Jump to content
Cross

Kuidas oleks kõge parem

Recommended Posts

Käisin jõusaalis järjepidevalt 7 kuud. Pooleteist aasta jooksul pole ma käinud korralikult trennis (tööga seoses polnud lihtsalt võimalik) nüüd aga on võimalus seda viga parandadaja järje pidevalt treenida. Olen juba 1 kuu käinud Body Pumpis ja tahan jõusaali üle minna. Mul on vaja vähendada kaalu vähemalt 5kg (keha ümber on rasvakiht) Sellest tulevad järgmised küsimused:

Millisest kavast alustada treeningut,kas algajate omast või võib edasi jõudnutele jagatuna kaheks?

Kas on mõtekas tarbida kreatiini või proteiini või neid koos?

Kas kaalu alandamiseks sobivad jooksuradadel olevad weight loss programmid (45min) kas neid teha enne või peale jõu trenni?

Ette tänades..

Share this post


Link to post
Share on other sites

mina isiklikult alustaks algajate kavaga uuesti, kui oled varem treeninud sis on võimalik endine vorm taastada mõne kuuga ma arvan ja sis oleks parem alles üle minna edasijõudnute kava juurde :(

Kreatiini ja proteka koha pealt alustaks mina algul kreatiini võtmist ja mõne aja pärast hakkaks neid tarvitama koos

weight loss programmi kasutaks mina alles peale jõutrenni, et jõutrennist maximum saada :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma arvan et võid valida selle kava jaotatud kaheks,või kui tahad siis n2iteks umbes 2 n2dalat selle algajate kava j2rgi teha ka..See on su enda otsustada.Proteiini peaks kindlalt tarbima kuid kreatiiniga tasuks oodata natuke mingi paar kuud või nii.Ja kui ükskord kreatiini tarbima hakkad siis v6id neid koos ka vabalt tarbida.Jooksu raja kohta ei tea kahjuks...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei saanud eriti kästi aru kas see nn. weight loss programmis on kogu aeg jooksmine s.o 45 min. Kui jah siis algaja kohta on ta liig. Üldiselt ei soovita ma jõutrenni ja aeroonset teha ühel päeval - kindlasti erinevatel. Jooksmine enne jõutrenni ei anna midagi erilist juurde. Jooksmine peale jõutrenni langetab jõutrenni ajal tõusnud vererõhu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

weight loss programm on selline kaalu kaotamise jaoks mõeldud...see on nagu 45 mnti kiir kõndimist pulss on kuskil 140 ringis programmi vältel

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ei saanud eriti kästi aru kas see nn. weight loss programmis on kogu aeg jooksmine s.o 45 min. Kui jah siis algaja kohta on ta liig. Üldiselt ei soovita ma jõutrenni ja aeroonset teha ühel päeval - kindlasti erinevatel. Jooksmine enne jõutrenni ei anna midagi erilist juurde. Jooksmine peale jõutrenni langetab jõutrenni ajal tõusnud vererõhu.

Aga mina näiteks jooksen alati enne jõutrenni umbes 15 min.Soojenduse eesmärgiga.Ja annab ikka lihased aajab soojaks juu!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ei saanud eriti kästi aru kas see nn. weight loss programmis on kogu aeg jooksmine s.o 45 min. Kui jah siis algaja kohta on ta liig. Üldiselt ei soovita ma jõutrenni ja aeroonset teha ühel päeval - kindlasti erinevatel. Jooksmine enne jõutrenni ei anna midagi erilist juurde. Jooksmine peale jõutrenni langetab jõutrenni ajal tõusnud vererõhu.

Aga mina näiteks jooksen alati enne jõutrenni umbes 15 min.Soojenduse eesmärgiga.Ja annab ikka lihased aajab soojaks juu!

soojaks teeb ta ainult osaliselt, kuid selles teemas pole mõeldud jooksu soojendusena vaid kaalu alandusena :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×