Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Today
  3. Yesterday
  4. Earlier
  5. Kui eesmärk on neid keharaskusega harjutusi paremini teha, siis rattasõit ja kepikõnd vist ei aita palju küll aga vähendab vööümbermõõtu. Ära toitumist ka unusta. Tee neid harjutusi nt esialgu 3x nädalas lisaks aktiivsele liikumisele ja ega siin muud kunsti väga polegi. Kättevõtmise ja järjepidevuse asi.
  6. Lugu selline. Palju aastaid olen spordist üsna eemal olnud, eluviis kippus lõdvaks. Nüüd avastasin - jube nõrgaks olen jäänud. Suure punnitamisega teen 10 kätekõverdust, 4 lõuatõmmet, paarkümmend kükki... Vähevõitu Noorena olin veidi tegijam. Vanust on 40, natuke on pekirasedust (kaal 90 kilo, vööümbermõõt umbes 110 cm). On mõte: hakkaks kodus taas mingi lihtsa kavaga pihta. Kiireid tulemusi ei oota, jõujunniks saamisest ei unista. Lihtsalt püüaks saavutada mingi tavalise terve mehe vormi ja seda hoida. Võib olla selline kava, mis tingimata ei vaja abivahendeid, ehk siis mingid hantlid ja muu lihtne kola võivad olla, aga ei pea olema. Neid mul ei ole, ajapikku saab vajadusel hankida. Jõusaali minekuga ei kiirusta. Küll kunagi sedagi teha jõuab. Sellest teemast jäid silma tavalised harjutused, igiammu spordiga tegeledes olid need treeningu tavaline osa: https://forums.fitness.ee/index.php?app=forums&module=forums&controller=topic&id=7977 Hommikujooksu asendaks esialgu millegi muuga? Kunagi olid 2 km sörgid tavalised. Praegu vist kohe nii hullu panema ei hakkaks, mis variandid on? Kiirkõnd? Kepikõnd? Või midagi veel? Ükskord sooviks hankida sõudeergomeetri, selle peal tõmmata mulle hullult meeldib. Pakub koormust ja samas on justkui meditatsioon Rajumat jalgrattasõitu vist ei ole hea proovida? 20 aastat olen ratast kasutanud linnas igapäevase liikurina (kooli, tööle, poodi, chillima) ja liikusin sellega aastaringselt, spordi eesmärgil ma sellega ei sõitnud. Vahel matkasin kah, oma tavapäraseima 50 km distantsi võisin soovi korral teha 2 tunniga (mingi vana maanteerattaga läks isegi poolteist, spido järgi olid tippkiirused tasasel maal 45 km/h). Pikimad päevaretked rahulikul sõidul läksid 100 km kanti ja ma võisin Tartus Jakobi mäest (9 kraadi) üles minna suvalise 1-käigulise vokiga, istudes sadulas. Viljandi kõige järsemat tänavat proovisin sellise vokiga kah, seal siiski üles ei jõudnud Viimased 3 aastat kiusab mingi imelik nõrkus jalgades ja seljas, umbes aastaga läks asi käest. Nüüd on hea, kui 10 km ära väntan ja siis on jalad väga tsossud. Tõusudest enamasti rattaga üles ei lähe, ka näiteks Turusillale tõustes pean tihti ratast kõrval veeretama ja Jakobi tõus on nüüd jalgsigi Kolgata tee. Ja käigud rattal erilist leevendust ei paku, isegi maastikuratta kergeima käiguga on sõit vähegi suuremal tõusul jube roomamine. Kui tahan pikemat maad kõndida, siis pean jalutuskepi appi võtma - kas oleks mõtet kepikõndi teha? LTKH skleroosiosakond uurib mind Parkinsoni kahtlusega (tehti ka mitu MRTd pea ja selgroo uurimiseks), praegu ei osata seal veel miskit öelda. Lisaks jalgrattale on olemas tõukeratas ja kui selg ei valuta, sõidan sellega. Mis siin ikka, mõtted on teretulnud ja vaikselt paneks end käima.
  7. Vitamiinide ja mineraalide võtmine hommikul

