Jump to content
Sign in to follow this  
Guest mees33

testosteroon

Recommended Posts

Guest mees33

Tere, olen 33 aastane mees. Käin jõusaalis 4-6 korda nädalas. Üldiselt olen rahuldavas vormis, kuid nagu ikka tahaks kiiremini, paremini. Olen uurinud testosterooni kohta ja minu vanusel pidavat see juba vaikselt kehas vähenema. Soetasin siit samas sellise toote nagu tribusteron 60. Põhimõtteliselt on see taim, millel on võime suurendada organismi naturaalset testosteroonitaset, mistõttu on tribuluse toidulisandid populaarsed meeste seas. 

Kas te oskaksite mulle midagi tarka selle kohta kirjutada, saab sellest tuntavat mõju ka mingi aja jooksul?

Siis pakutakse veel tunduvalt kallimat kraami "King of Spades Flagship", on see mõjuvam?

Päris mingeid süste või põrandaaluseid tundmatuid allikaid ma ei julge kasutada, aga äkki teab keegi niiöelda midagi kenasti kättesaadavat ja toimivat või mul välja toodud testosterooni taseme tõstjad kui nad seda muidugi tegelikult ka on aitavad lõpuks veidi paremaks saada?

Igasugune info on teretulnud ja tänuväärne, ka põrandaalune aitaks mõista seda maailma ehk. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest mees33

Ja väike lisaküsimus sellise toote kohta nagu kreatiin. Siin on olemas Ott Kiivikase poolt video kus see kraam on enim uuritud ja toimivam toode üldse, aga SEDA JUHUL KUI MINU ORGANIMS KREATIINILE REAGEERIB. 

Kas see tähendab et võin vabalt tühja seda tarbida ja polegi vb mõtet kasutada? Olen mõne purgi ikka jõudnud ära kasutada, tõsi küll mitte päris õpetuse järgi laadimistkuuridena. Tuntavat tulemust nagu pole täheldanud või peaksin ikkagi õpetuse järgi rahgelt kinni hakkama?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tribulus tavaliselt soovitatud kogustes toimib väga harva/vähe. Palju häma ja auru ja reklaamijura juures.

 

Kreatiin töötab laadimiseta, regulaarsel kasutamisel (5g päevas) täpselt sama hästi kui laadimisega. Kui oled regulaarselt nii kasutanud ja ei tööta, siis kas 1)ei tööta või ei kanna su 2) treening või 3) toitumine kriitikat :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest mees33

Te kirjutate et tribulus soovitatud koguses toimib vähe. Pakil oli kirjas 1-2 tabletti päevas, aga kui võtan topelt või enamgi veel? Või siiski nagu kirjutate häma ja aur lihtsalt reklaamimeestel? 

 Kas tasub üldse selle toote peale energiat suunata?

Kratiini olen tõenäoliselt siis ebaregulaarselt kasutanud. Vahel sai 1-2 nädalat igapäevaselt just see üks kulp mis seal sees võetud ning siis lagunes harjumus, kas ei tulnud igapäevaselt meelde või jäid ka päris mitme ja mitme nädalased/isegi kuused pausid. Võtsin muidu kulbiga otse suhu ja veega alla, kas sedasi oleks edaspidi norm jätkata? 

Treeningu ja toitumise kohta leiate kindlasti ka kriitilisi nooli lennutada, sest üldiselt olen püüdnud enda võimalusi ja google tarkusi kokku sobitada ja teen seda päris pikalt testides juba. 

Treeningud olen jaotanud kolmeks. Tõmbavad harjutused (selg, biitsep, kõht). Suruvad harjutused (rind, õlg, triitseps) ja Jalapäev koos Kõhuga. 

Treeningpäevad ei ole kindlatel päevadel vaid tunde järgi kuidas miski kehas märku annab ja puhkus nõuab. Aa muutsin esimeseks päevaks tõmbavate harjutuste ja suruvate harjutuste alles värskel ära, et enne surun ja järgmine päev hoopis tõmban. Põhjuseks oli see, et kui teen selga ja biitsa ennem siis surumise päeval rebestas jubedalt kõõluseid ja lihaseid mis äkki eelnevast päevast liiga pinges olid ja pidurdasid hoopis surumise ajal surumist. On see üldse võimalik ma ei tea, aga tundub et sain sellega mure lahendatud. 

