Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. Yesterday
  3. Last week
  4. Talisuplus

    Muide talisuplus on ka lihastele-liigestele kasulik, eriti pärast trenni. https://www.taliujumine.ee/taliujumine/ Mida head teeb talisuplus? Külmaga koondub veri n-ö siseringi ja intensiivistab siseorganite tööd, mis omakorda tähendab mürkide head väljutamist. Et vereringe kiireneb, kiireneb ka ainevahetus. Külm vesi parandab vereringet kätes ja varvastes. Kel vereringega probleeme, võivad võtta vaheldumisi külma ja sooja vanni või käia saunatamise vahepeal jää-augus. Toimub kiire rakkude uuenemine, mis hoiab naha nooremana. Parandab termoregulatsiooni ja sa ei tunne enam, et on pidevalt külm. Külmravi on kasutatud iidsetest aegadest liigesehädade korral. See kaotab põletiku, alandab turseid jm. Külmravi tugevdab immuunsust ning keha ei lase siis ligi külmetushaigusi. Külmravi kasutavad sportlased lihastoonuse taastamiseks. Külmas vees viibimine on ka treeningu eest, keha kulutab palju energiat ja hapnikutarbimine suureneb umbes 400 korda.
  5. UUS Tartu Ülikooli spordipsühholoogia koolitus algab 11. märtsil TUNNETE JA TEGEVUSTE JUHTIMINE SPORDIS: rutiinid igaks olukorraks E-kursus veebiseminaridega, 11.03-4.04.2021 Läbiviija: Aave Hannus Pea kogu ärkvelolekuaja peame oma mõtetes iseendaga dialoogi. Kui seda kuulama jääda, märkame, et pingelisemates või ebamugavamates olukordades muutub sisemise dialoogi - sisekõne - toon sageli negatiivseks või pessimistlikuks. Mõtetesse trügivad ennustused (Jälle hakkab peale!), hinnangud (See oli rumal torge) ja negatiivsed enesepeegeldused (Ma ei oska üldse tennist mängida). Selle kursuse eesmärk on anda põhilised teadmised ja oskused, kuidas sisekõnet avastada ja suunata ning teadlikult enda sooritust toetama panna. -Kursuse käigus õpib osaleja enda sisekõnet avastama ja kujundab sisekõnega seotud rutiinid mõne enda pingelise olukorra tarvis. Videoloengud annavad ülevaate sellest, milles seisneb sisekõne, kuidas sisekõnet juhtida ja kuidas kujundada mõtteid ning tegevusi suunavaid rutiine spordis. -Praktiliste ülesannete käigus selgitavad osalejad välja enda negatiivseid mõtteid ja loovad vastavalt enda vajadustele sobivaid sisekõneplaane ja vaimseid rutiine. -Nädalase intervalliga toimuvad veebiseminarid pakuvad täiendavad teadmisi ja näpunäiteid sisekõne reguleerimiseks ja selle reguleerimise õpetamiseks oma õpilastele. https://www.ut.ee/et/koolitus Sporditeadused
  6. Eesti kulturismi ajalugu...

    Vastsel ajal on kõik ajaloohuvilised kogunenud ja jägivad igapäevaselt täienevas rammujate ajaloogrupis moluvihos FBs gruppi. Tule kaema https://www.facebook.com/groups/eestikulturismijoutostmisetostmiseajalugu
  7. LeiaTreener.ee

    Lugupeetud Fitness.ee foorumi liikmed. Teie seas on kindlasti palju tarku treenereid, instruktoreid ja muid spordiga seotud inimesi. Juhul kui pakute aktiivselt sporditeenuseid ning olete avatud ka uutele reklaamimisvõimalustele, siis soovime tutvustada uut tasuta platvormi. LeiaTreener.ee eesmärk on toetada Eestis spordi ning tervislike eluviiside edendamist. Võimaldame kõikide spordialade treeneritele/instruktoritele/klubidele jms tasuta võimalust luua endale kasutaja ning kuulutus, läbi mille ennast, oma teenuseid ning spordiala reklaamida. Spordi vastu huvi tundvate inimeste ning juba aktiivsete spordisõprade jaoks soovime pakkuda head ülevaadet Eestis tegutsevatest treeneritest/klubidest ning nende teenustest. Link meie platvormile: https://leiatreener.ee/ Oleme leitavad ka sotsiaalmeedias: Facebook ning Instagram Oleme avatud tagasisidele, uutele ideedele, koostööle ja kõigele muule. Lugupidamisega, LeiaTreener.ee meeskond
  8. Test test

