Jump to content
Sign in to follow this  
mariliis_

..jätkub...

Recommended Posts

jätkan siis sellest, kuhu jäin..

Ei tea, kas see on nüüd sellest, et ma olen naine, aga kohe kuidagi ei taha see sixpack areneda. :/ mida teha?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tee rohkem k6hule trenni siis.V6i kui juba teed palju siis varu kannatust ega sixpack yle66 ei tule.Ja rasva % peab ka suht normis olema muidu ei paista see licccalt v2lja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tean, tean, tean... Ma olen juba pea kaks aastat teind intensiivselt trenni kõhule.. aga eks ta võtab aega, jah... anyways, teeme siis edasi.. <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sul rasva% liiga suur, seepärast polegi mingit arengut näha (mis ei tähenda, et seda üldse poleks-a sa lihtsalt ei näe seda). Vii miinimumi ja kõik tuleb ilusti välja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kõhtu tehes kasuta ka max raskusi, mõjub efektiivsemalt. Ja ära iga päev kõhtu teha vehi, siis ei saa lihas vahepeal taasutda ja kasvada. Ikka kuskil 3-4 korda nädalas on paras.

Muud pole nagu midagi keerulist.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ehh... rasva% u. 16... liiga palju? nojah, eks ma siis hakkan rohkem trenni tegema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mõnel naisel lihtsalt on see kõhulihas kord juba selline imepisikene. Aga kui teda "kasvatad" ja rasva ka maha võtad, eks ta siis ikka paistma hakkab.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Füsioloogilised iseärasused juba määravad palju arengu käiku ja mahtu. Aga milliste lihastega kõhtu soovid arendada? Suured ja massivsed või nagu naisujujatel?

Share this post


Link to post
Share on other sites

on üeldud et kõhulihas ei kasva välja nagu teised lihasgrupid nii et põhi asi on lihasvälja tuua! kasu toovad kergemeta raskustega ja suuremate kordustega seeriad põletamiseni ja aeroobne trenn! kasutada võiks võimalikult palju erinevaid harjutusi! <_<

edu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

mina arvan eelnevaga just vastupidi - lihase kasvuks teatavasti suuremad raskused ja vähem kordusi... kõhulihas on lihas nagu lihas ikka, seega ehk hoopis harvemini - max 2 korda nädalas... Ehk treenid liiga sageli - ei lase kõhulihastel taastuda ja kasvada???? ehk on targemaid nõuandjaid...

Share this post


Link to post
Share on other sites

jah, minu treeningu kava on siin samas foorumis paar teemat allpool...

Share this post


Link to post
Share on other sites

proovi ka ?okeerida oma kõhulihast tuues sisse uusi harjutusi, muuta raskusi, tõsta seeriaid, seeriatevahelisi pause vähendades jne. edu

Share this post


Link to post
Share on other sites
ehh... rasva% u. 16... liiga palju? nojah, eks ma siis hakkan rohkem trenni tegema.

Nu mul ka umbes samapalju, a see ei tähenda, et lihas hullult välja peaks paistma. Ega kulturistidel kah kogu aeg hästi paista, sest kõhu pealt kaob rasv teadagi kõige viimasena. Nii et see sinu 16% ei näita antud juhul midagi (arvatavasti on see sul mõõdetud selle aparaadiga, mida saab käes hoida, nu see valge selline- see ei näitagi alati objektiivselt ju)

Kõhulihas tahab puhkust ka (seega üle 4 korra nädalas oleks juna veidi palju) ja kui trenni teed, siis tee korralikult (max-ni, ehk lõpus peab juba natsa valus olema) Ja kasuta raskusi ning vaheta erinevaid harjutusi. Kui tahad massiivsemat lihast, kasuta suuri raskusi ja väikeseid kordusi, kui aga nö voolujoonelisemat, siis lase kergemate raskustega ja tee suuremaid kordusi.

Ja nuh, kui söömine kah korras on, siis peaks arengut juba näha olema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jep-jep. Ok, ega ma ei anna alla, üritan siis kõvasti edasi teha! <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kõige lihtsam teada saada milles probleem. Pinguta kõhtu ja katsu näppudega, kas on kühmud ja vaod sees, kui on näppude all tunda , et kõhulihas kui selline olemas , siis viga ikka selles , et rasvakiht tiba suur kõhupeal. Kui midagi tunda pole ju siis tuleb hagu anda kõhulihastele kõvasti <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

lihased on olemas küll, ilmselt tuleb siis minna rasvaimusse... <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kombineeri. Mul mõjuvad hästi superseeriad, mingi perioodi teen neid (ilma mingi raskuseta) ja teine periood teen jällegi raskusega lühikeste korduste arvuga seeriaid. . Õpi valu kannatama ka..mul alguses oligi ses probla, et ei suutnud kannatada seeriat lõpuni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×