Jump to content
mõmmibeebi

Liiga võimsad sääred?

Recommended Posts

Minu probleem on selline, et ma ei ole rahul oma säärtega. Seelikut ei julge selga panna sest sääred rikuvad vaatepildi ära. Tselluliiti ei ole aga sääremari on punnis :S

tõesti väga kole. kuskilt olen kuulnud,et kui korralikult ei venita pärast trenni, siis lähebki säär punni, et tänu venitamisele on sääred saledad.

kõige paksemast kohast mõõtsin ja sain sääremarja ümbermöödu 35cm :S

Oskate öelda, mis harjutusi pean tegema et saaksin normaalsed sääred tagasi ? ja mis harjutusi ma ei tohiks teha?

ette tänades!

Share this post


Link to post
Share on other sites

tahaks ka punnis sääri... kõige jämedama koha pealt on 39cm...

vootele ja muc pidevalt mõnitavad et mul pole jalga ja säärt ;)

Edited by TANK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toredad sportlikud sääred , paljud näevad und , et endale selliseid saada.

Peaksid olema hoopis uhke, vanal ajal kandsid naised pakse villased sokke , et nende sääred tugevamad tunduksid, see oli mehele saamisel suureks eduks. Sääre lihasega on paraku nii: kas teda on , või teda ei ole , isegi treeningust ei ole palju kasu.

Soovitan neid oma tugevaid ja ilusaid säärei, trimmida sportlikult veelgi saledamaks ja tunda uhkust selle üle, mida paljud kadestavad.

Ära kasuta spetsiaalsed säärelihase harjutsi, piisavalt koormust saavad sääred ka aeroobika treeningutes, jooksuga jne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

aga ma ju tahangi teada,mis harjutusi ma tegema pean, et sääri saledamaks saada ?? Asi selles et ma pole otseselt sääri treeninudki,sest ma olen kartnud et äkki treenin valesti ja sääred lähevad veel paksemaks,kui nad on.

Kas see aitab,kui ma jõusaalis jooksen sörki lindi peal ja peale seda teen korraliku venituse? kas siis lähevad saledamaks?

ja äkki oskate öelda, milliseid venitusi ma tegema peaksin?

aitäh.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huvitav oleks pilti näha. Ega alati ei ole jämedad säärad ka just ilusad. Sellised maanaise suured sääred... wäkkk. Sportlikud sääred on aga ühed seksikamad kehaosad naistel ja ee.. meestel ka jah, mis seal salata.

Nii , et näita pilti. Muidu tuleme ise kohale ja vaatame.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asenda jooks stepperi või veloergomeetriga - jooks annab päris korraliku koormuse säärtele - venitused jäta kindlasti kavasse alles.

Sellised juhtumid , mil tuleb mõnest liigsest lihasest lahti saada on palju keerulisemad , aga üritame siiski .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veloergomeeter meenutab veits ilma ratasteta jalgratast. S.t. sellel on pedaalid ja lenkstang.

Share this post


Link to post
Share on other sites
aga ma ju tahangi teada,mis harjutusi ma tegema pean, et sääri saledamaks saada ?? Asi selles et ma pole otseselt sääri treeninudki,sest ma olen kartnud et äkki treenin valesti ja sääred lähevad veel paksemaks,kui nad on.

Kas see aitab,kui ma jõusaalis jooksen sörki lindi peal ja peale seda teen korraliku venituse? kas siis lähevad saledamaks?

ja äkki oskate öelda, milliseid venitusi ma tegema peaksin?

aitäh.

???????? äkki treenin valesti ja sääred lähevad veel paksemaks???????

Kõik ikka otsivad seda õigemat teed kuidas midagu jämedamaks saada, sina kardad, et valesti tehes lähevad su sääred suureks?? Njaa...

Pakun, et sa ei ole just eriti eakas naisolevus. Ja sellest järeldan , et su Sääre jämedus on nn. beebipekk suuresti, Ära pahanda. Vale toitumise põhjus lihtsalt. Hakka korralikult toituma ja sääri treeni kõikide vahenditega saalis mis seal KASUTADA on, mida tihedamalt seda PAREM. Kasvõi iga päev. Kasuta raskusi millega jõuad seerias teha isegi kuni 50 kordust. 4-5 seeriast trennis piisaks. Velotrena?öör muidugi on ka v-hea, Aga kui sellega sõidad siis aseta jalg pedaalile päkaga mitte talla keskosaga. Nii töötab su säärelihas ja seal. SÕIDU KESTVUS OLGU MINIMAALSELT 40 MIN. JA JÄLGI ENDA PULSSI , ET SEE PÜSIKS 130-140 LÕÕGI VAHES JA SEDA ÜHE MINUTI JOOKSUL LUGEDES. JUMALAPÄRAST ÄRA KUULA NEID TARKUREID KES ÜTLEVAD, ET RATAS AJAB JALA JA SÄÄRE JÄMEDAKS. LOLLUS. Ja veelkord, Ära unista oma soovi täitumisest ka siis veel mitte kui saalis vaeva näed. TOITUMINE, TOITUMINE, TOITUMINE. KUI SA SEDA ENDALE SELGEKS EI TEE, SIIS ÄRA KA LOODA SOOVITUD TULEMUST NÄHA.

