Jump to content
Sign in to follow this  
ap

Aeroobne treening

Recommended Posts

Tere. Tekkis selline küsimus, et kui ma teen kolm korda nädalas aeroobset trenni ja kaks korda nädalas käin jõusaalis, siis kas jõusaalis aerboose trenni tegemine on vajalik või võib keskenduda lihastreeningule. Eesmärgiks on kaalu alandamine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nagu siin foorumis tavaks, siis "küsi" teemade alla vastavad ka teised. Ootaksin meeleldi kuni Kalmus oma vastusega ette jõuab, aga kool ei oota :P

Mina ütleksin, et ei ole mõtet teha veel jõusaalis aeroobset lisaks. Pigem lisa ka anaeroobne võhmatreening-intervalltreening. Aga see on minu arvamus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mis eesmärgid on peale kaalu alandamise?Pakuks vastupidi - 2x nädalas aeroobset + 3x nädalas jõusaali + korralik ja kontrollitud toitumine. Tulemus - põleb rasv ja kasvab ka lihas. Aeroobset saalis - soojenduseks. Nii arvan mina :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ei teki ylekoormust kui asja m6istusega v6tad!5x aersoobset ja 3x j6usaali, see t2hendab et yhel p2evalj22vad j6usaal ja aeroobne yhele ja samale p2evale. yhe teed hommikul ning teise 6htul siis ei ole hullu, kui toitumisega k6ik korras on ning ilusti 2ra taastud. samas t2nap2val ajavad paljud vastupidavustreeningut aeroobse treeninguga segamini, siis tekiks konkreetne ylev2simus!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hommikuti jooksmas käies, kuida oleks kõige parem ka lihast śäilitada ja rasva põletada ?

Kas 20g valgust enne 30 minutilist jooksu piisab, et lihast säilitada ja mis aja pärast peaks süsivesikuid saama ?

Ehk siis kuida toituda ja mida teha ja kaua, et saaks effektiivselt rasva põletada ja mitte lihast kaotada ?

Tegelen 3x nädalas jõutreeningu, jooksmas käin 1x nädalas

Edited by Czar

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×