Jump to content

Rando1

Kasutajad
  • Content count

    78
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Rando1

  1. Väga paljud on veendumusel, et loomse toidu osakaalu vähendamine ja taimse osakaalu suurendamine on tervislik aga millegi pärast on kogu loomse toidu menüüst välja jätmine on kuidagi täiesti vastuvõetamatu.
  2. Mul tekkis seda artiklit lugedes küsimus, et kuidas täpselt defineerida tervislikku toitu? Mis kriteeriumitele peaks toit vastama, et ta oleks tervislik? Näiteks mida rohkem toitaineid on igas kaloris, seda tervislikum peaks toit olema. Dr. Fuhrman’s Nutritarian food pyramid is based on the principles of high nutrient eating as illustrated by his Health Equation: Health = Nutrients / Calories (H = N / C) Low-calorie, nutrient dense foods are at the base of the pyramid, and high-calorie, nutrient poor foods are at the top. Think of it as how much proportionally you should eat. The food at the bottom takes up the most room on the pyramid and it should be the foods you eat the most. The nutrient poor foods are at the very top, taking up the smallest amount of space on the pyramid. These foods are the ones you should eat very little of, if any at all. https://www.drfuhrman.com/learn/library/articles/57/dr-fuhrmans-nutritarian-pyramid Selles artiklis mainis Janar, et eelistatud on väherasvased loomsed valgud: "Valkudest on eelistatud vähe loomseid rasvu sisaldavad fileed nagu kana, kala, loomaliha. Piimatoodetest kodujuust, kohupiim, munad." Tekib küsimus, et miks on näiteks kohupiim või kana parem valguallikas või tervislikum kui näiteks oad. Kui vaadata toiteväärtust siis ubades on võrreldes kohupiima ja kanaga palju rohkem toitaineid ja ka rohkem valku. http://beaninstitute.com/bean-nutrition-overview/
  3. Teistmoodi fitness, või Olegi blogi

    Pärnus 15.aprillil toimub fitness 5-e võistlus Kimberi klubis. Novembris-detsembris on Pärnumaal veel 2 võistlust.
  4. Kuido Jõgisalu FAST Team

    Peaks pilgu peale heitma tõesti uuele jõusaalile. Hea lähedal käia!
  5. Ma olen vaadanud huvitavaid videosid kus Doug Brignole räägib kuidas on kõige effektiivsem ja ohutum lihaseid treenida. On huvitav teada kuidas biomehhaaniliselt on lihased mõeldud töötama. Siin siis video õlatreeningu kohta.
  6. Archangel'i blogi

    Sarnane artikkel, mis võib olla täiendab eelmist: http://www.burnthefatblog.com/archives/2012/10/the-if-it-fits-your-macros-iifym-diet.php
  7. THE Olympia weekend 2013

    1) Kai Greene 2) Phil Heath 3) Shawn Rhoden 4) Mamdouh Elssbiay 5) Jay Cutler 6) Dennis Wolf
  8. Täna küll jala päev ei ole aga eks ma selle aja paiku plaanisingi trenni tulla!
  9. Professional Bodybuilder and 6 time Mr. Olympia winner Dorian Yates sits down with London Real to discuss how his "High Intensity Training" techniques changed the sport, the specifics of his steroid use and its effects, how he psychologically reinvented himself after his abrupt retirement in 1997, and his thoughts on conspiracy theories, psychedelics, and cannabis. See on minu meelest väga hea, et Dorian Yates saab aru, mis maailmas tomub ja oskab mõelda!
  10. RIP Serge Nubret

    Serge Nubret jagas oma teadmisi mõned aastad ka bodybuilding.com foorumis ja kõik on veel alles ka. Eks sealt leiab väga palju huvitavat. Kellel huvi on võib sealt lugeda!!! http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=972997&highlight=serge+nubret
  11. 1. Kai Greene 2. Phil Heath 3. Evan Centopani 4. Dennis Wolf 5. Branch Warren 6. Lionel Beyeke 7. Ronny Rockel 8. Dexter Jackson 9. Roelly Winklaar 10. Hidetada Yamagishi
  12. Jõusaali tolad...

    Ma olen näinud, et kükipuuris võib ka väga vabalt kangiga rinnalt surumist teha, seda siis põrandal.
  13. YouTube videod

    Keeeeep ooooooon rockkkkkking innnn thhhhhe freeeeeee wooooooooorld!
  14. Kristjan-Johannes Konsapi blogi

