Jump to content
Sign in to follow this  
WestiCe

kõht

Recommended Posts

Tee pigem 2-3x nädalas ja 6-8seeriat max kordustega. Võiksid muidugi teha harjutusi, mis mõjuvad alumistele kõhulihastele ka. Neid tavaliselt ignoreeritakse miskipärast.

Share this post


Link to post
Share on other sites
äkki soovitad mõne hea alumise kõhulihase harjutuse

Ma ise nendele eriti ei tee, aga paar tuttavat teevad nii, et jalad on kõrgemal.

Mingi ääre peal näiteks ja siis tavaliselt kõhulihast.

Pidavat alt võtma.

Võibolla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

minu arvates on seda vähe... aga soltub treenituse tasemest, seega individuaalne...

Ja 10 punkti sulle et sa nii palju teed!

:rolleyes:

Edited by pinepearl

Share this post


Link to post
Share on other sites
kui igapäev teha 5#30 kõhulihaseid ..On see palju ??+ :rolleyes:

Ise teen 5x15-25.

On selliseid kes teevad küll palju rohkem.

Näiteks Usher teeb kõhulihaste harjutusi 1000kordust päevas.

link

Share this post


Link to post
Share on other sites

Algul tegin 4* nädalas kõhtu, siis hakkasin tegema 2*nädalas. Areng oli hea.

Treeni kindlasti ka alumist osa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@PuReSuruja Kõigeparemad on kerekallutused vasakule ja paremale raskus ühes käes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Üks tõhus alakõhulihase treeningharjutus on selline: võtad näiteks tõstekangi, asetad selle põrandale, ise oled põlvili maas kangi ees. Võtad kangist kinni ja rullid kangi ette kuni ülakeha on sirge, samas põlved on paigal. Käed on koguaeg sirged. Tasub lihtsalt meeles pidada, et kõhtu ei tasu vasta maad lasta, lõpp asendis jätta umbes 5-10 cm puudu, muidu lased endast pinge välja ja harjutus ei ole enam nii võrd tõhus. Kui kehakaal on kerge, võid asteda oma seljale lisaraskuse. Ega midagi kui jõudu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma lisaks sellise asja veel, et oleneb milliseid lihaseid tahad, kas niiet punnis lihased või siis siladed ja kõvad kõhulihased, punnis on 3 korda nädalas kuskil, aga kui ei taha selliseid siis tee iga päev kõhulihaseid, selle kohta olen lugenud ise päris paljudest kohtadest:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poisid, poisid, millal kord mõistate ,et pole olemas alumisi ega ülemisi kõhulihaseid. See müüt, millel anatoomiaga on sama palju seost kui jõusaalil lilleseadega, on juba mingisugustel müstilistel põhjustel pikemat aega liikvel olnud. Kõhulihas on nagu kummipael, mida ühest otsast ei ole võimalik rohkem venitada kui teisest.

Katsetuseks pange kasvõi käsi alakõhule tehes keretõsteid. Muidugi on nagu teistegi lihaste puhul tähtsad erinevad harjutused ja variatsioonid nagu keretõsted, jalgade tõsted ja mis iganes veel.

Pange tähele, et ühelgi geneetiliselt normaalsel inimsel pole alumis ega ülemusi kõhulihaseid. Vaid ühtne kõhulihas.

Share this post


Link to post
Share on other sites
:rolleyes: aga kui tahad punnis kõhulihaseid KAS siis tuleb teha võimalikult raskelt( võtad kangi ketta kätte) ja vähe kordusi seerjas või teha kergelt niipalju jutti yhes seerjas kui jõuad.?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Poisid, poisid, millal kord mõistate ,et pole olemas alumisi ega ülemisi kõhulihaseid. See müüt, millel anatoomiaga on sama palju seost kui jõusaalil lilleseadega, on juba mingisugustel müstilistel põhjustel pikemat aega liikvel olnud. Kõhulihas on nagu kummipael, mida ühest otsast ei ole võimalik rohkem venitada kui teisest.

Katsetuseks pange kasvõi käsi alakõhule tehes keretõsteid. Muidugi on nagu teistegi lihaste puhul tähtsad erinevad harjutused ja variatsioonid nagu keretõsted, jalgade tõsted ja mis iganes veel.

Pange tähele, et ühelgi geneetiliselt normaalsel inimsel pole alumis ega ülemusi kõhulihaseid. Vaid ühtne kõhulihas.

ja kõik spetsialistid räägivad täiega teemast mööda, kui soovitavad alumisi kõhulihaseid treenida eraldi?

Või kuidas on lood siis õlavarre kakspea ja õlavarre kolmpea lihasega? Need ka üks lihas kõik või siiski saab teatud lihase pead kindlate harjutuste abil rohkem mõjutada?

Palun tühista veel mõningad müüdid, mida me siiani pimesi usume!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kahjuks peab nentima, et jah paljud nn. spetsialistid panevad mööda jah. Eks kui ühte müüti piisavalt kaua leierdada, siis ta lõpuks pähe kinni tambitakse.

Õlavarre kakspealihasest niipalju ,et tegemist on lihasgruppiga ,millel on mitu erinevat pead. Mitte üksiku lihasega nagu on kõhulihas, kõhulihasel ei ole erinevaid päid. Kui ikka ei usu katsu oma kõhulihase pead üles leida ja anna tulemustest teada.

See oligi ainus müüt mille soovisin purustada. Selgituseks aka tõenduseks kõhulihased

Head avastamisrõõmu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Las sulle jääb sinu arvamus ja minule oma.

Ma tunnen ise oma keha paremini ja tean, mis kuhugi mõjub.

Artikkel oli muidugi huvitav.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Las sulle jääb sinu arvamus ja minule oma.

Ma tunnen ise oma keha paremini ja tean, mis kuhugi mõjub.

Artikkel oli muidugi huvitav.

Sõna ja mõttevabadus on muidugi väga teretulnud nähtused. Kuid minu arvamist mööda on selle foorumi peamiseks eesmärgiks läbi diskussioonide välja selgitada tõde, mis aitaks muuta treeningu/toitumise effektiivsemaks ja loogilisemaks.

Ma ei kahtlegi, et sa oma keha tunned. Kuid antud juhul võib see olla lihtsalt psühholoogiline effekt. Ma tooks sellest samast legendaarsest artiklist tsitaadi. Pole vist mõtet seda tõlkima kukkuda. Loodan, et kõik on mõistetav.

It's possible that because of the angle more stress is being applied to a certain area of the muscle, which is often a result of that part of the muscle being stretched more, causing micro trauma in that specific area. However, this means absolutely nothing in regards to muscle growth and development.

Ka mina uskusin ennemini raudkindlalt seda ala-ülakõhu teooriat. Kuni kuulsin seda ühe spetsialisti käest. Netis möllamine vaid kinnitas seda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas platseebo kaotab oma toime siis, kui sa saad teada, et see on platseebo või siis, kui sa enam ei usu sellesse?

Kogu meie elu põhineb sellel, et me usume millesegi ja kui see usk aitab meil saada paremaks/tugevamaks või lihtsalt päeva üle elada, siis mis selles on halba?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×