Jump to content

Recommended Posts

Vist vastasin sulle juba meilile. Aga teadmiseks ka teistele - mõlemad on põhilised alaselja harjutused. GM-i jätaksin igal juhul sisse, kui ei ole mingit vigastust all.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tekkis veel selline küsimus, et kas GM'i peab just kang turjal tegema?

Kas näiteks seljasirutuspingil ei saaks sama efekti kui teha mingi raskus turjal?

Mitte horisontaalsel seljasirutuspingil, vaid midagi sellist pean silmas ---> http://arcoman.ee/pildid/50v.jpg

http://www.arcoman.ee/pildid/50s.jpg

Edited by StaticMoth

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Zz

Olen teinud alles 2,5kuud ning kas tasub seda kava praegu tegema hakata? Eesmärk ei ole niipalju max jõud, kui jõusaali teed alustades olevat kiiret lihaskasvu ära kasutada.Ehk siis kui head kasutegurit omab see kava puhtalt massile?

Või tasuks oodata kui praegune 4*10 rinnaseeria enam tulemusi ei anna?

ja nt max kavas 6*2 - peab tegema 6 korda 2kordusega seeriat?

Edited by Zz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Static-sellel masinal tehakse tavaliselt 2 harjutust või lisaharjutust. GM on tähtis just jõunäitajate parandamiseks, seega lähevad korduste arvud väga väikseks ja raskused väga suurteks. Sellel masinal sa ei saa seda rakendada. Või ei saa seda võimsust kätte.

Zz - Kui su eesmärk ei ole max. jõunäitajate tõstmine, siis pole vaja hakata eraldi tegema seda kava.

See ei ole massikava. Ja samas tehes massi, saad sa jõudu ka juurde - kindlasti vähem, kui ainult puhtalt jõu peale keskendudes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Selline küsimus tekkis, et mis on rinna venitus kas plokil või masinal? See trosside näide ei sobi, kuna puudub jõusaalis selline trenazoor. Otsisin vastust mitmest raamatust, kuid ei leidnud mingit vastust.

Share this post


Link to post
Share on other sites

oleks ka väga tänulik, kui te mulle sellise kava saadaksite, sest endal eriti nuppu veel pole kava tegemiseks, aga trenni tahaks teha. (3 päeva oma oleks kõige parem) margo.kuuse@mail.ee

Edited by mmarkoo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Selline küsimus tekkis, et mis on rinna venitus kas plokil või masinal? See trosside näide ei sobi, kuna puudub jõusaalis selline trenazoor. Otsisin vastust mitmest raamatust, kuid ei leidnud mingit vastust.

Pec-Tec trena?ööri pole ka ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere !

Tunnen ka huvi selle kava vastu. Olete äkki nõnda lahke ja saadate mullegi.

Äkki ma saaks nii 3 kui ka 4 päevase kava kuna siis saan vaadata kumb parem tundub. janno89@hot.ee

Tänud ette !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Selline küsimus tekkis, et mis on rinna venitus kas plokil või masinal? See trosside näide ei sobi, kuna puudub jõusaalis selline trenazoor. Otsisin vastust mitmest raamatust, kuid ei leidnud mingit vastust.

Pec-Tec trena?ööri pole ka ?

Ei ole.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Selline küsimus tekkis, et mis on rinna venitus kas plokil või masinal? See trosside näide ei sobi, kuna puudub jõusaalis selline trenazoor. Otsisin vastust mitmest raamatust, kuid ei leidnud mingit vastust.

Pec-Tec trena?ööri pole ka ?

Ei ole.

Hantlite lennutamine peaks ka sobima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

saadan kõigile kavad.

Rinna venituseks ei sobi hantlite lennutamine.

Kui saalis puuduvad üldse mingisugused seadmed, kus saab teha neid harjutusi, siis kombineeriksin mingi harjutuse, kus rind saaks venituse. Tegemist on ikkagi lisaharjutusega ja otseselt lamades surumise tulemust ta ei muuda/mõjuta.

Küll on ta aga tähtis lihase koormuse seisukohalt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suur tänu kavade eest :)

Esimese pilguga vaadates kas siis lamades surumise programmiga jääb aeroobne puhkepäevadel täiesti välja(ise teen just esmaspäeval ja neljapäeval jalgpalli 45 min.)

Edited by jannno

Share this post


Link to post
Share on other sites

jannno - aeroobne ei jää välja. Aga kui aus olla, siis kui ikka 2xnädalas täiega jalgpalli mängida, on raske taastuda max. jõu trennideks (kava on just selle suunitlusega).

Samas ma saan aru, et ei tahaks ju elu täiesti seisma ka jätta. Vaata oma enesetunde järgi - kuidas oled taastunud rasketeks päevadeks ja siis vaatame edasi.

Teistele saadan programmid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

page see kava siia üles on lihtsam minu arvates kui igale ühele personaalset meili saata

ja seda ka veel et päris algajatel ikka vist ei tasuks selle kavaga kohe pihta hakata. ennem võiks aasta kasvõi massi teha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tead ma ei taha. Isegi see surumiskalkulaator on ilma selgitusteta mõttetu.

Olen kõigile püüdnud rõhutada, et see kava on max. jõu arendamisele mõeldud.

Oleme seda väga paljudega individuaalsemaks muutnud.

Raske on panna üles mingi toorik, see nõuab sügavamat lähenemist, et inimene ise ka aru saaks mida ta teeb ja miks ta teeb.

Ühesõnaga see kava kommentarideta ainult eksitab - see on minu arvamus...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×