Jump to content
margus88

Surumine

Recommended Posts

Tervist

Tunnen huvi enda rinnalt surumis max suurendamisest.Hetkel teen horisontaalis surumises püramiid kava- 40 x10

- 45x8

- 50x8

- 55x8 ja nii et 2 viimasel sõber aitab kaasa.Küsimus seisneb selles et max hetkel on 70kg ja kas peaksin tegema suuremate raskustega nagu 60kg,65kg jne...aga väiksemad kordused?Nii et suudan suruda ainult mõned korrad ja sõber aitab ka veel kaasa.Kas sellest on rohkem kasu?Olen kuulnud just et peakski tegema nii et lähed peaaegu oma maxini välja..!

Igatahes loodan et oskate anda nõu. B)

Tänud..Margus.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tervist

Tunnen huvi enda rinnalt surumis max suurendamisest.Hetkel teen horisontaalis surumises püramiid kava- 40 x10

- 45x8

- 50x8

- 55x8 ja nii et 2 viimasel sõber aitab kaasa.Küsimus seisneb selles et max hetkel on 70kg ja kas peaksin tegema suuremate raskustega nagu 60kg,65kg jne...aga väiksemad kordused?Nii et suudan suruda ainult mõned korrad ja sõber aitab ka veel kaasa.Kas sellest on rohkem kasu?Olen kuulnud just et peakski tegema nii et lähed peaaegu oma maxini välja..!

Igatahes loodan et oskate anda nõu. B)

Tänud..Margus.

Rinnalt surumise arendamiseks on väga hea Kaido Leesmanni kava. Ise ära proovitud, tulemustega väga rahul. Ehk küsid talt, arvan, et ta annab sulle. Kava pikkus on 2 kuud, trennid 4 korda nädalas. Tehakse kõiki lihasgruppe, aga põhirõhk on rinnal.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rinnalt surumise arendamiseks on väga hea Kaido Leesmanni kava. Ise ära proovitud, tulemustega väga rahul. Ehk küsid talt, arvan, et ta annab sulle. Kava pikkus on 2 kuud, trennid 4 korda nädalas. Tehakse kõiki lihasgruppe, aga põhirõhk on rinnal.

Kui sul see kava veel alles on siis äkki saaksid saata?

Oleksin väga tänulik B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mehed! Valige Amazoni avalehelt: tööriistad --> surumine ning sealt leiategi selle imelise surumise arendamise kava.

Ise just lõpetasin "Rusika" kava ning max raskusele tuli 15 kilo otsa.

Samas peaksite aga olema ettevaatlikud, et õlga ja triitsepsit surumiskava puhkepäevadel liialt ei treeniks, muidu hakkavad surumise raskused kannatama. Seega peaksite näiteks esi-õlga ning tritsepsit surumisega samal päeval treenima (loomulikult pärast surumist).

Edited by tarmps

Share this post


Link to post
Share on other sites

www.zone.ee/shuriken

Sinna lasin üles selle kava. 2 tekstifaili, lugege kõik jutt ilusti läbi ;)

Hetkel on seal suvalised raskused, millega ise teen , eks igaüks paneb endale sobivad asemele. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aga selline küsimus:kas see trenn ka arendab teisi lihaseid normaalselt või põhirõhk on ainult rind?Ei tahaks et juhtuks nii et anult rinnalihas oleks suur ja tugev kuid muud nagu jäävad alla B)

Või sain ma sellest valesti aru? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aga selline küsimus:kas see trenn ka arendab teisi lihaseid normaalselt või põhirõhk on ainult rind?Ei tahaks et juhtuks nii et anult rinnalihas oleks suur ja tugev kuid muud nagu jäävad alla B)

Või sain ma sellest valesti aru? :D

Ilusti arendab kõike. vaata kava, siis näed ise ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kui teha seda surumise kava, siis kas võib ka lisada kaldpinnal kangiga surumise? Või tekib ületreening?

