Jump to content
Sign in to follow this  
maximus89

Lihaste proportsionaalne treenimine

Recommended Posts

Tere

Ma leidsin sellise artikli: http://www.timinvermont.com/fitness/b1c4.htm

Seal on räägitud, et suurte lihaste, näiteks jalalihaste treenimisel kasvavad ka lihased, mis pole nendega üldse seotud, näiteks käelihased.Samuti on seal kirjas, et kui treenida ainult ülekeha, aga jalgu mitte, siis keha ei lase enam lihastel mingist piirist edasi kasvada, muidu läheb keha liiga ebaproportsionaalseks.Ma tean, et alustada tuleb alati suuremate lihaste treenimisega, aga kas see on samuti tõsi, et ma pean treenima kõiki lihaseid, muidu teised lihased ei kasva enam mingist piirist edasi, enne kui ülejäänud lihased järele ei jõua?Ma pole küll kunagi näinud kedagi, kellel oleks hiigelsuur biitseps ja ülejäänud lihased väiksed, aga ma pole ka kunagi mõelnud kas selline asi on üldse võimalik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kunagi tuleb nagunii piir ette. ISegi kui treenid tervet keha, kuskilt maalt enam ilma steroidideta ei saa edasi. Kunagi oli foorumis mingi pilt mehest, kes treenis ainult rinda ja biitsepsit. Need kasvasid küll, mis siis et muud keha ei treeninud. Ei tea üldse kui kaua see aega võtab, et treenida nii et oleks väga ebaproportsionaalne. Aga miks küsid, kas ise ka siis jalgu ei treeni ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lihaste treenimise ülekanne toimub sümmeetrilistele lihastele nt. parema käe biitseps -> vasaku käe biitseps, aga tulemused on kehvemad 10-20% võrreldes harjutatava lihase tulemusega.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuna kükki tehes töötavad kõige suuremad lihased ja üldse kogu keha , siis on see kõige raskem harjutus ja kõige kasulikum. Pidevalt keegi siin nuriseb , et ei jõua lamades suruda , soovita neile kükki ja kõik vastavad , et jalad on juba nii hirmus jämedad , kükki teha ei taha , tahab suruda. Nendele soovitaks teha kord nädalas üks seeria 20x ,loomulikult enne tuleb soojendus, kui jõuad 20 x tehtud, siis järgmine trenn lisa 2,5kg, see 20 olgu kurnatuseni.Surumise parimad tulemused on mul olnud just sel ajal , kui olen 20 kordusega kükke teinud. Põhjus on lihtne , kuna kükk on nii koormav organismile ,peab ta adapteeruma ja muutuma tugevamaks, testosterooni, kasvuhormooni jne. tase organismis tõuseb ja kõik lihased võidavad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kusjuures, see on minumeelest absoluutselt tõsi ja mul oli endalgi selline teooria, kohe kui hakkasin selga ja jalga korralikumalt treenima, paranes ka ülakeha jõud märgatavalt :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buldooser ütlesid ,et kükk on kõige raskem harjutus,kuid minu arvates jõutõmme kergem kül pole,kui seda teha ikka suurte raskustega,ning viimase piirini.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jalgu ma treenin küll, aga seljale pole ma enda mäletamist mööda kunagi harjutusi teinud.Ainult lõuatõmbeid lailihasele.Eks ma siis hakkan selga samuti treenima ja vaatan kas ülejäänud keha lihased kasvavad kiiremini.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Selja all mõeldaksegi lailihast ja lõuatõmmetega treenidki neid väga hästi, seega oled juba treeninud selga ja pole müstilist arengut loota sellepärast, muidugi selg võib nüüd hakata laiemaks minema. Imelik et seda enne pole tahtnud treenida :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Buldooser ütlesid ,et kükk on kõige raskem harjutus,kuid minu arvates jõutõmme kergem kül pole,kui seda teha ikka suurte raskustega,ning viimase piirini.

Räägime ikka täiskükist, ass to the grass. J.tõmme on minu jaoks poole kergem kui kükk , lihtsalt kehaehitus on tõmbe jaoks sobiv. Palju on sinu jaoks suur raskus?

Edited by BULDOOSER

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×