Jump to content
Sign in to follow this  
jasmiini

ainult naistele

Recommended Posts

Nii, armsad kaastreenijad naised, umbes 10 päeva enne neid naiste värke :P kui hormoonid möllavad täistuuridel, lisaks närvilisusele hakkavad igasugused isud, no magus ja rasvane jms rämps - täiesti kohutav - kas teil on ka nii!?! Kuskilt lugesin, et sellel ajal tuleb süüa rohkem kiudaineid (pudrud ja täistera tootad jne), olen proovinud, kuid ikka kisub rämpsu järele :D , mis muul ajal muidu üldse meelde ei tule. Üldiselt ei kaalu ma ennast, aga tundub et sel perioodil võtan kaalust juurde ja ülejäänud ajast tegelen sellega, et patud jälle tasa teha. Ausalt öelda, käib see närvidele, tahaks stabiilsust, kas on äkki kellelgi naistest mõni hea strateegia mis töötaks ennetavalt, või mida teha sellisel kriitilisel perioodil?

Või on ainuke asi mis töötab range reziim - kui muidu pole probleemi sellega, siis sellel ajal kaob igasugune kontroll??? Kas teil on ka nii? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ikka on, niimoodi paljudel ju. Trennis ka uimasem kui tavaliselt. Tähtis on süüa ikka vähemalt iga 3 tunni tagant---et veresuhkur ei langeks liiga madalale ja ei tekiks magusavajadust.

Kaalu peale pole mõtet minna--keha hoiabki sel ajal rohkem vedelikku kinni ja paljudel on tunne, nagu oleks juurde võtnud. Võid teha sel ajal rohkem sellist trenni, kus higistaksid palju-enesetunne peaks paranema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No mul see aeg nii pikalt ei kesta, õnneks ;) . Mul hakkab isu tõusma vast päev või paar enne päevi, ja kestab kokku 3-4 päeva. Ja samal ajal jääb vesi organismi kinni - käin ringi nagu paistes õhupall (vähemalt endal on selline tunne :P ).

Ega midagi - naiseks olemisel on omad miinused, AGA :D ärgem unustagem ka plusse!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mul sama jama. Mõnel kuul on seda õgarditunnet tõesti lausa 10 päeva, mõnel kuul nagu ei saaks arugi. Ma ei tea, kas see sõltub vaimsest vormist, päikesest või muust. Minu kommentaarist pole sul kasu midagi, sest nõu anda ei oska. Suudan end rämpstoidust eemal hoida küll, aga see-eest läheb seda va tervislikku kolmekordsetes kogustes, nii et tulemus on sama. Õnneks hakkab kohe kergem kui päevad pihta hakkavad. Ja tõesti, ära unusta naiseks olemise plusse ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

kus juures pole kunagi pidanud dieeti, toitun korralikult 2000-2500Kcal päevas, tõsi küll - kui vahel huvi pärast arvutan, et palju moodustavad sellest Rasvad, Süsivesikud ja Valgud siis peaaegu alati avastan, et rasva on normist vähem - võibolla ka seepärast annab päevade eelne seisund ennast tugevalt tunda?

Peaks hakkama mingit õli lisaks tarbima nt kreekapähkli õli - kas keegi tarvitab seda, pidi väga kasulik olema? Siis lugesin kuskilt, et kakaod ohtralt tarbida sellel perioodil, peaks seda samuti proovima!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Põhiliselt tekivad naistel sellised hormonaalhäired rasvade liiga vähesel tarbimisel ja kui rasva % langeb liiga madalale. Selle vältimiseks peaks igal hommikul võtma linaseemneõli 1-2 spl täit, poleks paha ka süüa 2-3 korda nädalas lõhet ning ka pähklisegu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Põhiliselt tekivad naistel sellised hormonaalhäired rasvade liiga vähesel tarbimisel ja kui rasva % langeb liiga madalale. Selle vältimiseks peaks igal hommikul võtma linaseemneõli 1-2 spl täit, poleks paha ka süüa 2-3 korda nädalas lõhet ning ka pähklisegu.

Ok, lähen seda linaseemneõli ostma, ilmselt saab seda apteegist!? Ja kala ma söön tõesti vähe, mul lemmik on muideks lamba liha :P - aga tuleb ennast kätte võtta ja proovida neid variante siin, sest see isutamine ja närvitsemine on jõle vastik periood :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mina luban sel ajal endale ikka shokolaadi kah, aga kas vahetult peale trenni või siis hommikupoole-nii ei tule sellest probleemi;)

Edited by aktivist

Share this post


Link to post
Share on other sites
Põhiliselt tekivad naistel sellised hormonaalhäired rasvade liiga vähesel tarbimisel ja kui rasva % langeb liiga madalale. Selle vältimiseks peaks igal hommikul võtma linaseemneõli 1-2 spl täit, poleks paha ka süüa 2-3 korda nädalas lõhet ning ka pähklisegu.

Hormonaalh2ired??