    test test üks kaks kolm..
  9. Earlier
  10. On veel mõned vabad kohad veebiseminaridena toimuval koolitusel 5. veebruar ORIENTEERUMINE TOIDULISANDITE MAAILMAS www.ut.ee/talveulikool Kasutajad 64 1,164 posts Sugu:Female Report post Posted December 16, 2020 5. veebruaril veebiseminaridena toimuval Tartu Ülikooli koolitusel ORIENTEERUMINE TOIDULISANDITE MAASTIKUL vaatleb ERKI ENKVIST mitmetahulist ja üksjagu vastuolulist toidulisandite teemat biokeemiku nägemusest lähtuvalt. Kursusel osalenu -teab üldiselt, millest meie keha koosneb ja kuidas need ained meie kehasse saavad; -teab, mis on levinumad toidulisandid ja miks neid turundatakse ja kasutatakse; -teab, millisel määral mingi toidulisandi kasulikkus/tõhusus on tõendatud; - omab juhiseid iseseisvaks kirjanduse analüüsiks. ut.ee/talveulikool
  11. Vend Vähk Tööd ära karda!

    No olid ajad kui minu suursponsoriks oli FAST ja siis sai ka loomulikult FAST toodete peal vormi tehtud. Nüüd on toetajad tagant kadunud ning vormi tegemise ja lisandite aluseks jäävad ainult enda rahalised võimalused. Eks uurin ja otsin soodsamaid, aga efektiivseid lisandeid seitsme maa ja mere tagant. Minu tegemistest saab parema pildi ehk FB minu IFBB lehelt. Igal juhul töö käib ning vastukarva alati kui keegi on mind juba maha kandnud :-)
  12. Mis motiveerib Teid treenima ja tasakaalustatult toituma?

    Tõesti huvitav teema. Ma alustasin spordiga väga noorelt. Aga kogu toitumine ja treeningute jälgimine käis nagu ameerika mägedes. Mingil hetkel ma istusin maha ja mõtlesin, et miks ma seda kõike teen? Miks ma lähen nädalavahetusel trenni? Miks ma lähen peale kooli koheselt trenni? Miks ma teen seda kõike?! Miks ma kugistan toidu 1 minutiga sisse endale... Pean tõdema, et päris palju kordi leidsin ma rohkem vabandusi, kui lahendusi. Lihtsalt mõtlen ise välja täiesti mõttetud põhjused miks ma ei peaks ennast liigutama. Nüüdseks on treening saanud viisiks kuidas igapäevasest elust väike paus teha. Lähed jooksma, et nautida rahu ja saada mõtted eemale muudest asjadest. Seega ei mõtle, miks ma peaksin jooksma minema vaid ma pean jooksma minema, et saada see 30 minutit või 1 tund iseendale. Kõigele lisaks see tunne, mis peale jooksu saab on kirjeldamatu. Aga nagu iga asjagagi, siis selle harjumise loomisega võtab aega ning teinekord on jooksutossude jalga panemine lihtsam, teinekord raskem. Tõsi ta on, et eesmärk ja treeningu stiil ajaga muutub:)
  13. Vend Vähk Tööd ära karda!

    Mis lisandeid muidu ise võtad ja millal?
  14. Maske viitsitakse üha vähem ette panna
  15. Vend Vähk Tööd ära karda!

    Tubli Imre! Jätka samas vaimus
  16. Tore kui pealinna spordisõbrad ka trenni teha saavad ning loodan kogu südamest, et edasi läheb ainult paremini! :-)
  17. Vend Vähk Tööd ära karda!

