Jump to content

Recommended Posts

Kõhulahtisust endal ei olnud ega ka suurenenud janu. Kreatiini kuuri ajal joomine äis rohkem ikka tunde järgi. Samas võin öelda, et kreatiiniga jõunäitajad ja vastupidavus tõusid juba esimesel trennil.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mul oleks targematele kreatiini kasutanutele selline küsimus.

Alustasin ise ka umbes nädal tagasi kreatiini kasutamist, aga ei märka mitte mingisuguseid muutusi. Selles mõttes mida eelpol on räägitud, nagu kõhulahtisus, suurem joogivajadus jne. Võibolla olen kreatiini lahustamisel mingi vea teinud, et võibolla peaks kauem loksutama. Mul on Tai Kane pulber. Ja nii kui vette või viinamarjamahla sisse panen, tundub peale poole minutist loksutamist lahus OK olevat. Kaua üldse seda kreatiini segama peaks, et ta kindlalt ära lahustuks?

ära nüüd sellepärast küll muretse kuidas sa seda lahustad, peaasi et asja sisse saad. eks neid tulemusi märkadki kuskil umbes nädala- kahega. ennekõike on ikka trennis jõudu rohkem, selle järgi saad aru, et asi töötab.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mul oleks targematele kreatiini kasutanutele selline küsimus.

Alustasin ise ka umbes nädal tagasi kreatiini kasutamist, aga ei märka mitte mingisuguseid muutusi. Selles mõttes mida eelpol on räägitud, nagu kõhulahtisus, suurem joogivajadus jne. Võibolla olen kreatiini lahustamisel mingi vea teinud, et võibolla peaks kauem loksutama. Mul on Tai Kane pulber. Ja nii kui vette või viinamarjamahla sisse panen, tundub peale poole minutist loksutamist lahus OK olevat. Kaua üldse seda kreatiini segama peaks, et ta kindlalt ära lahustuks?

ma panen 250-300ml vett, 2-3gr kreatiini ja 5gr glükoosi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niiiii mida nüüd sellest siis arvata, et kreatiinist kasu saada ja et mitte oma libiidot kaotada--ehk siis, et mitte voodis naisega hätta jääda, tuleks kreatiini kasutada 0,5g päevas, kuna muidu koormab üle su maksa ja neerud, ning seega oled peagi voodis vöimetu----mhhh, paluks teadjatelt kommentaare, kas kellegil on olnud kunagi probleeme ja kui siis milliseid seoses kreatiini üle manustamisega. Lisan lingi, kus igaüks saab uurida. Siis vöib juu pulbrid mis 10g kreatiini 100g kohta sisaldavad kohe minema visata:) Kommenteerige.....! Link siis....http://www.actionlove.com/cases/case10324.htm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei ole kreatiin endal küll mingeid võimeid langetanud, aga kohati on soovitatud kogused täiesti jaburad. 5g on täiesti piisav päeva kohta. Ok 10 g ka veel kuidagi, aga edasi läheb juba pornoks. Väidetavalt on nii, et üle 3 g kreatiini päevas keha eriti ei omastagi.

Mingil tootel (hetkel polnud näha, muidu oleksin pannud lingi) oli laadimiskogus 100 g (!!!) päevas. Ma ei tea, kas see oli trükiviga või mis. Krt ma situks telliseid sellise koguse peale ilmselt. :lol:

Või teine näide:

http://shop.fitness.ee/product_info.php?cP...;products_id=55

http://www.powerman.ee/index.php?go=produc...&act_pr=114

Kaks toodet peaksid sisaldama sama toimeainet, aga väike arvutus näitab, et ühe puhul tuleb päevaseks koguseks 14g kreatiinpürüvaati ja teises 3,5 g sama ainet.

Kui otsida, siis leiab selliseid hämmastavaid asju veelgi.

Need on lihtsad tähelepanekud. Ma ei oska kedagi lolluses või ahnuses süüdistada (sööd ruttu poti tühjaks, siis pead uue ostma), aga kummaline siiski.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oki, kuna teema ju tegelt päris tähtis, siis seega töin ta välja 2-kohas, et paremini silma jääks ja rohkem arvamusi koguks. Mis mind ennast ka hämmastab on see, et isegi 5g on päevas palju. Soovitatav kogus selle Doktori nõuandel oleks 500-1000milligrammi päevas, et mitte saada tulu oma potensi arvelt ja kaotada libiidot. Seega soovitatakse juu vötta 10 korda rohkem reklaamides, ei tahaks uskuda, et see link mille eelnevalt töin on mingi vandenöu toidulisandite suhtes, kuna uurides seal artikleid siis vöib leida kümneid inimesi, kes kurdavad oma potensi pärast ja just toidulisandeid kasutades. Ning arsti väitel ongi 5-10g kreatiini ööpäevas üüratu kogus, mis on seksi tapja. Sama- jutt oli tribulusega, et tohib kasutada ainult ravi eesmärgil, kuna muidu liigne testo- tase pidi jälle kahjulik olema.

