Jump to content

Recommended Posts

Jah, võib võtta koos valguga ja lisa veel juurde süsivesikud, sheiki võid panna nad nii: näiteks: 30g valku(paned siis nii palju valgupulbrit, et saaks kokku 30g valku, sest valgupulbrites valgu sisaldus on erinev), 5g kreatiini ning 60g süsivesikuid ja lisad vett või, mis sulle meeldib. Süsivesikud tõstavad kiiresti insuliini taseme veres ja teevad lihasrakud vastuvõtlikumaks toitainetele ja taastavad kiiresti glükogeeni varud, kreatiin mõjub paremini koos süsivesikutega jne. Sheiki võid panna Trauben Zuckerit(viinamarjasuhkur), mida saad osta Konsumist(ise ostan sealt) hinnaga 15-20 kr.

KINDLASTI ON SELLES TEEMAS OLEMAS SAMA VASTUS, MIS MA SULLE ANDSIN, AGA EI VAEVU JU ISE LUGEMA, LIIGA PIKK TEKST, EKSOLE? :(

kysimus , et kui palju siis peaksin vett panema selliste koguste kohta???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuid küsiks omalt poolt. Kui trenn on hommikul 1,5 tundi peale ärkamist, siis kas liiast ei ole, kui kohe hommikusöögi juurde võtta 5g ning siis umbes 3 tundi hiljem, peale trenni koos sheigiga võtta uuesti 5g. Mõtlen, et kas ehk see vahe liialt lühike pole?

Või on mõistlik vaid võtta peale trenni, koos sheigiga (Mass FX)? Trennivabadel päevadel, võtta koos lõunasöögiga?

Ning 4x5 laadimist mitte teha.

Mis arvate, soovitate?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leidsin taolise artikli:

http://www.wannabebig.com/article.php?articleid=20

The Optimal Creatine Dosing Schedule:

First 2 days of creatine supplementation - Load with 10g, 2 times a day (20g per day)

After the loading phase of 20 g daily for 2 days, maintenance should be 2 g per day, Any extra is simply urinated out.

Only repeat the loading phase if you discontinue use for more than 28 days.

Ehk siis - Esialgu laadida 20g päevas ja sedasi 2 päeva.

Edasi 2g kaupa.

Mõni kogenum jõusaali hunt võiks kommenteerida seda kõike ja anda lõpuks ammendava vastuse küsimusele:

Kas on kasu rohkemast tarbimisest või mitte? Väidetavalt siis keha ei suuda rohkem kreatiini lihtsale endasse salvestada ja väljastab ülejäägi uriini kaudu. Vastab see tõele või mitte?

Kuna teema on loodud päris kaua aega tagasi ning aeg paraku liigub edasi, sellega koos ka täienevad teadmised, võiks keegi uuemat infot veidikene lekitada :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Terv.

Olen uus ja sooviks mõnda vastust oma küsimustele,ärge palun kohe turja kargake kui ma midagi aru ei saand.Ma lugesin terve selle teema läbi ja olen olnud teisteski foorumites,et sellesuhtes mõistan et enne tuleb otsingut jms kasutada.Niisiis teema juurde.

Olen 16,umbes 173 cm pikk ja kallun umbes 54 kg.Lisasin pikkuse jms sellepärast et noh teada kui palju alakaalus vms ma olen.Olen käind 3 kuud jõusaalis,3-4 korda nädalas.3 korda nädalas peale kossutrenni(öeldakse et koss ja jõutrenn ei käi kokku) käin selleks et saada massi juurde mida läheb kossus vaja ja tsipake jõudu sooviks ka nagu juurde.Selle 3 kuu jooksul on vahe nagu märgatav old,et ennem ei surunud rinnalt nii palju kui praegu jne.

Sõber on kasutanud ja nüüd hakkas uuesti üle pikka aja kreatiini kasutama ja ma ka sooviks seda.Ja küsimused siis järgmised.

