Jump to content
Sign in to follow this  
joker

Rahurikkumine!

Recommended Posts

Proovin homme jalapäeval selle 150 kordust jalapressiga ära ;) , kui arvuti taha veel käia suudan siis raporteerin :huh:

Paistab, et tonn999 jõudnudki enam raporteerima B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Paistab, et tonn999 jõudnudki enam raporteerima B)

ma pole veel trennigi jõudnud :huh:

trenn peale seitset umbes, kuna olen prakitkal kuueni ja enne trenni tahan korralikult süüa ja kergelt seedida ka!

Edited by tonn999

Share this post


Link to post
Share on other sites

trenn tehtud aga seekord kukkusin läbi,kuna keset täismängu(60-es kordus) lõi pähe vana tuttav valu(ühe korra enne on ka olnud), mis tähendas, et vererõhk on kõrgeks tõusnud ja selle peale tõmbasin kohe hoo maha B) , kogusin natuke ja tegin trenni edasi masinatega natuke kergemate raskustega...

jo siis oli lihtsalt s*** päev, järgmine esmaspäev ehk parem päev

Edited by tonn999

Share this post


Link to post
Share on other sites
trenn tehtud aga seekord kukkusin läbi,kuna keset täismängu(60-es kordus) lõi pähe vana tuttav valu(ühe korra enne on ka olnud), mis tähendas, et vererõhk on kõrgeks tõusnud ja selle peale tõmbasin kohe hoo maha :huh: , kogusin natuke ja tegin trenni edasi masinatega natuke kergemate raskustega...

jo siis oli lihtsalt s*** päev, järgmine esmaspäev ehk parem päev

Hea, et siis ikka ellu veel jäid ;) Saad vähemalt uue raporti teha B)

Edited by mullaonu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proovisin ka täna tolle šhokeerimise variandi ära - valisin õlevarre kolm- ja kakspealihase selleks.

Aega võttis ca.30min. Väga mõnus enesetunne oli peale trenni, biits polegi varem nii punnis olnud - täitsa uskumatu vaatepilt oli:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nii vähe aega kulus B)

No kui nii teha siis peakski kiiremini minema, saad ju kaks lihast korraga põhimõtteliselt, 2in1! :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
No kui nii teha siis peakski kiiremini minema, saad ju kaks lihast korraga põhimõtteliselt, 2in1! B)

Vabandust, et nii võhik olen, aga kui mul on nii jaotaud et üks päev teen selga, siis ka ma võin seljale ka niimoodi teha? 20seeriat ühte ja sama harjutust?

Ning kas selline võib olla hea treening, kui surun istudes kangi eest ja tagant (õlale) ja siis puhkan 30sek?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vabandust, et nii võhik olen, aga kui mul on nii jaotaud et üks päev teen selga, siis ka ma võin seljale ka niimoodi teha? 20seeriat ühte ja sama harjutust?

Ning kas selline võib olla hea treening, kui surun istudes kangi eest ja tagant (õlale) ja siis puhkan 30sek?

see see on mõeldud vastandlihastele: rind-selg, biits-triits, reis eest-tagant, esi delta - tagumine delta

ühte ja sama lihast ple mõtet selle tehnoloogiaga lambist 20 seeriat teha B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tahan lamades surumist teha superseerias , siis milline harjutus treenib rinna vastandlihast.Saan aru et tuleb selga teha kuid milline oleks see parim harjutus selleks ? B)

Edited by sanzs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×