Edited by Marek Kalmus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marekile polegi enam midagi lisada. Jutt jumala õige! Toit ja trenn on kõige alus, lihtsalt lambist ühte kehaosa muuta ei ole võimalik, keha on üks tervik ja sellega tuleb ikka kompleksselt tegeleda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kõik on juba eelpool mainitud, kuid õigesti käituda, et saada reljeefsemaid sääri. Kui juba säärest jutt, siis küsiks kah. Ei hakka teist teema tegema. Sääred on nagu nad mul samuti peenikesed. Kui dnüüd suht kaua olen sääri rohkem ette võtnud ja ennäe imet, säär on veidike kasvanud, kuid ainult parem säär ;)

Algselt olid mõlemad sääred 35 cm, nüüd on parem säär 37, kuid vasak 36 Mis jama on? Isegi silmaga on näha erinevust, paremal säärel tulevad kakspealihas välja, vasakul vaevu.

Edit: numbrid läksid sassi.

Edited by Xero

Share this post


Link to post
Share on other sites

no see on ju paljude lihastega nii, et üks pool on suurem ja tugevam kui teine. Pidavat isegi normaalne olema.

Vasak biitseps on mul 1 cm suurem kui teine. Aga vot sääred on mul võrdselt 41.5cm ja mõlemad reljeefsed.

Edited by alessandro

Share this post


Link to post
Share on other sites
no see on ju paljude lihastega nii, et üks pool on suurem ja tugevam kui teine. Pidavat isegi normaalne olema.

Vasak biitseps on mul 1 cm suurem kui teine. Aga vot sääred on mul võrdselt 41.5cm ja mõlemad reljeefsed.

Mul just vastupidi, et siis õlavarred mul nüüdseks ühe suurused, kuigi varem olid väikse erinevusega.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tahaks ka suuremaid sääri :huh:

ära säärele spetssiaalseid harjutusi tee,jooksmine asenda ka muu aeroobsega;)

mina oleksin uhke oma suurte säärte üle;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ma ei tea kas see jutt et rattasõit naistel jalgu jämedaks ei tee peab paika. Mõned ajad sõitsin ka x klubis ratast ja mõnel sealsel naisratturil olid küll päris "kobedad" jalad, nagu pakud. Aga ilmselt see ka geneetiline vms. Kõhnad olid ikka kõhnad, seal ei muutnud trenn miskit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere!

Ma olen 15-aastane, pikkust on mul 150cm :rolleyes: , aga sääred on 35cm paksema koha pealt!

Kuidagi ei ole proportsioonis, siis on reied ka suht sellised paksud. Ma ei saa eriti arugi, kas see on rasv, või lihas.

intensiivset trenni pole ma teinud umbes 2 aastat:S (jooksnud jne) Käisin siis võistlustantsutrennis. Nüüd käin tavalises showtantsus kuid seal pole erilist koormust minu jaoks. Et mida ma peaksin tegema, et lihasmassi vähendada?( just jalgadelt)

http://www.fitness.ee/rater/index.php?user...-&phid=1513 Minu reiekesed ja sääremarjakesed siis:S

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tere!

Ma olen 15-aastane, pikkust on mul 150cm :rolleyes: , aga sääred on 35cm paksema koha pealt!

Kuidagi ei ole proportsioonis, siis on reied ka suht sellised paksud. Ma ei saa eriti arugi, kas see on rasv, või lihas.

intensiivset trenni pole ma teinud umbes 2 aastat:S (jooksnud jne) Käisin siis võistlustantsutrennis. Nüüd käin tavalises showtantsus kuid seal pole erilist koormust minu jaoks. Et mida ma peaksin tegema, et lihasmassi vähendada?( just jalgadelt)

http://www.fitness.ee/rater/index.php?user...-&phid=1513 Minu reiekesed ja sääremarjakesed siis:S

Tere Krissu! Kahjuks peab ütlema, et tavalise kehaehitusega inimesel on lihasmassi vähendamiseks kolm meetodit, milledest kaks on ohtlikud ja kolmandaga ei tuleks sa toime. Need võiksid olla - 1) äärmuslik nälgimine 2) glükokordikoidpreparaadid 3) ultrasport. Need valikud ei ole KINDLASTI sinu jaoks. Lohutuseks võib aga öelda, et tavaliselt võimendavad naised üle just oma jalgade väljanägemist. Ka sinu jalgadel pole midagi viga, täitsa kenakesed. Keha üldist rasvaprotsenti pole sul ka mõtet palju vähendada, sest paistad olevat üsna sale tütarlaps. Natuke teravamaks oleks iseenesest võimalik muidugi saada jalgu rasva arvelt, aga vähemalt lihasmassis ei ole sinu puhul üldse probleemi (kindlasti mitte reite osas). Naistel on tihti see häda, et östrogeen üritab rasva ladestada just alakehasse. Minu arust ei peaks sa suurt midagi selles osas ette võtma, sest probleemi lihtsalt ei olegi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×