Jump to content

Recommended Posts

Mul küll tööjõudlus ei kasva :D

Novot, aga sina pole kõik :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

aga creatiini võib ainult trenni päeval ka võtta või pole siis sellest nii palju kasu? näiteks hommikul või enne trenni 5g ja pärast trenni ka 5g dextor ja hera 80-ga?

Vahel tuleb äkki nädalane paus sisse ja siis on ju mõtetu niisama seda kogu aeg sisse süüa? Kui palju peaks panema hera 80 ja dextrot, kui võtta seda peale trenni?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui on selline periood (eriti suvel), kus on higistamist väga palju, siis kas on mõtet üldse kreatiini võtta, kui keha selle kohe välja higistab? Hetkel füüsiline töö, saunad jne.

Joon muidugi palju vedelikku, 5l päevas vähemalt+toidust saadav vesi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ei saanud nüüd aru, kas see käis minu küsimuse kohta või panid selle niisama siia? :) Igatahes lugesin läbi.

Archangel, miks siis hoidutakse kreatiini ajal nt saunast?

Keegi hoidub kreatiinikuuri ajal saunast? Välja ei higista sa kreatiini, vaid vett. Kreatiini üks efekt on, et see seob kehas rohkem vett. Lihas koosneb suures osas veest ja järelikult on siis lihas suurem. Vesikeskkonnas toimuvad ka lihaskasvuks vajalikud protsessid. Vee sidumine tõstab kehakaalu ja osadel annab tõusnud kaal koheselt tulemuse jõunäitajate kasvus, sest mass on suurem. Kreatiini põhiefekt on ikkagi plahvatusliku jõu suurendamine läbi kreatiinfosfaadi ja sealt omakorda ATP suurendamise.

Ei soovitata väga palju kohvi juua kreatiinikuuri ajal, sest kohv viib kehast vett välja. Äkki peaks kreatiinikuuri ajal õues käima vaid öösel, muidu higistad veel suvel vett välja? :D

Kui käid saunas, siis lihtsalt joo vett. Vedelikukaotus ise põhjustab ka töövõime langust.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seda ma teada tahtsingi.

Kas kreatiini juues peavadki sellised terad jääma? valgupulber ja dextro lahustuvad ilusti, täna panin sinna hulka ka kreatiini ja kohe oli aru saada, et mingid terakesed on hamba all kreatiinist.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seda ma teada tahtsingi.

Kas kreatiini juues peavadki sellised terad jääma? valgupulber ja dextro lahustuvad ilusti, täna panin sinna hulka ka kreatiini ja kohe oli aru saada, et mingid terakesed on hamba all kreatiinist.

Oleneb kreast, mõni lahustub paremini, teine halvemini.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Soovitan soojalt Kre-Alkalyn® 2500 Mega Caps.Tarbin ise ja olen tulemustega väga rahul.HIND Fitshopis: 38.03 €

9387bf591d7c5564c716ded9c6dac443.jpg

Kre-Alkalyn® 2500 Mega Caps

Võimas puhverdatud kreatiin monohüdraat kapslitena

  • Ei mingit laadimist, ei mingit veepeetust
  • Ei vaja imendumiseks süsivesikuid
  • Parem omastamine: väiksemad annused!

Kre-Alkalyn ® 2500 Mega Caps sisaldab patenteeritud kreatiin monohüdraadi vormi, mida iseloomustab kõrge bioloogiline kättesaadavus. Lihaskoes seotakse kreatiin fosforiga luues fosfokreatiini. Sellisel kujul sisaldab see bioenergilist sidet, mis annab lagundamise käigus lihastele vajalikku energiat.

Kellele?

Toidulisand, mis on mõeldud intensiivse füüsilise koormusega inimestele, eriti jõualade sportlastele.

Kasutamine:

Treeningpäevadel: 1-2 kapslit hommikul ja 1-2 kapslit enne trenni; trennivabadel päevadel: 1-2 kapslit enne hommikusööki. Hoida lastele kättesaamatus kohas. Ei sobi lastele ja noortele.

