Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. Yesterday
  3. Last week
  4. Boost-Up Fitness

    Ahoi, Suvi on seni möödunud mõnusalt ja seni on ilmataat meid igati säästnud. Kuna viimati tegime blogisse postituse (siia) aprilli kuus, siis mõtlesime puhuda veidi tolmu ära ja postitada uue artikli. Kui eelminekord rääkisime kätekõverdustest, siis seekord on teema meil jõutreeningu olemusest. Kirjutasime pika ja põhjaliku teksti antud temaatikast. Lisasime erinevaid aspekte ja vaatevinkleid jõutreeningust kui üldisest treeningust. Kindlasti on huvitav lugemine nii uutele kui vanadele;) https://www.boostupfitness.com/et/joutreening-miks-ja-kuidas-seda-tegema-peaks/
  5. Söömishäired spordis! Koolitus juba 5. august. Vaata lähemalt: www.ut.ee/suveulikool
  6. Earlier
  7. Täielik algaja

    Siin osad juba maininud seda, aga 3 suurt harjutust: kükk, jõutõmme ja rinnalt surumine. Kui on eesmärgiks saada lihaselisemaks, mitte olla peenete jalgade ja laia bitsuga. Mulle endale meeldis alati alustada ühega 3-st, teha korralikult ja siis ühe lihase harjutused lõpus.
  8. Vigastuste ennetamine, taastusravi jm

    Erik Orgu enne ja pärast õlapõrutust, nädal vahet. https://www.instagram.com/p/CPqZqN1JOwK/ https://www.instagram.com/p/CP8XRx5JR1N/
  9. Keto ja intermittent fasting

    Kellele ema, kellele tütar. Kui sobib, siis anna tuld, aga mingid imeasjad ei ole. Lihasmassi kasvatamise eesmärgil pigem ei ole sobilikud. Kui eesmärk on kaalu langetada, siis käib kah.
  10. Kas keegi on omal nahal järgi proovinud? Millised on tulemused? Jõusaali treeningul või üldse sportides. Teoorias tundub hea - insuliini tase hoida stabiilselt madalal, põletab rasva ja taltsutab isusid. Terry Crewsi näol paistab, et nii saab ka edukalt end suureks kasvatada:)
  11. Suveülikoolis on toimumas 2 spordipsühholoogia kursust: 5. august Sport ja söömishäired: riskide mõistmine ja juhtimine, Aave Hannus, 12 tundi, 98 €, TARTUS Söömishäirete erakordselt suur risk on spordis väga mitmetahuline ja tõsine probleem. Nüüdseks on selge, et mitte ükski spordiala ei kaitse sportlast söömishäire eest ja söömishäirete kujunemise risk on nö tavainimestega võrreldes kõrgem sõltumata spordialast. Keerukate probleemide ennetamine või lahendamine nõuavad ulatuslikke teadmisi ja oskusi. Siinse kursuse eesmärk on anda põhiteadmised söömishäirete olemusest, spordile iseloomulikest riskiteguritest ja meetmetest, mida treenerid ning spordiorganisatsioonid saavad rakendada selleks, et söömishäired ei pääseks sportlaste tervist ja unistusi hävitama. VIDEOLOENGUD annavad baasteadmised sellest, milles söömishäired seisnevad, kuidas söömishäired kujunevad, milles seisneb söömishäirete ravi ning millised on treenerite ja spordiorganisatsioonide võimalused söömishäirete ennetamisel. LOENG-SEMINARIDES käsitleme söömishäirete äratundmise ja ennetamisega seotud teemasid. ISESEISVA TÖÖ käigus analüüsivad osalejad tegureid, mis spordiorganisatsioonides ja osalejate käitumises võivad soodustada või takistada söömishäirete kujunemist. 12. august Võistkonnataju arendamine: tähelepanu ja koostöö treening sportmängudes, Aave Hannus, 10 tundi, 98 €, TALLINNAS Koolituse eesmärk on anda baasteadmised võistkonnaliikmete vastastikuse taju, tegevuse ennetamise ja koostöö treenimise meetoditest sportmängudes. Videoloengud annavad ülevaate võistkondliku koostöö käsitlustest tajupsühholoogia perspektiivist. Töötuba pakub juhiseid, kuidas viia läbi mängueelseid ja mängujärgseid analüüse ning kujundada harjutusi võistkondliku koostöö optimeerimiseks. Praktiliste ülesannete käigus loob iga osaleja plaani, kuidas sihipäraselt arendada võistkonnaliikmete koostööd. Info ja registreerumine: www.ut.ee/suveulikool
  12. Unistad oma privaatsest jõusaalist? Osta triitsepsi ja biitsepsi masin: Impulse Fitness Arm Curl IT9003 https://impulsefitnessuk.com/impulse-it-line-arm-curl Star Trac Instinct Triceps Extention https://progymsupply.com/star-trac-instinct-triceps-extention.html?fbclid=IwAR3EYNPvk6ysViS1VDhKR_Ky4RKOrc9nNv_wBGJHp8d_9h7V97crMO-n17Y Asuvad Tallinnas Huvi korral kirjuta hind või küsi lisa mart.kerpel@gmail.com
  13. M: toidulisand Testotrax