Tee aga tee,see arendabki rinda hästi! B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma arvan et rinnale rohkem ei maksa teha muidu ei taastu ära aga kõik siiski oleneb inimesest

Share this post


Link to post
Share on other sites

tank'iga täiesti nöus!

lihtsam ikka endal järgi proovida, kui treenid üksi siis kauta näiteks smithi masinat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tank'iga täiesti nöus!

lihtsam ikka endal järgi proovida, kui treenid üksi siis kauta näiteks smithi masinat.

kindlasti ei ole soovitatav kasutada rinnaltsurtumise maxi suurendamiseks smithi masinat. B)

Edited by ylbort

Share this post


Link to post
Share on other sites

tegin täna esimest korda seda 6x2 rinnalt surumise kava. Tegin ka kaldpinnal surumist 3x10 ja hantitega lendamist 4x12. Imelik on see, et see ei väsitanud üldse ära B)

Kuidas teil on? Või alguses ongi nii, et vähehaaval raskus suureneb?

Edited by wokie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mehed! Valige Amazoni avalehelt: tööriistad --> surumine ning sealt leiategi selle imelise surumise arendamise kava.

Ise just lõpetasin "Rusika" kava ning max raskusele tuli 15 kilo otsa.

Samas peaksite aga olema ettevaatlikud, et õlga ja triitsepsit surumiskava puhkepäevadel liialt ei treeniks, muidu hakkavad surumise raskused kannatama. Seega peaksite näiteks esi-õlga ning tritsepsit surumisega samal päeval treenima (loomulikult pärast surumist).

B) miskipärast leian sealt aint mingi kalkulaatori mitte rusika surumis kava

Share this post


Link to post
Share on other sites

leesmani kava surumise osa ongi alguses väga kerge .. 6. ja 7. nädal on juba väga raske. arendab ilusti kõiki lihaseid .Ja see pole ainult 4 päevane kava(4 päeva nädalas).. kunagi kui kaido jagas seda kava siis küsis kas 3 või 4 päeva nädals treenime . B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
miskipärast leian sealt aint mingi kalkulaatori mitte rusika surumis kava

Aga see ongi surumise kava... arvutab sulle välja, mis raskusi ja kui palju kordi pead tegema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Selles osas olen ise ka täitsa nõus,et ei väsitanud ültse,aga see on ka alles algus nii et kurta pole mõtet B)

Kuid mul nüüd uus küsimus:kas lendamist tuleks teha kaldpinnal või horisontaalis?

Ise tegin kaldpinnal kuna see sobib mulle rohkem.

Kuidas on aga õige?

Tänud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aga nüüd sellin lugu,et instruktor ei soovita mul seda kava teha! :D Eriti ei soovitanud teha seda jõutõmmet ja arvas ka et 4 päevane kava on liiga palju.

Kuid arvas,et tasuks midagi lihtsamat välja mõelda,äkki keegi aitaks siis.Ütleme nii siis,et oleks vaja kava rinnaltsurumise suurendamiseks "algajale" ;)

Olen tänulik kui keegi aiataks mind veelkord. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niipalju kui mina aru sain sisi team ei soovitanud teha jõutõmmet kuna ma pole käinud 3 aastat jõusaalis-ehk ma pole veel "põkk" :P

Otseselt mingeid asju peale selle ta seal välja võtta ei soovitanud ja midagi ise välja ka ei pakkunud :o Arvas et jätkaksin edasijõudnute kava...

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 aastat peab seal saalis enne käima treenimas regulaarselt ene kui võib jõutõmmet teha? Ma käisin 3 kuud ja tegin jõutõmmet... ja pole treenerit ega kedagi. Sul isegi ei tohiks nii suur probleem olla, treener saab ju juhendada ja tehnikat õpetada, ja kui asi käppas siis ka suurte raskustega teha edasi.

Ja põkiks ei saa kui jõutõmmet ei tee, sest see on põkk harjutus :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×