Jump to content

Recommended Posts

Guest Kuldar

Tere

Olen tegelenud maadlusega 8aastat ja treener soovitas hakkata tarbima Kreatiini ,kuna kaalus on juurde vaja ja jõudu ka.Tean ,et Kreatiini ei võeta selleks ,et kaalust juurde saada.

Pikkus:174cm

Kaal:67kg

Vanus:15

Vaatasin siis siin fitshopis ringi ja arvan et leidsin omale sobiva toote.

http://fitshop.fitness.ee/kreatiinid/0/readmore/40/Creatine(300g)/

Tahaks küsida seda ,et millega oleks kõige mõtekam seda võtta ,kuna lugesin ,et valkudega toimub asi paremini jne.Kui seda piimaga võtta ,kas siis on toime parem?Või on mingid eraldi tooted selleks ,kui on siis palun pange nende lingid siia alla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaalu võetakse ikka kaloritega (kui lihaseid, siis ka jõutrenniga) juurde...

Negatiivses kaloraažis võid seda kreatiini veeni ka süstida, ikka midagi ei juhtu..

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kreatiin toimib pikaajalisel regulaarsel annustamisel. Erilist vahet pole, kas võtad seda süsivesikuga või ilma jne. Jõunäitajaid suurendab koostöös progresseeruva trenniga.

Eristatavad on laadimisfaas või nö pikaajaline faas, eesmärk ja tulemus on üks ja seesama, aga erineva kiirendusega.

Monohüdraat seob vett, seetõttu võib väike kaalutõus olla vedeliku arvelt organismis.

*(ma võin parema hinnaga teha kreatiini)

Edited by eliviielo
  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sai siis ka jõuludeks endale 100% puhast kreatiini ja nüüd kenasti kasutama hakata.

Tahtsin küsida, et kui kasutan kreatiini, siis kohvi ei oleks soovitatav juua sel perioodil? Olen kuulnud, kuid pikemat juttu sellest pole leidnud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sai siis ka jõuludeks endale 100% puhast kreatiini ja nüüd kenasti kasutama hakata.

Tahtsin küsida, et kui kasutan kreatiini, siis kohvi ei oleks soovitatav juua sel perioodil? Olen kuulnud, kuid pikemat juttu sellest pole leidnud.

Ma torkasin lusikaga kreatiini suhu ja jõin kohvi peale. Jõudu tuli nagu karul :D

Kindlasti oli ka mu ülejäänud päeva menüü paigas ehk siis kõik toit+vesi. Kas oleks ilma kohvita rohkem mõjunud...mina ei usu ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sai siis ka jõuludeks endale 100% puhast kreatiini ja nüüd kenasti kasutama hakata.

Tahtsin küsida, et kui kasutan kreatiini, siis kohvi ei oleks soovitatav juua sel perioodil? Olen kuulnud, kuid pikemat juttu sellest pole leidnud.

Kreatiin seob vett ja kofeiin viib veed välja ehk siis ei ole jah kasulik. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Küsimus järgmine.

Kas on vahet, segada kreatiin + dextro külma veega või soojaga/kuumaga?

Ise olen vahepeal tee sisse seganud kui ka külma veega, kuid tee sees lahustuvad need paremini ära, külmas vees jääb tihtipeale pulbri kiht põhja.

Kuidas teie teete ja kuidas oleks parem vms?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Küsimus järgmine.

Kas on vahet, segada kreatiin + dextro külma veega või soojaga/kuumaga?

Ise olen vahepeal tee sisse seganud kui ka külma veega, kuid tee sees lahustuvad need paremini ära, külmas vees jääb tihtipeale pulbri kiht põhja.

Kuidas teie teete ja kuidas oleks parem vms?

Soojas lahustub paremini tõesti. Mina soovitan enne sööki pulber otse suhu panna - ei lähe midagi raisku! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Huviline

Tere,

Kas kellegil on kogemusi biotechi kreatiini Crea.Tor-iga? Hind tundub olevat hea ja pole vaja teha laadimist.

