Jump to content

Recommended Posts

Mõtlengi just selle 20g laadimisperiood ja 5g hoidmise varianti. Renku siin laksab paar korda aastas päris hiiglaslikke koguseid aga kuidas enamik käituvad?

Sa ei pea kindlasti tegema nii nagu enamik. Loeb kreatiini üldine tase kehas. Selle võid saavutada mitut moodi.

Suurte doosidega päevas võid lihtsalt kindel olla, et tase tõuseb maksimaalselt kiiresti. Kuigi arvatavasti mingi osa ei imendu. Täpset piiri palju kreatiini päevas keha omandada jõuab pole vist teada. Kuid arvatavasti üle 20g päevas ei ole väga mõtet.

Kui ka võtta 20g päevas siis soovitavalt näiteks 5g doosidena 4x päevas. Suuremad kogused kreatiini korraga võttes on tuvastatud mõnedel inimestel seedehäired ja kõhuvalud.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1. Beyond the rodent study not really being physiologically relevant,

2. the two human studies commonly cited have some limitations such that the results should be taken with caution; including the studies being very short term,

3. doses used (5 mg/kg bw),

4. unknown training and stimulant experience of the subjects and the use of laboratory tests that creatine hasn't always done well with vs. using relevant in-the-gym tests.

1. rakutasandil närilised ja inimesed eriliselt ei erine, nii et võib julgelt närilistekatseid vaadata. 1:1 üle kanda ei saa aga infot saab piisavalt.

2,4. võiks probleemiks lugeda siis kui kreatiin efekti ei annaks või kofeiin efekti ei nulliks. Kuna mõlemad efektid olid vaadeldavad, siis need puudused või ebaselged kohad tulemust ja selle vaatlemist ei seganud

3. annus on täitsa normaalne ja tavaline

Share this post


Link to post
Share on other sites
1. rakutasandil närilised ja inimesed eriliselt ei erine, nii et võib julgelt närilistekatseid vaadata. 1:1 üle kanda ei saa aga infot saab piisavalt.

2,4. võiks probleemiks lugeda siis kui kreatiin efekti ei annaks või kofeiin efekti ei nulliks. Kuna mõlemad efektid olid vaadeldavad, siis need puudused või ebaselged kohad tulemust ja selle vaatlemist ei seganud

3. annus on täitsa normaalne ja tavaline

1) Infot jah saab. Üle kanda mitte. Seega võime eeldada ja järeldada igasugu asju. Kahjuks aga ei saa midagi kindlat öelda.

2) Efektid vaadeldavad aga siiski raske lõplikke järeldusi teha. Mõjutavaid faktoreid väga palju, ning seega on ülimalt raske järelda, mis mida segab, kiirendab, aeglustab või mida iganes.

3) 0,5g (30-50g) kreatiini kehakilo kohta päevas normaalne (ütleks, et väga, väga kõrge doos) ? 300-500mg kofeiini normaalne? Sul on karm dieet mees. :D

Edited by Archangel

Share this post


Link to post
Share on other sites

2. Vähemalt need seal teises foorumis mainitud puudused seda uuringut ei sega, efekt on hästi nähtav. Ega selles uuringus lõplikku selgust saada ei saanudki, ta oli lihtsalt infokillu saamiseks.

3. See kofeiiniannus on täitsa tavaline ja sellise saavad päevas väga paljud. Kreatiiniannus on lihtsalt imendumise küllastamiseks, ega ta kõik ei imendu ja ega vahet pole ka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Selline küsimus, et kuidas peaks käituma kui juhtus nii, et vahepeal ei olnud 3 päeva järjest võimalik 5g kreatiini võtta. kas siis tuleks alustada uuesti laadimisega (20g päevas, kuni 5 päeva) või piisab lihtsalt kui jätkan 5g kaupa igapäev võtmist?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Selline küsimus, et kuidas peaks käituma kui juhtus nii, et vahepeal ei olnud 3 päeva järjest võimalik 5g kreatiini võtta. kas siis tuleks alustada uuesti laadimisega (20g päevas, kuni 5 päeva) või piisab lihtsalt kui jätkan 5g kaupa igapäev võtmist?

Usun, et ei juhtu midagi hullu, kui 5g päevas edasi võtad. Isiklikult pole kunagi kreatiiniga laadismist teinud, kuigi ja, võtan rohkem kui sina - 2x5g päevas

Share this post


Link to post
Share on other sites

tere

ei hakka eraldi teemat tegema. ostsin eile kre-alkalyni kapsleid. täna aga vaatasin, et oleks võind osta prooviks olimpi creatine xplode, kus siis väidetavalt 6 erinevat kreatiinivormi sees. oleks sellel üldse pointi ? on keegi antud tooteid kasutanud ? ja kui ma ostakski selle xplode, kas on mõtet alkalyne lisaks võtta, või aint emba kumba ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

tere

ei hakka eraldi teemat tegema. ostsin eile kre-alkalyni kapsleid. täna aga vaatasin, et oleks võind osta prooviks olimpi creatine xplode, kus siis väidetavalt 6 erinevat kreatiinivormi sees. oleks sellel üldse pointi ? on keegi antud tooteid kasutanud ? ja kui ma ostakski selle xplode, kas on mõtet alkalyne lisaks võtta, või aint emba kumba ?

Pigem ikka 1 toode korraga, siis on ka objektiivsem mõjusid hinnata, mis ja kas toimis.

Igaühele mõjub kreatiin erinevalt, seega ei saa keegi sulle öelda, millline neist sulle parim on. Proovi järgi ja anna teistele ka teada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK, ma lihtsalt tahtsin midagi vahelduseks proovida teist. monohüdraati on nagu aastaid söödud juba. Ma ilmselt ostan selle xplode-i ja proovin, ma arvan, et sellelt võiks väheke rohkem oodata, kui krealkalyn-ilt. aga eks ma annan teada, kuidas mõjus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas kreatiini on siis mõtet üldse kuuridena võtta või mitte? Lugesin välja, et tulemus pidi umbes sama olema kui võtta 5-10gr päevas või teha kuurides.

Ning kui võtta 5-10gr päevas kas siis selle tarvitamist teha nii kaua kuni tops on tühi või teha ka vahepeal mingi paus kreatiini võtmisest?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas kreatiini on siis mõtet üldse kuuridena võtta või mitte? Lugesin välja, et tulemus pidi umbes sama olema kui võtta 5-10gr päevas või teha kuurides.

Ning kui võtta 5-10gr päevas kas siis selle tarvitamist teha nii kaua kuni tops on tühi või teha ka vahepeal mingi paus kreatiini võtmisest?

Võtta kuuridena või mitte on täiesti subjektiivne. Eks kõige parema pildi anna ette ikka katsetamine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valk on valk ja kreatiin on kreatiin, mis seal ikka nii väga head või halba saab olla. Pigem, et mis tootja keda sponsoreerib - sealt tulevad ka need soovitused.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui sa oled ainult paar kuud jõusaalis käinud, siis mõtle hoolikalt järgi, kas sul on ikka kreatiini vaja. Algajatel toimub areng nagunii kiiresti, aga kui rahaga probleeme pole, siis anna minna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aga kui kreatiini näiteks dekstroosiga võtta, siis kuidas seda tarbita? Veega kokku segada ja juua või lahmin niisama suhkrut lusikaga? :D

Püüa kokku segada! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Palju siis vett peaks panema kui teha 5gr kreatiini ja 35gr dekstroosi?

Niipalju, kui ise tahad :D Paarisajast milliliitrist täitsa piisab ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×