Jump to content
Sign in to follow this  
lauri61

Kuidas "õllekõhust" lahti saada

Recommended Posts

Kõik räägivad siin foorumis, kuidas lihasmassi suurendada, aga kuidas rasvadest vabaneda? Alustasin igapäevast jooksmist (6km) 3 nädalat tagasi ja jõusaaliga 2 korda nädasas samal ajal. Milline peaks olema treening "õllekõhust" vabanemiseks? Kas peaks kasutama lisaks ka rasvapõletajaid või piisab tavalisest treeningust?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ainult aeroobsest tegelt ei piisa. Pead oma toitumise ülevaatama ja loobuma kõrge kaloraaziga toitudest, eriti õhtusel ajal. Kui suudad toitumise korda saada ja aeroobset teha, siis ei lase tulemused end kaua oodata.

Edu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Soovitsksin 3x nädalas jõusaali 3x nädas jooksmist ( umbes 3 km) + rascapõletajad Mul toimis väga hästi ja arvan et ega sul ka tulemused halvad poleks aga jah toitumine vaata üle!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jooksen 5x nädalas 5km ja pärast jooksu teen kätekõverduste ja kõhulihaste seeriaid. Kui päeval käin jõusaalis, kas siis õhtul jooksmast tulles jätan kätekõverdused ja kõhulihased ära, et lihased taastuks? Või ei tee liigne trenn liiga?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mul ei ole pulssi mõõta millegagi, aga kas rasvade põletamiseks on parem joosta natukene kiiremini ja lühemat distantsi või aeglaselt ja pikemat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alustame sellega, et Sa mõnda aega õllet enam ei joo

ja jama ei söö. Sööd ilusti tevislikku toitu.

Aga jah see kõik oli eelpool mainitud.

Sry, aga tõesti muud konksu ei ole.

Kõik algab toidust.

Edited by netz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tegelikult on asi hoopis süsivesikute taga, mitte rasvade.Häid rasvu peab keha ikka saama, samuti ka süsivesikuid aga piiratud kogustes(eriti õhtusel ajal).

Share this post


Link to post
Share on other sites

tee nädalas 4-5x aeroobset madalapulsisagedusega, pluss 3x jõusaal. aeroobset tee peale jõusaali või siis hommikul enne söömist. kui tahad lihast säilitada, siis ära üle 30 mintsa aeroobset tee. kui peamine eesmärk rasva põletada, siis tee 45-60 mintsa. toidukordi päevas tee kuskil 5, et ainevahetus oleks kiire. vaata, et saad päevas toiduga kätte 2xkehakaal grammi valku kätte ja 1xkehakaal rasvu (enamasti taimseid). süsivesikutega pead nüüd ise mängima, kas rohkem või vähem. ütleme, et keskmiselt 3-4xkehakaal. lisaks pead süsivesikute kogused päevas nii jaotama, et hommikul palju ja õhtul minimaalselt.

minu soovitused on antud. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ideaalne toitainete suhe on:

10 - 15 % valke

25 - 30 % rasvu

60 % süsivesikuid.

Valkudega ei ole mõtet üle doseerida,sest üleliigne viiakse organismist välja.Ühel toidukorral soovitatakse süüa ainult üht tüüpi valku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ärge nüüd üle ka pingutage - pole ju heast poldist kasu kui vint maas :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ideaalne toitainete suhe on:

10 - 15 % valke

25 - 30 % rasvu

60 % süsivesikuid.

Valkudega ei ole mõtet üle doseerida,sest üleliigne viiakse organismist välja.Ühel toidukorral soovitatakse süüa ainult üht tüüpi valku.

OldMan, kelle jaoks selline vahekord ideaalne on?

Lihaskasvust võib küll ainult unistada sellise toitumise juures!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aminohapete omastatavus sõltub toidu süsivesikute ja lipiidide (rasvade) hulgast ning vahekorrast.

Pikemalt lk.108 "Seedimine.Toitumine.Dieedid" Selma Teesalu,Tiiu Vihalemm Tartu Ülikooli Kirjastus 1998

Share this post


Link to post
Share on other sites

njah r22kige siin targad vennad yksk6ik mida, fakt on see et 6llek6hust lahti saada on v6imatu! kui oled oma mao kord juba v2lja venitanud siis selliseks ta ka j22b. v6id treenida pidevalt k6hulihaseid ja rasvaprotsendi kasv6i nullile saada, magu j22b sul ikka suureks ja l6dvas olekus punnitab su k6ht ikkagi ettepoole.

Share this post


Link to post
Share on other sites
njah r22kige siin targad vennad yksk6ik mida, fakt on see et 6llek6hust lahti saada on v6imatu! kui oled oma mao kord juba v2lja venitanud siis selliseks ta ka j22b. v6id treenida pidevalt k6hulihaseid ja rasvaprotsendi kasv6i nullile saada, magu j22b sul ikka suureks ja l6dvas olekus punnitab su k6ht ikkagi ettepoole.

Õllekõht pole väljaveninud magu, vaid naha alla kogunenud rasv. Sellest on võimalik lahti saada korraliku toitumise ja aeroobse trenniga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Välja veninud magu saab tagasi normaalsesse suurusesse opiga. Väljaveninud maol on suur osa õllekõhul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei hakka uut teemat tegema...

aga selline asi, et tahax ka rasva vähendada..... seda olen juba päris palju suutnud, aastaga kergemax muutunud umbes 20 kg, aga see viimane rasv ei taha kuidagi ära kaduda.

Hetkel teen 3x nädalas aeroobset....sellest kahel päeval jooksen ja ühel päeval vuran rattaga...pulss on nii 140 kanti ja nii umbes tund aega (rattaga rohkem vähe)

Käin ka veel 3x nädalas jõusaalis....

Toitumine on ka enamvähem korras, söön 4-5 korda päevas, oleneb päevast....muidugi ei saa ka igakord päris seda süüa mida tahaks.... koolis nimelt ei pakuta sellist sööki.....

aga ehk oskate aidata, mida peax tegema?

Ette tänades

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×