Jump to content

Recommended Posts

Nutsu üle on siis kreatiin kahjuks küll ei tule.

Halba see sulle ei tee, kuid ega erilistest kasuteguritest ka rääkida ei saa, kui toitumine ja treening nagu jumal juhatab. Kui aga mõlemad korras siis saad kreatiinist tunduva jõulisa ning kiirendatud lihaskasvu ja sujuvama rasvapõletuse.

10g päevas on norm võtta. 5g hommikul veega enne sööki ja peale trenni sheigi sisse näiteks. Trennivabadel päevadel samamoodi.

Kreatiini üle normi võtmisest ei ole mingit kasu, v.a. tootjatel ja müüjatel.

http://www.creatinemonohydrate.net/creatine_doses.html

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tervitus. On plaan hakata kreatiini kasutama ja tekkis küsimus, et mis siis saab kui ma enam ei tee trenni aga kasutan kreatiini?

Lisaks siis see, et kui palju ma peaksin treenima päevas ajaliselt, et tohikisin manustada kreatiini.

Tänan!:D

Lugeda ei oska keegi aga uusi teemasid oskavad küll kirjutada :)

Idee poolest õpib inimene tegelikult lugema enne kui kirjutama.

Eks ma sulatan ta siis ise vanale teemale otsa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas keegi oskab öelda, kuidas kreatiin ja madala GI indeksiga süsivesikud omavahel sobivad? On kavas kasutada kombinatsiooni Lean Gain + Mass Creatine

Share this post


Link to post
Share on other sites
Eesti ravimiseadusandluse ja riigiametnikega ei suuda ükski riik võistelda, isegi Põhja-Korea jääb häbisse.

Üks tore ja väga tüüpiline näide

http://www.postimees.ee/?id=395609

Ikka õudne...kõigil on ju õigus oma retseptiravimitega reisida.

Samas ...mis müüki puudutab Kanada lugu.

Supplement Sales In Canada

February 26, 2010

By Johnny Justice

If you’re a supplement company selling products in Canada, then get ready for big changes! These changes will cause widespread layoffs and millions of dollars in losses. Ya see, Canada’s pharmacy regulators have begun urging pharmacists to stop selling unlicensed natural remedies! The order affects herbal treatments, multi-vitamins and other products. The National Association of Pharmacy Regulatory Authorities (NAPRA) says pharmacists cannot be assured the products are safe until they are granted a government licence, and should not sell them in those circumstances. “Pharmacists are obliged to hold the health and safety of the public or patient as their first and foremost consideration,” said the association’s recently issued position statement. Since a massive proportion of supplements are sold in either health-food stores, grocery stores or drug stores, this change will be devastating to some companies.

“We are talking about job loss, we are talking about a lot of income loss, we are talking about product stuck in warehouses that cannot be sold,” Jean-Yves Dionne, a spokesman for the Canadian Health Food Association, said in an interview. A statement issued by the association calls the directive self-serving and contrary to federal government policy. “It has taken a sledge hammer to a finishing nail,” the group said. “It will create confusion for consumers. It is the wrong thing to do.”

So What’s Next?

It’s now up to the individual provinces to implement the directive or hold off. The Ontario and Quebec colleges have already pressed pharmacists to not buy or order any more of the affected products and to remove unlicensed product from shelves. Since these are the two provinces that make up more than 50% of all supplement sales in Canada, this is devastating news! If this spreads nationwide, supplement distributors in Canada that have become very dependent on drug channel sales will be in serious trouble. They will need to take the overabundance of inventory and begin dumping it into the independent health-food channel at a deeply discounted price just to get rid of it. US companies that have chosen to not use distributors and sell direct to drug stores (in an effort to save money of course) will now be forced off these store shelves and owners will be stuck with a ton of inventory! Of course, they’ll scramble to partner up with distributors so that they can dump their products at a rock-bottom price into the independent health food store channel. What does this mean to supplement users? The price of supplements normally found in drug stores should be going way down!

Where Did This Mess All Start?

