Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Today
  3. Yesterday
  4. Earlier
  5. RASVAPÕLETAJA OXY ELITE PRO

    Müügi põhjus? Võtsid ühe kapsli ja nägid, et ei tööta ?
  6. Kätekõverdused.

    Vigasena tegin algul beibekaid, püsti seina najal, siis põrandal põlvedele toetudes et oleks kergem
  7. Kätekõverdused.

    Loodan et keegi maha ei löö ja näpuga ei näita. Aga tekkis küsimus. Olen natuke üle poole aasta endaga vaeva näinud. Toitunud korralikult(kava järgi) ja ka liigutanud ennast (jalgratta sõit). Olen alla saanud 20kg. Ja sooviks nüüd pekipõletamise kõrvale ka väheke lihaseid treenida. Küsimus nimelt tekkis kätekõverduste kohta. Kuidas saada ennast vormi et jõuaks teha kätekõverdusi. Olen täitsa kursis sellega et kõigepealt peab alustama korralikust tehnikast. Aga küsimus ongi selles et kui hetkel ei jõua ühtegi teha aga tahaks jõuda vähemalt sinna maani et suudaks kasvõi 20 korraliku kätekõverdust teha ilma vaevatta. Tean et alternatiiv on ka kangi surumine. Mis suurendab siis võimalusi. Aga sooviks ka sellist lahendust kui ei oma ise vajalikke vahendeid. Või ei ole võimalik jõusaali minna. Aga trenni tahaks teha. Kas oleks valiku variant ka see kui esialgu teha samasid liigutusi vähe kõrgemalt. Kas sellest on kasu. Hetkel maas tehes ei suuda. Aga sellise ca 80cm kõrguse betoon ploki najal saab juba selline ca 7tk ja 3 seeriat tehtud. Ehk siis sooviks igasugust abi ja nõuandeid. Kuidas sooritust paremaks saada. Kodused lahendused on eriti tere tulnud. Kuna oma töö pärast jõuan suht vähe jõusaali. Aga sooviks ennast ikkagi paremasse vormi saada.
  8. oxy elite pro rasvapõletaja. kasutatud 1 kapsel. originaal e. geraaniumiga. hind 35
  9. OstroVit massilisaja pulber 4,5kg

    Hinnalangus 15€ peale.
  10. Palun soovitage kükipuuri. Võiks vastata järgmistele tingimustele: kasutatakse kergete raskustega treeninguks ainult, enamasti raskused alla 100 kg, üle 150 ei lähe multifunktsionaalsem eelistatud, nt kaablid, kummide kinnitused, lamadessurumise valmidus hind pigem odav, eelarve piiratud Mõned enda leiud: http://krk.ee/toode/kangirakis-kukipuur-body-craft/ - asjalik? https://www.hcpro.ee/hc-pro-garage-gym-power-rack.html - jääb pisut kalliks, aga palju võimalusi https://medpoint.ee/product/multifunktsionaalne-kodune-jousaal/ - nikats pole? mida veel saada on? Kust soodsalt kangi, raskused ja kummimatid ka saaks?
  11. OstroVit massilisaja pulber 4,5kg

    Häid Ostroviti pakkumisi leiab ka siit: https://www.hcpro.ee/?source=gym_ee
  12. Müügiks vanilje maitsega OstroVit GAINlicious massilisaja pulber. Pakk on avatud ja proovimiseks on võetud väike kogus. Parim enne 02.06.2025. Asub Haapsalus. Täpsem info toote kohta: https://ostrovit.com/en/products/-ostrovit-gainlicious-4500-g-25793.htmlHind: 20€ (Saadan ostja kulul üle Eesti).
  13. Atleetvõimlemise Stuudio

    DIP Kensui vestiga: https://www.instagram.com/p/Ci3MXusgzIo/ Kensui vest hangi endale siit: https://kensuifitness.com/?source=gym_ee
  14. Atleetvõimlemise Stuudio

    Biitseps kangiga Vince stiilis: https://www.instagram.com/p/Ci3LxWQAxzl/
  15. Atleetvõimlemise Stuudio

    Kükkar https://www.facebook.com/arnold.tokko/videos/1230373761091542 Raudkingad osta siit https://kensuifitness.com/?rfsn=6875880.330c69
  16. Atleetvõimlemise Stuudio

    Atvõimlemise Stuudios privat personaaltreeningu broneerimiseks helista 505 7809 aadress: Väike-Ameerika 19 10122, Tallinn https://www.facebook.com/photo/?fbid=10219059851520848&set=pcb.10219042532847892&_ga=2.246986246.345812973.1663807803-1289880310.1589349740 Kehakamber Jalakamber
  17. Kodune jõusaali kava

