Jump to content
Sign in to follow this  
rih2512

rasvaprotsent

Recommended Posts

Kuidas vähendada tõhusalt keha rasvaprotsenti et rõhutada lihaste reljeefsust?P Probleemseks kohaks on just kõht...paar aastat tagasi oli mulgi nö "6 block" kuid siis tekkis ületreeningu efekt(deprekas, jõu kadu jne) lisaks veel õlaliigese rebend ning kadus igasugune trenniisu.Kõhule kogunenud liigne rasvakiht <_< Sooviks oleks saada tagasi endine vorm, hetkel näitajad keskmised(kaalun 94kg, rinnalt 110kg)

Share this post


Link to post
Share on other sites

aga tee rohkem rasvapõletus harjutusi ning jõutrennile lisa rohkem erinevaid harjutusi, et kõik lihased ilusti välja joonistuksid, aga vaata et üle ei pinguta <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mis on rasvapõletuse harjutused?Ma mõtlen peale aeroobse?Oleks väga tänulik kui keegi ytleks,sest endal ka väike rasva kiht kõhul mis ei taha kohe yldse 2ra minna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

et rasva põletada, pead tegema igasugu harjutusi, kuid kergemate raskustega ning pikemate seerijatega, et rasv kaduma hakkaks. aga et kõhtu korda saada pead tegema kodus tavalisi keretõsteid igapäev mitu korda või igal trennil jala tõsteid kaldpinnal või rippudes jne ega kõhulihased sul ühest seerijast tipp-topp punni ei lähe, tähtis on JÄRJEPIDEVUS <_< võimalusi on palju niiet edu treenimisel!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuleks jah rohkem aeroobset tegema nt. joosta, ujuda ja isegi sex (ei tea kindlalt, aga pidi võrduma ühe rongi vagunitäie söe mahalaadimisega <_< ) ja siis kui rasv maas, siis võib hakata jõusaalis rohkem jõudu tegema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"ja siis kui rasv maas, siis võib hakata jõusaalis rohkem jõudu tegema"

See on küll täiesti loll jutt.

Edited by amilo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tuleks jah rohkem aeroobset tegema nt. joosta, ujuda ja isegi sex (ei tea kindlalt, aga pidi võrduma ühe rongi vagunitäie söe mahalaadimisega <_< ) ja siis kui rasv maas, siis võib hakata jõusaalis rohkem jõudu tegema.

Kui rasv maas siis hakkab jälle üks suur jõu ja massi kogumine , mille tulemusel ikka rasva % suureneb mõningal määral.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jooksmine ja sellised tegevused on mul vastunäidustatud kuna kaalun ise ligi 100kg ja umbes kuu tagasi tehti ka vasaku põlveliigese operatsioon, niiet probleemid muudkui kasvavad <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rasvast saab lahti ikkagi õige toitumisega - õigeid toitaineid õiges koguses õigel ajal. Minul on andnud tulemusi tihedam söömine, kusjuures toiduportsjoni suurus väheneb. Ennast tööle ohvriks tuues toitusin ka kuidas juhtus ja kehakaal muudkui kasvas. Hakkasin jõutrenni tegema ja tihedamini sööma, vahetoiduks aitab tihti kohukesest või jogurtist või mida iganes. Arvan ka (vastupidiselt siin palju levinud väitele, et rasvaprotsenti saab vähendada vaid nö üle kogu keha) et organism tarbib energiat eelkõige "lühemat teed" pidi, see tähendab treenides õlavarre lihaseid kasutatakse ära rasvadest kõigepealt lähedal asuvad rasvarakud, mitte ei hakata neid transportima kuskilt tagumiku pealt. Seega kui probleemiks kõht - anna kõhule tuld. On ka teisi arvamusi, igatahes ootan vastuväiteid. Muideks, palju sul aastaid rih....?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×