Jump to content
Sign in to follow this  
Apelsin

Toitumis-ja treeningkava.

Recommended Posts

Nonii ,koostasin endale mingisuguse toitumise-ja treeningplaani.

Eesmärgiks oleks reljeefsus ja ehk mingil määral ka kaalulangetus(3-4kg)

Päevane kcal hulk jääb umbes 1500 piiresse.Kaal 67,pikkus 176.Trennis käin 4-5 korda nädalas.Kas siis BP või/ja midagi aeroobsemat.

Hommik:

07.10 .Neljaviljahelbepuder või kaerahelbepuder(60g)

lahja 0.1% kohupiim rosinatega(125g)

09.55 .Vahepala porgand,õun,banaan vms.

11.50 .Kanaliha ,kartul,seljanka vms

köögiviljadega,täisteraleivaviil

14-15 .Vahepala.

17-18.150g 4% Farmi kodujuust,kalafilee(forell,gorbuuša,20-30g),

täisteraleivaviil.

20.30 Trenn.

21.40 Puuvili.

Kritiseerige ,parandage! :)

Äitäh.

Edited by Apelsin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kõik tundus tore! Ainuke asi mida võib-olla muudaks oleks see, et vahetaks selle viimase puuvilja mingi kerge kohupiima/kodujuustu vastu. Kuid kui sul endal hea olla ja kaal langeb siis on hea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Põhimõtteliselt võin siis selle puuvilja asemel sedasama lahjat kohupiima süüa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sellise kaloraaziga jääd lihastest ka ilma, su baasainevahetus on juba ca 1700kcal + trenn ja kui liigud, nii et sellest peaks lähtuma kava koostamisel, praegu jääd ca 1000 kcal miinustesse - siis ütled ka lihastele nägemist. Samas sinu pikkus 176 kaal 67 eeldab meesterahva puhul - ma ei lugenud küll välja kuid eeldan. et mingi 6-8 kilo võiks lihaste arvelt juurde võtta, kuid sellise toitumisega sa seda küll ei tee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma ehmatasin ka selle 1500 kcal peal ... see on lubamatult vähe .... et suurenda seda .... kaal 67 ja pikkus 176 on ka paigast ära ja kui sa veel 4 kilo alla võtad läheb asi ju hullemaks ... võiksid näiteks 4 kilo lihast juurde võtta .. vot see oleks hea :) ... aga see on minu arvamus ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh jah.Naisterahvas olen aga sellegipoolest..Tuleb siis vist süüa,rohkem :)

Aga toiduained on mul õiged ?

Selles mõttes ,et ma suurendan siin nende kogust aga samu asju võin süüa?

Edited by Apelsin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×