    Cool!
  18. Nüüd on lihtne parandada oma finantsolukorda, kui kasutate tõestatud meetodeid ja tehnikaid. Näiteks Balti Börs , mida ma juba tean, on usaldusväärne börs, kuhu saab edukalt investeerida. Aga muidugi tuleb kõik üksikasjalikult ära õppida, ja siis ma arvan, et teil ei teki sellega mingeid probleeme. Ma mängin sageli sellel turul ja ma ei kavatse seda teise vastu vahetada. Ma loodan, et võin aidata teil sellest aru saada.
  19. Müüa 2 kasutatud, aga heas korras Russian Turbine. Slingshotid aitavad hoida liigesed, õlad ja rinnalihased vigastusteta ja annavad teistsuguse lähenemise surumisse. Need on kaheahelalised. Sobib sportlasele kaaluga 100-110kg. Must-valge lisab +40-50% - hind on 50€ Must-riheline lisab +50-60% - hind on 60€ Smartpost, Omniva, DPD + 3€ tel. 53_9766_72
  20. Kui eesmärk on neid keharaskusega harjutusi paremini teha, siis rattasõit ja kepikõnd vist ei aita palju küll aga vähendab vööümbermõõtu. Ära toitumist ka unusta. Tee neid harjutusi nt esialgu 3x nädalas lisaks aktiivsele liikumisele ja ega siin muud kunsti väga polegi. Kättevõtmise ja järjepidevuse asi.
  21. Lugu selline. Palju aastaid olen spordist üsna eemal olnud, eluviis kippus lõdvaks. Nüüd avastasin - jube nõrgaks olen jäänud. Suure punnitamisega teen 10 kätekõverdust, 4 lõuatõmmet, paarkümmend kükki... Vähevõitu Noorena olin veidi tegijam. Vanust on 40, natuke on pekirasedust (kaal 90 kilo, vööümbermõõt umbes 110 cm). On mõte: hakkaks kodus taas mingi lihtsa kavaga pihta. Kiireid tulemusi ei oota, jõujunniks saamisest ei unista. Lihtsalt püüaks saavutada mingi tavalise terve mehe vormi ja seda hoida. Võib olla selline kava, mis tingimata ei vaja abivahendeid, ehk siis mingid hantlid ja muu lihtne kola võivad olla, aga ei pea olema. Neid mul ei ole, ajapikku saab vajadusel hankida. Jõusaali minekuga ei kiirusta. Küll kunagi sedagi teha jõuab. Sellest teemast jäid silma tavalised harjutused, igiammu spordiga tegeledes olid need treeningu tavaline osa: https://forums.fitness.ee/index.php?app=forums&module=forums&controller=topic&id=7977 Hommikujooksu asendaks esialgu millegi muuga? Kunagi olid 2 km sörgid tavalised. Praegu vist kohe nii hullu panema ei hakkaks, mis variandid on? Kiirkõnd? Kepikõnd? Või midagi veel? Ükskord sooviks hankida sõudeergomeetri, selle peal tõmmata mulle hullult meeldib. Pakub koormust ja samas on justkui meditatsioon Rajumat jalgrattasõitu vist ei ole hea proovida? 20 aastat olen ratast kasutanud linnas igapäevase liikurina (kooli, tööle, poodi, chillima) ja liikusin sellega aastaringselt, spordi eesmärgil ma sellega ei sõitnud. Vahel matkasin kah, oma tavapäraseima 50 km distantsi võisin soovi korral teha 2 tunniga (mingi vana maanteerattaga läks isegi poolteist, spido järgi olid tippkiirused tasasel maal 45 km/h). Pikimad päevaretked rahulikul sõidul läksid 100 km kanti ja ma võisin Tartus Jakobi mäest (9 kraadi) üles minna suvalise 1-käigulise vokiga, istudes sadulas. Viljandi kõige järsemat tänavat proovisin sellise vokiga kah, seal siiski üles ei jõudnud Viimased 3 aastat kiusab mingi imelik nõrkus jalgades ja seljas, umbes aastaga läks asi käest. Nüüd on hea, kui 10 km ära väntan ja siis on jalad väga tsossud. Tõusudest enamasti rattaga üles ei lähe, ka näiteks Turusillale tõustes pean tihti ratast kõrval veeretama ja Jakobi tõus on nüüd jalgsigi Kolgata tee. Ja käigud rattal erilist leevendust ei paku, isegi maastikuratta kergeima käiguga on sõit vähegi suuremal tõusul jube roomamine. Kui tahan pikemat maad kõndida, siis pean jalutuskepi appi võtma - kas oleks mõtet kepikõndi teha? LTKH skleroosiosakond uurib mind Parkinsoni kahtlusega (tehti ka mitu MRTd pea ja selgroo uurimiseks), praegu ei osata seal veel miskit öelda. Lisaks jalgrattale on olemas tõukeratas ja kui selg ei valuta, sõidan sellega. Mis siin ikka, mõtted on teretulnud ja vaikselt paneks end käima.
  22. Vitamiinide ja mineraalide võtmine hommikul

