Jump to content
Sign in to follow this  
djxxmix

Proteiinide miinused ???

Recommended Posts

Proteiinide miinused ???

Olen kuulnud palju erinevaid jutte. NT: Et kui lõpetad kasutamise ja trenni ei tee kasvavad lihased rasva. ja et kui vanem oled siis on lihased nagu "sült". Tahaks teada kas need vastavad tõele või mitte. Ei ole eriti nendega kokku puutunud ja suht algaja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

See mida kuulnud oled on vale proteiiniga pole mingeid k6rvaln2hte vbla jah siis kui enam yldse proteiini ei tarbi v6i v2ga v2he siis lihased hakkavad kaduma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

lihased rasvaks ei muutu! siis vb olla et inimene hakkab tarbima rohkem kaloreid ja selle tõttu rasvub! lihaste kadu on põhjendatav sellega kui inimese keha võtab energiat kehas sisalduvatest valkudest!

iga inimene sööb proteiini kas suuremas või väiksemas koguses !

1 kõrvalnäht siiski on piisava proteiini tarbimisega - LIHAS KASVAB KUI TRENNI TEHA! :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jah.....olen kuulnud ka, et mõni on läinud paksuks, aga seda on seletatud nii, et kui teed trenni, siis tarbid rohkem energiat ja sööd rohkem, kui aga lõpetad trenni tegemise ja sööd ikka sama palju, siis ei kuluta seda energiat enam ära ja tulebki väike rasvumine ja siis tundud veel eriti suur, kui sul on mingi lihas+selle peal veel rasv......sellist teemat ei tohiks juhtuda, kui aga hoiad toitumist kontrolli all.

Ma ise pidasin ka nüüd 12. klassi lõpetamise ja examite pärast mingi 2 kuud vahele jätma. Muidu oli mul kaal natu alla 80 kg või nii, aga siis kui lõpetasin ära trenni, läks kaal mingi 71 peale umbes ja nüüd kui jälle hakkasin vaikselt trenni tegema, olen jälle umbes 74 peal ja usun, et see tõuseb veel sinna tagasi.

Ma ei tea-maru pikk jutt tuli nüüd, aga loota võib, et kellegil sellest ka kasu on :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

kuidas sa proteiinide tarbimise ära lõpetad? hakkad taimetoitlaseks järsku? no kust sellised küsimused küll tulevad ma ei saa aru :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites
lihased rasvaks ei muutu! siis vb olla et inimene hakkab tarbima rohkem kaloreid ja selle tõttu rasvub! lihaste kadu on põhjendatav sellega kui inimese keha võtab energiat kehas sisalduvatest valkudest!

iga inimene sööb proteiini kas suuremas või väiksemas koguses !

1 kõrvalnäht siiski on piisava proteiini tarbimisega - LIHAS KASVAB KUI TRENNI TEHA! :unsure:

Arvan, et valgu tarbimise lõpetamine ei ole kindlasti rasvumise põhjus ja seega proteeiinide negatiivseks küljeks seda lugeda ei saa.

Rasvumisega on täpselt nii, nagu Sten ütles.

Aga kirjandusest olen lugenud, et proteiinirikaste dieetide negatiivseks küljeks peetakse seda, et nad koormavad maksa ja raskendavad maksa tööd. Valgud ju ikkagi raskesti seeditavamad toitained.

Seoses sellega soovitatakse ka nt. äärmiselt valgurikaste dieetide korral kasutada mingisuguseid maksakaitsevahendeid nt. (Carsil)!

Share this post


Link to post
Share on other sites

kas ma olen väitnud et rasvumine on valgust põhjustatud??? :unsure:

tõin välja eri punktidena ju rasvumise ja lihaste vähenemise põhjuseid!

n: miks on maratoni jooksjad nii kondised - sest neil organism kulutab kõike mida on energia saamiseks!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inimene peab saama valkudest 10 - 20 % päevasest toiduenergiast.Üleliigne valk viiakse organismist välja neerude kaudu.Kui valku on üleliia,siis see kahjustab neerusid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tõsi, kui trenni ei tee, siis lihas kaob. Olen juba pea kuu trennita, kuna üks neer keeldub korralikust koostööst ning tulemus on mõnest kohast juba silmaga näha - lihast pole peaaegu ollagi, vähemalt sellist nagu ta varem oli. Aga varsti peaks terveks saama :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×