    Sooleseina epiteelirakkude rakumembraan on "rasv". Küll on rasvase menüü mõte imendumisel aeglasem sooletegevus ja pikem kulgemisaeg. Apteegi D-vitamiini kolekaltsiferooli nõrk koht "omastamisel" on aga pigem maksas toimuv konversioon kaltsidiooliks. Inimesel on see konversioon pilla-palla, aeglane ja varieeruv. Veres mõõdetaksegi seda kaltsidiooli. Huvi pärast võib mõõta Synlabis vms.
  8. Tere! Olen Tallinna Ülikooli Kehakultuuri kolmanda kursuse üliõpilane ning viin läbi küsitlust jõutreeningute vigastuste kohta. Uuringu eesmärgiks on teada saada kui paljud inimesed vigastavad ennast iseseisval treenigul võrreldes personaaltreeingkutega. Küsimustik on anonüümne ning Teie poolt antud vastuseid kasutatakse üldistatud kujul. Küsimustik: https://forms.gle/LpPyhkMAK8ryq97b8
  9. Uued ja kasutamata. Ühel kettal servas väike täke (ei sega kasutamist). Hind 50 (mõlema eest kokku). Asuvad Tallinnas (Nõmmel). Kontakt 55922782.
  10. Mõtled üle. Võta rahus hommikul, 600mg omegat teeb töö d-vitamiini imendumisel. Kui tahad, siis võid veel magneesiumi ka lisada, eraldi B vitamiini, tsinki jne.
  11. Hetkel võtan iga hommik 600mg omega-3, 5000 IU d-vitamiini, 2 myprotein Alpha Men multivitamiini, 1000 mg glükosamiiini liigestele. Küsimus järgmine : D- vitamiin peaks olema rasvlahustuv, aga hommikusöögis mul on suht vähe rasva - 100g täisterakaerahelbeid valgupulbriga, klaas piima. Põhiliselt valk ja süsivesikud ainult. Kas see võib pärssida D-vitamiini imendumist ja äkki peaksin D-vitamiini võtma lõunasöögiga, kus söön üldiselt punast liha mis sisaldab juba normaalsemas koguses rasva või ma mõtlen üle ja nii suurt kogust rasva pole vaja imendumiseks? Teine küsimus on see et kas peaksin äkki võtma midagi veel mis oleks kehale, liigsetele, luudele, lihastele jne kasulik? Mulle meeldib kui keha on kõiki kasulikke aineid täis (mõistlikus koguses muidugi) Aitäh vastuste eest.
  12. Ostan soodsa hinnaga kaldpingi või tavalise flat benchi et hantlitega rinnalt surumist ja muid harjutusi teha.. pink peaks olema piisavalt tugev et ära kannatada minu 85 kg + 2x 30kg hantlid
  13. Jalatreening - parimad mõtted?

    Hei, Kõik, kes on jalatreeningus eksperdid või kogenud, siis küsimus nimelt järgmine: olen pikalt sporti teinud ning peamiselt tegelenud vastupidavus treeningutega. Mõtlesin nüüd, et muudaks suunda (kuna enam ei ole aktiivne sportlane) ning suunaks rõhu jõu ja lihas kasvu peale. Üks suurimaid küsimusi on mul just jalgade treeninguga. Mis oleks parim viis jalatreeninguks, mitu korda nädalas (2?), mis harjutused parimad ning mis võiks seeria ja korduse arv olla? Jalgadega olen ka pikalt erinevaid teeninguid teinud aga enamus ajast on möödunud ikkagi jooksurajal või jalgratta seljas olemisele. Googledasin ka erinevaid ideid ja mõtteid. Kui kellegil veel kohti on kus saaks lisainfot oleksin väga tänulik. https://infoviking.ee/harjutused-jalgadele/ https://barbend.com/best-leg-exercises-mass/
  14. Tere! Milline toidulisand ehk massilisaja sobiks jalgratturile, kes tahaks säilitada vormi ka seejuures vastupidavusaladel? Käin hetkel 3-4x nädalas jõusaalis/suusatamas, aga tahaks natuke lihasmassi juurde saada Pikkus - 194cm, kaal 88kg
  15. Naine magas käe ära

