Jump to content
Sign in to follow this  
b0neb0y

Alustasin sõbraga ja mida kõigepealt süüa juua?

Recommended Posts

Olen 15a saan 16, sõber sama vana ja tahaks nagu hakkata tõsiselt trenni tegema.

Oleme varem ka jõusaalis ja trennides käinud, aga siis niisama lõbu pärast.

Tahaks teada mida siis toidulisandina kasutada? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

algul võiks nagu lihtsalt korralikult süüa ja vaadata kuida asi areneb

ja kui ei taha hästi arened siis võid näiteks proteiini sööma hakkata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tegelikult peaks jälgima mida üldse sööd(kui tahtmine on asi tõsiselt käsile võtta)Toidulisanditest tasuks hakata rääkima siis kui toitumine on paigas. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miks tulevad algajad küsivad kohe mis toidulisandit tarbida ise pole veel trennigi tegema hakand :D Uuri siin foorumites ja loe artikleid saad targemaks mix üldse neid kasutatakse. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miks tullakse küsima kõigepealt toidulisandite kohta - arvan, et probleemi olemus peitub väärarusaamas, nagu aitaksid toidulisad ja natuke trenni koguda hirmsati massi ja kasvatada lihast. Küsimus on teadmiste puudumises, muud midagi. Ka ei viitsita lugeda kirjandust ega tutvuda muu seonduva materjaliga, kõigil huvilistel on vastupandamatu soov saada rannahooajaks vormi, alustades treeningutega täna. Võibki saada, kuid mitme aasta pärast?Kannatust, kannatust ja veelkord kannatust ning vastupidavust, küll siis ka kõik tuleb! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alguses ikka puhas trenn ja kui nii CA aasta on tääis võiks hakata vaatama toidulisandite poole vms.. nii tegin mina vähemalt.

Toidulisandid pole ju imerohi !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Alguses ikka puhas trenn ja kui nii CA aasta on tääis võiks hakata vaatama toidulisandite poole vms.. nii tegin mina vähemalt.

Toidulisandid pole ju imerohi !

See "puhas trenn" kõlab imelikult. Tean, et Sa seda ei mõtle aga teadmatu lugeja seostab öeldu põhjal toidulisasi steroididega(minu subjektiivne arvamus)

b0neb0y: Tõsine trenn nõuab ka "tõsist toitumist". Vaata, et saaksid pisavalt valku. Söö kana, kodujuustu, muna, kohupiima. Toidulisadest võid valku juurde võtta, kui süüa ei viitsi, samuti süsivesikuid.

Share this post


Link to post
Share on other sites
algul võiks nagu lihtsalt korralikult süüa ja vaadata kuida asi areneb

ja kui ei taha hästi arened siis võid näiteks proteiini sööma hakkata.

Aga et siis muidu nagu ei ole mõtetki proteiini süüa või??? :D Sellega on nii et: proteiin on valk & valk on proteiin. Süüa tasub seda igatahes ja igal inimesel! Küsimus pigem siis selles et millisel näol seda süüakse, kas soetatud valgupulbri e.(toidulisandi) näol või saadakse seda igapäevatoidust näit. kala, kana, erinevad piimatooted jne.

Kohati jääb mulje mõne postitusest nagu see proteiin oleks veel eraldi mingi ime asi!

Sorry OT pärast, aga oleks hea ikkagi need algsed, lihtsad asjad selgeks teha omale, infot jatkub siin ja ka mujal samalaadsetes foorumites küllaga.

Teema algatajale niipalju infoks et kui sul on üleliigset raha mille eest kindlasti soov seda nn. imerohtu osta, siis minu poolse soovitusena kuluta see raha parem mõne asjaliku treeneri peale kes aitab sul selgeks saada mõningad algtõed kehakultuurist, ja koostada vastavalt sinu kehatüübile treening ja toitumis kava! Usu mind see raha ei ole maha visatud kui nii teed. Küllalt nähtud potensiaaliga poisse kes asja kallale asuvad suure innukusega, kuid seda kõike valesti, teadmatult ja kontrollimatult! Et siis milleks aega raisata teadmatusega kui võimalus alustada kõike õieti ja juhendatult!

Kõike paremat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kõik ytlevad, et söö tavatoitu aga võin kihla vedada et enamus teist ostis juba eimesel treeningnädalal mingit toidulisandit :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
algul võiks nagu lihtsalt korralikult süüa ja vaadata kuida asi areneb

ja kui ei taha hästi arened siis võid näiteks proteiini sööma hakkata.

Aga et siis muidu nagu ei ole mõtetki proteiini süüa või??? :blink:

mõtlesin ikka toidu lisandina!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alustuseks soovitan kasutada seda siin http://adsl2153.estpak.ee/dieet.php

Arvutada päevane kalorihulk ja arvestada sellest proteiinid süsivesikud ja rasvad.