1.Soovitage mõnda head kreatiini mis niiöelda ei hoia vett sees vms.(soovitatavalt siit lehelt,hind ka võiks normaalne olla)

2.Siis soovitage valke ning süsivesikuid ka.(Ka sellelt lehelt vms)

3.Kuidas oleks mul kõige targem tarbida?Millisesse jooki segades ja annused ja korrad jne.Lugesin selle teema läbi ja räägiti erinevat juttu,kõrvu jäi 5g.

4.Mis tähtsus on viinamarjasuhkrul?Kas peaks seda kasutama hakkama vms?

Need nagu põhilised küsimused.Palun vastake nagu ilusti just selle kordade kohta kuidas hommikul mis söögiga annustada jne.Sorry tuli sutsu pikk tekst.

Tervitades ning ette tänades

Riho.

Edited by Riho.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1.Soovitage mõnda head kreatiini mis niiöelda ei hoia vett sees vms.(soovitatavalt siit lehelt,hind ka võiks normaalne olla)

Iga kreatiin hoiab lihases vett, see on kreatiini omapära. Ma arvan, et seda sedalaadi kreatiini pole olemas, mis seda vett seal ei hoiaks. Tulemuseks on vähereljeefsem lihas, kuid jõu suurenemine.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Iga kreatiin hoiab lihases vett, see on kreatiini omapära. Ma arvan, et seda sedalaadi kreatiini pole olemas, mis seda vett seal ei hoiaks. Tulemuseks on vähereljeefsem lihas, kuid jõu suurenemine.

Sorry ma mõtlesin seob vett.4 lehel allpool seal on kirjas.My bad,sorry

Edited by Riho.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sorry ma mõtlesin seob vett.4 lehel allpool seal on kirjas.My bad,sorry

Esimeses postituses kirjas: "Mida rohkem kreatiini, seda rohkem vett lihaskiududes."

See nii ongi, olen tarvitanud kreatiini, ja lihas ongi lopsakam, see tuleb sellest, et lihases hoitakse vett. Ma arvan, et sellist kreatiini poel olemas, mis seda vett ei seoks.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4.Mis tähtsus on viinamarjasuhkrul?Kas peaks seda kasutama hakkama vms?.

Miks viinamarja suhkur?

Selleks, et viinamarjasuhkur on süsivesik ja süsivesikuga on kreatiini toime kuni 60% parem...

Edited by timo116

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okei,

Mul plaanis teha nii et teen selle ühe kuuri ära ja siis enam ei kasuta kreatiini ja asju vaid käin lihtsalt jõusaalis edasi,et tulemust säilitada,kaua see kestab?Ise mõtlesin kas migni 1kuu või senikaua kuni purk tühjaks saab(oleneb purgi suurusest)või siis 3 kuud nagu siin eespool lugesin.peale ühte kuuri peaks oleme soovitud tulemus käes..Massi juurde ehk kaaluda rohkem aga mitte rasva ja pekki :D ning saada jõudu juurde.Mis te arvate?ja soovitage häid ja normaalse hinnaga tooteid siit lehelt,kreatiini ja valke ja süsivesikuid,lappasin ise ka selle tootekataloogi läbi nign valik oli mõbnel asjal suht suur.

Ja kas sellest piisaks kui ma teeks endale koksi nagu eespool lugesin 5g kreatiini 30g valku ning 60g süsivesikuid ning 0.5 l vett..Jooks mingi veerand enne trenni siis mingi osa trenni ajal ja ülejäänud veerand vms noh peale trenni,et jagaksin ära selle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry topeltpostituse pärast,aga keegi võiks vastata ka. :P

