Jump to content
Sign in to follow this  
Hustler

rinnalihas

Recommended Posts

tere.selline küsimus, et kuidas saada võimalikult kiiresti suured rinnalihased?

kui tihti ma peaks nädalas rinnalihast treenima, hetkel teen 3 või isegi neli aga kõik ei ole neist rasked trennid.

kas treenin üle ning seega kasvab aeglasemalt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

alguses peaksid tegema kergemalt .. ehitama endale nö. põhja . Üle 2 korra nädalas ei ole kindlasti mõtet ...ma tegin näiteks nädala alguses korralikult ...ja siis nädala lõpus natuke ,aga üldiselt üle korra nädalas enam ei tee . Ühel rinnapäeval aga lasen kõik kaldpingid ja horisontaalid läbi .. lendan ja tõmban plokke :) Samas mul pole teab mis suured rinnalihased kah .. aga rinnalihas muidu täitsa olemas :angry:

Edited by Goth_

Share this post


Link to post
Share on other sites

4 korda nädalas????

Sellise tempoga sa ei jõua kuhugi. Sa ei lase lihasel absoluutselt puhata. Tee üks kord nädalas aga tee korralikult. Võta lihas iga nurga alt läbi ja küll siis kasvama hakkab.

Siinkohal tuletaksin sulle veel meelde, et lihas kasvab siis kui sa puhkad, mitte siis kui trenni teed.

Edu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

tegin kaa kunagi nii ma ei tea kuda see võimalik on aga mul tuli nii max jõudu juurde :) .(äkki oskab keegi teine seletada pakub omale ka huvi :angry: )

Share this post


Link to post
Share on other sites

3-4x nädalas on ilmselgelt palju.

Soovitan sulle teha 2x nädalas. Üks kerge ja üks raske trenn.

Seda juhul, kui rind on prioriteet (sain nii su jutust aru).

Sa pead hindama oma taastumist ning seejärel võid veelkord üle vaadata oma treeningplaani.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ei hakkaks uut kysimust tegema.ma teen korra nädalas rinda lasen täiega 4 vahel 5 seeriat 7-9 kordust kõike kald.horisontaal,negagtiiv pinki ja mitte mingit väsimust pole-käin pesemas ka veel ära ja selline tunne nagu poleks trenni teinudki.??

oskab keegi midagi öelda?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Palju asju saab teha.

Pause lühendada, superseeriad teha, seeriate ja korduste arvu muuta.

Sõltub mis eesmärk sul on. Millised on su ülejäänud rinna harjutused jne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

paus on mul 1.5min.mis see superseeria on? eesmärk on arendada surumist ja lihast.rinnale teen veel lamades lendamist/kaldpingil lendamist,kitsa haardega surumine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mul sama asi nagu wilsonil et üldse ei väsi ära kuigi rabelen nagu segane.

mul ikka tõeline jõusaali sõltuvus käin 6 korda nädalas ja siis ühe päeva puhkan ka

kindlasti käin palju aga see vict halba ka tee ju :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lihast annab koormata lisaks eelpool mainitule väga erinevalt.

Teed surumisel või lendamisel superseeriaid: näit. teed 100kg-ga 8-10x, paus 20sek. 80kg.-ga 8-10, paus 20sek. 60kg.-ga 8-10.

Saad raskusi enda järgi sättida ja just nii, et töötaks korralikult läbi (et oleks raske).

Sama saab teha lendamistega ja muude harjutusetega.

Lisaks võtaksin sisse mõne rinnavenitus harjutuse. Näit. liblikas või trosside ristivedu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Need on vahelduseks. Jõutsüklis neid ei tehta.

See "ehmatab" lihast ja selle eesmärk on ennast tühjaks tõmmata.

Tihti tehakse neid siis, kui areng on peatunud.

Eks nende mõju saab hinnata. Ise olen neid teinud mingi periood - näit. 2 kuu vältel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

aga kui teha superseeriana, kas siis ainult ühte harjutust või kõiki rinna harjutusi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

aga nagu kui kas siis superseeria mõjub lihasekasvatamisele paramini kui tavalised seeriad? et nagu effektiivsem või midagi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super-seeriates sooritatakse kaks või kolm seeriat erinevaid harjutusi ilma puhkepausita.See võimaldab ära kasutada ühte piirkonda tulvanud verevarustust nt.biitseps-triitseps ja samas ka aega kokku hoida.Üldiselt on selline harjutamine väga koormav,nii et neid super-seeriaid ei tuleks teha rohkem kui kaks kuud järjest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arengu seiskumine võib tekkida :

1)ületreening

2)vähene taastumine

3)vale treeningmetoodika

tagajärjel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lisaks veel põhjustab keemia kasutamine seisaku...

seega moraal... ärge kasutage keemiat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arengu seiskumiseks võib olla väga palju erinevaid põhjuseid, mitte ainult need 3.

Tähtis on sügav ja objektiivne analüüs, et välja selgitada oletatav põhjus.

Sellepärast on raske seda teha neti teel. See kõik on rohkem kompimine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vaevalt ma yle treenin.pole nagu ammu 2 nädalat trenni teinudki.eile sai nyyd proovitud seda superseeriat.Võttis kyll rohkem läbi kui muidu.ma olen enda trenni pikemaks ka muutnud.2 tunnilt 3 tunnile selle ajaga võtab läbi kyll.Keemiast ei usu eriti.pole enam kuu aega kreatiini söönud.eks proovin kuu aega teha neid superseeriajaid,eks näeb mis välja tuleb :angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

See 3h treening hõlmab sul kui mitut lihasgruppi?

Ma ise leian, et 3h on küll liialt pikk aeg ühe treeningu jaoks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×