Koostis:

Puhverdatud kreatiin monohüdraat, mahuaine - mikrokristalne tselluloos, paakumisvastane aine - magneesiumstearaat; kapsel ja želatiini.

Pakend:

120 kapslit

Analüüs: 1 kapsli kohta 2 kapsli kohta Puhverdatud kreatiin monohüdraati 1250 mg 2500 mg

Edited by MartPaju

Share this post


Link to post
Share on other sites

9387bf591d7c5564c716ded9c6dac443.jpg

Mõttetult kallis. Kuu aja varu pea 40eur.

http://www.bonsuna.c...roducts_id=5955

3 kuu varu, 15eur. 8x hinnavahe. Milleks rohkem maksta. Kreatiin on nii lollikindel lisand, et ei ole mõtet end ogaraks plekkida mingite x-brändinimede või "patenteeritud" kraami pärast..

Edited by Archangel

Share this post


Link to post
Share on other sites

9387bf591d7c5564c716ded9c6dac443.jpg

Mõttetult kallis. Kuu aja varu pea 40eur.

http://www.bonsuna.c...roducts_id=5955

3 kuu varu, 15eur. 8x hinnavahe. Milleks rohkem maksta. Kreatiin on nii lollikindel valik, et ei ole mõtet end ogaraks plekkida.

Sinu pakutu on tavaline monohüdraat. Muidugi on neil vahe. Nagu ka vadakukontsentraadil ja hüdrolüüsitud valgul. Neid ei saa üks-ühele võrrelda.

Kes on monohüdraadiga rahul, söögu monohüdraati. Aga kes tahab proovida midagi muud, see proovigu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sinu pakutu on tavaline monohüdraat. Muidugi on neil vahe. Nagu ka vadakukontsentraadil ja hüdrolüüsitud valgul. Neid ei saa üks-ühele võrrelda.

Kes on monohüdraadiga rahul, söögu monohüdraati. Aga kes tahab proovida midagi muud, see proovigu.

Vahe on, aga ma piirduksin sellise soovitusega, et ainult siis kasutada, kui:

A.) On vaba raha lisandite peale pilduda

B.) Tavaline mono ei mõika (Umbes 20-30%'l ei mõjugi kreatiin. Vähemalt mono vist mitte, aga muud variandid - maybe)

C.) Võistlev sportlane kelle jaoks sellised piskud potensiaalsed kasutegurid on sellist laristamist väärt

Tavalised harrastajad võiksid jääda odavama mono juurde, kui sedagi üldse vaja - sest enamik ei treenigi niivõrd korralikult, et sellest peale veekaalu mingit kasu lõigata. ;D

Edit:

Kui lähemalt uurida siis vahet tavalise monoga siiski vist ei eksisteeri. Müügivõte vist jälle:

13.4. Buffered Creatine

Buffered Creatine (Kre-Alkylyn as brand name) is touted to enhance the effects of creatine monohydrate due to a higher pH level, which enables better translocation across the cytoplasmic membrane and more accumulation in muscle tissues.

This claim has currently not been demonstrated, and a recent comparative study of buffered creatine against basic creatine monohydrate found no significant differences between the two in 36 resistance trained in regards to the effects or the accumulation of creatine in muscle tissue.[326] There were no significant differences in the amount of adverse side-effects reported.

http://examine.com/supplements/Creatine/

Edited by Archangel

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 kogub vett, teine ei kogu. Minu kogemused Kre-Alkanyliga ei andnud mingisuguseid tulemusi peale selle, et mõnda aega ei mõjunud peale selle kasutamist ka monohüdraat.