    Honeymoon palsy. Üle aasta möödas, kas on taastunud? Surveneuropaatiast taastumine võib kesta päris pikalt, närvi/müeliini elutegevust soodustavad asjad nagu atsetüülkarnitiin võivad kasuks tulla, Voltaren küll midagi kasulikku ei tee
  16. kõht

    Esimese asjana soovitaks sul toitumise korda seada.
  17. kõht

    Siin sõudekad ja muu: https://www.gym.ee/k/kardiotrenazoorid/
  18. Osta.ee keskonnas pakkumisel rinnamasin SmartLine Butterfly, Jim'sa https://www.osta.ee/index.php?fuseaction=item.info&id=169392989
  19. Müüa kasutatud, kuid korralik Kettler surumispink, kõhulihastepink ja korralikud ATLAS hantlid. Raskuseid kokku: surumispingile 4 x 15kg, 4 x 10 kg ja 10 x 5kg, hantlitele 2 x 2,5 kg, 4 x 2 kg, 8 x 1 kg ja 19 x 0,5 kg Kogu kraam kokku 500€ ja järeletulemisega Harjumaale. Helista ja lepime kokku +372 56930931
  20. Naine magas käe ära

    Sellest on nüüd küll kahju, et pool maja ja auto pidid loovutama. Loodame, et see-eest valu läheb üle, siis on asi vähemalt tasakaalus.
  21. Naine magas käe ära

    Lahutasin. Valu jäi alles. Aga kaotasin pool maja ja auto. Arve saadan sulle?
  22. Naine magas käe ära

    Lahuta
  23. Naine magas käe ära

    Küünarliigesest on käsi valus. Nõrk ka. Biitsepsi harjutused ja hantlitega lendamised (rinnale, õlale) on võimalikud ainult miniraskustega. Lõuatõmbeid aga kannatab teha. See jama on kestnud juba peaaegu pool aastat. Olen andnud pikka puhkust, vähendaud koormusi, Voltareni kuur jne, aga midagi ei muutu. Algas vist tavalisest käe ära magamisest. Mida teha?
  24. Vend Vähk Peab liikuma!

    Tere kõigile! Kuidagi ei saa enam rütmi sisse. Karta on, et see viiruse-jama ei saa läbi ka 1-2 aastaga. Eks peame kõik kohanema uue eluga. Igal juhul rohkem liikumist ning vähem virisemist!
  25. alaealised ja toidulisandid

    Lisaks toidulisanditele kindlasti rohkem liikumist, samuti tervislikku ja vaheldusrikast toidulauda!
  26. alaealised ja toidulisandid

    Valgupulber ja kreatiin on ühed ohutumad. 15-16 on küll juba selline vanus, kus neid ei kardaks (kui jääda normaalsete dooside piiresse). Areneval organismil oleks peaprobleem, et valgu toidulisandi kasutus ei hakkaks asendama mitmekesist toitumist. 1 valgujook peale trenni ei oleks mingi probleem.
  27. alaealised ja toidulisandid

    Kõik toidulisandid - mis ei sisalda WADA poolt koostatud keelatud ainete nimekirjas olevaid komponente - on lubatud. tutvu kõige värskema nimekirjaga siin: https://www.wada-ama.org/sites/default/files/resources/files/prohibited_list_2021_estonian.pdf
  28. Tere, kas 15-16 aastastel noortel on lubatud/ok/soovituslik kasutada valgu ja kreatiini toidulisandeid? Noormehed toituvad teadlikult,külastavad jõusaali 3x nädalas. Google otsing Eesti vastuseid väga ei anna, USA teadlased ei vastunäidista,kuid tihti puudub ka soovituslik kinnitus. Ikkagi kasvav/arenev organism.. kas on veel mingid toidulisandid, mis ok noortel kasutada ja mis kindlasti vastunäidustatud?
  1. Load more activity
×