    19.jaanuar 2021 Tere sõbrad! Ega siin väga palju rahvast ei ole, aga usun et varem või hiljem jõuavad huvilised ikka siia ning leiavad jõusaali puudutavatele küsimustele vastused. Mina olen olnud tubli ja ilma suure tähelepanuta vaikselt arendan enda keha ning vaimu. Eile tegin üle pika aja esimese katsetuse 100 kilose kangiga korduste peale ning küllaltki ilusa tehnikaga tuli järjest 18 kordust. Elu ja surma peale ei teinud ning natuke varu jätsin kah. Ehk täna teen rohkem korduseid. Kevade suhtes ei teagi. Tahaks veel lavale minna, aga samas on selline mõnud mugavustsoon. Mõistan, et kasvõi keha ja vaimu rutiinist välja ajamiseks oleks loputust vaja, aga selleks on vaja ka lähedaste toetust. Varem oli minu vormi ajamine justkui kogu eesti rahva mure ning paljud jälgisid tähelepanelikult minu tegemisi, mis omakorda motiveeris. Nüüd on kogu see kulturismivärk tahaplaanile jäänud ja vahel on tahtmine kokku kutsuda kõik vanad kulturismisaurused ja kõik koos veelkord lavale astuda, aga enam mitte võistlejate, vaid semudena. Ok, õhtul tahan väikse video ka kokku panna ja hakata aktiivsemalt toimetama- kes see ikka teeb kui ise ei tee! :-)
  18. Mul on häid uudiseid spordisõpradele. Valitsus otsustas täna, et Harjumaal ja Ida-Virumaal on võimalik alates 18. jaanuarist spordisaalid (sh jõusaalid) taas külastajatele avada. Tingimuseks on, et spordisaalis võib teha individuaalset treeningut, st viibida max 1+1 põhimõttel (sportlane + treener). Eelistatud on loomulikult, et trennis käiakse üksi. Kui rahvast on treeningsaalis rohkem, peab omavahel hoidma mõistlikku distantsi (2m). Samad põhimõtted kehtivad ka noorsootöö, huvitegevuse, huvihariduse, täienduskoolituse ja täiendõppe valdkonnas. Grupitreening on siseruumis endiselt keelatud (välja arvatud ülejäänud 13 maakonda). Grupitreening on Harjumaal ja Ida-Virumaal lubatud välitingimustes 10+1 põhimõttel. Detailsem ülevaade ja täpsustused peaksid jõudma lähiajal kriis.ee lehele. Kindlasti tuleb järgida Terviseameti juhiseid. https://www.delfi.ee/news/paevauudised/eesti/ida-virumaal-ja-harjumaal-leevendatakse-piiranguid-teatud-kellaajal-on-taas-avatud-soogikohad-muuseumite-kulastamine-lubatud?id=92262805
  19. Vend Vähk Tööd ära karda!

    07.jaanuar 2021 Tere sõbrad! Ei oleks uskunud, et see trennitegemine nii keeruliseks võib muutuda. Rahvast on küll praegu vähemalt Tartu saalides väga palju. Kõigil on suured unistused ja eesmärgid. Nii isegi võtan ennast ikka ja jälle kokku ning püüan teha trenni teistmoodi. Arusaadav, et suure pere kõrvalt kõik alati ei õnnestu. Usun, et lähiajal hakkan enda tegemisi rohkem ka videodesse salvestama. Püüan jääda nii ausaks kui võimalik. Eile oli 1 jõusaalitrenn ja 1 rühmatrenn, täna 2 rühmatrenni ja homme kindlasti jõusaal. Uued lisandid on lähipäevadel saabumas, aga elame üks päev korraga! Olge terved!
  20. Elame üks päev korraga. Ühel päeval tuleb teade, et on lootust uuest nädalast rohkem rahvast trenni lasta ja siis kohe tuleb teade, et uus positiivsete rekord...
  21. Väga uhke pink! Loodetavasti leiab varsti uue omaniku
  22. Korralik ja tugev rinnapink asjaarmastajale. Võimalik sooritada surumisi nii lamades kui positiivse kaldega. Pildil on 195kg kangil, mis on ILLUSTREERIVA TÄHENDUSEGA ehk RASKUSED EI OLE KOMPLEKTIS. Pingi saab täitsa tükkideks võtta, lihtne transportida majas kasvõi keerdtrepist 2. korrusele. pilte näeb okidoki kuulutuse lingilt: https://www.okidoki.ee/item/rinnapink-koos-kangiga/10486903/ Hind: 350. Tingimisega ära näe vaeva, pingi enda materjal läks tunduvalt kallimaks. Hinna sees on pink + 220cm 20kg kang koos klambritega. Rae vallas, Lagedil asub. +372 5353 5566
  23. Nii võiks olla, aga seni kuni poliitikud selliseid asju ei tõstata, pole lootust. Keegi isegi rääkis midagi õhumahust ja õhuvahetusest (õiguskantsler?), ta naerdi välja. Sellises hulluses ei kuulata enam mõistuse häält
  24. Äi usu. Vähemalt hetkel. Jõmmid tõmbaks ainult vihaseks aetud rahva raevu enda kaela. Niigi paljud nõuavad täielikku karantiini..
  25. Biitsepsi trenn ja valu

    Jällegi - ületreening. 20 seeriat nädalas on 6-7 harjutust (näiteks). Paljud kogenud ehk tõesti teevad nii, aga näiteks ma ise teen 13 seeriat nädalas.
  26. Biitsepsi trenn ja valu

    Üle nädala jah 20
  27. Niiet jõusaalid jälle kinni, Lätit ja Leedut vaadates siis eeldatavasti kuni kevadeni, kui rahvas midagi ette ei võta. Kas on mingi reaalne võimalus, et keegi kusagil protesti organiseeriks? Konkreetselt võitleks õiguse eest oma immunsüsteemi tugevana hoida.
  1. Load more activity
×