Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Today
  3. Yesterday
  4. alaealised ja toidulisandid

    Valgupulber ja kreatiin on ühed ohutumad. 15-16 on küll juba selline vanus, kus neid ei kardaks (kui jääda normaalsete dooside piiresse). Areneval organismil oleks peaprobleem, et valgu toidulisandi kasutus ei hakkaks asendama mitmekesist toitumist. 1 valgujook peale trenni ei oleks mingi probleem.
  5. Last week
  6. alaealised ja toidulisandid

    Kõik toidulisandid - mis ei sisalda WADA poolt koostatud keelatud ainete nimekirjas olevaid komponente - on lubatud. tutvu kõige värskema nimekirjaga siin: https://www.wada-ama.org/sites/default/files/resources/files/prohibited_list_2021_estonian.pdf
  7. Tere, kas 15-16 aastastel noortel on lubatud/ok/soovituslik kasutada valgu ja kreatiini toidulisandeid? Noormehed toituvad teadlikult,külastavad jõusaali 3x nädalas. Google otsing Eesti vastuseid väga ei anna, USA teadlased ei vastunäidista,kuid tihti puudub ka soovituslik kinnitus. Ikkagi kasvav/arenev organism.. kas on veel mingid toidulisandid, mis ok noortel kasutada ja mis kindlasti vastunäidustatud?
  8. Boost-Up Fitness

    Väike paus on jälle sisse jäänud aga pole hullu. Kuna meie blogi keskendub eelkõige tervisele, siis kirjutasime artikli d-vitamiinist. https://www.boostupfitness.com/et/d-vitamiin-oluline-vitamiin-meie-elus/ - peamine põhjus on see, et sügis on käes ja talv on tulekul ning päikese vitamiini on vaja järjest rohkem. Teine asi mida tahtsime välja tuua on stress. Seda teksti me ise kirjutanud ei ole aga tahaksime jagada: https://infoviking.ee/kuidas-mojutab-meid-kortisool-ehk-stressihormoon/. Kindlasti on huvitav lugemine tervise entusiastidele ja ka nendele, kes tunnevad antud temaatika vastu huvi.
  9. Earlier
  10. Kristjan-Johannes Konsapi blogi

    Tervitus! Korraldan RAASIKU VALLA AVATUD VÕISTLUSED KLASSIKALISES LAMADES SURUMISES Minu kodukohas on nüüd korralik spordihoone, mis on ühtlasi lausa Baltikumi suurim koolivõimla. Pallimängud on seal populaarsed, aga üritan nüüd ka raskejõustikku promoda. Tule võistlema! Tegu on sellise väikse sõbraliku võistlusega, kuhu on oodatud kõik harrastajad, aga saavad võistelda ka jõutõstjad, sest võistlus on ametlikult Eesti Jõutõsteliidu kalendris. Katseid tulema hindama Eesti Jõutõsteliidu kohtunik, niiet saad ühtlasi ka tipptasemel tagasisidet oma tehnikale ning võrrelda seda Eesti ja maailma tippudega. Juba on registreerunud inimesi, kelle jaoks see saab olema elu esimene jõutõstevõistlus ja see on tore. Samuti on registreerunud jõutõstjaid, kes tulevad trenni mõttes osalema. Paremusjärjestus selgub ikka koefitsendi põhjal ehk lisaks raskusele läheb ka suruja kehakaal arvesse, niiet võimalus on ka kergematel. Ka sponsoreid on juba kogunenud omajagu: Njom.ee, Norr, Nick's, Fit360, Nocco, Barebells, IconFit, Raasiku Õlletehas. Sümboolse osalustasu saad auhindade näol kindlasti tagasi ja rohkemgi veel. Võistlustele saab registreeruda kuni 3. november 2021. Registreerimiseks saada enda andmed (nimi, sünnikuupäev, kaalukategooria, Raasiku valla registrijärgne elanik või mitte, klubi või asula, kontakttelefon) meilile: kristjan.konsap@gmail.com Pealkirjaks võiks panna: “Raasiku lamades surumise võistlus 2021”. Võistlusjuhendi leiad ka ürituse Facebooki sündmuse alt või minu kodulehelt: RAASIKU VALLA AVATUD VÕISTLUSED KLASSIKALISES LAMADES SURUMISES 2021 – JUHEND Pane Facebooki üritusele "osalen" ja tule võistlema või kaasa elama!
  11. O: tühjad plastpurgid

