

    Peale abiellumist otsustab mees moned reeglid oma varske abikaasaga paika panna. "Naine, mul on moned harjumused, mida ma mitte millegi ega kellegi nimel ei muuda ja sa pead nendega leppima. 1) iga kolmapaeva ohtu olen ma hoivatud. kain peale tood poistega jalgpalli mangimas. olgu paike voi muda, sadagu pussnuge voi rahet, ikka mangime 2) igal reedel peale tood kain poistega pokrit mangimas ja olut joomas, ara kunagi kysi, mis kell ma koju jouan voi palu mul sinuga olla - seda kommet ma ei muuda kunagi 3) igal pyhapaeva parastlounal kain kalal. selleks kulub terve paev ja ma ei muuda seda mitte mingil juhul. olgu voi su ema synnipaev - mina lahen kalale. Kas see on sulle arusaadav? On sul mingeid vastuvaiteid? Ei hakka sellest mingit probleemi tekitama?". Naine raputab pead ja naeratab malbelt. Mees "Olgu! Oleme kokku leppinud. Kas sul ka akki mingeid harjumusi, millest ma peaksin teadma?" Naine vastab "Jah kallis, sellisel juhul on, kuid ainult yks. Ma seksin iga ohtu kell 8. Olgu siis mu mees kodus voi mitte".
  6. Proteiinirohke dieet

    Hi Teadjamad, votsin 10 kuud tagasi omal syyl 10 - 15 kilo juurde paari kuuga. Nyyd olen ca 3 kuud yritanud sellest jalle lahti saada, 5 kilo on alla lainud, aga 10 on ikka veel minu isiklikust ideaalfiguurist puudu. See viis kilo votsin alla kohutava vaevaga. Loobusin sotsiaalsest elust (et alkoholi mitte tarbida), tegin aeroobset trenni ca 1,5h 4xnadalas + bodypumpi 2xnadalas, piirasin toidu kogust ja rasva (varem oleksin sellise reziimi puhul 2-3 kilo nadalas kaotanud), lopuks asendasin ohtuse toidukorra yleyldse ounaga. Votsin alla heal juhul pool kilo nadalas. Vanust on juba 26 aastat ja panin selle aeglustuva ainevahetuse arvele. Nadal tagasi soovitas jousaali treeneri koolitusega sobranna proovida vaga sysivesikute- ja rasvavaest dieeti (max 40 g sysivesikuid paevas + 10g rasva) kombineerituda high impact aeroobsega. Kaal kaob 0.5 -1 kilo paevas. Kas keegi oskab oelda, mis on selle dieedi negatiivsed pooled? Menyy on peamiselt munavalge, tuunikala, kanarind, rasvata kodujuust, vahe lehtsalatit, krevetid, kalafilee (looma ega sealiha ma ei soo). Lisaks votan vitamiine ja mineraale ja milk thistle'it maksa turgutamiseks. Ja kui kaua voib sellist dieeti pidada ilma oma tervist hullemalt kahjustamata? Ette tanades
  7. Proteiinirohke dieet

    aitah hea soovituse eest. nagu ytlesin, kaua ei kavatse. aga vett joon 3-4 liitri vahel paevas kyll - keha nouab seda
  8. Lemmik valgurikas toode

    mmmm.. grillitud tiigerkrevetid voi langostiinid, haikala, tuunikala, lohe, tursk kanafilee, beef jerky, kodujuust rasvastest toitudest hea camembert..
  9. Proteiinirohke dieet

    Tanan. Hetkel suurendan rasvade ja sysivesikute kogust jark-jargult. Praeguseks olen suurendanud sysivesikud 50-le grammile ja rasvad 15-le grammile paevas, kui 3 nadalat tagasi alustasin 20g sysivesikute ja alla 10 grammi rasvaga. Toenaoliselt voin septembri alguseks suurendada sysivesikud 100-le grammile ja rasvad 20-le. Treeningust olen taiesti valja jatnud joutrenni ja teen 70 min paevas aeroobset. Eesmark ei ole saada sportlaseks vaid oma vana vorm tagasi saada, seejarel keskenduda selle hoidmisele samal viisil nagu enne jarsku kaalutousu ehk siis moistlikult toitudes ja trenni tehes 3.. max 4 korda nadalas (millest 1-2 on joutreeningud, kyll vordlemisi kergete raskustega, kui eesmark ei ole lihast kasvatada vaid trimmis hoida). Seega ma ei eeldagi, et minu hetkeline dieet oleks sobilik nn pikaajaliseks sportlase toitumiseks vaid pigem ikka ajutise kaalulangetamise meetmeks. Mis, muide, toimub oodatust tunduvalt efektiivsemalt
  10. Proteiinirohke dieet

    ei maksa jah igasuguseid koolis kainud ja haritud inimesi uskuda need ei tea ju asjast mitte midagi, onju
  11. veel kaloritest

    sorry, ajasin sassi kg ja lb. Tegelikkuses 1 lb kaotamiseks tuleb jaada defitsiiti 3500 kcal kui 1 kg jaoks 7700 (kuid siiski mitte 9300!! viiteks fyysika yhikute tabel http://whatis.techtarget.com/definition/0,...551931,00.html parandasin linki [alessandro]
  12. veel kaloritest

