Jump to content

Recommended Posts

Eluviisid on mul südamele suure koormuse pannud ja lisaks veel jõusaal ja rattasõit panevad lisakoormust juurde. Seega otsin lisaks toidulisandeid mis aitavad südamelihasel kiiremini taastuda ja annavad jõudu juurde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No on ka muid sydant toetavaid ravimeid, mida sportlastele soovitatakse ja retseptiga kirjutatakse, mina ise soovitaks pöörduda siiski mingi arsti poole.

Ise olen kunagi seda v6tnud ja kuuldavasti ysna popp (retseptikas) http://koodikeskus.ravimiamet.ee/Data/PIL/PIL_1109641.pdf

Ise ma muidu väga suur ravimite pooldaja pole, kui saaks kuidagi teisiti..

Muidu toetavad veel Q10, omegad, arginiin ja karnitiin, gingko v6iks ka :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tervist!

Kas Eesti jae- või hulgikaubanduses on puhtalt müügil kreatiin etüül estrit

HCL-i nagu on näiteks seda kreatiin monohüdraadi puhul?

Ette tänades.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tervist!

Kuna vastust ei tulnud, siis leidsin ise pika otsimise tulemusena, et on saadaval kreatiin etüül estrit

Kuid kumba oleks mõtekam kasutada, kas kreatiin etüül estrit või Kre-Alkalyn-i (puhverdatud monohüdraat), sest mõlemad ei tekita vesist lihast ning ei ole vaja annustada lisaks suurt doosi süsivesikuid paremaks imendumiseks. Olen kuulnud ka, nt kreatiin etüül estri eeliseks on ka väiksem annustamiskogus kui nt Kre-Alkalynil.

Ette tänades.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere,

Enda kogemusest võin öelda, et etüüli "maitse" pole suurem asi ja paljudel ei kannata seda üldse võtta.(Väga mõru) Jutt käib siis BioTechi omast, ei tea kuidas teiste tootjate omad "maitsevad" . Iseenesest jõulisa kreatiin etüül estriga täitsa tuntav.

Kristjan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aga kui kreatiini näiteks dekstroosiga võtta, siis kuidas seda tarbita? Veega kokku segada ja juua või lahmin niisama suhkrut lusikaga? :D

Kõige parema efekti annab, kui tarbid kreatiini ära ja 30 min hiljem võtad dextroosi peale.

Ise pole kunagi nii viitsinud jamada, ei usu, et see kasutegur nüüd nii suur on. Kõige lihtsam ongi kokku segada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tervist

erinevate kreatiinide samaaegne kasutamine

N: mono ja/või puhverdatud variant ja etüül ester

kas jõunäitajad paranevad veelgi või tasuks jääd ühe juurde?

Share this post


Link to post
Share on other sites
tervist erinevate kreatiinide samaaegne kasutamine N: mono ja/või puhverdatud variant ja etüül ester kas jõunäitajad paranevad veelgi või tasuks jääd ühe juurde?

Olen võtnud mono ja tsitraati koos, kuid ei täheldanud küll jõu kasvu. Olen jäänud mono peale.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ise lihtsalt viskan lusikatäie kreatiini vette ja joon ära ja töötab . No tõesti pole vaja mingit tuumafüüsikat arendada haha ; d

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere

Ma tarvitan regulaarselt kreatiini ja küsimus selles,kas kreatiini mõju kaob kui nüüd jaanipäeval veits napsi võtta? Olen lugenud et piisab ühest kõvemast joomingust ja mõju kadunud ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alkohol rikub sul paariks päevaks valgusünteesi ja muidu jama, aga midagi sellist, et nüüd said jõunäitajad kreatiini tarbides X võrra kõrgemaks ja siis kaovad need kohe ära midagi sellist küll karta ei ole vaja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma tarvitan regulaarselt kreatiini ja küsimus selles,kas kreatiini mõju kaob kui nüüd jaanipäeval veits napsi võtta? Olen lugenud et piisab ühest kõvemast joomingust ja mõju kadunud ?

Aga mu vanaisa alati just teadis rääkida et piisab ühest kõvemast lusikatäiest kreatiinist ja on viina mõju täiesti kadunud ja hüva jook sama hästi kui raisatud ja peab uuesti nullist peale jooma hakkama.

Temale rääkis seda omakorda tema vanaisa.

Ja selle vanaisa vanaisa vanaisa omakorda oli Peeter Esimese neeger!

True story!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aga mu vanaisa alati just teadis rääkida et piisab ühest kõvemast lusikatäiest kreatiinist ja on viina mõju täiesti kadunud ja hüva jook sama hästi kui raisatud ja peab uuesti nullist peale jooma hakkama.

Temale rääkis seda omakorda tema vanaisa.

Ja selle vanaisa vanaisa vanaisa omakorda oli Peeter Esimese neeger!

True story!

:D Parem jaanipäeval kreatiin võtmata jätta: kalliks läheb, kui pähe ei hakka.