    Tere! Mul on 2 tükki pakkuda. Kas oleks abiks?
  12. SKG transformation journey

    Kitsas, aga saan hakkama.
  13. O: tühjad plastpurgid

    Kui kellegil vedeleb tühjasid 500 - 1500 g plastpurke (näiteks kreatiini, proteiini vms) ja soovib need taaskasutuseks annetada, siis ma olen huvitatud kaheksast plastpurgist. Vaja on iga päev liiva ja killustiku proove võtta ja seal oleksid need purgid ideaalsed. Asukoht: Tallinn (tulen nädalavahetusel ise järgi). Kirjuta mulle postkasti.
  14. Kristjan-Johannes Konsapi blogi

    Tervitus! Kaotasin oma konto andmed nii lootusetult ära, et isegi Fitness.ee webmaster ei suutnud aidata. Ei tea, kas see on ühe ajastu lõpp? Fitness.ee on nii vaikseks jäänud - kõik on vist sotsiaalmeediasse ümber kolinud. Huvitav näha, kuidas tekivad ja kaovad nii trendid kui brändid, millega harjunud oleme. Mis siis vahepealse 3 aastaga on juhtunud? 2019. aastal teatavasti võistlesin üle pika aja ja võin nüüd kindlalt öelda, et ka viimast korda kulturismis. Ei hakka kogu võistlushooaega ümber kirjutama, võtsin selle kokku oma kodulehe blogipostituses: Võistlushooaja kokkuvõte 2,5 aastat olen ka erialast tööd teinud ehk töötanud kontoris turundusspetsialistina. Vaadates koroona mõju jõusaalidele, siis jumal tänatud, et kontoritöö lisaks võtsin. Samas töötan õhtuti ikka ka personaaltreenerina. Personaaltreeninguid annan ikka Tallinna kesklinna MyFitnessites: põhiliselt Postimaja ja Balti Jaama turu klubides. Lisaks muidugi teen toitumisnõustamist, toitumiskavasid ja treeningkavasid jne. Sel sügisel on juba ka mitmesse ettevõttesse tervisepäeva raames kutsutud loengut pidama. Kuulsin, et huvi personaaltreeneri koolituste vastu pidavat isegi koroonaaastatel kõrge olema. Seetõttu kirjutasin personaaltreeneri tööst blogipostituse ning treenerite tagasiside põhjal tundub, et rääkisin õigust. Ka seda postitust saab lugeda mu kodulehe blogist: Personaaltreeneri tööst Katsun kodulehele vaikselt ka muud kasulikku sisu lisada, näiteks kirjutasin kolmest jõukavast, mis mulle kõige paremaid tulemusi on andnud: 3 jõusaali treeningkava, mida soovitan Ise teen trenni vaikselt, 2-4 korda nädalas jõusaali ja katsun ka paar tundi kardiot teha. Mingit kindlat treeningkava ei jälgi, vaatan vastavalt sellele, kui palju on tööd ja mida keha ütleb. Lisan siis illustreeriva materjalina ka ühe video, mida pole veel siia postitanud. Kuna ma enam kulturismis ei kavatse võistelda, siis selle video üks mõte oligi lihtsalt ajaloo jaoks vorm jäädvustada. Muidu lapselapsed ei usu, et papa Johannes kunagi sporti tegi. Tänaseks kõik, paar projekti on veel töös, neist siis kui detailid paigas. Ühendust saate minuga ikka sotsiaalmeedia või mu kodulehe kaudu.
  15. Naljakas rookie mistake / vajan ravi v. nõu