Kui pole varem kreatiini kasutanud, kas sellest oleks õige alustada? PS: Toitumine ja treening on korras, mainin, kuna tavaliselt tuleb palju vastuseid selliseid, et vaata oma toitumine ja treening üle, enne kui hakkad kreatiini kasutama.

Tänud ! :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Võta tavalist monohüdraati 5g päevas. Ära raiska raha igasugu "imetoodetele", mis lubavad maa ja ilma kokku grammigi tõendusmaterjali pakkumata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere,


Olen 21-aastane neiu, pikkus 176 ja kaal 66 kg. Olen pidevalt jõusaali külastanud 4 kuud ( nädalas 3x jõutrenn, 2x kardio, 2 puhkepäeva), selle ajaga olen kaotanud kaalu umbes 3 kg. Praegu tundub, et lihase areng on kinni jäänud ja jõunäitajad ka pole paranenud. Toitun tervislikult, valku ja kasulike rasvu ei karda. Mingeid toidulisandeid pole kasutanud. Nüüd on soov hakata kasutama kreatiini ning treeningujärgset taastusjooki, eesmärgiks lihasmassi kasvatamine. On see üldse mõistlik või peaksin veel paar kuud ilma toidulisanditeta hakkama saama?


Kas peaksin valima ainult ühe neist toidulisanditest või võin kasutada mõlemat? Kas kreatiini puhul on mõistlikum teha mul laadimisperiood ( u 20 g päevas, 5 päeva) ja seejärel 5 g päevas trennipäevadel või kasutada igapäevaselt 5 g ilma laadimisperioodita?


Ning, kuidas peaksin päeva peale need toidulisandid ära jagama, kui tahaksin ka taastusjooki kasutada? Esialgu siis sellised küsimused :) .



Ette tänades,


A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tervist!

Kas kreatiini võib segada ka Lean Mass (Mass 2) massilisaja sisse ja võtta seda pärast treeningut?

Samuti tunnen huvi, miks on kreatiini kasutamisel ette nähtud laadimisperiood, mille vältel võetakse kreatiini kuni 4 korda rohkem kui hilisemal perioodil?

Ette tänades! :)

Edited by Treenija777

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tervist!

Kas kreatiini võib segada ka Lean Mass (Mass 2) massilisaja sisse ja võtta seda pärast treeningut?

Samuti tunnen huvi, miks on kreatiini kasutamisel ette nähtud laadimisperiood, mille vältel võetakse kreatiini kuni 4 korda rohkem kui hilisemal perioodil?

Ette tänades! :)

Tere!

Ikka võib, kuna kreatiin mängib rolli perioodilisel tarvitamisel, mitte ei anna kohest efekti kui sisse võtta nagu nt ergutid.

Laadimisperioodiga saab jõusuunitlust kiirema aja jooksul saavutada kui tarvitamisel päevas nt 5gr korraga. Lõppkokkuvõttes on mõlemal meetodil kasutegur sama- jõunäitajate kasv.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere

Kreatiini tarbimine koss piimatootega ? Sõber väitis, et ei ole hea mõte. Piimatooted pidavat kreatiini imendumist takistama mingil määral.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere

Kreatiini tarbimine koss piimatootega ? Sõber väitis, et ei ole hea mõte. Piimatooted pidavat kreatiini imendumist takistama mingil määral.

Võta julgelt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sai siis ka jõuludeks endale 100% puhast kreatiini ja nüüd kenasti kasutama hakata.

Tahtsin küsida, et kui kasutan kreatiini, siis kohvi ei oleks soovitatav juua sel perioodil? Olen kuulnud, kuid pikemat juttu sellest pole leidnud.

Kreatiin seob vett ja kofeiin viib veed välja ehk siis ei ole jah kasulik. :)

Teemad teevad omavõnkesagedusele vastava ajavahemiku jooksul ühe täisringi ümber Päikese.

http://forums.fitness.ee/index.php?/topic/5195-kreatiin/page-39#entry313504

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×