    Müüa tesosterooni tõstvad toidulisandid. 8 purki. Hind 10eur/purk. Kvaliteetne asi, aga kuna ise trenni teha ei saa, siis jääb seisma. Asub Pärnus. https://www.vitamonk.com/products/testotrax-testosterone-booster
  14. Maikuus on algamas 2 Tartu Ülikooli spordipsühholoogia veebikoolitust TREENERI LÄBIPÕLEMISE ENNETAMINE, 05.05-31.05 ja TREENERI TEE DISTSIPLIININI, 28.05-20.06 Läbiviija: Aave Hannus Info ja registreerumine: ut.ee/koolitus - sporditeadused
  15. Huvitav, kas high altitude maskid ka filtreerivad hästi? Vist peaks? Olen enne koroonatki vahel näinud sellisega jõusaalis treenijaid. Suht haruldane küll, aga ikka oleks parem sellega kui üldse jõusaale kinni hoida.
  16. Ajad muutuvad. Paljud tõsised tegijad on eemal. Proovi mõnes oksjoniportaalis!
  17. Ma eeldasin, et siin on nüüd lõputu pakkujate rodu aga hoopis haudvaikus
  18. Boost-Up Fitness

    Väga hea tekst ja sisu
  19. Kahefaktoriline jõutreening

    Artiklist tundus just ebaloogiline, et selle tugeva treeningperioodi ajal justkui suutlikkuseni ei soovitata minna. Minu loogika järgi on aga tugev treening enamvähem sama mis suutlikkuseni minemine, kui mitte rohkemgi.
  20. Kahefaktoriline jõutreening

    Tugevast treeningust loomulikult Ilma korraliku taastumiseta ei toimu mingit arengut, kui siis ainult taandareng
  21. Boost-Up Fitness

    Pole nüüd pikemat aega siia midagi juurde kirjutanud. Oleme jooksvalt enda blogi täiendanud ning lahanud lahti erinevad temaatikad. Just saime kirjutatud ühe mahuka teksti. Nimelt kirjutasime hiljuti enda blogipostitusse kätekõverduste kohta pika ning põhjaliku teksti. Mõtlesime, et praegusel ajal, kus jälle kõik kinni pandi, siis treeningud muutuvad kodustest tingimustest üpriski tavaliseks. Kui oled oled treening sõber, siis äkki saad mingeid harjutusi enda rutiini juurde lisada. Võib-olla oskad soovitada midagi veel mida me maininud ei ole! Igatahes uuele blogi postitusele saab ligi siit: Kätekõverduste ABC
  22. Kahefaktoriline jõutreening