    No kaalu kaotad sa ju kalorite defitsiidist. Minu teadmiste kohaselt on 3500 kalorit umbes 1 kilo. Seega kui su baasainevahetus on 1600 kcal ja treenimisega kulutad lisaks ca 800, siis mina sinu asemel sooksin 1900 kcal oopaevas ja jataksin 500 kcal defitsiiti. Selliselt peaks loogiliselt kaotama nadalas kilo. Voi kui tahad kiiremini, siis sooksin 1400 kcal ja kaotaks nadalas ca 2 kilo. Minu puhul vahemalt selline loogika toimib (kui viitsin nii kaua oodata ja tervislikult kaalu alandada)
  13. Proteiinirohke dieet

    Tanan asjaliku vastuse eest. See pohjendab ara pistelised peavalud..
  14. Proteiinirohke dieet

    Aitah Estrose. Eks keha voib pikas perspektiivis hatta jaada jah - seetottu siia seda kysima tulingi, et millele see voib halvasti mojuda (neerud, maks etc.) loomulikult ma ei usu, et see nadalaga tervise "Tuksi" keerab, kuid toanaoline on, et kui seda dieeti aastaid pidada, siis kuskilt see millalgi tunda annab. Sobranna ise on nii toitunud paar aastat, lisaks joonud low-carb protein sheike peale treenimist ja periooditi votnud kofeiinitablette. Keha ja tervis on super korras. Seega voimalik, et mu mure on pohjendamatu, kuid arvasin, et ehk kellelgi on isiklikke kogemusi, mida paralleeliks seada - nn second opionon. Thanks anyway kaasa motlemast
  15. Ephedrasil

    Kas kellegil on olnud kokkupuudet sellise tootega nagu Ephedrasil? Kas on mojunud ja kas olete korvalnahtusid taheldanud? Ehk mingeid muid kommentaare? Ette tanades Kremcik
  16. Ephedrasil

    Aitah )
  17. BP - kas univresaalne lahendus ?

    Ma kartsin tükk aega bodypumpi proovida, kuna isegi shapingu trennis hakkasid osade harjutuste (väljaasted, kükid) põlved valutama. Nüüdseks olen bodypumpis käinud 3 kuud ja kõige postiivsem on see, et ükski liiges ei ole valutanud ega valu kordagi põlves ega seljas olnud! Trenn ise väga tõhus ja arengut on tunda lausa iga trenni järel ja sellele vastavalt saab ka raskusi lisada. Eriti õnnelik olen, kuna jaksan nüüd juba nn naiste kätekõverdusi teha (normist küll poole vähem, aga ikkagi) - enne arvasin, et minupuhul ei saagi see kunagi võimalik olema Ja kordamööda aeroobika trenniga tehes on super hea vaheldus kehale. Igaljuhul minust on vist endalegi ootamatult fänn saanud
  18. Liiga lihastes jalad?

    rasvapotsenti ei teagi shapingu ajal oli see 24, nüüd olen juurde võtnud ja tõenäoliselt veel kõrgem. Seal seati eesmärgiks 18%. Palju tegelikult naistel normaalne võiks olla? Panen täna õhtul fitness testi aja kinni, siis saan asjalikumaks. Igaljuhul suur aitäh kõigile, kes oma arvamusega seni aidanud on!
  19. trenn ja kaalulangus

    Mul umbes sama mure - teen trenni, mis meeldib, aga mingil põhjusel kaal väga visa langema. Väheneb, aga väga aeglaselt. 1 teooria, mis mulle on räägitud, et teen vale trenni. Rasva põletamise asemel kasvatan lihaseid. 2 teooria, et ju siis minu jaoks ongi hea vorm selline pehme-kõht-pehme tagumik 3 teooria, et olen ainevahetuse ekstreemse dieediga (shapingu toitmussoovitused) untsu keeranud Aga kokkuvõttes arvan, et trenn on hea ja teeb ilusamaks ka siis, kui alla ei võta. Jõudu ja energiat saab ju ikka juurde, tervis on hea ja enesehinnang kasvab, kui oled tubli! Loodan, et jõuad oma eesmärgini!
  20. Liiga lihastes jalad?

    aitäh Shapingus käisin eelmisel talvel kokku 6 kuud (kaal langes tublisti), kuid ainevahetus muutus väga aeglaseks. Söögikordade vaheajad jäid väga pikaks. Viimane söögikord 3 h enne treeningut ja järgmine alles järgmisel hommikul (kokku siis isegi 15 h). Praegu käin erinevates aeroobika +bodypump trennis 4-6 korda nädalas ja tunnen liikumist täiega rõõmu Mure tekkis seoses sellega, et kaalus ei ole ma midagi märkimisväärset alla võtnud, kuigi päevased toidukogused on suhtlelised väikesed (maksimaalselt 2500 kcal, tavaliselt 1500-2000 kcal). Keha on läinud sellegipoolest ilusamaks, sitkemaks ja pringimaks. Tuju on hea, energiat palju ja jõudu/vastupidavust ka juurde tulnud. Aga ikkagi kummitavad need shapingu põhitõed peas "175 cm pikkuse juures on normaalne kaal 59-61 kg ja kui lihaseid edasi kasvatad, lähed ideaalmudelist üha kaugemale!" Tegelikult tahaks ikka natuke alla ka võtta, aga kuna ma ise nii tark ei ole, siis küsingi - kas seda saab siis tõesti ainult shapingu-tüüpi madalapulsilise lihastreeninguga ja aeroobika trennid on selles osas täiesti kasutud? Või siiski - rasv väheneb ja lihas kasvab - seetõttu kaalulangust ei ole? Või käib see lihtsalt aeglasemalt?
×