Health Canada’s launched a new “natural-health products” regime in 2004 in an effort to clean up the industry. To sell supplements under this regime, you simply had to fill out an application and provide substantiation for the claims you wished to make with the product. The “loophole” came when manufacturers realized that they could continue selling their products, as long as they had at “applied for” approval. If too many applications came in (which they did), the government employees would be backlogged in paperwork and not able to get to newer applications! The department has issued about 18,000 natural-health licenses, while at least 10,000 products are still waiting for certification!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kreatiini kasutamine oleneb eesmärgist. Kui tahad lihast kasvatada, siis võimalik, et hea on pidevalt tarbida, aga kui võistled jõutõstmises, siis mina eelistaks kuuridena kasutamist max 2 korda aastas.

Ületarbimise kohta niipalju, et kui siin enne keegi ütles, et see on kasulik vaid tootjale, siis mõneti võib nõus olla, aga kuna kreatiin on nii odav, siis parem on rohkem tarbida minu arvates kui vähem. Midagi halba see ei tee, aint kõhu teeb lahti, aga see pole oluline, kui eesmärk on jõudu lisada.

Samas kui rääkida sellest, et üle normi tarvimine ei ole vajalik (norm vist pakendil 2-3 g päevas), siis on see ikka megaloll jutt.

Kui tarbid 2-3 g päevas, siis on see mahavisatud raha ja toimet ei ole, vähemalt toimet, millest jõusaalis aru saaks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tegelikult on see nii paljude toidulisanditega. Kes tahab saavutada max. tulemusi peab teinekord arvestama, et pigem võtta veidi rohkem ja las läheb see ülejääk raisku, kui et võtta liiga vähe ning anda tagasi arengus.

Muidugi on tark alati enne uurida, kas liiga palju midagi võttes tekib tõsiseid kõrvalnähte või mitte.

Ise olen võtnud C-vitamiini, Omega 3 kapsleid ja kreatiini teinekord ikka kordades rohkem kui on pakendite peal soovitav kogus. Kuna tihtipeale on soovitatavad kogused spordiga mitte nii tõsiselt tegelevatele mõeldud, ehk sportlastel on neid aineid ikka rohkem vaja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kas keegi oskab öelda, kuidas kreatiin ja madala GI indeksiga süsivesikud omavahel sobivad? On kavas kasutada kombinatsiooni Lean Gain + Mass Creatine

ennast huvitab täpselt sama asi kusjuures, peagi hakkan ka kasutama lean gaini (mis on juba soetatud) ning taasalustan kreatiinikuuri (kreatiin kah olemas). kuidagi kummaline tundub, kui hakkaks veel massilisajale, milles niigi 150g annuse kohta on 70 g süskareid, veel viinamarjasuhkrut peale lammutama...?

Share this post


Link to post
Share on other sites
ennast huvitab täpselt sama asi kusjuures, peagi hakkan ka kasutama lean gaini (mis on juba soetatud) ning taasalustan kreatiinikuuri (kreatiin kah olemas). kuidagi kummaline tundub, kui hakkaks veel massilisajale, milles niigi 150g annuse kohta on 70 g süskareid, veel viinamarjasuhkrut peale lammutama...?

Lean Gain on 1 parimaid lisandeid, kui seda õigesti kasutada?

Aga millal ja miks sa seda kasutama hakkad?

PS: see ei ole kindlasti trennijärgne lisans, see on minu silmis AINUKE toidukorraasendaja, mida kasutan olen, ideaalne ka õiseks toidukorraks.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kas keegi oskab öelda, kuidas kreatiin ja madala GI indeksiga süsivesikud omavahel sobivad? On kavas kasutada kombinatsiooni Lean Gain + Mass Creatine

Kordan küsimust :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kordan küsimust :D

Mis mõttes kuidas sobivad?

Madala Gi-ga imendub ka, lihtsalt mitte nii hästi kui kõrgega. Peale trenni imendub niikuinii kõik paremini.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kas keegi oskab öelda, kuidas kreatiin ja madala GI indeksiga süsivesikud omavahel sobivad? On kavas kasutada kombinatsiooni Lean Gain + Mass Creatine

Insuliini oleks vaja... võta koos piimaga.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mis mõttes kuidas sobivad?

Madala Gi-ga imendub ka, lihtsalt mitte nii hästi kui kõrgega. Peale trenni imendub niikuinii kõik paremini.

Ehk siiski parem on süüa ka kiiret süskarit, nt banaani, kõrvale?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ehk siiski parem on süüa ka kiiret süskarit, nt banaani, kõrvale?

Kreatiini imendumise seisukohast jah.