Edited by kummar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eks lõpuks kõik teevad ja toimetavad oma parimat arusaamist mööda. Aga kindlasti ei tasuks igat toidulisandi kiidulaulu kullana võtta. Põhiline jama, mis suure valkude, kreatiini ja muu jutuga kaasneb on sarnane arusaamine, et hea tervise ja hea keha jaoks on neid hädavajalik ja möödapääsmatu endale sisse ajada.

Ja see on täielik jama!

Kolm asja paika ja on hea keha, väljanägemine ja tervis.

Söö normaalselt ja mitmekesiselt, treeni mõistlikult ja mitmekülgselt ning puhka korrapäraselt ja unusta kiiret ja võimast tulemust lubavad imevahendid!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Oki, kuna teema ju tegelt päris tähtis, siis seega töin ta välja 2-kohas, et paremini silma jääks ja rohkem arvamusi koguks. Mis mind ennast ka hämmastab on see, et isegi 5g on päevas palju. Soovitatav kogus selle Doktori nõuandel oleks 500-1000milligrammi päevas, et mitte saada tulu oma potensi arvelt ja kaotada libiidot. Seega soovitatakse juu vötta 10 korda rohkem reklaamides, ei tahaks uskuda, et see link mille eelnevalt töin on mingi vandenöu toidulisandite suhtes, kuna uurides seal artikleid siis vöib leida kümneid inimesi, kes kurdavad oma potensi pärast ja just toidulisandeid kasutades. Ning arsti väitel ongi 5-10g kreatiini ööpäevas üüratu kogus, mis on seksi tapja. Sama- jutt oli tribulusega, et tohib kasutada ainult ravi eesmärgil, kuna muidu liigne testo- tase pidi jälle kahjulik olema.

Huvitaks, mis meie kohalikul targal, Oldmanil, selle kohta öelda oleks <_< .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mina isiklikult mingisugust "dr" Lini ei taha uskuda, kreatiiniga on eksperimenteeritud suurte katsegruppidega suurte kogustega pikka aega ja ma ei ole lugenud et neil oleks potents nulli kukkunud. Aga proovige järgi, 2 nädalaga peaks dr Lini jutu järgi olema ühelpool sekseluga, kui ei ole mingeid muutusi toimunud, siis võite edaspidi selle soolapuhuja kirjutised jätta lugemata.

Share this post


Link to post
Share on other sites
kui pean tarbima alguses(6-7 päeva) 20g ehk 4x5g kreatiini, siis saan aru et ühe 5g kreatiini koguse kohta 10g viinamarjasuhkrut.. aga kui suure veekoguse sees see lahustada tuleb? =)

no ma arvan et sellest peax ka piisama kui sa segad kreatiini pulbri klaasi viinamarja mahlaga

Share this post


Link to post
Share on other sites
Oki, kuna teema ju tegelt päris tähtis, siis seega töin ta välja 2-kohas, et paremini silma jääks ja rohkem arvamusi koguks. Mis mind ennast ka hämmastab on see, et isegi 5g on päevas palju. Soovitatav kogus selle Doktori nõuandel oleks 500-1000milligrammi päevas, et mitte saada tulu oma potensi arvelt ja kaotada libiidot. Seega soovitatakse juu vötta 10 korda rohkem reklaamides, ei tahaks uskuda, et see link mille eelnevalt töin on mingi vandenöu toidulisandite suhtes, kuna uurides seal artikleid siis vöib leida kümneid inimesi, kes kurdavad oma potensi pärast ja just toidulisandeid kasutades. Ning arsti väitel ongi 5-10g kreatiini ööpäevas üüratu kogus, mis on seksi tapja. Sama- jutt oli tribulusega, et tohib kasutada ainult ravi eesmärgil, kuna muidu liigne testo- tase pidi jälle kahjulik olema.

Kui päevanorm oleks 0,5-1g päevas, siis selle saab ka tavatoidust kätte. Selle järgi ei pidavat nagu lisapulber mingit efekti andma. See doktor räägib mädasõnnikut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

meestel tekivad potentsi probleemid väga paljudest asjadest ja samuti mõjuvad kõik pulbrid inimestele erinevalt seega seda ei saa nüüd küll öelda et võta kreatiini kui tahad et sul ei tõuseks:) .... ja kui probleemid on seotud mingi aine tarbimisega siis peaks need probleemid kaduma kui selle aine tarbimine lõppeb .... et ise ma ei tarbi kuid arvan et üldistusi ei saa ka teha ....

Share this post


Link to post
Share on other sites
No terve suvi on vahet olnud juba :ph34r: Räägi ka siis tulemustest .

Titaan poiss on sõjaväes... aga niipalju kui ma mäletan mida ta rääkis kreatiini kohta...

mingi imerohi pole aga parem kui tavaline...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tervist!

Selline küsimus, et kui kiirelt kreatiin mõjub, et mitu minutit enne trenni oleks mõtekas kreatiini võtta?

