Jump to content
Arnold

Fat Burner fitness drink !

Recommended Posts

imejook sisaldab 3000mg L-karnitiini! välismaised analoogid sisaldavad L-karnitiini 3-6 korda vähem. Kas keegi oskab öelda miks? Kas olete sellele mõelnud? Ma sügavalt kahtlen, et USA-s puuduks tehnoloogia, mis võimaldaks joogisisse kas või 5000mg toppida...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma arvan, et suudetaks 10000mg ja enam ka sinna panna. Eks põhjused ole ikka siin majanduslikud. Mida vähem kallist kraami tuleb sisse panna, seda suurem ka enda kasum. Meil on seda jooki ka odavam toota, sellest võib-olla suurem L-karnitiini sisaldus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma suht loll sellel alal: Miks meil seda odavam toota on?

Küsin sellepärast, et rääkisin ka ühele sõbannale selles, et pidi hea asi olema jne... aga ta kohe vastu vaidlema, et tehakse jah igast imeasju ja, et raudselt kahjulik, sest miks siis varem pole seda L-karnitiini nii palju sinna pandud (välismaistesse jookidesse jms). Ütlesin siis, et meil seda odavam toota (st. lugesin siit foormuist :) ) aga ei oskand talle ära põhjendada miks on odavam B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tartus müügil seda ainult Jaama tänava Olerexi tanklas ... sai sealt täna ise ostetud ... maksis 23 EEK tk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

rakveres pole kuskil müügil ve, ise prooviks ka hea meelega ära mis teema on sellega:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

natuke infot L-karnitiini kohta, ma vaatasin mõnda siin huvitab :

vajalik lihastes, kus toimub kestva lihastöö tingimustes rohke rasvhapete lõhustumine. defitsiiti inimorganismis ei teki yldjuhul, kuna synteesime seda ka ise. peamiselt saab seda lihast(lammas, siga, veis, kala, piim jne). kuna inimorganism synteesib seda ise teatud kogustes on ööpäevast normi raske öelda. umbes 75% L-karnitiini saadakse tavaolukorras normaalse toitumisega ööpäevas. normaalne kogus peaks olema 150-300 mg ööpäevas ( hmm, see asi sisaldab 3000 mg?). adekvaatne manustamine mõjub hästi organismile (teatud haiguste,symptomite korral).

seda peab kasutama koos vitamiinide B2, B3, B5 ja C-ga. see garanteerib, et kõik oleks systeemne ja tasakaalus.

toksilisi efekte pole täheldatud ka ysna suurte annuste puhul (nt ka yle 50 mg/kg kohta päevas. hmm, see sisaldab siis 3000 mg poole liitri e. umbes poole kilo kohta?). see aga ei tähenda, et teda võib meelevaldselt ja suvalistes doosides manustada!

yhesõnaga ise teate mis teete aga selleotsa lolliks ei tasu minna. yleliigsetes kogustes asju tarbida ei ole kunagi hea.

.)

Edited by fea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even though L-Carnitine is directly involved during the process of converting fat into energy, ingesting / drinking it in so-called fat-burners will not help the body burn more fat.

L-Carnitine is an amino acid. It is abundantly found in many foods:

- Meats

- Chicken

- Fish

- Pork

- Milk

- Ice Cream

The human body even produces carnitine from lysine & methionine (two amino acids), in conjunction with vitamin C, iron, niacin, and vitamin B6.

Again these amino acids and vitamins are found in many foods. Eating a healthy diet will provide an individual with plenty of all the essential amino acids, macronutrients (carbohydrates, proteins, and fats) and micronutrients (vitamins & minerals). Unless your physician diagnosis you with a deficiency in a particular nutrient there is no reason for supplementation. In fact the only difference between an athletes diet and non-athletes diet are energy requirements in the form of macronutrients. Some female athletes may fall short in micronutrients (vitamins & minerals) and may need to supplement to avoid:

- Osteoporosis (Lose of Bone Density)

- Anemia (need for additional iron)

- Amenorrhoea (Loss of menstrual cycle)

Supplementation should be doctor recommended in these instances.

Research on L-Carnitine published in:

- Grunewald KK, Bailey RS. Commercially marketed supplements for bodybuilding athletes. Sports Med. 1993;15:90-103.

- Williams MH. Ergogenic and ergolytic substances. Med Sci Sports Exerc 1992:24; Suppl.: S344-8.

- Villanti RG, et al. L-carnitine supplementation combined with aerobic training does not promote weight loss in moderately obese women. Int J Sport Nutr Exerc Metab 2000;2:199-207.