    Puusalt et neuroloog ja elektriravi Atsetüül-L-karnitiin soodustab ka närvidevahelist koostööd aga ei tea lubada Aga füsioteraapia ka variant, oleneb ikkagi mis selle närviga juhtunud on täpselt.
  16. MÜÜA Väga korralikud HOKA Bondi 7 naiste jooksutossud, EU 40 / UK 6.5 suurus. Kantud ainult üks kord (kuiva ilmaga). Ostsin endale, ent kahjuks jäävad pisut väikseks. Hind 100 eurot (uute hind oli 150 eurot). Rohkem pilte ja infot ka siin: https://www.hoka.com/en/ee/women-road/bondi-7/1110519.html?dwvar_1110519_color=BHBI Elan Tallinnas. Saan saata pakiautomaati või siis kokku saada.
  17. Tüdruksõber magas käe ära:) Küünarnukist on valus ja käsi täiesti nõrk. Biitsa saan treenida minimaalse raskusega, u -70%. Kuramuse valus ja käsi on nõrk. See juhtus juba mitu nädalat tagasi, käsi taastunud ei ole. Mingi Diklofenak või midagi sellist? Mida teha, kuidas ravida, millega määrida? Tavaliselt äramagatud käsi tastub päeva või paariga, aga seekord kestab jama imelikult kaua.
  18. Boost-Up Fitness

    Ahoi, Suvi on seni möödunud mõnusalt ja seni on ilmataat meid igati säästnud. Kuna viimati tegime blogisse postituse (siia) aprilli kuus, siis mõtlesime puhuda veidi tolmu ära ja postitada uue artikli. Kui eelminekord rääkisime kätekõverdustest, siis seekord on teema meil jõutreeningu olemusest. Kirjutasime pika ja põhjaliku teksti antud temaatikast. Lisasime erinevaid aspekte ja vaatevinkleid jõutreeningust kui üldisest treeningust. Kindlasti on huvitav lugemine nii uutele kui vanadele;) https://www.boostupfitness.com/et/joutreening-miks-ja-kuidas-seda-tegema-peaks/
  19. Söömishäired spordis! Koolitus juba 5. august. Vaata lähemalt: www.ut.ee/suveulikool
  20. Täielik algaja

    Siin osad juba maininud seda, aga 3 suurt harjutust: kükk, jõutõmme ja rinnalt surumine. Kui on eesmärgiks saada lihaselisemaks, mitte olla peenete jalgade ja laia bitsuga. Mulle endale meeldis alati alustada ühega 3-st, teha korralikult ja siis ühe lihase harjutused lõpus.
  21. Vigastuste ennetamine, taastusravi jm

    Erik Orgu enne ja pärast õlapõrutust, nädal vahet. https://www.instagram.com/p/CPqZqN1JOwK/ https://www.instagram.com/p/CP8XRx5JR1N/
  22. Keto ja intermittent fasting

