Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Last week
  2. Joker nurgake - vaata ja küsi!

    Ei saa öelda, et ma üldse kätt pulsil ei hoia. Reedel avastasin, et oi eesti kv-d tartus ja miks mitte läbi astuda. Kõik muidugi tublid, teevad trenni ja dieeditavad. Ei saa aru miks nad ainult selle pruuni möksiga end kokku teevad TRAIN HARD!
  3. Earlier
  4. Joker nurgake - vaata ja küsi!

    Vahepeal sai hoopistükis Egiptuses käidud. Seekord väikse kambaga. Mis silma jäi ja mis tegime - kes viitsib see vaatab Kes tahab, leiab mu ka tik-tokist - väga palju jälgijaid pole, aga seda enam on ruumi jälgijatel liituda. Mõni video saanud üllatavalt palju vaatamisi - eks inimestele ikka meeldib vaadata kuskohast hamburgerit saab ja kuidas seda süüa on ... või soovid teada, kas naised on ikka hullud nagu laul räägib või see väljamõeldis jne https://www.tiktok.com/@toomingmarko?lang=en Treeningutest. Jah ikka teen trenni. Tegelikult olen isegi treeningmahtu suurendanud ja nüüd külastan jõukat 5x nädalas. Kuna soov jalgu ja selga eelisarendada, siis ka vastavalt kohendanud. Kui soovite mingit lihasgruppi järgi aidata, siis ei pea arutult seeriaid ja harjutusi ühte päeva kuhjama, see ei anna küll mingit eelist. Pigem treenige lihasgruppe rohkem arv nädalas kui teisi lihaseid. Lisaks käsil ka väike "projekt" aga see näeb ilmselt ilmavalgust alles 2a pärast. TRAIN HARD!
  5. SKG transformation journey

    Hakkab looma
  6. SKG transformation journey

    Täna lisandusid varustusse kang ja 4x25kg kettad. Järgmine nädal peaks 2x10kg kettad saama. Eks siis vaatab edasi, mida veel vaja.
  7. SKG transformation journey

    Mõned viimaste kuude tegemised ka siis, ei ole niisama kodus diivanikaunistusena:
  8. SKG transformation journey

    Tellisin Bulkist 10kg valku. Pettumus - vadakuvalk ei segune korralikult. Raputan sheikerit kõvasti, aga tükid jäävad sisse. Kaseiin oli okei. Vanasti ei olnud nende valguga seda probleemi. Ei telli sealt enam. BioTechUSA valgud tunduvad hetkel parima hinna/kvaliteedi suhtega olema. Tellisin Bulkist ainult selle tõttu, et neil oli kõva soodukas, kus valgu hinnaks tuli 17eur/kg.
  9. Soovitage kava

    leidsin lahenduse, mu füsioterapeut teeb mulle kava, ta mh jõusaali taustaga
  10. Soovitage kava

    Tänud vastamast SKG Mõtlesin, et mul oleks eri kava vaja, spetsialisti, kes õlaprobleemiga seonduvalt õige kava koostab. Treenin küll ka rotatsiooni lihaseid aga treeningkava peaks ka vastav olema. Oskab keegi kedagi soovitada?
  11. Soovitage kava

    Jah, kavasid on tohutult, aga see vast polegi kõige tähtsam, vaid järjepidevus. Kui seda pole, ei toimi ka ükski kava. Igasuguse treeningkavaga on võimalik keharasva vähendada ja lihaseid/jõudu kasvatada kui tekib energiadefitsiit ja/või raskuses on progress. Kui eemärk on -10kg 2-3 kuuga, tundub realistlik. Kui lõuatõmbeid korrektse tehnikaga sooritada, siis ei ole ohtu, ei tohi end ektsentrilises faasis järsku või jõnksuga rippu lasta, vaid kontrollitud kiirusega. Lõuatõmme on üks parimaid seljalihaste harjutusi. Praeguseks on selge, et lihaseid saab kasvatada ka kuni 30-ste seeriatega kui järgida seda, et tegevus toimub suutlikuse piirini või sellele väga lähedal. Lihtsalt ajakulu on suurem, sellele tasub mõelda. Ideaalis võiks nädalas kõik lihased 2 korda läbi treenida. Esialgu eelistada pigem harjutusi, kus töötavad mitmed lihased, mitte isoleeritud. Seda Alpha Elite reklaami olen sotsiaalmeedias korduvalt näinud, mina hoiaks eemale, need lubadused/väited seal on ebarealistlikud. Lubati kasvatada 5-10kg lihast 90 päevaga. Ei tea, kas "Mehhiko vitamiinid" on hinna sees? Ei jäta ausat muljet.
  12. Soovitage kava

    Või oopis Alpha Elite kas tasuks ühineda?
  13. Soovitage kava

    Netis on tuhandeid kavasi aga keeruline neil vahet teha. Üldine eesmärk on küll treening aga alguses 2-3 kuud oleks pigem tähtsam pekikihti vähendada, umbes 10kg jagu. Kunagi sai varasemas eas õlgadele jõusaalis liiga tehtud, näiteks lõuatõmbed on harjutus mida kardan, et võib uuesti end vigastada. Samuti alaseljaga pean vajalikuks ettevaatlik olla. Olen nooremas eas jõusaalis käinud u 5 aastat, mingit lihast mul ikka on ja liiga algajaks ma ennast ei peaks. Sattusin siia lehele https://hcgym.ee/tasuta-treeningkava-tasuta-treeningud/ mulle meeldis, et seal on kohe välja toodud alternatiivsed harjutused aga 10, 8, 6 kordused, ma ei tea, kas see on parim valik, need vist pigem edasijõudnule... Ehk siis soov oleks leida 3 päevane kava, mis oleks kaasaegne, tõhus, sobituks plaaniga kaalu langetada, õlgasi, alaselga piinamata. Võibolla MRT tavalise jõusaali kava asemel oopis? Või äkki on oopis mingi äpp hea, mis on professionaalne ja aitab ise vajadustekohase kava koostada?
  14. Joker nurgake - vaata ja küsi!

