Jump to content
Sign in to follow this  
BigAl

Lihasmassi kasvatamine

Recommended Posts

lol... lihasmassi suurendamisex on kõige kasulikum teha raskustega, millega jõuad teha 8-12 kordust... vahel võid teha ka mõned seeriad sellise raskusega, millega suudad teha kuni 4 korust...

Share this post


Link to post
Share on other sites

see kuidas igaühel massi kõige paremini tuleb on individuaalne. see kõigub kuskil 6-15 korduste juures. kui mõni saab max tulemusi 15 kordusega, siis teien võib saada 6-ega. aga üldine massi korduste arv on ~10, mis peaks olema enamikel. soovitan sul katsetada 3 nädalaste perioodidega kord ühte varianti, siis teist ja nendest omad järeldused teha. kui ei viitsi, siis tambi kümnete kordustega ja peaks kärama algul küll

Share this post


Link to post
Share on other sites

sain ma siis õieti aru et kui tahan lihasmassi suurendada teen trenni max raskustega mida jõuan 6-15 tõsta.

aga mis siis need pikkad seeriad annavada, loogiliselt peaks nad ju jõudu andma aga ;):P:D;):D

midagi on ikkagi mäda siin vastustes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

selline küsimus et, ma kusagilt siin foorumist lugesin et ühele lihasgrupile tuleks teha vähemalt 6 seeriat, aga ma teen selle 6 seeriat ära ja esialgu tundun et olen täiesti väsind ja enam ei jõua aga kui puhkan 5 või 10 min. ja jõuan jälle need 6 seeriat teha et kas ma siis tohin uuesti neid teha samale lihasgrupile või aitab tänaseks ühele grupile kuuest seeriast olenemata sellest kas jõuan neid teha rohkem või ei ? ei tea kas saite aru aga loodan et keegi sai ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seeriate vahe ei tohiks olla üle 5 minuti. 5 min vahedega on eelkõige jõu trenn, kus madalad kordused ja suured raskused. Tavaliselt hoitakse korduste vahe 1-2min peal, et saada maksimaalne lihaskasv.

Oli see nüüd see mida sa teada tahtsid?

Share this post


Link to post
Share on other sites

tegelikult tahtsin seda teada et kui ma teen näiteks biitsale 6 seeriat päevas. et teen 6 seeriat ära ja ei tunne ennast väsinuna, kasutan küll maksimum raskuseid ja kordusi 12 aga ei väsi ikkagi ära, et kas ma siis tohin teha näiteks üle 10 seeria biitsale kui ma ei tunne et se oleks väsinud, või pingutan ma üle?

Share this post


Link to post
Share on other sites
...üle 10 seeria biitsale kui ma ei tunne et se oleks väsinud, või pingutan ma üle?

Ära tee ainult ühte harjutust.

Tee ühele lihasgrupile mitu harjutust ning milles kõigis on mitu seeriat.

Kordan, et saavutamaks järjepidevat lihase arengut on vaja rakendada mitut harjutust ühele lihasgrupile.

Kui siis lihas ikka ei väsi, teed harjutust valesti ja lohakalt.

Kui biitseptsit teed siis püüda tõsta kangi treeingut vajava lihasega.

Share this post


Link to post
Share on other sites

lihasmassi kasvatavate harjutuste hulka ei kuulu kindlasti mitte kangi! ja trenazööri! treening... seega anna hantlitega minna!!!

Edited by E46

Share this post


Link to post
Share on other sites

igasugu erinevad ja varieeruvad harjutused lihasele ja erinevad seerijad, vot see annab parima tulemuse

Share this post


Link to post
Share on other sites
lihasmassi kasvatavate harjutuste hulka ei kuulu kindlasti mitte kangi!

;):P:D

Päris hästi paned, dude... ;)

Sain just teada, et kangid on aegade algusest olnud naljapärast jõusaalides

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
lihasmassi kasvatavate harjutuste hulka ei kuulu kindlasti mitte kangi! ja trenazööri! treening... seega anna hantlitega minna!!!

Seal saalis kus ma käin, seal pole üldse ühtegi hantlit.

Need varastati ära. Kõik süsteemid on ligi 30aastat vanad.