Jutt on ysna tavalisest PMS ist (premenstruaalsyndroom). Hea trenn ja m6nus seltskond. Partner v6iks siis ka tavalisest rohkem kallistada jne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tahtsin just mainida, et see tavaline PMSi tunnus. Mõnel käivad lisaks veel peavalud, meeleolu kõikumised, krambid jmt. Neid on võimalik leevendada aga täpselt ei mäleta, mis peale valuvaigisti veel aitama pidi. Netist kindlasti leiab selle kohta palju infot. :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mul just vastupidi, absoluutselt ei taha siis süüa ja magus ajab lausa iiveldama. Kogu aeg on täiskõhu tunne ja söömine toimubki mul sel perioodil kella järgi. Lihtsalt vaatan, et nüüd on nii ja nii mitu tundi möödas ja tuleb vist süüa.

Ent tahtsin treeninguteadlikemalt küsida, kuidas on sel perioodil lood trenniga? Mul mees ei taha mind siis eriti trenni lubada ja kui ikka lähen, ütleb, et ise tead, kui loll oled. Ei taha ju minemata jätta, kohe on jube paks tunne :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mul just vastupidi, absoluutselt ei taha siis süüa ja magus ajab lausa iiveldama. Kogu aeg on täiskõhu tunne ja söömine toimubki mul sel perioodil kella järgi. Lihtsalt vaatan, et nüüd on nii ja nii mitu tundi möödas ja tuleb vist süüa.

Ent tahtsin treeninguteadlikemalt küsida, kuidas on sel perioodil lood trenniga? Mul mees ei taha mind siis eriti trenni lubada ja kui ikka lähen, ütleb, et ise tead, kui loll oled. Ei taha ju minemata jätta, kohe on jube paks tunne :D

Tunne võib paks olla, see on ainult tunne, kuid trennis käies minul küll vahet pole.Trenn tundub ikka nagu trenn.

Minul pole vahet toidu suhtes.Isud mul ei muutu. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tunne võib paks olla, see on ainult tunne, kuid trennis käies minul küll vahet pole.Trenn tundub ikka nagu trenn.

Ma pidasin silmas trenni mitte shapingut :P Nagu ma olen aru saanud, tegeled Sina sellega. Ma olen seal kunagi ise ka käinud ja sellise koormuse juures ei olnud tõesti mingit vahet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mul kaob söögiisu täielikult.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mul kaob söögiisu täielikult.

Ah, et enne mensest ei ole meie mattil s88giisu?? :P Huvitav, huvitav...

Share this post


Link to post
Share on other sites

"ainult naistele" selline pealkiri kohe sunnib mehi teemat piiluma, kui oleks olnud näiteks "tampoon või sidemed" poleks üksiki mees tahtnud vaadata :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ma pidasin silmas trenni mitte shapingut :D Nagu ma olen aru saanud, tegeled Sina sellega. Ma olen seal kunagi ise ka käinud ja sellise koormuse juures ei olnud tõesti mingit vahet.

Ma sõidan ka jalgrattaga ja kooli kehalistest ma ka kunagi ei hoidnud kõrvale, aga eks see söök ja enesetunne on igal naisel erinev. :P

Minul on nagu igapäevane elu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Söön hetkel kroomitablette.Kasutusjuhendil oli kirjas ,et soovitatav võtta söögi ajal ,et imendub kiiremini.Eih tea ,mul tekib siis magusaisu :P .Sestap võtan enne sööki ja rahu majas.

Edited by Apelsin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma isegi ei pane tavaliselt tähelegi kui päevad hakkavad. Meil tööl ainult naised ja k6igil samal ajal...keegi ikka tuletab meelde et varsti on naistekas.

Minul jälle magusa isu hullult t6usis nende kroomitabladega, mees hävitas terve purgi kuhugi ära :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sööge korralikult- vähem süsikaid ja pigem rohkem häid rasvu kui seni- nii on kõht täis ja magusavajadus kaob. Kroomi võtke vaid siis, kui on hädavajalik, a´la mõnel tekib just enne "päevi" ikkagi suurem (magusa)isu, hoolimata korralikust toidust. Mõttetu on mingeid tablette omale pidevalt sisse süüa- selle toime ammendab end aja jooksul.

Minu kogemused näitasid, et kui sõin praktiliselt üldse mitte rasvu (rasvatud tooded enamasti kõik), oli pidev magusaisu. Praegu söön umbes iga 3 tunni tagant, peamiselt valkusid ja rasvu, veidi süsikaid juurde, kuna trenn nõuab ka seda- keharasv kaob, samas paanilist magusavajadust ei ole. Korra nädalas saab muidugi endale kõike ka lubatud, segi on trenni seisukohast vajalik.

Või siis- kui ikka jube ja kohutav vajadus, võtke kasvõi lonksuke coca cola lighti, see ka magus, aga kaloreid ei ole ja hädapärast käib küll selle vajaduse kustutamiseks.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mul just vastupidi, absoluutselt ei taha siis süüa ja magus ajab lausa iiveldama. Kogu aeg on täiskõhu tunne ja söömine toimubki mul sel perioodil kella järgi. Lihtsalt vaatan, et nüüd on nii ja nii mitu tundi möödas ja tuleb vist süüa.

Ent tahtsin treeninguteadlikemalt küsida, kuidas on sel perioodil lood trenniga? Mul mees ei taha mind siis eriti trenni lubada ja kui ikka lähen, ütleb, et ise tead, kui loll oled. Ei taha ju minemata jätta, kohe on jube paks tunne :)

mis su mees sellest teab ja mis tema asi see?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×