Ja kuna ma ei tegele jõuspordiga nagu põhiliselt siis plaani steha nii et ma ostan selle 300grammise kreatiinipurgi ning idee järgi peaks sellets jätkuma kuskil 2 kuuks kui 5g kaupa kasutada,arvatavasti see nii kaua ei kest kui vahel rohkem vms panna natsa või siis kui sõbral vaja vms,aga see selleks.Ja siis ostaks viinamarjasuhkurt mida peak sigas normaalses toidupoes olema ja tunduvalt odavam kui siin,ning segaks ainult kreatiini ja süsivesikut st ilma valguta ngu mul algul plaanis oli,ning kui see kuur läbi on see1,5 kuud vms palju oleneb palju jätkub purgist siis käin jõukas edasi et säilitada see tulemus mis ma saavutada soovin(Rohkem massi ja jõudu),ning enam ei kasutaks neid pulbreid ms asju.Kas see sobiks jne?Et andke nõu,soovitage. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja kas sellest piisaks kui ma teeks endale koksi nagu eespool lugesin 5g kreatiini 30g valku ning 60g süsivesikuid ning 0.5 l vett..Jooks mingi veerand enne trenni siis mingi osa trenni ajal ja ülejäänud veerand vms noh peale trenni,et jagaksin ära selle.

Mis mõttega, joo ikka peale trenni kõik sisse, trenni ajal joo vett.

Tee parem korralik laadimine, mis sa selle 5g päevas jamad. Sulle soovitaks 10g päevas nädal aega, siis 2-3 nädalat vaba ja uus laadimine.

Ega see kreatiini mingi imeasi ka ei ole, et panen ühe purgi kirja ja põkk valmis. Kreatiin parandab sooritusvõimet, taastumist, annab jõudu ja vastupidavust ning mida kõike veel. Selle kõige tulemusena saad teha paremaid trenne, ja mida parem trenn seda paremini lihas kasvav. Aga lihaskasv on teadupärast pikk protsess ja miski ei tule üleöö. Seega sellest ühest purgikesest teab mis drastilist lihaskasvu küll ei teki. Aga kuna esimest korda kasutad, siis kuuri ajaks annab ikka korraliku paugu küll sisse.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ma ei mõtlegi et see imeasi ja et üleöö kapiks saan,mu eesmärk polegi mingiks ullult põkiks saada vaid massi ja jõudu juurde aga nagu kiiremini..Kossus vaja. :P A phmst mis te arvate kreatiini ja viinamarja suhkrusegust ilma valkudeta??

Kuidas kasulikum oleks kas panna kreatiini viinamarja mahla sisse või siis kreatiini ja viinamarjasuhkurt vee sisse?kas 10g liig pole?Ma ei taha impoks jääda.:D

No ma olen arvestanud juba ära ka phmst või noh plaani teind.Et 300g kreatiini jätkub umbes 1,5 kuuks,ma teeks 3 korda nädalas trenni ,see teeks kuus 12 treeningpäeva,mul peaaegu ostetud juba 10 korra kaart ka Toila SPA jõusaali juhendaja käe alla ja tippvarustus mitte nagu koolis.Kui ma algul paneksin siis sutsu rohkem kui 5gr siis saaks ilusti purgitäiega hakkama.Et kas valgud on siis väga vajalikud?Andke nõu. :DVeel:D

Edited by Riho.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sa võid selle 300g kreatiini ka endale korraga sisse ajada, impoks sa ei jää, aga WC'sse võid siis küll ajalehe kaasa võtta...

Edited by sa1m0n

Share this post


Link to post
Share on other sites

No võta siis 5g iga päev. Ega ta halvemaks asja ei muuda, arvestades veel seda, et esimest korda kasutad. Minul ma arvan selline pikaajaline vähe korraga ja ilma laadimiseta ei annaks mingit tulemust.

Üldiselt valgud võiks ikka ka olla, ilma ehitusmaterjalita maja ei ehita.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mu eesmärk polegi mingiks ullult põkiks saada vaid massi ja jõudu juurde aga nagu kiiremini..Kossus vaja. :D A phmst mis te arvate kreatiini ja viinamarja suhkrusegust ilma valkudeta?? Et kas valgud on siis väga vajalikud?Andke nõu. :DVeel:D

Korvpallur, kuhu sul nii kiiret on?

Kahjuks kreatiin ei päästa sind kui toitumine puudulik.

Kes Toilas treener on?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Korvpallur, kuhu sul nii kiiret on?

Kahjuks kreatiin ei päästa sind kui toitumine puudulik.