    Kellele ema, kellele tütar. Kui sobib, siis anna tuld, aga mingid imeasjad ei ole. Lihasmassi kasvatamise eesmärgil pigem ei ole sobilikud. Kui eesmärk on kaalu langetada, siis käib kah.
  23. Kas keegi on omal nahal järgi proovinud? Millised on tulemused? Jõusaali treeningul või üldse sportides. Teoorias tundub hea - insuliini tase hoida stabiilselt madalal, põletab rasva ja taltsutab isusid. Terry Crewsi näol paistab, et nii saab ka edukalt end suureks kasvatada:)
  24. Suveülikoolis on toimumas 2 spordipsühholoogia kursust: 5. august Sport ja söömishäired: riskide mõistmine ja juhtimine, Aave Hannus, 12 tundi, 98 €, TARTUS Söömishäirete erakordselt suur risk on spordis väga mitmetahuline ja tõsine probleem. Nüüdseks on selge, et mitte ükski spordiala ei kaitse sportlast söömishäire eest ja söömishäirete kujunemise risk on nö tavainimestega võrreldes kõrgem sõltumata spordialast. Keerukate probleemide ennetamine või lahendamine nõuavad ulatuslikke teadmisi ja oskusi. Siinse kursuse eesmärk on anda põhiteadmised söömishäirete olemusest, spordile iseloomulikest riskiteguritest ja meetmetest, mida treenerid ning spordiorganisatsioonid saavad rakendada selleks, et söömishäired ei pääseks sportlaste tervist ja unistusi hävitama. VIDEOLOENGUD annavad baasteadmised sellest, milles söömishäired seisnevad, kuidas söömishäired kujunevad, milles seisneb söömishäirete ravi ning millised on treenerite ja spordiorganisatsioonide võimalused söömishäirete ennetamisel. LOENG-SEMINARIDES käsitleme söömishäirete äratundmise ja ennetamisega seotud teemasid. ISESEISVA TÖÖ käigus analüüsivad osalejad tegureid, mis spordiorganisatsioonides ja osalejate käitumises võivad soodustada või takistada söömishäirete kujunemist. 12. august Võistkonnataju arendamine: tähelepanu ja koostöö treening sportmängudes, Aave Hannus, 10 tundi, 98 €, TALLINNAS Koolituse eesmärk on anda baasteadmised võistkonnaliikmete vastastikuse taju, tegevuse ennetamise ja koostöö treenimise meetoditest sportmängudes. Videoloengud annavad ülevaate võistkondliku koostöö käsitlustest tajupsühholoogia perspektiivist. Töötuba pakub juhiseid, kuidas viia läbi mängueelseid ja mängujärgseid analüüse ning kujundada harjutusi võistkondliku koostöö optimeerimiseks. Praktiliste ülesannete käigus loob iga osaleja plaani, kuidas sihipäraselt arendada võistkonnaliikmete koostööd. Info ja registreerumine: www.ut.ee/suveulikool
  25. Unistad oma privaatsest jõusaalist? Osta triitsepsi ja biitsepsi masin: Impulse Fitness Arm Curl IT9003 https://impulsefitnessuk.com/impulse-it-line-arm-curl Star Trac Instinct Triceps Extention https://progymsupply.com/star-trac-instinct-triceps-extention.html?fbclid=IwAR3EYNPvk6ysViS1VDhKR_Ky4RKOrc9nNv_wBGJHp8d_9h7V97crMO-n17Y Asuvad Tallinnas Huvi korral kirjuta hind või küsi lisa mart.kerpel@gmail.com
  26. M: toidulisand Testotrax

    Müüa tesosterooni tõstvad toidulisandid. 8 purki. Hind 10eur/purk. Kvaliteetne asi, aga kuna ise trenni teha ei saa, siis jääb seisma. Asub Pärnus. https://www.vitamonk.com/products/testotrax-testosterone-booster
  27. Maikuus on algamas 2 Tartu Ülikooli spordipsühholoogia veebikoolitust TREENERI LÄBIPÕLEMISE ENNETAMINE, 05.05-31.05 ja TREENERI TEE DISTSIPLIININI, 28.05-20.06 Läbiviija: Aave Hannus Info ja registreerumine: ut.ee/koolitus - sporditeadused
  28. Huvitav, kas high altitude maskid ka filtreerivad hästi? Vist peaks? Olen enne koroonatki vahel näinud sellisega jõusaalis treenijaid. Suht haruldane küll, aga ikka oleks parem sellega kui üldse jõusaale kinni hoida.
  29. Ajad muutuvad. Paljud tõsised tegijad on eemal. Proovi mõnes oksjoniportaalis!
  30. Ma eeldasin, et siin on nüüd lõputu pakkujate rodu aga hoopis haudvaikus
  1. Load more activity
×