Aga tegelt olen mõnelt sportlaselt kuulnud, et neile on küll joomine kreatiinikuuri ajal välistatud, muidu kaob mõju täiesti. Aga see on erand.

Alkohol ise kahjustab töövõimet niikuinii. Kreatiinikuuri ajal või ei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kõige parema efekti annab, kui tarbid kreatiini ära ja 30 min hiljem võtad dextroosi peale.

Ise pole kunagi nii viitsinud jamada, ei usu, et see kasutegur nüüd nii suur on. Kõige lihtsam ongi kokku segada.

Ei lugenud kõiki eelnevaid postitusi, aga kui rääkida lihtsalt kreatiini tarbimisest ja sellest tulenevatest kasudest jõule (kreatiini kuuri kasutades), siis mingisugust mõju ei avalda lisadextroosi kasutamine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alkohol rikub sul paariks päevaks valgusünteesi ja muidu jama, aga midagi sellist, et nüüd said jõunäitajad kreatiini tarbides X võrra kõrgemaks ja siis kaovad need kohe ära midagi sellist küll karta ei ole vaja.

2 õlut ja kogu minu kreatiinikuur on rikutud- seega ikka mõjutab küll ja julmalt, sest järgmise kreatiinikuuri, mis korralikult mõju avaldab, saan mina ntx teha uuesti alles umbes poole aasta pärast. Seega kui teen kreatiinikuuri ja tahan sellest saada kätte kõik, mis võimalik, siis on ka 1-2 õlu liiast (tegureid on muidugi veel küll ja küll- vee tarbimine, saunas kämine jne

)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ei saa ikkagi p6hjusest aru.. on sul sydamepuudulikkus v6i mis?

Kui sydame hypertrofeerumisest tulenevad hädad on siis kreatiin neid kyll ära ei v6ta (näiteks).

Olemasoleva info põhjal (lõdvestab veresooni ja kiirendab lihase lõdvestumist) ilma uusi artikleid kammimata peaks südame hüpertroofia vastu aitama küll.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No on ka muid sydant toetavaid ravimeid, mida sportlastele soovitatakse ja retseptiga kirjutatakse, mina ise soovitaks pöörduda siiski mingi arsti poole.

Minu arvamust, et arstidele väga ei tasu loota, sa vist juba tead :D

Kallist tehnikat nõudvaid uuringuid muidugi ise kodus ei tee.

Ise olen kunagi seda v6tnud ja kuuldavasti ysna popp (retseptikas) http://koodikeskus.r...PIL_1109641.pdf

http://en.wikipedia.org/wiki/Trimetazidine

Ohoo, enamvähem esimene big pharma südameravim mille kohta ei oskagi esmapilgul midagi halba öelda :blink:

Ma ei uskunud et see päev kunagi tuleb.

Muidu toetavad veel Q10, omegad, arginiin ja karnitiin, gingko v6iks ka :)

Lugesin et arginiin võib südame verevarustuse puuduste korral olla pikas plaanis hoopis üsna kahjulik. Muud NO-vallandajad ka. Lühiajaliselt ägeda puudulikkuse korral muidugi päästab. Aga NO puudus tuleb seal hoopis teisest mehhanismist, mille algpunktiks on oksüdeerunud kolesterool. Nii et kolesterooli oksüdatsiooni takistavaid tokotrienoole oleks hea süüa. Kui seda Ravimiametit ees ei oleks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olemasoleva info põhjal (lõdvestab veresooni ja kiirendab lihase lõdvestumist) ilma uusi artikleid kammimata peaks südame hüpertroofia vastu aitama küll.

Ja oled sa kindel et nendest teguritest piisab? Hüpertroofia on hüpertroofia, sina stimuleerid, tema kasvab.. ega muud lihased sellepärast ju kasvamata jäta kui veresooned lõdvestunud ja lihas ka...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Südamel on sellevõrra koormust vähem ja puhkust rohkem, esiteks veretakistus väiksem ja teiseks lihase lõdvestumine kiirem

See on laisk teoretiseerimine, eks googeldades leiaks märksa detailsemat infot muidugi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Südamel on sellevõrra koormust vähem ja puhkust rohkem, esiteks veretakistus väiksem ja teiseks lihase lõdvestumine kiirem

See on laisk teoretiseerimine, eks googeldades leiaks märksa detailsemat infot muidugi.

See hüpertroofiaga on ikka nagu paljude asjadega, kõrvalda algpõhjus kõigepealt, mitte ära looda imerohtudele:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

See ongi ju algpõhjus et peab litsuma verd suure survega läbi suure takistuse?

Imerohi nüüd vaevalt, mina ei tunne tast otseselt midagi, aga soodsaid mõjusid on uuringutes peaaegu igale organile, kuni kõige kõrgemate kognitiivsete funktsioonideni, nii et üsna kindel investeering niikuinii. Odav kah.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui tänu kreatiinile tõuseb ka tööjõudlus ja kasutatakse suuremaid raskuseid, siis see koormus on ka suurem, niiet need efektid võivad teineteist nullida.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×