Jump to content
Sign in to follow this  
RixRaxPox

Proteiin ja selle manustamine

Recommended Posts

Millal proteiini manustada, kas kohe peale jõutrenni ( du??i alt tulles )? Ma pole enne peale vitamiinipreparaatide toidulisandeid tarvitanud. Üldiselt kavatsen nüüd jõusaalis teha 4 nädalat maksimumjõu trenni - suured raskused, palju seeriaid, vähe kordusi, lühikesed pausid. Kas proteiini peaks ka puhkepäevadel võtma?

Ka on kavatsus hakata 3 korda nädalas 2-3h peale jõutrenni saalihokit mängima hakata. Sealt peaks korvpallitrenniga sama koormuse saama. Mida selle vahel süüa? Proteiinijook ja palju süsivesikuid?

Tekkis veel 1 lisaküsimus. Ma ei oska selles proteiinimaailmas enam orienteeruda. Ühed kiidavad seda, mille teised maha laidavad. Ise vaatasin Tai Kane no. 1 või Lemon Wheyd. Ei oska valida, millist soovitate?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inimestel on mingi väärarusaam, et proteiin on mingi imerohi või maagiline kasvataja, et kuuaega ja oled suur! :D Tegelikult tuleb kõik lihtsalt järjepidevuse ja õige toitumise - treeninguga!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Inimestel on mingi väärarusaam, et proteiin on mingi imerohi või maagiline kasvataja, et kuuaega ja oled suur! :D Tegelikult tuleb kõik lihtsalt järjepidevuse ja õige toitumise - treeninguga!

Seda ma pole arvanud. Küsimus tekkis sellepärast, et mul on päris palju tuttavaid noorsportlasi teistelt aladelt ja nad söövad proteiine minu teada ainult laagrites, või intensiivsemal perioodil.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Inimestel on mingi väärarusaam, et proteiin on mingi imerohi või  maagiline kasvataja, et kuuaega ja oled suur! :D Tegelikult tuleb kõik lihtsalt järjepidevuse ja õige toitumise - treeninguga!

Seda ma pole arvanud. Küsimus tekkis sellepärast, et mul on päris palju tuttavaid noorsportlasi teistelt aladelt ja nad söövad proteiine minu teada ainult laagrites, või intensiivsemal perioodil.

Laagrites söövad nad proteiine lisandite nöol lihtsalt rohkem, sest seal on treeningkoormus suurem ja lisandid on üldjuhul kergesti seeditavamad kui tavatoit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

peale trenni maksimaalselt 40 grammi sest keha rohkem ei omasta aga see kui palju peaksid päevas võtma see sõltub ju muust toidust mida sa sisse sööd! sinu kehakaalu juures oleks norm. päevas 120-150g valku saada mis tähendaks umbes 4-5 toidukorda mis sisaldaks 30g valku!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×