    Sooleseina epiteelirakkude rakumembraan on "rasv". Küll on rasvase menüü mõte imendumisel aeglasem sooletegevus ja pikem kulgemisaeg. Apteegi D-vitamiini kolekaltsiferooli nõrk koht "omastamisel" on aga pigem maksas toimuv konversioon kaltsidiooliks. Inimesel on see konversioon pilla-palla, aeglane ja varieeruv. Veres mõõdetaksegi seda kaltsidiooli. Huvi pärast võib mõõta Synlabis vms.
  23. Tere! Olen Tallinna Ülikooli Kehakultuuri kolmanda kursuse üliõpilane ning viin läbi küsitlust jõutreeningute vigastuste kohta. Uuringu eesmärgiks on teada saada kui paljud inimesed vigastavad ennast iseseisval treenigul võrreldes personaaltreeingkutega. Küsimustik on anonüümne ning Teie poolt antud vastuseid kasutatakse üldistatud kujul. Küsimustik: https://forms.gle/LpPyhkMAK8ryq97b8
  24. Uued ja kasutamata. Ühel kettal servas väike täke (ei sega kasutamist). Hind 50 (mõlema eest kokku). Asuvad Tallinnas (Nõmmel). Kontakt 55922782.
  25. Mõtled üle. Võta rahus hommikul, 600mg omegat teeb töö d-vitamiini imendumisel. Kui tahad, siis võid veel magneesiumi ka lisada, eraldi B vitamiini, tsinki jne.
  26. Hetkel võtan iga hommik 600mg omega-3, 5000 IU d-vitamiini, 2 myprotein Alpha Men multivitamiini, 1000 mg glükosamiiini liigestele. Küsimus järgmine : D- vitamiin peaks olema rasvlahustuv, aga hommikusöögis mul on suht vähe rasva - 100g täisterakaerahelbeid valgupulbriga, klaas piima. Põhiliselt valk ja süsivesikud ainult. Kas see võib pärssida D-vitamiini imendumist ja äkki peaksin D-vitamiini võtma lõunasöögiga, kus söön üldiselt punast liha mis sisaldab juba normaalsemas koguses rasva või ma mõtlen üle ja nii suurt kogust rasva pole vaja imendumiseks? Teine küsimus on see et kas peaksin äkki võtma midagi veel mis oleks kehale, liigsetele, luudele, lihastele jne kasulik? Mulle meeldib kui keha on kõiki kasulikke aineid täis (mõistlikus koguses muidugi) Aitäh vastuste eest.
  27. Ostan soodsa hinnaga kaldpingi või tavalise flat benchi et hantlitega rinnalt surumist ja muid harjutusi teha.. pink peaks olema piisavalt tugev et ära kannatada minu 85 kg + 2x 30kg hantlid
  28. Jalatreening - parimad mõtted?

    Hei, Kõik, kes on jalatreeningus eksperdid või kogenud, siis küsimus nimelt järgmine: olen pikalt sporti teinud ning peamiselt tegelenud vastupidavus treeningutega. Mõtlesin nüüd, et muudaks suunda (kuna enam ei ole aktiivne sportlane) ning suunaks rõhu jõu ja lihas kasvu peale. Üks suurimaid küsimusi on mul just jalgade treeninguga. Mis oleks parim viis jalatreeninguks, mitu korda nädalas (2?), mis harjutused parimad ning mis võiks seeria ja korduse arv olla? Jalgadega olen ka pikalt erinevaid teeninguid teinud aga enamus ajast on möödunud ikkagi jooksurajal või jalgratta seljas olemisele. Googledasin ka erinevaid ideid ja mõtteid. Kui kellegil veel kohti on kus saaks lisainfot oleksin väga tänulik. https://infoviking.ee/harjutused-jalgadele/ https://barbend.com/best-leg-exercises-mass/
  29. Tere! Milline toidulisand ehk massilisaja sobiks jalgratturile, kes tahaks säilitada vormi ka seejuures vastupidavusaladel? Käin hetkel 3-4x nädalas jõusaalis/suusatamas, aga tahaks natuke lihasmassi juurde saada Pikkus - 194cm, kaal 88kg
  1. Load more activity
×