Jump to content
Sign in to follow this  
M1ster

Kellaaeg.

Recommended Posts

Heips.

Mul selline küsimus, et oleks soovi hakata uuesti trenni tegema, teatud põhjustel olin 1a eemal.

Ning nüüd siis lugu järgmine, et parim aeg enda jaoks oleks kella 10`st hommikul kuni kella 11:30`ni trenni teha.

Kuid kuidas selline hommikune trenn mõjub ka? Ise ärkan muidugi kuskil kell 8:00- või max 9:00 ülesse juba.

Teadupoolest osad inimesed harrastavad just hommikuti käia kuid kuidas asi tegelikult on/mõjub just siis lihastele ja kasvule, on seal mingit vahet? Kas õhtul või hommikul jne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere M1ster!

Mina olen jõusaalitreeningutega tegelenud umbes 14 aastat ja paar korda on olnud ka vajadus hommikuti treenida. Minu jaoks hommikune jõusaalitrenn ei sobi. Keha on veel uimane ja jõunäitajad jäävad ka nõrgaks. Ei ole sellist särtsu sees nagu õhtuti. Samas tean sportlaseid, kellel ei ole hommikuti treenimine mingi probleem. Mina võin küll hommikuti jooksmas käia ja rattaga sõita, aga jõusaalis viibin ikka reeglina alates peale kella 15:00-i ja vahel olen ka enne südaööd saalis möllanud. Eks see trenniaeg on ka igal inimesel individuaalne ja vastavalt võimalustele ning harjumustele.

EDU!

Share this post


Link to post
Share on other sites

See oleneb vast ikka inimesest. Mõni on hommikul väga unine aga teine tuleb kell 5 üles ja on täiesti virk ja kraps. Ja lihaseid see ei peaks mõjutama. kuid las mõni targem kh ütleb sõna sekka. Ainult et toitumine peab ilusti korras olema.

Vendv jõudis ette :P

Edited by painkiller

Share this post


Link to post
Share on other sites

Selge pilt, suured tänud sulle vend vähk.

Lihtsalt mul on hea hommikul jõusaalist läbi käia ning siis otse tööle. Jõusaal jääb nigu tee peale.

Samas kui ma hommikul kell 8 ülesse ärkan ja eelnevalt kuskil vähemalt 8 tundi olen maganud ning korraliku hommikusöögi teen (tavaliselt on selleks mõni puder) siis on mul juba ainuüksi ajaliselt piisavalt aega, et ülesse saada.

Eks näis, vaatab kuidas siis esimesed nädalad asi töötab.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minuarust on oluline treenida, see mis kellaajal seda tehakse on ikka sellest lähtuvalt kunas te selleks aega leiate, nii et ärge vaevake sellega pead, oluline on nagu mainisin järjepidev treening, siis tulevad ka tulemused.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Loe raamatut "Body for Life".Selle raamatu autor alustab treeninguga juba kell 6 hommikul.Lihtsalt on vaja teha korralik soojendus.Väga asjalik raamat, loe läbi :P

P.S(See raamat peaks olema vist kõigis raamatukogudes)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pidasin silmas seda , et kui on võimalik , siis raskeid kükke ja tõmbeid, mitte teha hommikul vara. Soojendus või mitte , oht on suurem , see on tõestatud. P.S. olude sunnil teen ise kükki 7.30 hommikul, seepärast olen ka seda teemat natuke uurinud netist.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oleneb tõesti inimesest, kellel sobib hommikune kelle mitte. Nt mina pean sõltuvalt tööst ja nädalast käima kas hommiku poole trenni (10.30-11.30) või õhtuses (17.00-18.00) ja pean tunnistama, et mulle sobiks hommikune rohkem. Jõudu oleks nagu rohkem ja erk tunne on.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Enamasti trennin kuskil kella 10.00 ja 13.00 vahel. Vahest ka 13.00 ja 16.00 vahel need ajad on mulle parimad! Õhtune trenn ei ole minu jaoks, siis juba vässu peal. Hommikul on aga kõva power taga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ise treenin 3 päeva nädalas hommikuti kella 8 aeg ja teen nt. kangiga kükke nagu vanamees ja ei saaks öelda, et jõunäitajad halvemad oleksid kui õhtul. Toiduga on ainult see probleem, et siis ei saa enne trenni korraliku hommikusööki lubada, küll aga läheb peamiselt kohupiim, muna ja suur kohvilaks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mina käin hommikuti trennis 7-8.15.... õhtuti olen väss tööpäevast ja siis ei jõua nagu nii palju .... ja kui hommikul käin siis teen väga intensiivselt et nohh tööle enamvähem normiks ajaks jõuda:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui juhtun hommikuti käima (nii paar korda kuus tuleb ette), siis ca 9.30 - 10.00 paiku, tavaliselt aga õhtuti ca 17.30. Mõlemal puhul siis söögikorrast ca 1,5 tundi möödas ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×