Kes Toilas treener on?

Mismõttes kuhu kiire.?Ma olen sutsi kõhn jne,saaksin korvialla murda jne lauas olla aktiivsem,mitt et lihtsalt lükatakse minma.Toitu normaalselt mitte just nii kui peab,aga kohupiim ja keedumunad ja liha ning sellised asjad ikka on sees,ja ei näksi koguaeg vaid korralikud söögikorrad,vahepeal võib kui võtta midagi ebatervislikumat, :D Kes,kes siis ikka kui Ib Lamp.Kas sa Toilaga seotud kuidagi või kuidagi breinis mu kasutaja alt Toila vald? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

küsimus kreatiini kohta ...

ostsin kreatiini närimistabletid endale. kas puhkepäeval tuleks jaotada 4 tabletti (5gr) päeva peale ära või võib ka korraga võtta?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kes,kes siis ikka kui Ib Lamp.Kas sa Toilaga seotud kuidagi või kuidagi breinis mu kasutaja alt Toila vald? :o

Et teema liiga offtopic`uks ei läheks, siis mainin ära, et Ib Lamp võib olla hea korvpalli ja suusatamise treener, kuid ma ei kujuta teda ette jõusaali treenerina... ;)

Õppisin Toila Gümnaasiumis (siis oli Toila KK) 9`nda klassini.

Sinu puhul soovitan tellida toitumis- ja treeningkava spetsialistidelt. Pole mõtet kohe raha raisata erinevatele pulbritile!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seda 5 g küll jaotada pole vaja. Võta enam-vähem samal kellaajal, kui muidu pärast trenni võtaksid.

küsimus kreatiini kohta ...

ostsin kreatiini närimistabletid endale. kas puhkepäeval tuleks jaotada 4 tabletti (5gr) päeva peale ära või võib ka korraga võtta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui sa kõhn oled ja massi/jõudu juurde tahad, siis ei ole sul esialgu ju üldse kreatiini vaja. Hakka esmalt tavatoitu rohkem sööma. Söö ka palju süsivesikuid: pastat, kartulit, riisi.

Nüüd kui hakkad korralikult jõutrenni tegema, siis esialgu võid ju võtta lihtsalt pärast trenni valgusheigi (whey + viinamarjamahl nt) ja kreatiin lisa alles mõne kuu pärast (ideaalis mitte varem kui 6-12 kuu pärast vastavalt vajadusele), sest siis on kreatiini mõju paremini tuntav.

Pärast trenni juua ainult kreatiini koos viinamarjamahlaga nüüd sulle erilist arengut ei taga. Võibolla jõunäitajad pisut paranevad, aga see tuleb ka lihtsalt treeninguga. Kui sa valgu välistad, siis ei ole ju lihasel millestki kasvada-areneda.

Mismõttes kuhu kiire.?Ma olen sutsi kõhn jne,saaksin korvialla murda jne lauas olla aktiivsem,mitt et lihtsalt lükatakse minma.Toitu normaalselt mitte just nii kui peab,aga kohupiim ja keedumunad ja liha ning sellised asjad ikka on sees,ja ei näksi koguaeg vaid korralikud söögikorrad,vahepeal võib kui võtta midagi ebatervislikumat, ;) Kes,kes siis ikka kui Ib Lamp.Kas sa Toilaga seotud kuidagi või kuidagi breinis mu kasutaja alt Toila vald? :o

Share this post


Link to post
Share on other sites
Et teema liiga offtopic`uks ei läheks, siis mainin ära, et Ib Lamp võib olla hea korvpalli ja suusatamise treener, kuid ma ei kujuta teda ette jõusaali treenerina... ;)

Õppisin Toila Gümnaasiumis (siis oli Toila KK) 9`nda klassini.

Sinu puhul soovitan tellida toitumis- ja treeningkava spetsialistidelt. Pole mõtet kohe raha raisata erinevatele pulbritile!

Eks ta ikka jagab jah selles jõusaalist ka natsa,piisavalt.;)Aga ma ei mõeld tema all treenida.