    Samuti ka 2 osa: Ja kolmas osa Aga kuna see va kliima nii kõvasti soojeneb, siis vaatamata sellele otsiks ikka soojemat paika ja järgmine nädal peaks Egiptuse "taas" üle vaatama. Kunagi ammu-ammu sai käidud ... ja ehk midagi muutunud ja seekord ikka ka vöike reisiklipp. Vaikselt trenni 4x nädalas jõusaali. Katsun hoida raskused suured ja kordused madalad, sest miks muidu käia JÕUsaalis. Samme saab teha igalpool. Kuna ma laisk, siis olen avastanud ka et kui ma teen trennis 2-3 kordust seerias, siis tulemus on nagunii sama .. .või isegi parem. Kõik teavad lauset ja suurt tõde ... kõige OLULISEMAD onviimased 2-3 kordust seerias ... aga nahh sa neid esimesed 10 siis teed? Mõelgem sellele ja võtkem see teadmine järgmine kord JÕUsaali kaasa Train Hard!
  15. SKG transformation journey

    Lugesin hiljuti Delfi TervisPlussi ja seal korratakse ikka veel seda vana müüti, nagu ainult süsivesikud ja õhtul söömine põhjustaks kehakaalu tõusu. Ja seda veel toitumisnõustaja/treeneri suust! Arvasin-eeldasin, et need ajad on lõpuks läbi
  16. Kaabeltrenazöör koju

    Tänan
  17. Kaabeltrenazöör koju

    Siin on üks variant https://www.hcpro.ee/upper-and-lower-back.html Saab minna vaatama ja katsuma T1 HC PRO outletis (2 korrus), seal on ka ketaste valikut. Ketaste hulk sõltub juba sinu vormist, mingi 100 kg erinevaid võiks olla algatuseks.
  18. Kaabeltrenazöör koju

    Tere Plaan on osta koju kaabeltrenazöör aga ei tea kui palju peaks sellisel seadmel raskusi kaasas olema. Küsimus mul selline, et kui näiteks trenazööri raskuste kaal on 60kg siis kas sellise seadmega treenides tundub see kergem? Kui jah siis kui palju kergem? Kui teate siis võite ka anda teada, milliseid kaabeltrenazööre soovitate ja milliseid vältida. Tänan ette Margus
  19. Joker nurgake - vaata ja küsi!

    Sai vahepeal Mehhikos käidud sealse elu, kultuuri ja jõusaaligagi tutvutud. Kellel huvi kaeda, mis kaamerasilma ette jäi , siis esimene osa reisist täiesti saadvaval TRAIN HARD!
  20. Joker nurgake - vaata ja küsi!

    Nädalavahetusel sai Orissaare spordihoones trennis käidud. Kuna vanemad elavad seal lähedal, siis ikka satun sinna kui külas käin. Vahelduseks tore sellises "hardcore-iganenud" saalis trenni teha. Laupäeval sai tehtud sääred, reietagaosa/tuhar ja natuke nelipead peale, siis rind ja selg. Pühapäeval sai tehtud kõhtu ja õlamuskleid tiba paisutatud. Trennid ikka suht lihtsad: 4x nädalas jõusaal kus iga trenn kõhtu ja siis muud lihased jaotatud. Iga trenn tuhar ja kas reie nelipea või hamstring, sõltuvalt trennipäevast kas rind-selg lisaks või biitseps-triitseps või õlg. Kõigile 2 harjutust ja 3 tööseeriat. Piisab. Õlale rohkem kuna meeldib rõhutada õlalihaseid ja ikka tore kui t-särk üle õlgade maha ei kuku Sai ka paar klõpsu teha "vormist". Loomulikult pole eesmärk ülimadal rasva% aga selline elementaarne keharasv .. sest teadupärast, mida vanemaks, seda kergemini see keha kipub käest minema ja seda rohkem tegelikult sellele mõtlema peab ... ja kokkuvõttes isegi rohkem panustama trennile ja toitumisele kui siis, mil me alles noored oleme. Fotol Viktoria, kelle eesmärk oli saavutada nö fitnesskeha. Allpool võrdlus, mis oli ja mis hetkeseis. Võib öelda, et eesmärk sai täidetud. Kes tahab saab tema tegemisi näha Instagramis: https://www.instagram.com/vikedo/ Seega tänud tähelepanu eest ja TRAIN HARD!
  21. Atleetvõimlemise Stuudio

    Atleetvõimlemise Stuudio kutsub huvilisi treenima, selleks lepime kokku sobivad ajad ja tingmused. Kirjuta: arnold@fitness.ee või helista 505 7809 PS samuti pakun võimalust treeneritele, kes soovivad läbiviia personaltreeninguid oma klientidega
  22. Atleetvõimlemise Stuudio

    Nõupidamiste/koolituste ümarlaud
  23. Atleetvõimlemise Stuudio

    Kardio, fuktsonaalne treening, venitused/rullimised
  24. Atleetvõimlemise Stuudio

    Hoist säre painutaja/sirutaja
  25. Atleetvõimlemise Stuudio

    Smith treening masin/puur
  26. Atleetvõimlemise Stuudio

    Sissi küki vahendid: leg blaster & roman chair
  1. Load more activity
×