Jump to content
Sign in to follow this  
Czar

Jalatreening

Recommended Posts

Kas säärele piisab vaid ühes harjutusest, päkkadele tõusust, nii 4x15 teha või on vaja midagi muud ka ? Säär on ikka pirakas kuid lihast eriti ei ole, tahaks lihasesse rohkem ...

Jalapressil tahaks teha tagareit, ja seda peab tegema kandadega surumisega eks, kas see on mõeldav et kannad on ääre peal ja päkkad on üle ääre, sest kui terve jalg on pinnal siis tahab ta ikka ette minna ?

Jalatrenn näeb välja muidu selline

Kükk 4x10

Press 4x10

Sirutaja ette 2x10-15

Painutamine reie taha 2x10

Säär 4x15

tahaks rohkem lihasesse, sest jalg ise on juba küllaltki suur

10 aastat sai korvpalli mängitud heal tasemel ja jalad on arenenud küll

Viimane küsimus kuida kükkil ja pressil kombineerida et ikka läheks nii taha ja ette ? Nädalate kaupa vahetada ?

Pikk ja segane tekst, kuid äkki keegi oskab aidata ja võib-olla infot ka teistele.

Ette tänades !!

Edited by Czar

Share this post


Link to post
Share on other sites

säärele võid teha ka eraldi päkale tõusu käsikuga, ja säärt tee 2 korda nädalas, siis saad vajaliku koormuse anda ning jalapressis jah nii on täiesti mõeldav ja see töötab ning on katsetatud!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Säärele tuleb teha rohkem kordusi. Ta on selline lihas, mis allub väga visalt treeningule, kuna on igapäevase jalgsi kõndimisest saadud koormusega harjunud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kui säärt treenid siis tee varbad sissepoole suunatud ja väljapoole suunatud,siis treenib sääre kahte lihast eraldi(oma korduste ja seerjatega).

Soovitan veel.

Jalg maas tõsta varbad üllesse poole(mingi ketas on varvaste peal lapikult)treenid sääre esimest poolt.

SÄÄR püsti asendis

varbad sissepoole kandade tõsted

varbad väljapoole kandade tõsted

varvaste ülesse tõsted

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×