P.s. AlanBStard leangain spetsiaalselt veega joomiseks tehtud. Nii onu Dorian vähemalt mulle ütles.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sain ka oma esimese kreatiinipurgi kätte ja tekib 1 küsimus. Õpetuses on kirjas 4 korda päevas,hommikul ning siis enne ja peale trenni. Aga mul hakkab iga päev trenn kell 20:00. Et kas natuke suur paus ei tule sisse kui hommikul kell 7 võtan ja siis alles kell 8 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sain ka oma esimese kreatiinipurgi kätte ja tekib 1 küsimus. Õpetuses on kirjas 4 korda päevas,hommikul ning siis enne ja peale trenni. Aga mul hakkab iga päev trenn kell 20:00. Et kas natuke suur paus ei tule sisse kui hommikul kell 7 võtan ja siis alles kell 8 ?

Kas kui sa võtad korra hommikul ja teise korra pärast trenni, kas see on siis 4 korda päevas?Ja üleüldse, tegelikult oleks soovitav ju lugeda mida sa ostad, mitte et ma tahaks pragada või midagi.Tegelikult on ju soovitav,mitte kohustuslik, esimesed 5-7 päeva võtta 4 korda päevas 1 teelusikatäis/5g , ehk laadimisperiood. Ja siis hiljem 5g päevas. Ja alati koos viinamarjasuhkruga,see parandab imendumist!Kogused on kindlasti siin teemas olemas ja ülejäänu lugemine ei tule ka kahjuks!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kas kui sa võtad korra hommikul ja teise korra pärast trenni, kas see on siis 4 korda päevas?Ja üleüldse, tegelikult oleks soovitav ju lugeda mida sa ostad, mitte et ma tahaks pragada või midagi.Tegelikult on ju soovitav,mitte kohustuslik, esimesed 5-7 päeva võtta 4 korda päevas 1 teelusikatäis/5g , ehk laadimisperiood. Ja siis hiljem 5g päevas. Ja alati koos viinamarjasuhkruga,see parandab imendumist!Kogused on kindlasti siin teemas olemas ja ülejäänu lugemine ei tule ka kahjuks!

Olulist vahet tegelikult ei ole, kas laadida või mitte, puhas raiskamine seega!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas ma peaks monohydrate võtma veega või mahlaga? Kumb oleks max effekti saavutamiseks parem? Ning kas süsivesikujoogiks sobib greibi Arctic? (purgi peal on kirjas et imendumine on parim süsivesikujoogiga segades)

Edited by lacosteman

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kas ma peaks monohydrate võtma veega või mahlaga? Kumb oleks max effekti saavutamiseks parem? Ning kas süsivesikujoogiks sobib greibi Arctic? (purgi peal on kirjas et imendumine on parim süsivesikujoogiga segades)

Kõige efektiivsem oleks siin paar posti eestpoolt läbi lugeda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ma võtan esialgu siis nii,et pistan 5grammi lusika peale ja siis lihtsalt joon vett peale ja banaani söön ka kohe peale vee joomist.

Edited by lacosteman

Share this post


Link to post
Share on other sites
17g valku ikka parem kui mitte midagi. Kuigi jah, olen kuulnud, et veega imendub kreatiin kiiremini/paremini.

Vastab see tõele,et veega imendub kreatiin paremini kui piimaga?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vastab see tõele,et veega imendub kreatiin paremini kui piimaga?

Veel paremini vesi + puuviljasuhkur ja kreatiin. Teaduslikult tõestatud parem imendumine.

Piimaga millegi pärast kahtlustan et sealsed rasvad aeglustavad imendumist. Seega paremusjärjestus alustades parimast Vesi ( või malhl ) + puuvliljasuhkur (ntx Trauben Zucker ) --> veega ---> piimaga.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Veel paremini vesi + puuviljasuhkur ja kreatiin. Teaduslikult tõestatud parem imendumine.

Piimaga millegi pärast kahtlustan et sealsed rasvad aeglustavad imendumist. Seega paremusjärjestus alustades parimast Vesi ( või malhl ) + puuvliljasuhkur (ntx Trauben Zucker ) --> veega ---> piimaga.

kui ma ei eksi, siis trauben zucker ja puuviljasuhkur on kaks eri asja. viinamarjasuhkur ehk dekstroos on väga kiire imendumisega ja seda soovitatakse kreatiiniga võtta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×