Has shown that extra L-carnitine does not enable more fat to be burnt for energy.

Even in athletes training hard, carnitine deficiency is rare. The body is very efficient in conserving carnitine, so taking more carnitine will not help burn more fat. Even on a low calorie diet extra carintine will not assist in the fat burning process.

Many companies with miracle claims target specific groups (athletes, old people, over weight individuals) Products marketed in Europe making health claims must be sanctioned by the European Food Safety Authority (EFSA) and scientifically proven. If a product is EFSA approved then it will do what it says it will. Products making miracle health claims not approved by the EFSA should read consumer beware (In the US the Federal Food and Drug Administration (FDA) regulates health claims.) Beware many supplement companies are not regulated.

Whether your looking for a short cut to losing weight or a cure for a serious ailment, beware before spending your money on unproven, fraudulently marketed, often useless health-related products, devices and treatments. A good book on Nutrition explaining the conversion of food into energy will be far more useful. An exercise program combined with a healthy diet is the key to weight loss and well-being.

By:

Louis Pullano

Masters in Health Science / Touro University

Bachelor of Science in Clinical Health Science / George Washington University

Bachelor of Science in Human Nutrition / Touro University

Natural Body Builder

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma kasutasin Fatburnerit ja mul oli kuivem ja muretum tunne:-) Muidugi kasutan Fatburnerit ka edaspidi!!!!

...erit enne võistluseid!

Hea kraam!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tartus müüakse Rain Hulgis, 18.90 tk. Aga maitse võiks parem olla, pudelitäit sisse vägistada on päris raske, sellise maitsega limonaadi ei jooks :huh: Dunno, võibolla asi minus aga alguses läks see jook paremini sisse, peale 5-6 kasutamiskorda ei taha enam sisse minna :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Murettekitav on just see, et organism ei omasta nii palju seda L-C-d kui kiirelt see jook ära juuakse. L-C manustamine nii tablettide kui vedeliku näol on ju põhjusega doosidesse jaotatud. Te võite kasvõi 5000mg seda neelata..... iseasi palju organism seda omastab ju. Niiet see mida ma öelda tahtsin on, et kavalam põletaja joob seda pudelit 3-4 päeva ja säästab raha sellega et ei pea ostma tablette :unsure::huh:

Edited by enemy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuidas siis on-on keegi mingeid mõjusid (pos/neg) juba täheldanud? Palju te seda keskmiselt tarbite-enne igat trenni või? Või trenni ajal kah?

Eile sai ise ka ära proovitud ja hakkan edasi kasutama (Tartus muide müüakse Kaubahalli Comarketis, pudel maksab 19kr sentidega))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erinevad meedikud üle maailma kinnitavad, et kehaomasel aminohappe L–karnitiinil on positiivne toime südamele ning see parandab ka ainevahetust.

L-karnitiin vähendab kolesterooli ja triglütseriidi taset.

L-karnitiin mõjub hästi diabeetikutele vähendades glükoosi hulka.

L-karnitiin tugevdab südamelihase töövõimet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Murettekitav on just see, et organism ei omasta nii palju seda L-C-d kui kiirelt see jook ära juuakse. L-C manustamine nii tablettide kui vedeliku näol on ju põhjusega doosidesse jaotatud. Te võite kasvõi 5000mg seda neelata..... iseasi palju organism seda omastab ju. Niiet see mida ma öelda tahtsin on, et kavalam põletaja joob seda pudelit 3-4 päeva ja säästab raha sellega et ei pea ostma tablette :D;)

peab see tõesti paika, et 30min enne trenni pole mõtet seda juua, vaid tasub juua päeva jooksul nt 1 pudel vms ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ise kogesin veel seda, et väga hästi kustutas janu. Krt paar pudelit kannatab massi ajal ka alla lasta :D Ega ta mööda külge maha jookse.

Võta hoog maha! Üle ühe pudeli päevas ei tohiks seda tarvitada. Ühest piisab täiesti!

Share this post


Link to post
Share on other sites

No nii aga kuidas see siis ikkagi neid rasvu põletab? ei saa ju olla nii et jood joogi ja põleb silmnähtavalt?

Kui palju L-carnitini see mõistlik/tervislik kogus on?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tartus on Raatuse comarketis. pudeli hind mingi 17-18.

kui ära jõin siis tundus trennis natuke rohkem jõudu kaa olevat

Share this post


Link to post
Share on other sites
Juhei, Pärnus leidsin Pordika toiduosakonnast!

port 1. või 2. mis maksis?? B)

port ühes pole toidupoodi! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×