Jump to content
Sign in to follow this  
wicked

rinnalihase alumine osa

Recommended Posts

millised on köige paremad harjutused?

kahjuks pole endal jöusaalis vöimalik negatiivse kaldega surumist teha, seega see harjutus jääb välja!

hantlid ja igast muud imemesinad on olemas.(igaksjuhuks mainisin ära)

siiani olen teinud surumist rööbaspuudel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

alaosa saad ka teha blokil ristivedu tehes, käed siis rinna alaosale risti! Olen ise teinud seda kõhupingil pea alaspidi hantlitega, kas siis surumine või lendamine! Ebamugav on veits aga saab hakkama! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ristivedu saab igatepidi teha,ülaosale keskosale ja alaosale.Kalle ülespoole teeb ülemist keskele tömbad teed keskmist ja alla tömbad teed alumisi,need on sirge keha suhtes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kindlasti aitab pullover kaasa rinna alaosale.Näiteks kirjutas Kiivikas et temal, kui hingega teha jääb valusaks hoopis kõht.Kusjuures asja iva oli selles et eelkõige treenib pullover rinna ülaosa.Täpselt sama sisu on Schwarzeneggeri artikklil "Arnold soovitab pulloveri".

Arvan et kui puudub neg. kalle tee tavalist surumist.Ära lase kangi nö. kõrile vaid alla rinnale ja kontrolli et küünarnukid oleks kehaga täisnurga all.

Tavaliselt areneb see rinnalihas kõige lihtsamalt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kindlasti aitab pullover kaasa rinna alaosale.Näiteks kirjutas Kiivikas et temal, kui hingega teha jääb valusaks hoopis kõht.Kusjuures asja iva oli selles et eelkõige treenib pullover rinna ülaosa.Täpselt sama sisu on Schwarzeneggeri artikklil "Arnold soovitab pulloveri".

Arvan et kui puudub neg. kalle tee tavalist surumist.Ära lase kangi nö. kõrile vaid alla rinnale ja kontrolli et küünarnukid oleks kehaga täisnurga all.

Tavaliselt areneb see rinnalihas kõige lihtsamalt.

Kas oled ise teinud ületõmbeid kunagi , kui valus su rinna ülaosa on järgmine päev, tahaks teada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm.. raske vastata sulle siin nii...Räägin eelkõige nii sest:

1.Sellest kõneleb iga õpik

2.Viitan ka korüfeedele.

3.Enda jätaks tahaplaanile.

Ja pealegi, ma ju ei lükanud sinu teooriat ümber...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pane jalad surumis pingi peale, tee nagu rinnalt surumist ikka aga lükka alakeha jalgadega ülespoole, niiet oleks kalle. Ja siis lase kang rinnalihaste alumise osa juurde ning jälle üles tagasi. Peaks aitama

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hm.. raske vastata sulle siin nii...Räägin eelkõige nii sest:

1.Sellest kõneleb iga õpik

2.Viitan ka korüfeedele.

3.Enda jätaks tahaplaanile.

Ja pealegi, ma ju ei lükanud sinu teooriat ümber...

Millised õpikud , kes on need korüfeed,oled natuke vist eksiteel, mulle isiklikult tundub, proovi ise ja õpikuid ei olegi sul vaja , et teada millele see harj. mõjub.

Edited by BULDOOSER

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×