    Kas see valkude kogus natuke liiga väike ei ole sinusuguse mehemüraka jaoks? Pigem võiks ju valku natuke rohkem võtta, kui isegi vaja oleks. Mingil teisel leheküljel sa mainisid, et valkude kogus on 20%. Aja see kere ikka korralikult liha täis, mis sa jamad!
  15. Aspartame Side Effects There are over 92 different health side effects associated with aspartame consumption. It seems surreal, but true. How can one chemical create such chaos? Aspartame dissolves into solution and can therefore travel throughout the body and deposit within any tissue. The body digests aspartame unlike saccharin, which does not break down within humans. The multitude of aspartame side effects are indicative to your genetic individuality and physical weaknesses. It is important to put two and two together, nonetheless, and identify which side effects aspartame is creating within you. Aspartame Side Effects The components of aspartame can lead to a number of health problems, as you have read. Side effects can occur gradually, can be immediate, or can be acute reactions. According to Lendon Smith, M.D. there is an enormous population suffering from side effects associated with aspartame, yet have no idea why drugs, supplements and herbs don’t relieve their symptoms. Then, there are users who don’t ‘appear’ to suffer immediate reactions at all. Even these individuals are susceptible to the long-term damage caused by excitatory amino acids, phenylalanine, methanol, and DKP. Adverse reactions and side effects of aspartame include: Eye blindness in one or both eyes decreased vision and/or other eye problems such as: blurring, bright flashes, squiggly lines, tunnel vision, decreased night vision pain in one or both eyes decreased tears trouble with contact lenses bulging eyes Ear tinnitus - ringing or buzzing sound severe intolerance of noise marked hearing impairment Neurologic epileptic seizures headaches, migraines and (some severe) dizziness, unsteadiness, both confusion, memory loss, both severe drowsiness and sleepiness paresthesia or numbness of the limbs severe slurring of speech severe hyperactivity and restless legs atypical facial pain severe tremors Psychological/Psychiatric severe depression irritability aggression anxiety personality changes insomnia phobias Chest palpitations, tachycardia shortness of breath recent high blood pressure Gastrointestinal nausea diarrhea, sometimes with blood in stools abdominal pain pain when swallowing Skin and Allergies itching without a rash lip and mouth reactions hives aggravated respiratory allergies such as asthma Endocrine and Metabolic loss of control of diabetes menstrual changes marked thinning or loss of hair marked weight loss gradual weight gain aggravated low blood sugar (hypoglycemia) severe PMS Other frequency of voiding and burning during urination excessive thirst, fluid retention, leg swelling, and bloating increased susceptibility to infection Additional Symptoms of Aspartame Toxicity include the most critical symptoms of all death irreversible brain damage birth defects, including mental retardation peptic ulcers aspartame addiction and increased craving for sweets hyperactivity in children severe depression aggressive behavior suicidal tendencies Aspartame may trigger, mimic, or cause the following illnesses: Chronic Fatigue Syndrome Epstein-Barr Post-Polio Syndrome Lyme Disease Grave’s Disease Meniere’s Disease Alzheimer’s Disease ALS Epilepsy Multiple Sclerosis (MS) EMS Hypothyroidism Mercury sensitivity from Amalgam fillings Fibromyalgia Lupus non-Hodgkins Lymphoma Attention Deficit Disorder (ADD) These are not allergies or sensitivities, but diseases and disease syndromes. Aspartame poisoning is commonly misdiagnosed because aspartame symptoms mock textbook ‘disease’ symptoms, such as Grave’s Disease. Aspartame changes the ratio of amino acids in the blood, blocking or lowering the levels of serotonin, tyrosine, dopamine, norepinephrine, and adrenaline. Therefore, it is typical that aspartame symptoms cannot be detected in lab tests and on x-rays. Textbook disorders and diseases may actually be a toxic load as a result of aspartame poisoning. http://www.sweetpois...de-effects.html
  16. kõhulihased NB! Lisatud 10-pack pilt

    Kõhulihaseid treenides on see eelis, et neid võib kas või iga päev treenida aga ületreeningut sellest ei teki! Alati võib neid siis ju natuke rohkem treenida! Ma ei usu, et siin foorumis on väga palju sellise genteetikaga inimesi, kes võiksid treenida kõhulihaseid üks kuu aastas ja omada sellist sixpacki kui Darrem Charles. Serge Nubret omas väga võimsaid kõhulihaseid ja ta tegi ju ainult 2000 kõhulihast päevas 6 korda nädalas. Milles probleem!
  17. House of Numbers

    Ma olen seda filmi varem näinud ja väga huvitav film loomulikult!
  18. Robinson on tõesti väga heas vormis oma vanuse kohta. Ma arvan, et need suured kollid sama vanalt küll nii head välja ei näe. Ronnie juba hakkab lagunema! Mõned hiljutised videod temast: http://www.youtube.com/user/ricdrasin#p/u/3/V4ZxVUcvK8I Kuigi Serge Nubret nägi sama vanalt natuke parem välja kui Robbie!
  19. Kaalust alla kiiresti.

    Kõige tähtsam on kaalu langetamise juures ikkagi kalorid! Kõik muud faktorid, mis on ka tähtsad, on teisejärgulised. Kui keegi jätab oma menüüst välja piima, kommid, karastusjoogid ja jahutooted, siis võib kaal ikkagi tõusta, kui kaloreid on liiga palju, või ei kulutata piisavalt palju kaloried trennis. Nii võibki Archangel süüa sefiire ja jäätist ja mitte rasva minna!
  20. Vend Vähk Peab liikuma!

    Minu meelest on see ka väga sobiv muusika. Ka Serge Nubret kasutas seda aastaid!
  21. 1988 - Bodybuilders Discuss Steroids Bodybuilders including Samir Bannout and Rich Gaspari discuss the use of anabolic steroids in bodybuilding Janika Jürgenson' edit:
  22. Roland Lessing: 28 Indrek Tobreluts: 41 Martten Kaldvee: 52 Kauri Kõiv: 65
  23. Ooo, väga hea! Mul on Kimberi kuukaart olemas, eks tuleb see uuem jõusaal ka ära proovida. Mõlemad jõusaalid on mu kodust enam-vähem sama kaugel, üks ühel pool teine teisel pool. Kord lähen siis ühele poole ja kord teisele poole.
  24. Top 5 lemmik kulturistid - välismaa

    1. Schwarzenegger 2. Shawn Ray 3. Tom Platz 4. Lee Haney 5. Kevin Levrone
×