Muide tarbin sellist kreatiini.

tõstaks teemat! :(

Kas keegi tõesti ei tea :P ?

Edited by tonn999

Share this post


Link to post
Share on other sites

kas võib muidu kreatiini tarbida ka nii et 10g trennipäeval ja 5g vabal päeval kuua aega? tahaks teada kas annab sama efekti kui teha laadimisega nii et esimene nädal 20 g päevas? ja mis juhtub kreatiini kuuri ajal alkoholi tarbin , kas siis ei mõju? kas näiteks 2 õlut võiks reede õhtul juua?

Share this post


Link to post
Share on other sites
kas võib muidu kreatiini tarbida ka nii et 10g trennipäeval ja 5g vabal päeval kuua aega? tahaks teada kas annab sama efekti kui teha laadimisega nii et esimene nädal 20 g päevas? ja mis juhtub kreatiini kuuri ajal alkoholi tarbin , kas siis ei mõju? kas näiteks 2 õlut võiks reede õhtul juua?

Niipalju ei ole vaja kreatiini tarbida! Võta 3 kuud iga päev 3-5 gr, neljas kuu pea vahet, siis hakka uuesti otsast pihta. Laadimisega peaks kiiremini saavutama maksimaalse kreatiinikontsentratsiooni lihastes, niiet võid võtta esimese nädala 20 gr päevas. 2 õlut reede õhtul ei tee midagi, kui sa ei ole just võistlusteks valmistuv tippkulturist.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tervist!

Selline küsimus, et kui kiirelt kreatiin mõjub, et mitu minutit enne trenni oleks mõtekas kreatiini võtta?

Muide tarbin sellist kreatiini.

tõstaks teemat! :huh:

Kas keegi tõesti ei tea :D ?

30-40 min. enne trenni, tühjale kõhule võib ka koos valguga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tühjale kõhule ära küll võta. kõige parem oleks trennieelse toidukorra ajal ja peale trenni sheigis. 5g iga kord. mina võtan hommikul 5g ja siis õhtul 5g, või kui on trenn siis hommikul ja peale trenni sheigis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere taas minupoolt üle pika-pika aja!

olen pea pool aastat vahet pidanud kreatiiniga ja jõusaaliga - enne seda tegin trenni väga tihedalt(6 päeva nädalas ja 2 x päevas) umbes pool aastat. Kasutasin siis vaid kreatiini, valgu ammutasin valgurikast toitu süües. Aga: tekkis probleem tol ajal partneriga kahel moel. Ma muutusin nii agressiivseks kui ka seksuaalselt aktiivseks. Tagajärg oli muidugi lahkuminek. Tol ajal ma seda siiski kreatiini kaela ei veeretanud.

Hetkel olen trenni teinud taas nii umbes pool kuud ja olen silmnähtavalt muutunud agressiivsemaks ja seksuaalselt 3x aktiivsemaks. Nii võtsingi vaevaks ja otsisin artiklite seast välja, et kõiksugu lihastoonuse kiireloomulised tõstjad[nt. steroidid ja kreatiin(steroidide looduslik asendaja)] seda just teevadki. Nad muudavad inimese agressiivsemaks ning ka seksuaalselt aktiivsemaks.

Edited by Matten

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tere taas minupoolt üle pika-pika aja!

olen pea pool aastat vahet pidanud kreatiiniga ja jõusaaliga - enne seda tegin trenni väga tihedalt(6 päeva nädalas ja 2 x päevas) umbes pool aastat. Kasutasin siis vaid kreatiini, valgu ammutasin valgurikast toitu süües. Aga: tekkis probleem tol ajal partneriga kahel moel. Ma muutusin nii agressiivseks kui ka seksuaalselt aktiivseks. Tagajärg oli muidugi lahkuminek. Tol ajal ma seda siiski kreatiini kaela ei veeretanud.

Hetkel olen trenni teinud taas nii umbes pool kuud ja olen silmnähtavalt muutunud agressiivsemaks ja seksuaalselt 3x aktiivsemaks. Nii võtsingi vaevaks ja otsisin artiklite seast välja, et kõiksugu lihastoonuse kiireloomulised tõstjad[nt. steroidid ja kreatiin(steroidide looduslik asendaja)] seda just teevadki. Nad muudavad inimese agressiivsemaks ning ka seksuaalselt aktiivsemaks.

Steroidid võib-olla küll jah, aga kuidas sa siis põhjendad kreatiini toimet seksuaalsusele jne? Täiesti ajuvaba minu arust.

Share this post


Link to post
Share on other sites
+ üks vana oli kreatiini tarvitand 17a-lt kuni 24 arvatavasti üle doose võtnud.

temaga juhtunust võite lugeda SIIT

No seda et kõvaks ei lähe... see on igal mehel oma probleem.

Ise teate mis sodi endale sisse ajate. Ja kui kõvaks ei lähe olete ise süüdi.

Teisalt see toktor on ka veidi kahtlane.... Iga probleemi lahendamiseks soovitab kasvuhormooni :blink:

Edited by Hummer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×