    Jõutreeningus on teatavasti põhiliselt kaks teooriat: superkompensatsioon, kus järgmine treening toimub ületaastumise faasis ja kahefaktoriline teooria, kus väsimust kuhjatakse mõned nädalad, misjärel võetakse pikem periood puhkuseks. https://www.fitness.ee/artikkel/1036/kahefaktoriline-joutreeningu-teooria Artiklis on öeldud, et selle teise lähenemise puhul suutlikkuseni ei minda, vaid saan aru, et väsimust kuhjatakse pigem sagedamini treenimisega. Olen juba nädal aega pead vaevanud ja ei saa sellest aru. Kui on teada, et paari nädala pärast tuleb kergem periood, siis suutlikkuseni treenimine on ju üks parimaid viise, kuidas väsimust kuhjata. Superkompensatsioon peaks olema vastupidi ehk pigem ollakse ettevaatlikum suutlikkuseni treenimisega. Artiklis on täiesti vastupidi. Tõlkijalt: ühesõnaga mina saan oma sõnades väljendatuna asjast aru nii, et, kui võtame kalendri ette ning koormuse perioodiks 4 nädalat siis superkompensatiooni teooria kohaselt treenitakse näiteks jalga nii: 5, 12, 19 ja 26. jaanuar ja iga kord suutlikkuseni, suure mahuga ning suhteliselt "ribadeks". Duaalse teooria korral treenitakse jalga 5, 8, 12, 15, 19 ja 22. jaanuar, suutlikkuseni ei minda, maht seeriate arvu näol on ka kontrolli all ja mõõdukas. 26. jaanuar kuni 2 veebruar oleks siis see nädal, kus kosutakse, maht ja intensiivsus on minimaalsed Kosutakse millest...?
  23. O: Kettad

    Ostan 10kg 15kg ja 20kg kettapaarid 50mm kangile. Võivad olla ka võrdlemisi kasutatud. Kui tahad toetada noorte treenimist, siis anna lihtsalt ära ja tegid õiget asja!
  24. Tartu Ülikool ootab osalema veebipõhisele koolitusele väga aktuaalsel teemal TURVALINE SPORT: KUIDAS KAITSTA SPORTLASI VÄÄRKOHTLEMISE EEST? 16.-26. aprill Reaalajas veebiseminarid 24. aprill !Sport ei ole vaikimisi iseenesest hea ega halb. Sport on valdkond, kus heade oskuste ja eetiliste väärtustega treenerid saavad pakkuda oma õpilaste ellu hulgaliselt väärtuslikku ja positiivset. Ent sageli kuuleme ka juhtumitest, kus spordis tegutsemine toob lastele ja noortele kaasa äärmiselt negatiivseid kogemusi, mis ei tohiks spordi juurde kuuluda. Üheks viimastest on sportlaste väärkohtlemine. Selle kursuse eesmärk on anda põhilised teadmised ja oskused, kuidas väärkohtlemist märgata, ära tunda ja ennetada. Videoloengud annavad ülevaate, millist väärkohtlemist spordis esineb, millised on väärkohtlemise riskitegurid, millised on väärkohtlemise mõjud, kuidas väärkohtlemist ennetada ja kuidas väärkohtlemise kahtluse korral tegutseda. Veebiseminaris arutame väärkohtlemise näiteid, ennetamise ja sekkumise võimalusi ning otsime vastuseid osalejate küsimustele. Koolituse läbiviijad : Aave Hannus ja Brit Tammiste Maht: 8 tundi Hind: 75 eurot ut.ee/koolitus - sporditeadused
  25. Paljud spordiklubid rendivad kange ja hantleid.
  26. Vend Vähk Peab liikuma!

    Üks päev korraga. See krdi corona-jama on moti maha võtnud meil kõigil. Oluline on siiski hoida võitlusvaimu üleval ning kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab! Kohe lähengi jälle kõndima- minimaalselt 25 000 sammu päevas!
  27. Põnev, et paljude iidolil oli iidol. Vägevad mehed mõlemad
  28. KADUNUD POEG KALVI ORAV!

    Karta on, et see põnev esinemine jääb ainult meie mälestustesse. Kunagi oli siin üleval ka Terasmaa jalasaputamise video- ka seda enam ei leia.
  29. Tere! Kas kellelgi on müüa kangi ning kettaid/ nende komplekti. Raskus peaks kokku jääma(koos kangiga) minimaalselt 50 kg.
  1. Load more activity
×