Jump to content
Sign in to follow this  
laukus

rinnalihas..

Recommended Posts

et kui palju on rinnale soovitav teha nädalas trenni ja kui palju harjutusi korraga?? et mina teen kolm korda nädalas rinnale, kas pingutan üle??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mitte tingimata, kui oled algaja, siis ülepäeviti võid 2-3 korda nädalas teha juhul kui teed ühe kolme seerialise harjutuse päevas (nii rinda kui teisi lihasgruppe).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ise tegin kunagi esimestel kuudel rinda 4 korda nädalas. Oli see nüüd tark tegu või mitte ma ei oska öelda. Enam ma aga sellist nalja ei korraldaks kindlasti. Hetkel teen rinda 2x nädalas kus üks raske ja teine kerge päev.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma alustain kohe jõusaaliskäimist üks kord nädalas trenni(umbes 1,5 kuud), tulemusi kuidagi ei tulnud siis läksin üle algajatele soovitatud üle päeviti kõiki lihaseid, siis hakkas tulemusi ka tulema

isiklikust kogemusest ütlen, et alguses võiks 3x nädalas küll teha....

Share this post


Link to post
Share on other sites

olen käinud jõusaalis pea 2 aastat ja algul tegin rinda 1 korra nädalas, kuid nüüd tõstsin seda 2le korrale, ja mõlemad korrad teen rasket trenni rinnale ning halvasti ta küll ei mõju ptui ptui ptui....pigem vastupidi <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

ah kindlasti pingutad yle....yx kord nädlas rind korralikult läbi võtta ja selelst piisab. Muidu kui yletrenni teed siis tavaliselt raskused akkavad langema ka....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ise ma teen nädalatega vahelmumisi s.t. 1 nädal 1 kord ja 2. nädal 2 korda 3. nädal jälle 1 kord jne. Aga laukus mis on Sinu eesmärk ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

minu versioon oleks elline t see kas teha 1või 2 korda nädalas oleneb organismi taastumisvõimest ja seda saab teada lihtsalt katsetamismeetodiga... kui keegi arvab et ütlesin misket valesti siis korrigeerige <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma ka kunagi tundsin nagu see 2 korda mis ma tegin oleks mulle väga hea aga tegelikult minuarust sellest nii suurt kasu ei olnud!

kui teen 1.he korra nädalas siis on jõudu nii palju rohkem et nagu täitsa teine inimene <_< - nagu lihase vastupidavus palju parem ja tulemus etem!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Üks kord üheks korraks. Aga kui olla väga algaja ja lihas ikka väga väike või olematu, siis ühest korrast nädalas kindlasti ei piisaks. See tähendab muidugi , mis on eesmärgid? Kui niisama teha , et toonust saada ja vormis olla siis pole vist jah vahet.

Samas ka asja teine pool. Algaja kahjuks tavaliselt ei oska või ei suuda lihast korralikult kurnata. Seda peab olgem ausad ikka kõvasti enne õppima. Ja kui juhtub näiteks see üks rinnapäev olema loidumus või lihtsalt ei viitsi või ei taha trenni eriti teha, siis tuleb ju välja, et rinnatreeningusse tuleb põhimõtteliselt kahe nädalane paus.

Samas olen ise tundnud , et mõnevõrra see isegi motiveerib (1x nädalas). Teada, et 1 nädal puhkust rinnale. Lihtsalt peab korralikult tegema. Muidu kaob nagu asja mõte üldse ära.

Ühesõnaga tuleks panna treeningud paika enda, mitte teiste järgi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ühesõnaga tuleks panna treeningud paika enda, mitte teiste järgi.

Seega kõige lihtsam on lasta kava teha <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×