Nii palju kui ma aru sain, siis mul ei õnnestugi lihast arendada.

Päris pees lugu. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
lihasmassi kasvatavate harjutuste hulka ei kuulu kindlasti mitte kangi! ja trenazööri! treening... seega anna hantlitega minna!!!

rumaluse tipp. vabandan väljenduse pärast, aga midagi nii rumalat pole ma vist siin enne lugenud, pidades silmas kangi puudutavat osa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma olen varem ka kuulnud arvamust, et kangiga lihasmassi ei kasvata. Siiani ei saa aru, kust kohast selline mõttekäik võetud on?

Ise teen massi ajal just baasharjutusi ja neid kangiga. Mõjub ja kuidas veel!

Share this post


Link to post
Share on other sites

tropikari(kes nagu minu pakutud nõuande 100ga ümer lükkasid ;) ), küsige ükskõik millise vanema tegija käest enne kui paukuma hakkate!!!

to netz, õpi lugema! jutt käis massi treeningust!!!

to kzma, keegi ple rääkind,et midagi saalis naljapärast on, kui sa ise matsu lahti ei jaga siis ole vait! uha sina järjest oma kangiga ja vaata palju sul massi juurde tuleb... idioot! :P

to freshman, sina oled üks suur rumaluse tipp, uuri asja enne kui kommenteerima hakkad!

ja sina erxs11 oled täiesti õieti kuulnud.

ps. sõnastus andis vb. jah soovda, ma ei mõelnud,et AINULT hantlitega aga põhirõhk küll lendamistele jms harjutustele, mis on hantlitega! sama kehtib ka ntx. õla trenni korral!

sry,kahjuks ei mäleta linki kus seda kirjutas aga ajakirjades(muscle&fitness) on sellest ka palju juttu olnd.

Edited by E46

Share this post


Link to post
Share on other sites

einoh.. isiklikult oleks rohkem huvitatud p6hjendusest, mitte lingist ja eeldan, et sellise tugeva vastasseisu t6ttu see ka olemas on. Mingile lingile, mis 2ra on unustatud, ja kus eeldatavasti sellest kirjutatud oli, ei saa nyyd kyll toetuda. Mitte, et ma kedagi maha teeks vms. P6hjendust sooviks.

jutt k2ib loomulikult kangi suhtelisest sobimatusest massitreeningusse

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miks ma pean küsima mingite tegijate käest, kui ma tean omast käest, et kangiga saab väga edukalt massi kasvatada.

Arvad vist, et kui keegi suur mees kusagil arvab, et kang on jama, siis hakkan ka mina samamoodi arvama? Ära viha pea, aga lapsik käitumine, eriti veel see sõim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

f*cking pessimistid :D

inimene küsis,kuidas massi saada ja mina soovitasin nii nagu targemad on öelnud,nagu ise olen lugenud(nii netist kui ajakirjadest) ja kuidas ka ise teen NÜÜD(st. enne uhasin ka ainult kangiga ja ei tulnud sellist tulemust nagu hetkel)<-- arvan,et sellest piisab!?

Teie siin aga hakkate hoopis kritiseerima :P

parem ütle midagi taraka ja põhjenda,miks minu seisukoht vale oli ja mille vastu ma siis eksisin,mitte ära hakka hakka maha tegma,pealegi kui sul õigus ka veel pole ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm.. kas viimasest postitusest v6ib lugeda v2lja seda, et p6hjendust ei teata? Mina isiklikult ei ole kellegi poolt, ega kellegi vastu. Arvan lihtsalt, et kui nii ikka oma seisukohta kaitsta, v6iks olla sellele ka p6hjendus ja mina tahaks seda teada saada. Ise treenin nii kangi kui hantlitega ja ei kurda. Minumeelest lihtsalt oma asja peale ajada, ilma p6hjenduseta, nyyd kyll eriti l2bi ei l88. Miks sa ise seda j2rgid aru saamata, mis asja sisu on? V6i huvitab lihtsalt see, et tulemused on paremad ja kogu moos? Mind n2iteks huvitab ka sisu. R6hutan veelkord : ma olen erapooletu ja mind huvitab kangi mittesobivuse massitrenni p6hjendus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×