Igaühele oma. Paljud kasutavad ja on rahul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vahe on, aga ma piirduksin sellise soovitusega, et ainult siis kasutada, kui:

A.) On vaba raha lisandite peale pilduda

B.) Tavaline mono ei mõika (Umbes 20-30%'l ei mõjugi kreatiin. Vähemalt mono vist mitte, aga muud variandid - maybe)

C.) Võistlev sportlane kelle jaoks sellised piskud potensiaalsed kasutegurid on sellist laristamist väärt

Tavalised harrastajad võiksid jääda odavama mono juurde, kui sedagi üldse vaja - sest enamik ei treenigi niivõrd korralikult, et sellest peale veekaalu mingit kasu lõigata. ;D

Las inimene proovib. See on sport, raisk! :D

Vaimusilmas kangestus, kuidas sa sobiks LADA turundusjuhiks, kes teistes foorumites kinnitab, et autodel pole vahet, sest punktist A punkti B liiguvad kõik.

Või põllumajandusminister, kes soosib ainult puhta tervailja müüki, kuna leiba saab igaüks ise küpsetada. :P

Ehk siis kõike saab taandada. lihtsustada. Nt ega inimene ei pea valgubatoone ka kasutama, kui tal kodujuust koguaeg kotis ja magusaisu tarvis purk mett, aga batoonidel on ikkagi oma eesmärk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas tassike kohvi hommikul midagi eriliselt mõjutab kreatiinikuuri ajal? Hetkel pole 4 päeva kohvi puutunud aga kange isu on peal juba :)

Kust selline info üldse, et kohvi ei tohi juua?

Ei.

Kohvi võib kreatiini kuuri mõjutada aga ei pruugi. Raudkindlaid tõendeid on kahjuks jube vähe. Aga midagi on. Raske on mingeid soovitusi piiratud materjali puhul anda. Üks variant oleks näiteks kohvi joomine ja kreatiini tarbimine võimalikult lahus hoida ning kohvi tarbida ainult väga kitsal ajavahemikul. Näiteks hommikul paar tassi ning kreatiini võtta õhtul enne magamaminekut. Kuna koffeiin peaks selleks ajaks oma mõju lõpetanud olema, siis vbl selline meetod aitab midagi.

Samas tõendid pigem näitavad, et kreatiini omastamist kohvi tarbimine ei mõjuta ning akuutne kohvi tarbimine kreatiini toimet ka ei nõrgesta - pigem on kreatiini mõju piiratud siis, kui tegemist on nö. regulaarse kohvi tarbijaga.

Samas ütleks seda, et kuna kreatiini mõju on niigi olematu ca. 20-30% inimestest ning ka ülejäänud saavad heal juhul vaid käputäie protsentide jagu max. jõudu vbl juurde ning arvestades, et koffeiin võib lühemas perspektiivis sama pakkuda.... siis mnjah. Ma ei muretseks eriti. Isegi kui kreatiin nüüd kohvi pärast ei mõika siis arvatavasti kohvi ise pakub sama laksu vaat-et. :D

http://examine.com/s...ments/Creatine/

Does caffeine counteract creatine?

It might counteract creatine in regards to intermittent maximal muscle contraction as assessed by leg extension, but the evidence is limited to one study. Additionally, when measuring performance (sprints, usually) where repeated short-term muscle contractions are the concern there is no difference between Creatine or Creatine+Caffeine.

Scientific Support & Reference Citations

--------------------------------------------------

http://forum.nostres...sg87.html#msg87

There have been two or three laboratory studies with humans that have pointed to the possible inhibitory effects of caffeine independent of timing and at least one other with rodents that showed it reduced muscle phosphocreatine. It does not affect absorption nor does the inhibitory effect have anything to do with diuresis as some think. Beyond the rodent study not really being physiologically relevant, the two human studies commonly cited have some limitations such that the results should be taken with caution; including the studies being very short term, doses used (5 mg/kg bw), unknown training and stimulant experience of the subjects and the use of laboratory tests that creatine hasn't always done well with vs. using relevant in-the-gym tests. There are at least two other studies that used more relevant testing methods (intense cycling) that didn't result in impairment. Also acute ingestion of caffeine and creatine likely does not have the same negative performance effect as high dose chronic caffeine intake along side creatine loading as shown by one study that examined muscle relaxation times and those that loaded subjects with creatine and then gave them caffeine before performance testing. This is something that really needs to be fleshed out with relevant resistance training tests. Did I say relevant enough?
Edited by Archangel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×