 Toitumisega on sedasi et kaaluga taga ei aja ja vahel saab ka niiöelda rämpsu söödud. Kuna soovin kehakaalu tõsta ka alles siis proovin lihtsalt süüa ja süüa ja mis seal salata veel süüa. Lihtsat kusagil 3-4 tunni tagant kusagil 30g lähedal proteiini sisse juua, selleks on poes pisikesed tetrapakendis mingisugused valmis segud. Valgud olidki seal kuskil 28g vist ja rasvad umbes teine samapalju ning kalorid paki kohta 200-250. Neid olen püüdnud päevas kolm lisaks juua kui pole võimalust muud süüa. 

 Hommikul 7.00 söön sööklas tavaliselt kolm pirukat, kas lõhepirukat, lihapirukat, kabanossi vms ja vesi või vahel ka limps otsa. Varem sõin piruka asemel kauss putru, tõenäoliselt pudru tuleks tagasi tuua? ja peale pirukaid siis lasen selle valgu ka otsa.

 10.00- sööklas lõuna- püüan võtta võimalikult suure lihatoote lisandiks värsket salatit ning erinevalt tujude järgi riis, tatar,keedukartul. kui pakuvad siis ka kanafilee marinaadis.  silmajärgi pakun et seda liha võib toidus olla 100-200g. Üldiselt saan kõhu täis ja juurde valku ei võta. 

13.00-13.30- joon ühe valgu

14.30 lõppeb tööpäev, ja lähen otse trenni. trenni minnes on tulnud komme juua üks red bull väike, annab kuidagi vist särtsu juurde.

15.15 jõuan saali ja trenn keskmiselt tund aega. Kas seda on vähe? Rassin ikka nii et higi ei jää isegi särki pidama vaid hakkab põrandale tilkuma :D 

umbes 17.00 jõuan koju hakkan süüa tegema. kokkamise ajal joon tavaliselt valgujoogi , vahel ka õllekese või veinikese maitseks aga valgu nii või naa. 

18.00 paiku siis korralik praad 

südaöösel tavaliselt tõusin ise üles mitte äratuse peale ja jõin kas pool liitrit keefiri või ka proteiini. hommikul algas jälle kõik samamoodi.

Vett joon olenevalt päevast keskmiselt 3 liitrit

Olen 182 pikk

         120kg

Suured tänud abi eest! 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Marko

Kreatiini mõju vastuse annad ju siin juba ära:

 

Kratiini olen tõenäoliselt siis ebaregulaarselt kasutanud. Vahel sai 1-2 nädalat igapäevaselt just see üks kulp mis seal sees võetud ning siis lagunes harjumus, kas ei tulnud igapäevaselt meelde või jäid ka päris mitme ja mitme nädalased/isegi kuused pausid. Võtsin muidu kulbiga otse suhu ja veega alla, kas sedasi oleks edaspidi norm jätkata?

 

Minul näiteks kuskil kahe nädala pärast, millal sina juba loobud allest tuleb see õige kreatiini tunne, kus raskused hakkavad suurenema.

Tuleb nõustuda ka Gmasteriga.... kui vahet pole kas treenid kreatiiniga või ilma, siis treenid poole jõuga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tribulus on  turundustrikk. Inimene ikka tahab uskuda, et on imejook või tablett mis mured ära lahendaks. Maga 7-8h. Toitu tervislikult ja paar korda nädalas tee sporti. Töötab paremini kui müügimeeste tribulus.. Ja kui testo ongi madal siis  selle jaoks ongi arstid kes kirjutavad päris testosterooni kuuridena patsientidele. Jõudu!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest mees33

Eelnevalt on juttu olnud minu toitumisest. Mõtlesin et hakkan 125kg pealt nüüd alla võtma. Mida toidus ära jätta või mida juurde panna? kas oli minu söömine üldse ok? Juurde võtta olen ma osanud, aks just õigel teel sellega olnud ise asi, aga kui nüüd alla tahaks võtta ja jsut tervislikul teekonnal siis niisama vist assju vähemaks pole mõtet või on? 

 Tänan ka eelnevalt vastanud- gmaster, Marko ja Angelo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Your content will need to be approved by a moderator

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×