Kui sa kõhn oled ja massi/jõudu juurde tahad, siis ei ole sul esialgu ju üldse kreatiini vaja. Hakka esmalt tavatoitu rohkem sööma. Söö ka palju süsivesikuid: pastat, kartulit, riisi.

Nüüd kui hakkad korralikult jõutrenni tegema, siis esialgu võid ju võtta lihtsalt pärast trenni valgusheigi (whey + viinamarjamahl nt) ja kreatiin lisa alles mõne kuu pärast (ideaalis mitte varem kui 6-12 kuu pärast vastavalt vajadusele), sest siis on kreatiini mõju paremini tuntav.

Pärast trenni juua ainult kreatiini koos viinamarjamahlaga nüüd sulle erilist arengut ei taga. Võibolla jõunäitajad pisut paranevad, aga see tuleb ka lihtsalt treeninguga. Kui sa valgu välistad, siis ei ole ju lihasel millestki kasvada-areneda.

Kust ma seda whey valku saan ?Tänud sulle hea ja korrektse vastuse eest kreatiini suhtes. :o

Edit leidsin juba toote.:D

Aga paar uut uus küsimust..Palju ma seda peaksin viinamarjamahla sisse paenma?Seda valku ma mõtlen..30g nagu kuskilt silma jäänd?Ja kas liitrisesse pakki?

No viinamarja suhkur ja viinamarjamahl,süsivesikute pärast,aga kas mahlas vähe pole?Kas oleks vaja ka suhkurt sinna mahala sisse sega koos valguga?

Edited by Riho.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Põhimõtteliselt on kreatiinmonohüdraat ikkagi kreatiinmonohüdraat. Vahet pole, kes pakendab. Kunagi proovisin midagi odavat, aga lahustumine oli kehvem ja Fasti omaga on ainult head kogemused.

See boonus, et viinamarjasuhkur juures on, eriti juurde ei anna. ;) Maksis vist mingi 20 eeku poes?

Vaata viinamarjamahla paki pealt, kui palju seal süsivesikuid on. Siis tead, kui palju vaja sul seda on. Täpselt ei mäleta, aga vist oli vaja 0,5 liitrit?

30 g valku vaja jah. Peaks olema 1 dl. Ja ma ei usu, et tervet liitrit vaja on mahla. Ja isegi kui on, siis osta parem sheiker. Maksab ju alla 100 krooni. Muidu sul jääb see valk seal sees tükki. Sheiker sõelub selle ilusasti ära.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänud vastuse eest. ;)

Selgitamaks,et ma mõtlesin just nii et telliksin siit lehelt selle 300gr purgi mis maksab 180.- ja segaks seda iinamarjamahla sisse ja ta pakkus 500gr purki plus 500 gr viinamarjasuhkurt kaa,no ma tean jah et poes see 20.- et küsisngi et kas siis mingi firma vahe on kaa.Saan aru et aine sama jne,aga vilets näide kuid siiski nike teeb palju paremaid kossutosse kui and1 või adidas.Mõju peaks sama olema;)Aga veht pole sain vastuse kätte peaaegu.

Veel nii palju et kas te soovitaksite mult osta siit lehelt see 300gr purk ja segada mahla sisse?või osta talt 500gr purk ja 500gr pakk viinamarjasuhkurt ning segada kuhugile vee või articu vms sisse, hind phmst sama aga saan toodet rohkem,kuigi see mu eesmärk pole,sest ma arvestasin ära selle 300 gr purgi umbestäpselt 2 kuu peale,oleneb et vahepeal võib kread rohkem minna jne joogi sisse.

Ning last ,mis mahlu soovitate.firmadest..Aura,Cido,Marli,Gutta,Solo?Eks erilist vahet pole kui osta viinamarjamahla ms aga nagu ehk on kindlaid soovitusi,tavaliselt olen kodus jms joond Aura mahlu,väga head,et pole väga vedelad jne,eks oleneb konsertraadist jne,palju on..Läks keeruliseks ära vist. :o Sry.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×