Ma kasutan lisanditeks näiteks, kreatiini-, proteiini- ja süsivesikupulbrit. (see kõik ei ole mingi hull raske keemia mis tervisele kahjulik mida paljud väidavad). Süüa 6 korda päevas, või kui mitte süüa siis kord kaks, kolm lisandeid kasutada, et organismil oleks pidevalt aineid võtta. Treening peab olema vastav kindlate raskustega ja tempo kordustel umbes ntks. 3/0/1 või 4/0/1 (4 sekundit langetad alla 0 sekundit hoiad all 1 sekund surud üles ). Algajad peaksid 3-4 nädala tagant harjutusi vahetama või\ja harjutuste pikkusi seeriate\korduste arvu varieerima, tempot muutma, et pidev areng oleks garanteritud. Kui täpsemalt midagi teada tahate, siis küsige mult mingiaeg mu msn'i aitan kuidas saan.

*Miks mitte ei võiks algajad küsida mis toidulisandeid tarbida?????*

Parem vastata, kui et proovida "ümber veenda". Mida varem teada seda parem!

Sellega olen ise ka nõus, et raudselt paljudel kohe esimesel nädalal olid ained soetatud ja mis kurat, et ained ei kasvata, seal jäi vastus poolikuks!

Trenn lõhub ja kahjustab lihaseid! Ainetega annad kehale materjali! Magamisega kasvad!

Kõige tähtsam on teada mida teed, olla motiveeritud ja pidada graafikust kinni!

Kui ise küllalt uurida siis saab kõik paika pandud ka ilma treenerita, tean seda omast käest! Kuigi jah ega see tükki küljest ei võta, kui treenerilt abi küsida :blink: .

Selline on süsteem.

Edited by ronija

Share this post


Link to post
Share on other sites

räägin enda kogemustest : tegin KOLM aastat koolijõusaalis "trenni" ning olin suhtumisega, et mina mingeid valke jne iialgi sööma ei hakka(seda siis esialgu). Noh, kolm aastat(kooliaastat) käimist andsid ka mingisuguseid tulemusi mis motiveerisid mind edasiseks treeninguks. Koolijõusaalis käisin sest mujal maksis raha ja ma ei pidanud tol ajal õigeks jõusaaliskäimise eest raha maksta. Kui olin käinud 2 aastat hakkasid minuga samaaegselt tasulises jõusaalis käima tuttavad poisid, kes omale ka ysna pea proteiinid ostsid. Suveks olid nad minust suurtemad ja tugevamad. Vot siis m6tlesin kyll et oleks pidanud ikka kohe valke sööma hakkama. või paremat jõusaali proovima. või ehk siis mõlemat. Niiet, kõik kes praegult sarnast asja läbi elavad _ ärge passige, vahetage vana romu jõusaal arenenuma vastu ning kui vanust p2ris 14 pole vaid tsipa rohkem, siis 2rge k6helge, kasutage spordilisandeid! Keemiliselt on ta k6ik kyll toodetud, kuid teile on k6igile väiksest peale apteegist IGASUGU sodi sisse aetud, t2nu millele on teie k6igi maksad juba mingil m22ral kahjustatud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olen ka kuulnud inimestest kes 8 aastat "valgustamata" olnud proteiinide ja asjadega.

Külmavärinad tulevad peale kui mõelda 8 aastat ja tulemusteta. Pärast kui kasutama hakkas oli mõned kuud ja sai ROHKEM tehtud kui 8 aastaga!!!

:blink:

PS. See lõpuks mis saavutatud oli ta enda uurimuste põhiselt. 8 aastat käis korralikes jõusaalides ja kuulas treenereid. Geneetiliselt "andekad" inimesed ja hardgainerid on olemas.

Edited by ronija

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ei tea kurupt.

Ma arvan, et kahe-kolme aasta jooksul võib "tavainimene", kelle eesmärgiks ei ole profisport targalt toitudes ja treenides saavutada sama häid tulemusi "logus" jõusaalis, kus on olemas paar korralikku kangi ja sangpommi ja lõuatõmbamispuu ning süües palju tavatoidu valguallikaid kui käies tippjõusaalis kus on kõik masinad ja proteiinisheike ahmides.

Tuttavad Tartu maadlejad treenivad sellise kava järgi, mille järgi ükski kulturist ei treeniks öeldes, et see ei kasvata ju. Lisavalku keegi ei söö, aga kasvavad mis mühiseb. Ja nad on 20 ja vanemad ning enne ka just väga kondised poisid ei old.

Edit: tegelikult olen ma selles isegi täiesti kindel. Aga toonitan, et selleks peab olema ikkagi hea arusaamine jõutreeningust ja toitumisest, mida sul alguses kindlasti polnud.

Edited by jrx

Share this post


Link to post
Share on other sites

sellesmõttes, ärge arvake, et ma mingi esimest päeava jõusaali näen

rinnalt ajan oma 75kg ja jalgadega surun 150kg, aga jõusaalis hakkasin nüüd käima ehk ma olen jõusaali algaja :lol:

ja kas see Kava Algajatele on piisav mulle?

ja proteiine tahax sellepärast osta, et kiiremini lihast tulex :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

lihas ei kasva jõusaalis lihas kasvab´taastumisest ja toitainetest...

jõusaalis stimuleerid piisavalt lihast et ta kasvama hakkaks selleks ei pea 2 + tundi jõusaalis veetma vaid piisab 45 min - 1 tunnist

kas ma olen õieti aru saanud?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×